BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 oktober 2010 - 14:28   quote  deeplink  
jij weet net zo goed als ik dat Urby een middenvelder is.. sulejmani daarintegen kost 16 MIL en is een echte linksbuiten.. tuurlijk mag je dan wat meer doelpunten verwachten.. maar meerdreiging van sulejmani als echte linksbuiten ? nou nee sorry dat dacht ik niet..
remco k
 remco k - woensdag 13 oktober 2010 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 - 08:07 schreef nummer10 het volgende:
laten we het hier bij houden... feit blijft wel dat sulejmani veel tijd heeft gehad maar ook nog 0 gescoort ;) (K) jij sulejmani wij emanuelson.. klaaaaar einde..
het gaat helemaal niet over Sulejmani man, het gaat over Urby en of hij goed genoeg is voor een ajax dat weer terug wil naar de Europese top, en na afloop van iedere pot, zet ik hier ff neer wat ik ervan vond, en daar ga ik ook gewoon mee door
remco k
 remco k - woensdag 13 oktober 2010 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 - 00:07 schreef Afcarius het volgende:

[..]

zie je nu wat je doet?
Doe niet zo scheinheilig wil je?? doe dit dan ook even bij iedere post persoonlijk aam mij gericht, maar dat zie ik je niet doen, dus gedraag je niet zo hypocriet wil je?
remco k
 remco k - woensdag 13 oktober 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 - 10:01 schreef dege het volgende:

[..]

dat is ook het enige waar het jou geloof ik om gaat, geloof dat je in je dagelijkse leven te weinig aandacht krijg en daarom ga je hier op iedere post reageren. Je vraagt in jouw post erom dat mensen op jou reageren en ondertussen zeg je tegen iedereen dat ze het op jou persoonlijk hebben gemunt. Als jij eens wat meer je gezonde verstand zou gebruiken had dit topic geen 21 pagina's.
En natuurlijk kom je nu weer met de opmerking dat ik alleen maar met jou bezig ben, maar absoluut niet, ik irriteer me alleen maar om de manier van jouw posten.
Jij vind Sulejmani goed, wij vinden Urby goed en jij wilt puur alleen maar je gelijk halen en accepteerd daarbij de meningen van een ander niet, want dan kom je weer met feiten en hoofdletters, geen wonder dat mensen zich daaraan storen.
Maar gelukkig accepteren jullie mij mening zonder enige moeite toch?? En je moet eens ophouden over die hoofdletters, want je lult gewoon volledig uit je nek, die gebruik ik al tijden niet meer,(een incident daargelaten).

En nogmaals, het interesseert me geen reet wat je van me vind, maar het is wel een feit dat je er toch maar mee bezig bent.
remco k
 remco k - woensdag 13 oktober 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 - 14:28 schreef nummer10 het volgende:
jij weet net zo goed als ik dat Urby een middenvelder is.. sulejmani daarintegen kost 16 MIL en is een echte linksbuiten.. tuurlijk mag je dan wat meer doelpunten verwachten.. maar meerdreiging van sulejmani als echte linksbuiten ? nou nee sorry dat dacht ik niet..
Als je meer goals maakt, lijkt me dat automatisch ook dreigender dan minder goals maken toch, of is een doelpunt niet dreigend meer??
Afcarius
 Afcarius - donderdag 14 oktober 2010 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 - 23:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je meer goals maakt, lijkt me dat automatisch ook dreigender dan minder goals maken toch, of is een doelpunt niet dreigend meer??
dreigend zijn en scoren zijn 2 verschillende dingen.
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 14 oktober 2010 - 15:15   quote  deeplink  
neen aan als je veel scoort automatisch dreigend bent:P een niet dreigende spits is een soort suljemani :P scoort toch niet ;) haha
Ride
 Ride - donderdag 14 oktober 2010 - 15:43   quote  deeplink  
sssssstttt...

niemand vertellen tegen Remco...

nieuwkapselUrby.jpg

quote:

Op de redactie hebben wij een aantal fanatieke twitteraars. En soms heeft dat zijn voordelen. Zo onderschepten wij een foto van Urby Emanuelson. Op zich niet heel bijzonder, maar dit keer was er iets anders aan Urby. Zijn vlechtjes zijn eraf! Omdat Urby weer deel uit maakt van Oranje, verdenken wij Hanni Hanna. In het Ajax Kids Clubblad kondigde Emanuelson al aan dat hij erover dacht zijn vlechtjes af te knippen. Maar nu heeft hij dus de daad bij het woord gevoegd.
Misschien herkent hij hem niet zaterdagavond en rept hij over die nieuwe geweldige speler op de linkerkant... grijns.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 oktober 2010 door Ride --
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 oktober 2010 - 16:55   quote  deeplink  
hahahahahaha Ride
Guyt
 Guyt - donderdag 14 oktober 2010 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 - 15:43 schreef Ride het volgende:
sssssstttt...

