BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 08 oktober 2010 - 21:23   quote  deeplink  
Pieterse is normaal gesproken ook een vele betere ECHTE back.

Maar ik hoop nu wel dat Pieterse eraf gaat voor Urby, Affelay trekt constant naar binnen, hierdoor zou er veel ruimte moeten komen voor een opkomende back, en tegen een waardeloze amateurploeg als Moldavie, zou Urby toch enigszins voor wat gevaar moeten kunnen zorgen toch??

Wiel Affelay Pieterse Kuyt spelen toch allemaal wel echt slecht hoor, helemaal niks fatsoelijks vanaf de zijkanten tot nu toe....

Bommel, Huntelaar, Vaart en Sneijder spelen wel redelijk goed samen, soms worden er leuke driehoekjes opgezet, en er wordt goed gelopen, zo zie je wel duidelijk dat er met Vaart in de ploeg veel meer voetballend vermogen komt
remco k
 remco k - vrijdag 08 oktober 2010 - 22:59   quote  deeplink  
HAHAHA, knappe invalbeurt zeg, 2 balcontacten en twee keer balverlies, het zegt trouwens ook wel wat dat hij Urby in de laatste minuut puur en alleen in brengt om tijd te rekken.

Dus, Urby heeft in het Nl elftal toch nog wel vrij veel spelers voor zich. Anita, Pieters Elia, Affelay, RObben als ie op links speelt.

Ach, dan weet hij in ieder geval weer waar zijn plek is, al had hij best wat langer mogen spelen de tweede helft want die Piters vind ik ook maar niks..
remco k
 remco k - vrijdag 08 oktober 2010 - 22:59   quote  deeplink  
Overigens was Affelay echt meer dan waardeloos slecht vandaag
XXX
 XXX - vrijdag 08 oktober 2010 - 23:49   quote  deeplink  
YEEEEEEEHAAAAAA

URBY HEEFT GESPEELD...

DE EERSTE MINUTEN ZIJN EEN FEIT.
remco k
 remco k - zaterdag 09 oktober 2010 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 23:49 schreef XXX het volgende:
YEEEEEEEHAAAAAA

URBY HEEFT GESPEELD...

DE EERSTE MINUTEN ZIJN EEN FEIT.
eerste minuten???
freakie
 freakie - zaterdag 09 oktober 2010 - 00:33   quote  deeplink  
Jaaa eerste minuut xD xD En 3 keer de bal kwijt.. Geweldig..
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 09 oktober 2010 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 22:59 schreef remco k het volgende:
Overigens was Affelay echt meer dan waardeloos slecht vandaag
Van Afellay was dit de slechtste wedstrijd voor Oranje tot dusver. Maar ik snap niet waarom Van Marwijk hem niet van rechts liet spelen, net als tegen Finland. Als hij hangend op links speelt, dan moet hij ruimte hebben. Op rechts kan hij nog voorzetten geven met zijn sterke been zonder de achterlijn te halen. Maar ik snap de bondscoach wel vaker niet. ;)

Emanuelson viel als vervanger ook niet bepaald positief op. Als je dan 3 minuten speeltijd krijgt, probeer dan in ieder geval niet de bal steeds kwijt te raken. Beste spelers vond ik Van der Vaart en Van Bommel.
joduh
 joduh - zaterdag 09 oktober 2010 - 09:49   quote  deeplink  
ach?hij heeft maar 2 foutjes gemaakt......hahahaha
remco k
 remco k - zaterdag 09 oktober 2010 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 oktober 2010 - 00:33 schreef freakie het volgende:
Jaaa eerste minuut xD xD En 3 keer de bal kwijt.. Geweldig..
maar hij hoort wel in het rijtje met Cruijf, van Basten en Bergkamp thuis hoor, pas maar op dadelijk wordt joduh nog boos:):)
remco k
 remco k - zaterdag 09 oktober 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Ook leuk om te zien trouwens, waar zijn nu alle pro Urby gasten, waar zijn nu de mensen die zeggen dat hij in die drie minuten toch wel voor heel veel dreiging heeft gezorgd:):):) hahahaha
Aaaaight
 Aaaaight - zaterdag 09 oktober 2010 - 18:52   quote  deeplink  
Gister rockte Urby hem zwaaaaaaaaaaar!!!!!!! Go urby!! ( heb de hele wedstrijd niet gezien hoor dus ga er niet serieus op in ;) 90ste minuut invallen? lol voor affelkwal? LOL
Afcarius
 Afcarius - zondag 10 oktober 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 22:59 schreef remco k het volgende:
HAHAHA, knappe invalbeurt zeg, 2 balcontacten en twee keer balverlies, het zegt trouwens ook wel wat dat hij Urby in de laatste minuut puur en alleen in brengt om tijd te rekken.