[ afbeelding ]

[..]

Misschien herkent hij hem niet zaterdagavond en rept hij over die nieuwe geweldige speler op de linkerkant... [ afbeelding ]
HAHAHAHA lig hier in een deuk...
Guyt
 Guyt - donderdag 14 oktober 2010 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 - 23:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja maar wie maakt er dan meer goals joh.
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 oktober 2010 - 21:11   quote  deeplink  
nie doen Guyt hij komt nu met cijfers van 2 jaar terug... 45 wdstrijden zo en zoveel goals blablabla
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 oktober 2010 - 21:17   quote  deeplink  
hij onderbouwd zijn topics wel met cijfers en statistieken wat hem wel geloofwaardig maakt
freakie
 freakie - donderdag 14 oktober 2010 - 22:29   quote  deeplink  
Nummer10 die cijvers kwam ik mee en dan trouwens over jou post de eerste van pigina 22.. UBRY IS EEN MIDDEVELDER zeg je.. Maar hij staat linksbuiten en scoort minder dan sulejmani.. Dan vraag ik je dan is dat het dan een excuus om te zegge dat urby beter is?? NOPE..

De pro urby's spreken elkaar nu zelfs tegen de ene zegt dat als je meer scoort je dreigender bent en de andere van niet.. het feit is als je vaker scoort dan de ander tegenstanders geprikkelt worden om een stapje meer te doen om een speler af te stoppen..

Wat je merkt bij urby is een dribbel en dan de 2e man pakt urby wel aan.. en dat lukt ALTIJD.. bij sulejmani is het toevallig zo dat hij niet scoort tegen utrecht maar het waren wel schoten op doel.. en dus dreigender..

Dan zo onze nummer10 het wel weer wegwuiven en zeggen dat we niet sporen want onze nummer10 kan nooit met aantoonbare feiten of wat dan ook komen.. Er werd vaak gezegd hij is bij goals betrokken als 3e man dus iemand die de openingen ziet.. Laat de herhalingen zien.. Of kijk zelf of hij dat doet en zegt welke wedstrijden dat waren..
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 14 oktober 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
sssssstttt...

[ afbeelding ]

[..]

Misschien herkent hij hem niet zaterdagavond en rept hij over die nieuwe geweldige speler op de linkerkant... [ afbeelding ]
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

hahahhahahaha

nee joh

wacht ff hoor...

hahahahahahhahaa

geniaal!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 oktober 2010 - 22:49   quote  deeplink  
Heb deze topic even helemaal nagelezen (pff was een klus)maar je heb voorstanders voor urby en tegenstanders van urby.Maar je heb meer tegenstanders tegen Remco dan voorstanders voor Remco.ik behoor tot de laatste groep omdat Remco alles kan onderbouwen.Ook heb ik het idee dat de tegenstanders van Remco net of niet lang geleden hun laatste BMR prikje hebben gehad
remco k
 remco k - donderdag 14 oktober 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 - 15:15 schreef Aaaaight het volgende:
neen aan als je veel scoort automatisch dreigend bent:P een niet dreigende spits is een soort suljemani :P scoort toch niet ;) haha
Sulejmani is geen spits
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 oktober 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
sssssstttt...

[ afbeelding ]

[..]

remco k
 remco k - donderdag 14 oktober 2010 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 - 18:19 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ja maar wie maakt er dan meer goals joh.
Sulejmani heeft nu al meer voor AJAX gescoord dan Urby in 6 jaar
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 oktober 2010 - 22:56   quote  deeplink  
Sorry verkeerd gequote maar deze is wel erg grappig
remco k
 remco k - donderdag 14 oktober 2010 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 - 22:49 schreef nemam-tiL het volgende:
Heb deze topic even helemaal nagelezen (pff was een klus)maar je heb voorstanders voor urby en tegenstanders van urby.Maar je heb meer tegenstanders tegen Remco dan voorstanders voor Remco.ik behoor tot de laatste groep omdat Remco alles kan onderbouwen.Ook heb ik het idee dat de tegenstanders van Remco net of niet lang geleden hun laatste BMR prikje hebben gehad
Laat het lekker gaan joh, ze willen blijkbaar niet dat we een goed elftal hebben, en nemen genoegen meet een elftal dat niet eens de intentie heeft om te proberen van Utrecht te winnen
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 14 oktober 2010 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

je heb helemaal gelijk jonge ;)
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 14 oktober 2010 - 23:04   quote  deeplink  
ik ben geen voorstander van suljemani ik ben geen tegenstander van Urby, ben geen tegenstander van Remco, vind juist dat hij goed overeind blijft hier en hij onderbouwd zeker alles, en al die mensen die alleen maar op hem lopen te zeiken laat die niet gaan, hij gaat er tegenin opzich goed... ben het vaak met hem eens ook, niet altijd bijv. Urby maarja ik vind het gewoon klaar 22 paginas over een gozer die niet heel boeiend is vind ik tijd verspilling... of niet?? wat vinden jullie van die linksbuiten van groningen?? ben ff ze naam kwijt maar dat is/word een toppertje...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 oktober 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 - 22:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat het lekker gaan joh, ze willen blijkbaar niet dat we een goed elftal hebben, en nemen genoegen meet een elftal dat niet eens de intentie heeft om te proberen van Utrecht te winnen
gaat het niet om,ik heb topics gelezen dat mensen een hekel aan je krijgen om de manier hoe jij reageerd op dingen,ik heb daar geen last van omdat jij dingen kan onderbouwen en dat vind ik heel knap.ik denk ook dat er meerdere forum leden kunnen waarderen hoe jij je statements met cijfers en statistieken kracht bij kan zetten.De pen is sterker dan het zwaard
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 14 oktober 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 - 23:05 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

gaat het niet om,ik heb topics gelezen dat mensen een hekel aan je krijgen om de manier hoe jij reageerd op dingen,ik heb daar geen last van omdat jij dingen kan onderbouwen en dat vind ik heel knap.ik denk ook dat er meerdere forum leden kunnen waarderen hoe jij je statements met cijfers en statistieken kracht bij kan zetten.De pen is sterker dan het zwaard
het zwaard is toch wel wat zwaarder hoor.. hehe ;)
remco k
 remco k - donderdag 14 oktober 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 - 23:04 schreef Aaaaight het volgende:
ik ben geen voorstander van suljemani ik ben geen tegenstander van Urby, ben geen tegenstander van Remco, vind juist dat hij goed overeind blijft hier en hij onderbouwd zeker alles, en al die mensen die alleen maar op hem lopen te zeiken laat die niet gaan, hij gaat er tegenin opzich goed... ben het vaak met hem eens ook, niet altijd bijv. Urby maarja ik vind het gewoon klaar 22 paginas over een gozer die niet heel boeiend is vind ik tijd verspilling... of niet?? wat vinden jullie van die linksbuiten van groningen?? ben ff ze naam kwijt maar dat is/word een toppertje...
Tadic bedoel je volgens mij, lijkt mij ook een goede voetballer, nog wel een beetje licht.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 oktober 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 - 23:08 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

het zwaard is toch wel wat zwaarder hoor.. hehe ;)
Op zijn Remco's te spreken:Lezen, ik heb het over kracht en geen gewicht
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 14 oktober 2010 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 - 23:11 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

hahaha nice ;)
remco k
 remco k - donderdag 14 oktober 2010 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 - 23:05 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ach ja, ik vind het gewoon leuk om reacties uit te lokken, sommige mensen snappen gewoon niet dat je bepaalde dingen in de juiste contex moet lezen, en zodar men iets niet kan winnen, maken ze het persoonlijk, en gaan schelden en meer van die onzin, het zegt in mijn ogen veel meer over hn dan dat het over mij zegt. Zoals je zelf al aangaf, bij sommigen hier zijn hun ballen net ingedaald, en weten zich alleen maar op zo'n negatieve manier uit te drukken, ik maak me er niet zo heel druk om...