Dus, Urby heeft in het Nl elftal toch nog wel vrij veel spelers voor zich. Anita, Pieters Elia, Affelay, RObben als ie op links speelt.

Ach, dan weet hij in ieder geval weer waar zijn plek is, al had hij best wat langer mogen spelen de tweede helft want die Piters vind ik ook maar niks..
hij heeft 2 minuten gespeeld dus daar kun je geen oordeel over vellen remco...
remco k
 remco k - zondag 10 oktober 2010 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 19:44 schreef Afcarius het volgende:

[..]

hij heeft 2 minuten gespeeld dus daar kun je geen oordeel over vellen remco...
Eigenlijk wel, want hij speelde slechts 2 minuten terwijl 90%van de mensen die daar normaal zouden spelen niet eens aanwezig zijn, en nog krijgt hij geen kans
Afcarius
 Afcarius - zondag 10 oktober 2010 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, want hij speelde slechts 2 minuten terwijl 90%van de mensen die daar normaal zouden spelen niet eens aanwezig zijn, en nog krijgt hij geen kans
je hebt het nu over het aantal speelminuten wat hij krijgt, terwijl je in eerste instantie het over zijn spel had. In 2 minuten kun je niet iemands spel beoordelen.

Ik vond wel dat bertje eerder mocht wisselen, zowel kuyt als affelay brachten veel te weinig. Ik denk dat lens of/en Emanuelson veel meer dreiging hadden gebracht.
Je kunt lacherig doen over de voorzet van Emanuelson, maar die jongen kan echt wel een voorzet geven met links. Je moet niet te snel gaan generaliseren.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 10 oktober 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 22:22 schreef Afcarius het volgende:

[..]

je hebt het nu over het aantal speelminuten wat hij krijgt, terwijl je in eerste instantie het over zijn spel had. In 2 minuten kun je niet iemands spel beoordelen.

Ik vond wel dat bertje eerder mocht wisselen, zowel kuyt als affelay brachten veel te weinig. Ik denk dat lens of/en Emanuelson veel meer dreiging hadden gebracht.
Je kunt lacherig doen over de voorzet van Emanuelson, maar die jongen kan echt wel een voorzet geven met links. Je moet niet te snel gaan generaliseren.
Emanuelson had ipv Pieters kunnen spelen. Hij is aanvallend veel sterker en als Afellay naar binnen draait trekt hij die verdedigers mee, waardoor Emanuelson ruimte heeft om door te stomen en een voorzet te geven. Waarom Kuyt er in stond is mij een complete raadsel. Doe dan maar Lens die met zijn snelheid in ieder geval een mannetje kan passeren.
mr X
 mr X - maandag 11 oktober 2010 - 00:23   quote  deeplink  
Wow remco jij hebt volgens mij echt een obsessie met urby he? Elke kans pak je aan om hem te bekritiseren! Slaap je nog wel 's nachts ;) ??
Ride
 Ride - maandag 11 oktober 2010 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 22:55 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Emanuelson had ipv Pieters kunnen spelen. Hij is aanvallend veel sterker en als Afellay naar binnen draait trekt hij die verdedigers mee, waardoor Emanuelson ruimte heeft om door te stomen en een voorzet te geven. Waarom Kuyt er in stond is mij een complete raadsel. Doe dan maar Lens die met zijn snelheid in ieder geval een mannetje kan passeren.
mmmm... Bertje is nogal van de vaste krachten.
Die wisselt niet zo snel.
Blijkbaar heeft Bertje het bij het rechte eind want toch de finale van het WK gehaald.
Met wat geluk en Robben die 2x had kunnen scoren hadden wij nu die titel.
Dus ja... Kuyt is logisch in die zin...
nummer10
 nummer10 - maandag 11 oktober 2010 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

gaan ze weer... 2 minuten... weet je hoe verkut dat is ? 90 min zitten en dan nahja ga er maar ff in... zegt meer over vMarwijk dan over Urby.. of wou je zeggen dat dit voetbal is wat hij speelt met dit elftal ? kom op man.. gewoon slaapverwekkend en beschamend
nummer10
 nummer10 - maandag 11 oktober 2010 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 07:45 schreef Ride het volgende:

[..]

mmmm... Bertje is nogal van de vaste krachten.
Die wisselt niet zo snel.
Blijkbaar heeft Bertje het bij het rechte eind want toch de finale van het WK gehaald.
Met wat geluk en Robben die 2x had kunnen scoren hadden wij nu die titel.
Dus ja... Kuyt is logisch in die zin...
kweet niet of bertje gelijk had.. zwakketegenstanders (zoals veel elftallen op afgelopen wk) denk dat je met goed totaal voetbal de titel had gepakt..
dege
 dege - maandag 11 oktober 2010 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 00:23 schreef mr X het volgende:
Wow remco jij hebt volgens mij echt een obsessie met urby he? Elke kans pak je aan om hem te bekritiseren! Slaap je nog wel 's nachts ;) ??
je slaat de spijker op zijn kop, dat is het enige wat hem nog bezig houd, Urby hier, Urby daar. Hoe triest kun je zijn?!
Guyt
 Guyt - maandag 11 oktober 2010 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 09:48 schreef dege het volgende:

[..]

je slaat de spijker op zijn kop, dat is het enige wat hem nog bezig houd, Urby hier, Urby daar. Hoe triest kun je zijn?!
Eens.
nummer10
 nummer10 - maandag 11 oktober 2010 - 10:12   quote  deeplink  
true..
Ride
 Ride - maandag 11 oktober 2010 - 10:21   quote  deeplink  
Zo lang wij iets goeds durven te zeggen over Urby zal Remco altijd het tegendeel bewijzen... ten alle koste.
remco k
 remco k - maandag 11 oktober 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 22:22 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Ik beoordeelde heel zijn spel, niet want dat is niet mogelijk met twee balcontacten.

Het gaat mij erom, dat er hier mensen zeggen, dat hij nu goed is omdat van Marwijk hem selecteerd, ik geef alleen aan, dat hij ondanks het feit dat we nog geen vaste linksback hebben bij Oranje, de normale spelers die op linkbuiten spelen niet aanwezig waren, nog steeds vrijwel geen speelminuten maakt.

Jullie vinden hem allemaal zo verschrikkelijk goed, als dat echt zo was geweest, dat zou hij wel eerder ingebracht zijn, want zoals velen van jullie altijd roepen "DE BONDSCOACH ZAL HET WEL WETEN TOCH" tenminste dat is iets dat jullie tegen mij gebruikten, dus nu doe ik het andersom, en dan is het ineens niet goed.

Beetje de omgekeerde wereld dus of niet
remco k
 remco k - maandag 11 oktober 2010 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 08:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gaan ze weer... 2 minuten... weet je hoe verkut dat is ? 90 min zitten en dan nahja ga er maar ff in... zegt meer over vMarwijk dan over Urby.. of wou je zeggen dat dit voetbal is wat hij speelt met dit elftal ? kom op man.. gewoon slaapverwekkend en beschamend
Inderdaad, het is slaapverwekend, en niet goed, maar toch vind de bondscoach Urby niet goed genoeg voor dat elftal.

En was jij het niet die regelmatig tegen mij zegt/zei, dat de bondscoach het bij het juiste eind heeft gehad om hem te slecteren zei jij toen niet tegen mij dat ik het fout had omdat de bondscoach het wel zal weten. HAHAHAHAHAHAHA, Blijkbaar weet de bondscoach het inderdaad goed, anders had hij hem wel eerder laten invallen...

Zijn je eigen woorden nummer10..
remco k
 remco k - maandag 11 oktober 2010 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 09:48 schreef dege het volgende:

[..]

Jij bent nog triester weet je dat, jij bent namelijk heel veel met mij bezig, je reageerd nog meer over mij, dan ik over Urby, dus hoe triest ben je dan???
remco k
 remco k - maandag 11 oktober 2010 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 10:21 schreef Ride het volgende:
Zo lang wij iets goeds durven te zeggen over Urby zal Remco altijd het tegendeel bewijzen... ten alle koste.
Onzin, als hij iets goeds laat zien, dan geef ik dat eerlijk toe, heb ik gedaan over de pot tegen TWENTE en de pot tegen Milan, heb ik totaal geen problemen mee.

Je kan het ook omdraaien, zolang Urby maar niks blijft presteren en ik dat uitlicht, blijven jullie hem maar de hand bove het hoofd houden. Ik reageer hier enkel op jullie, zodra jullie niet meer reageren op dit topic, zoals velen van jullie al hebben gezegd, dan bloed dit topic snel dood.