Als voorbeeld neem ik Freaky, ik heb echt meerdere malen compleet overhoop gelegen met hem, terwijl we het o andere vlakken weer wel eens zijn, en sommige discussies liepen ook wel eens uit de hand, dat is ook niet erg, zolang men dat maar kan relativeren, en hij kan dat wel, en Joduh bijvoorbeeld niet, bij Joduh is het gehele leven zwart of wit, en niet anders, dus hij is het niet eens met mij over Urby, dus is hij het automatisch ook niet eens met mij over bijvoorbeeld Stekelenburg, en als hij het wel met me eens is, dan reageerd hij niet, omdat hij me niet mag, dat zegt gewoon heel erg veel over zijn niveau van denken en zijn denkbeelden, maar ik heb leren leven met types zoals hij, we hebben er namelijk een stuk of 200 bij ons aan het werk, ze zijn extreem makkelijk te provoceren, en soms is dat op het forum wel leuk.

En ach, uiteindelijk zijn we allemaal voor AJAX, en dat is het belangrijkste, persoonlijk kijk ik alleen wel wat verder dan de ***, het is gewoon schreinend om te zien dat er niks meer van AJAX over blijft, en dat veranderd niet met de derde ster.
remco k
 remco k - donderdag 14 oktober 2010 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 - 23:11 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Je hebt het in ieder geval wel begrepen:):):):)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 oktober 2010 - 23:26   quote  deeplink  
mijn ballen zijn dan ook heel lang geleden ingedaald
remco k
 remco k - donderdag 14 oktober 2010 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 - 23:26 schreef nemam-tiL het volgende:
mijn ballen zijn dan ook heel lang geleden ingedaald
HAHAHahaha....
Afcarius
 Afcarius - vrijdag 15 oktober 2010 - 01:05   quote  deeplink  
blijf on topic aub.
Ik denk niet dat sulejmani zo'n groot verschil maakt met urby. Ik denk dat ze beide tekort komen voor cl nivo, maar 80% van de selectie komt tekort voor cl nivo.
als je puur en alleen naar de eredivisie kijkt, is urby goed genoeg voor ajax. Helemaal omdat hij dalijk gratis wegloopt, dan mag hij nu wel een beetje spelen.
freakie
 freakie - vrijdag 15 oktober 2010 - 10:53   quote  deeplink  
Misschien daarom afcarius.. Is het belangrijk om iemand anders te laten spelen.. Want urby loopt toch gratis weg.. Naar een bristol city ofzo maar ja dat is zijn pakkie an..
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 15 oktober 2010 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 01:05 schreef Afcarius het volgende:
blijf on topic aub.
Ik denk niet dat sulejmani zo'n groot verschil maakt met urby. Ik denk dat ze beide tekort komen voor cl nivo, maar 80% van de selectie komt tekort voor cl nivo.
als je puur en alleen naar de eredivisie kijkt, is urby goed genoeg voor ajax. Helemaal omdat hij dalijk gratis wegloopt, dan mag hij nu wel een beetje spelen.
gozer?? blijf ontpoic aub?? deze topic duurt gvd al 22 pagina's over een speler die net of niet goed genoeg is voor Ajax!!!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 oktober 2010 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

waarvan Urby 1.5 jaar als linksbuiten en zoon beetje back.. sulejmani 3 jaar linksbuiten waarvan hij 1 jaar amper speelde omdat zijn motivatie klote was.. en dan durf jij te beweren dat Urby geen inzet heeft soms ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 oktober 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 10:53 schreef freakie het volgende:
Misschien daarom afcarius.. Is het belangrijk om iemand anders te laten spelen.. Want urby loopt toch gratis weg.. Naar een bristol city ofzo maar ja dat is zijn pakkie an..
we wachten af ok ? kijken waar hij heen gaat...
freakie
 freakie - vrijdag 15 oktober 2010 - 15:21   quote  deeplink  
Nummer10 urby maar 1.5 jaar linksbuiten.. Nee meer dan 3 a 4 jaar pikkie.. Deze urby stond al bij van basten op die plek.. Niet omdat het goed is maar omdat het puur om geld ging.. Geld hadden ze niet voor hem.. Ja sulejmani zou die plek hadden moeten overnemen.. Sulejmani speelt niet eens kwa aantal wedtrijden die hij heeft gespeeld meer dan 1.5 jaar.. Minder zelfs.. 40 wedstrijden is bijna 1 seizoen..