Het ligt echt aan jullie zelf.

Hoe je het ook went of keert, Urby is bij veel supporters gewoon een discussie, anders wordt er niet op zoveel plekken (echt niet alleen dit forum) over hem gediscussieerd.

En het zijn telkens dezelfde mensen (pro Urby) die het persoonlijk maken, ik doe dat namelijk niet, daar zijn jullie mee bezig.
Misschien dat je dus in plaats van tegen mij persoonlijk te reageren, het gewoon ontopic en inhoudelijk over Urby kan houden, kan je dat niet?? dan zie ik geen reden voor jou om je nog met dit topic te bemoeien.
freakie
 freakie - maandag 11 oktober 2010 - 18:52   quote  deeplink  
AMEN xD
nummer10
 nummer10 - maandag 11 oktober 2010 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 17:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, het is slaapverwekend, en niet goed, maar toch vind de bondscoach Urby niet goed genoeg voor dat elftal.

En was jij het niet die regelmatig tegen mij zegt/zei, dat de bondscoach het bij het juiste eind heeft gehad om hem te slecteren zei jij toen niet tegen mij dat ik het fout had omdat de bondscoach het wel zal weten. HAHAHAHAHAHAHA, Blijkbaar weet de bondscoach het inderdaad goed, anders had hij hem wel eerder laten invallen...

Zijn je eigen woorden nummer10..
klopt.. daarmee doelde ik op het FEIT dat elke trainer/coach hem heeft gebruikt zowel bij Ajax als bij het NL Elftal.. (waar wel teveel concurrentie is) er zijn overgens meer echte linksback die nooit worden opgeroepen.. feit is nu gewoon dat hij de 4de linksback van NL elftal is terwijl het GEEN BACK is.. toch knap of nie ? HAHAHAHAHAHA hoe oud was je ? 12 ?
nummer10
 nummer10 - maandag 11 oktober 2010 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 18:52 schreef freakie het volgende:
AMEN xD
kontekruiper...
remco k
 remco k - maandag 11 oktober 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 20:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kontekruiper...
Hoe oud was je?? 12??
remco k
 remco k - maandag 11 oktober 2010 - 21:26   quote  deeplink  
quote:

[..]

klopt.. daarmee doelde ik op het FEIT dat elke trainer/coach hem heeft gebruikt zowel bij Ajax als bij het NL Elftal.. (waar wel teveel concurrentie is) er zijn overgens meer echte linksback die nooit worden opgeroepen.. feit is nu gewoon dat hij de 4de linksback van NL elftal is terwijl het GEEN BACK is.. toch knap of nie ? HAHAHAHAHAHA hoe oud was je ? 12 ?
hij kwam in de ploeg voor Affelay op linksbuiten, hoe kom je er dan bij dat de 4e linksback is van NL??

Je bedoelde trouwens van Marwijk, want we hadden het toen over het feit dat hij NU was geselecteerd, maar zoals je al zei, de Bondscoach zal het wel weten toch.

Overigens hoop ik wel dat van Marwijk hem tegen Zweden wel linksback zet, Zweden speelt normaal met 2 spitsen en dus hebben de backs normaal geen directe tegenstander, en Zweden heeft niet de beste opkomende backs van de wereld, dus moet Urby tegen zón matige tegenstander, toch wat ruimte kunnen krijgen om iets te creeren als opkomende back
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 11 oktober 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