Onze urby gaat gratis mar een bristol city of naar een andere club in de top landen die strijdn om degrdatie voetbal..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 oktober 2010 - 15:25   quote  deeplink  
denk et niet kerel... :) onder MvB stond sulejmani gewoon linksbuiten.. (onder Jol werd hij terug geplaatst naar JONG AJAX... weet je nog die 16 mil in jong ajax... jij vind hem bristol waardig maar denk dat er een aantal goeie clubs wel degelijk geintresseerd zijn naar een alleskunner
remco k
 remco k - vrijdag 15 oktober 2010 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 15:25 schreef nummer10 het volgende:
denk et niet kerel... :) onder MvB stond sulejmani gewoon linksbuiten.. (onder Jol werd hij terug geplaatst naar JONG AJAX... weet je nog die 16 mil in jong ajax... jij vind hem bristol waardig maar denk dat er een aantal goeie clubs wel degelijk geintresseerd zijn naar een alleskunner
inderdaad, daarom hebben ze hem ook al weggekocht en zit hij nog bij AJAX terwijl al zijn leeftijdgenoten uit die tijd allemaal bij goede clubs spelen.
joduh
 joduh - vrijdag 15 oktober 2010 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 - 23:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja, ik vind het gewoon leuk om reacties uit te lokken, sommige mensen snappen gewoon niet dat je bepaalde dingen in de juiste contex moet lezen, en zodar men iets niet kan winnen, maken ze het persoonlijk, en gaan schelden en meer van die onzin, het zegt in mijn ogen veel meer over hn dan dat het over mij zegt. Zoals je zelf al aangaf, bij sommigen hier zijn hun ballen net ingedaald, en weten zich alleen maar op zo'n negatieve manier uit te drukken, ik maak me er niet zo heel druk om...

Als voorbeeld neem ik Freaky, ik heb echt meerdere malen compleet overhoop gelegen met hem, terwijl we het o andere vlakken weer wel eens zijn, en sommige discussies liepen ook wel eens uit de hand, dat is ook niet erg, zolang men dat maar kan relativeren, en hij kan dat wel, en Joduh bijvoorbeeld niet, bij Joduh is het gehele leven zwart of wit, en niet anders, dus hij is het niet eens met mij over Urby, dus is hij het automatisch ook niet eens met mij over bijvoorbeeld Stekelenburg, en als hij het wel met me eens is, dan reageerd hij niet, omdat hij me niet mag, dat zegt gewoon heel erg veel over zijn niveau van denken en zijn denkbeelden, maar ik heb leren leven met types zoals hij, we hebben er namelijk een stuk of 200 bij ons aan het werk, ze zijn extreem makkelijk te provoceren, en soms is dat op het forum wel leuk.

En ach, uiteindelijk zijn we allemaal voor AJAX, en dat is het belangrijkste, persoonlijk kijk ik alleen wel wat verder dan de ***, het is gewoon schreinend om te zien dat er niks meer van AJAX over blijft, en dat veranderd niet met de derde ster.
het gaat niet om winnen of verliezen in een discussie man!zoals ik al zo vaak heb gezegt hiero is dat ieder zijn mening mag hebben....ook ik respecteer jouw mening,maar dat doorgedram van jou,waarin je altijd je gelijk wilt bewijzen irriteert mij mateloos man. en dat er mensen zijn die dat gaaf vinden vind ik ook best!maar er zijn er dus ook veel die zich daaraan enorm ergeren...maar dat interesseert jou geen reet dus...

dat zegt meer over jou dan over die anderen hoor!
ik mag jou totaal niet nee,maar dat wist je al wel toch? maar dat kan ook gebeuren toch? ik ga geen discussie meer met je aan nee,en dat heeft dus niks te maken met winnen of verliezen van mijn kant of zo man! Ik heb geen interesse in een discussie met jou,thats all!!
maar dat jij al weet hoe mijn leven eruit ziet vind ik wel weer knap van je.dan moet je je toch ff voor het 6e zintuig op gaan geven vind ik!enne,Je bent nog vergeten te zeggen dat je de baas bent van die 200 man,kom je nog net ietsjes interessanter over bij je forummaatjes man!!
remco k
 remco k - vrijdag 15 oktober 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 19:55 schreef joduh het volgende:

[..]