kontekruiper...
kom uit de kast dag was het toch of zo iets?? goede woordspeling!!
joduh
 joduh - maandag 11 oktober 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 oktober 2010 - 13:43 schreef remco k het volgende:
Ook leuk om te zien trouwens, waar zijn nu alle pro Urby gasten, waar zijn nu de mensen die zeggen dat hij in die drie minuten toch wel voor heel veel dreiging heeft gezorgd:):):) hahahaha
en dit is niet zuigend en stokend??????
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 11 oktober 2010 - 23:24   quote  deeplink  
Dit zal me waarschijnlijk niet in dank worden afgenomen, maar ik snap niet waarom er in dit topic zo een anti-Remco stemming heerst. Je hebt mensen zoals hem nodig om te kunnen discussiëren. Als iedereen het overal met elkaar eens is, dan kun je een forum net zo goed opdoeken. De discussies met mijn vrienden blijven mij niet bij, discussies met tegenstanders die op een fatsoenlijke en inhoudelijke manier het bloed onder mijn nagels vandaan halen wel. In mijn optiek is er te weinig waardering voor dit soort standvastige forummers die tegen de stroming in durven te gaan.
joduh
 joduh - maandag 11 oktober 2010 - 23:28   quote  deeplink  
dankjewel
Afcarius
 Afcarius - dinsdag 12 oktober 2010 - 00:17   quote  deeplink  
Remco, Je zegt wel steeds van anderen dat ze niet op de man moeten spelen, maar zelf doe je het constant. Je lokt anderen gewoon uit met je reacties. Ik respecteer je mening, maar doe het aub op een normale manier. Kijk maar eens met een kritische blik terug op je reacties, dan snap je het vast wel waarom iedereen zo op je reageert. Het is in feite je eigen schuld.
Ride
 Ride - dinsdag 12 oktober 2010 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 23:24 schreef PSVMocro het volgende:
Dit zal me waarschijnlijk niet in dank worden afgenomen, maar ik snap niet waarom er in dit topic zo een anti-Remco stemming heerst. Je hebt mensen zoals hem nodig om te kunnen discussiëren. Als iedereen het overal met elkaar eens is, dan kun je een forum net zo goed opdoeken. De discussies met mijn vrienden blijven mij niet bij, discussies met tegenstanders die op een fatsoenlijke en inhoudelijke manier het bloed onder mijn nagels vandaan halen wel. In mijn optiek is er te weinig waardering voor dit soort standvastige forummers die tegen de stroming in durven te gaan.
Heb je helemaal gelijk in maar als je mond al gesnoerd wordt door ellenlange uiteenzettingen waarom je ongelijk hebt zonder dat emotie mag tellen wordt het nogal snel een eenzijdig verhaal.
Urby heeft een groot aantal fans waaronder ook een groot aantal voetbalkenners.
Dat Remco met zijn eigen visie en zijn eigen opsomming van de door hem geconstanteerde feiten Urby totaal niet geschikt vind voor Ajax mag zijn mening zijn.
Alleen de pro-Urby forummers mogen niet zeggen dat ze fan zijn van Urby zonder weer die feitjes en statistiekjes om de neus geworpen te krijgen.
En Remco hoeft ook helemaal geen gelijk te geven of te krijgen maar enige terughoudenheid en bereidheid tot acceptatie van andere fans zou hem sieren.

Remco is verder best een geschikte forummer en fan alleen de manier waarop er gecommuniceerd wordt door middel van HOOFDLETTERS om zijn woorden kracht bij te zetten wekt veel antipathie op bij diverse leden hier. Maar misschien ook alleen bij mij.
En begrijpelijk want als ik zulke emails krijg van klanten of leveranciers gaan mijn haren meer overeind staan dan wanneer er op een normale manier geschreven wordt.
Maar ik twijfel niet aan zijn kennis van voetbal en van Ajax. Dat staat buiten kijf alleen is het niet de enige waarheid.
Die beheerst Johan Cruijff als enige...

hahahaha
joduh
 joduh - dinsdag 12 oktober 2010 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 23:24 schreef PSVMocro het volgende:
Hier wil ik ook wel ff serieus op reageren hoor!Die anti remco stemming roept die jongen op zichzelf af!Tuurlijk is een discussie leuk,en het lijkt of je discussies met hem hebt ,maar dat is het totaal niet!Het enige wat hij doet is zijn gelijk halen !Kan het niet op een normale manier dan gooit hij feiten en cijfers etc voor je voeten!Maar waar hij totaal geen rekening mee houdt is dat voetbal emotie is,precies zoals ride hierboven al zei!
nope,een discussie is leuk,maar dan moet je allebei open staan voor mekaars mening!Bij hem is het duidelijk alleen zijn standpunt en er zit geen centimeter rek meer in! Nee,mijn plezier om een discussie met hem aan te gaan is weg en samen met mij heeeeel veel anderen hier,en die(incl mijzelf) heb moeite om nomaal tegen hem te blijven doen.

En er zijn er hier heel veel die tegen de stroom in durven te gaan,heeft niks met remco te maken man!Maar de ene typt serieus,de ander wil hier ff lekker kunnen ouwehoeren,de ander wil hier ff rellen etc etc,voor ieder wat wils!!!!!!maar laat ze dan ook hun gang gaan en ga hier niet als een politieagentje elk bericht analiseren en uitpluizen en vooral beantwoorden of reageren zoals hij doet.....dat wordt didelijk niet gewaardeerd hiero.

Niemand is meer dan een ander....ook hier niet!!!!! ajaxrulezzzzzzz en daar gaat het hier om toch?
remco k
 remco k - dinsdag 12 oktober 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 23:05 schreef joduh het volgende:

[..]

en dit is niet zuigend en stokend??????
Ja inderdaad 100% gelijk, maar dat verdien je zo af en toe ook.
remco k
 remco k - dinsdag 12 oktober 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 00:17 schreef Afcarius het volgende:
Remco, Je zegt wel steeds van anderen dat ze niet op de man moeten spelen, maar zelf doe je het constant. Je lokt anderen gewoon uit met je reacties. Ik respecteer je mening, maar doe het aub op een normale manier. Kijk maar eens met een kritische blik terug op je reacties, dan snap je het vast wel waarom iedereen zo op je reageert. Het is in feite je eigen schuld.
Iets uitlokken met reacties over een speler is wel iets anders, dan worden uitgescholden om mijn mening he??? En zoals ik al 100 keer heb gezegd in dit topic, soms zit er wat teveel emotie bij zo'n opmerking, dat klopt inderdaad, maar dan zijn er mensen zoals Joduh die dan weer zeggen dat emotie bij voetballers hoort, maar aan de andere kant snapt hij mijn emotie weer niet, beetje hypocriet noem ik dat dan. Dus Joduh mag wel emotie tonen in het hoe goed Urby is, maar als ik me verschrikkelijk kwaad maak omdat hij zo'n kutinsteling heeft, dan mag dat niet??? Volgens mij ben jij dan appels met peren aan het vergelijken.

Grappig touwens, ik kom om 23:00 thuis van mijn werk, en zie dat jullie weer lekker druk zijn geweest met mij, altijd leuk om te zien...
remco k
 remco k - dinsdag 12 oktober 2010 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 07:48 schreef Ride het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in maar als je mond al gesnoerd wordt door ellenlange uiteenzettingen waarom je ongelijk hebt zonder dat emotie mag tellen wordt het nogal snel een eenzijdig verhaal.
Urby heeft een groot aantal fans waaronder ook een groot aantal voetbalkenners.
Dat Remco met zijn eigen visie en zijn eigen opsomming van de door hem geconstanteerde feiten Urby totaal niet geschikt vind voor Ajax mag zijn mening zijn.
Alleen de pro-Urby forummers mogen niet zeggen dat ze fan zijn van Urby zonder weer die feitjes en statistiekjes om de neus geworpen te krijgen.
En Remco hoeft ook helemaal geen gelijk te geven of te krijgen maar enige terughoudenheid en bereidheid tot acceptatie van andere fans zou hem sieren.

Remco is verder best een geschikte forummer en fan alleen de manier waarop er gecommuniceerd wordt door middel van HOOFDLETTERS om zijn woorden kracht bij te zetten wekt veel antipathie op bij diverse leden hier. Maar misschien ook alleen bij mij.
En begrijpelijk want als ik zulke emails krijg van klanten of leveranciers gaan mijn haren meer overeind staan dan wanneer er op een normale manier geschreven wordt.
Maar ik twijfel niet aan zijn kennis van voetbal en van Ajax. Dat staat buiten kijf alleen is het niet de enige waarheid.
Die beheerst Johan Cruijff als enige...

hahahaha
wat je hierbij vergeet te melden, is dat iedere "tegenstander" van mij exact hetzelfde doet, ook die blijven maar roepen dat hij zo goed is, en volgens mij is er niks mis mee, dat er na een wedstrijd over iemand wordt gesproken en dus ook gediscussieerd, en tssja, als hij in mijn ogen wedstrijd op wedstrijd, dezelfde fouten maakt dan meld ik dat, omdat dat mijn mening is.

Grappig trouwens, je zegt dat Cruiyff als enige de echte waarheid heeft. En die vind toevallig onze gehele linkerzijde niet ajax waardig, hij praat nooit over voetballers in persoon, maar over posities he, dat weet je toch??

Conclusie is dus: Jij zegt dat Cruiyff altijd gelijk heeft, en Cruiyff zegt indirect dat Urby niet goed genoeg is voor AJAX, dus vind jij eigenlijk ook dat Urby niet goed genoeg is voor AJAX. ( dat was een grapje, je hoeft er niet op te reageren).

Trouwens, ben ik al tijden gestopt met het constant gebruik van hoofdletters, behalve als ik AJAX schrijf, en zo heeeeel af en toe, als iemand er om vraagt, en dan is het bewust irritant zijn. Dat is dus al tijden geen punt meer, waarom je me niet zou mogen.
remco k
 remco k - dinsdag 12 oktober 2010 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 21:26 schreef joduh het volgende:

[..]

Hier wil ik ook wel ff serieus op reageren hoor!Die anti remco stemming roept die jongen op zichzelf af!Tuurlijk is een discussie leuk,en het lijkt of je discussies met hem hebt ,maar dat is het totaal niet!Het enige wat hij doet is zijn gelijk halen !Kan het niet op een normale manier dan gooit hij feiten en cijfers etc voor je voeten!Maar waar hij totaal geen rekening mee houdt is dat voetbal emotie is,precies zoals ride hierboven al zei!
nope,een discussie is leuk,maar dan moet je allebei open staan voor mekaars mening!Bij hem is het duidelijk alleen zijn standpunt en er zit geen centimeter rek meer in! Nee,mijn plezier om een discussie met hem aan te gaan is weg en samen met mij heeeeel veel anderen hier,en die(incl mijzelf) heb moeite om nomaal tegen hem te blijven doen.

En er zijn er hier heel veel die tegen de stroom in durven te gaan,heeft niks met remco te maken man!Maar de ene typt serieus,de ander wil hier ff lekker kunnen ouwehoeren,de ander wil hier ff rellen etc etc,voor ieder wat wils!!!!!!maar laat ze dan ook hun gang gaan en ga hier niet als een politieagentje elk bericht analiseren en uitpluizen en vooral beantwoorden of reageren zoals hij doet.....dat wordt didelijk niet gewaardeerd hiero.

Niemand is meer dan een ander....ook hier niet!!!!! ajaxrulezzzzzzz en daar gaat het hier om toch?
Schrijft de scheinheilige.

Je praat over emotie, heb je er ooit wel eens over nagedacht, dat mijn negatieviteit over Urby ook emotie is??? vast niet he, dat dacht ik al wel.

Als mensen met feiten willen komen, dus dat zelf doen, dan moet het gewoon kloppen, anders moet je het niet posten, als ik met iemand in discussie ben, en diegene komt met zijn feiten, dan check ik gewoon ff of die kloppen, en als dat niet zo is dan meld ik dat, volgens mij dus heel normaal of niet....
Voorbeeld: stel iemand zegt dat Urby bij veel meer dan 13 doelpunten is betrokken, en die persoon zegt dat het er wel 50 waren (nog steeds een voorbeeld he) dan is het toch heel normaal om aan te geven dat het er maar 13 waren in het seizoen, want als hij denkt dat het er 50 zijn terwijl dat niet klopt, dan heb je een verkeerd beeld van de speler in kwestie, en kun je misschien je mening bijstellen, maar ondanks dat ik verschillende meningen van jullie heb kunnen weerleggen met simpele feiten, blijven jullie ook bij je mening dat je hem wel goed vind.
Ben ik dan degene die koste wat het kost mijn mening wil doordrukken, of zijn jullie dat dan. Want jij kan wel zeggen dat ik mijn mening niet wil bijdraaien, mara heb jij dat inmiddels wel gedaan dan

Ik denk dat het een beetje het verhaal is, van de pot verwijt de ketel blablabla...

En nogmaals, het interesseerd me geen ene reet wat een ander van mij vind, dat jullie dinge persoonlijk maken en dingen op de man spelen, zegt echt veel meer over jullie dan over mij, het zegt namelijk dat je niet kan discussieren.
Afcarius
 Afcarius - woensdag 13 oktober 2010 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 23:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Schrijft de scheinheilige.

Je praat over emotie, heb je er ooit wel eens over nagedacht, dat mijn negatieviteit over Urby ook emotie is??? vast niet he, dat dacht ik al wel.

Als mensen met feiten willen komen, dus dat zelf doen, dan moet het gewoon kloppen, anders moet je het niet posten, als ik met iemand in discussie ben, en diegene komt met zijn feiten, dan check ik gewoon ff of die kloppen, en als dat niet zo is dan meld ik dat, volgens mij dus heel normaal of niet....
Voorbeeld: stel iemand zegt dat Urby bij veel meer dan 13 doelpunten is betrokken, en die persoon zegt dat het er wel 50 waren (nog steeds een voorbeeld he) dan is het toch heel normaal om aan te geven dat het er maar 13 waren in het seizoen, want als hij denkt dat het er 50 zijn terwijl dat niet klopt, dan heb je een verkeerd beeld van de speler in kwestie, en kun je misschien je mening bijstellen, maar ondanks dat ik verschillende meningen van jullie heb kunnen weerleggen met simpele feiten, blijven jullie ook bij je mening dat je hem wel goed vind.
Ben ik dan degene die koste wat het kost mijn mening wil doordrukken, of zijn jullie dat dan. Want jij kan wel zeggen dat ik mijn mening niet wil bijdraaien, mara heb jij dat inmiddels wel gedaan dan

Ik denk dat het een beetje het verhaal is, van de pot verwijt de ketel blablabla...

En nogmaals, het interesseerd me geen ene reet wat een ander van mij vind, dat jullie dinge persoonlijk maken en dingen op de man spelen, zegt echt veel meer over jullie dan over mij, het zegt namelijk dat je niet kan discussieren.
zie je nu wat je doet?
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 oktober 2010 - 08:07   quote  deeplink  
laten we het hier bij houden... feit blijft wel dat sulejmani veel tijd heeft gehad maar ook nog 0 gescoort ;) (K) jij sulejmani wij emanuelson.. klaaaaar einde..
Ride
 Ride - woensdag 13 oktober 2010 - 08:57   quote  deeplink  
435246951_5_Z0F7.jpeg
dege
 dege - woensdag 13 oktober 2010 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Iets uitlokken met reacties over een speler is wel iets anders, dan worden uitgescholden om mijn mening he??? En zoals ik al 100 keer heb gezegd in dit topic, soms zit er wat teveel emotie bij zo'n opmerking, dat klopt inderdaad, maar dan zijn er mensen zoals Joduh die dan weer zeggen dat emotie bij voetballers hoort, maar aan de andere kant snapt hij mijn emotie weer niet, beetje hypocriet noem ik dat dan. Dus Joduh mag wel emotie tonen in het hoe goed Urby is, maar als ik me verschrikkelijk kwaad maak omdat hij zo'n kutinsteling heeft, dan mag dat niet??? Volgens mij ben jij dan appels met peren aan het vergelijken.

Grappig touwens, ik kom om 23:00 thuis van mijn werk, en zie dat jullie weer lekker druk zijn geweest met mij, altijd leuk om te zien...
dat is ook het enige waar het jou geloof ik om gaat, geloof dat je in je dagelijkse leven te weinig aandacht krijg en daarom ga je hier op iedere post reageren. Je vraagt in jouw post erom dat mensen op jou reageren en ondertussen zeg je tegen iedereen dat ze het op jou persoonlijk hebben gemunt. Als jij eens wat meer je gezonde verstand zou gebruiken had dit topic geen 21 pagina's.
En natuurlijk kom je nu weer met de opmerking dat ik alleen maar met jou bezig ben, maar absoluut niet, ik irriteer me alleen maar om de manier van jouw posten.
Jij vind Sulejmani goed, wij vinden Urby goed en jij wilt puur alleen maar je gelijk halen en accepteerd daarbij de meningen van een ander niet, want dan kom je weer met feiten en hoofdletters, geen wonder dat mensen zich daaraan storen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 oktober 2010 - 10:55   quote  deeplink  
ema heeft wel een mooie eeeuuuuhmmmmm Baby ? of moet ik zeggen Betty ? :D
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 13 oktober 2010 - 13:04   quote  deeplink  
lol scherpe ogen heb jij:P
freakie
 freakie - woensdag 13 oktober 2010 - 13:50   quote  deeplink  
Feit is nummer10 dat urby 8 wedstrijden heeft gespeeld en 0 assistsen 1 goals heeft gescoord en totaal zero dreiging heeft.. 2e man is altijd te veel en dat emanuelson als allerlaatste word in gezet als het gaat om het Nederlands elftal.. in 3 seizoenen heeft sulejmani 45 wedstrijden gespeeld en er 12 gescoord.. emanuelson in 72 wedstrijden 10.. En net zoveel goede assists als goals waar sulejmani er zeker een stuk meer had gegeven.. Maar ja dat terzijde sulejmani scoort dus meer in minder wedstrijden.. dan emanuelson.. wie is er dan beter..( en dan ook nog eens veelal inval beurten..

Dus dat feit van veel minuten gat niet op.. het zijn 2 wedstrijd voor sulejmani geweest..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 oktober 2010 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0194849