het gaat niet om winnen of verliezen in een discussie man!zoals ik al zo vaak heb gezegt hiero is dat ieder zijn mening mag hebben....ook ik respecteer jouw mening,maar dat doorgedram van jou,waarin je altijd je gelijk wilt bewijzen irriteert mij mateloos man. en dat er mensen zijn die dat gaaf vinden vind ik ook best!maar er zijn er dus ook veel die zich daaraan enorm ergeren...maar dat interesseert jou geen reet dus...

dat zegt meer over jou dan over die anderen hoor!
ik mag jou totaal niet nee,maar dat wist je al wel toch? maar dat kan ook gebeuren toch? ik ga geen discussie meer met je aan nee,en dat heeft dus niks te maken met winnen of verliezen van mijn kant of zo man! Ik heb geen interesse in een discussie met jou,thats all!!
maar dat jij al weet hoe mijn leven eruit ziet vind ik wel weer knap van je.dan moet je je toch ff voor het 6e zintuig op gaan geven vind ik!enne,Je bent nog vergeten te zeggen dat je de baas bent van die 200 man,kom je nog net ietsjes interessanter over bij je forummaatjes man!!
het enige wat je nu doet, is toch weer reageren op mij, en dat terwijl je al 20 keer hebt aangegeven dat niet meer te gaan doen, dus o,o,o wat ben je er weer druk mee, enkel je manier van reageren is al weer eens veelzeggend.
Ik blijf hier gewoon op jou reageren, waarom??? omdat ik het leuk vind, en omdat het mag en kan, mooi toch??
Je bent echt een fascinerende jongen aan het worden, echt leuk hoe je hier telkens weer anders reageerd...
freakie
 freakie - vrijdag 15 oktober 2010 - 20:48   quote  deeplink  
mmm nummer10 ik wist niet dat ajax toen 13 wedstrijden speelde.. Is de competitie toen gestaakt??

Deze alles kunnen als linksbuiten scoort nauwelijks.. in meer dan 70 wedstrijden.. Als links half spelen dat is bijna onmogelijk geworden.. en links achter is geweldig.. Uhummm.. In het nederlands elftal is urby als links buiten de 26ste keus en als links achter 5e..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 oktober 2010 door freakie --
remco k
 remco k - vrijdag 15 oktober 2010 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 20:48 schreef freakie het volgende:
mmm nummer10 ik wist niet dat ajax toen 13 wedstrijden speelde.. Is de competitie toen gestaakt??

Deze alles kunnen als linksbuiten scoort nauwelijks.. in meer dan 70 wedstrijden.. Als links half spelen dat is bijna onmogelijk geworden.. en links achter is geweldig.. Uhummm.. In het nederlands elftal is urby als links buiten de 26ste keus en als links achter 5e..
25 man dus voor hem Freaky, Pfhoee, dat wist ik echt niet, dat is wel erg veel hoor :):):)
freakie
 freakie - vrijdag 15 oktober 2010 - 21:01   quote  deeplink  
Nou ik kan het je uitleggen.. Als het ergens om zou gaan gaat nederland allerlij varianen verzinnen.. Maar NIET me urby.. Het spel word daar zeker niet beter van xD We hebben het hier over urby en dan zegt iemand dat hij multi inzet baar is.. Maar waar staat affelay normaal???
remco k
 remco k - vrijdag 15 oktober 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 21:01 schreef freakie het volgende:
Nou ik kan het je uitleggen.. Als het ergens om zou gaan gaat nederland allerlij varianen verzinnen.. Maar NIET me urby.. Het spel word daar zeker niet beter van xD We hebben het hier over urby en dan zegt iemand dat hij multi inzet baar is.. Maar waar staat affelay normaal???
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, inderdaad, en zelfs als Affelay niet zou spelen dan denk ik dat van Marwijk Overmars gaat oproepen, voordat hij Urby daar neerzet.....

hey Freaky, misschien een idee, maar kan Sulejmani niet naturaliseren?? dan hebben we in N: misschien toch nog een goed alternatief, als van Persie, Robben, Kuyt, Vaart Elia Lens of Affelay niet kunnen spelen........................ Want met Urby weet je zeker dat je niks wint, lukt namelijk bij AJAX ook al 6 jaar niet???
freakie
 freakie - vrijdag 15 oktober 2010 - 21:09   quote  deeplink  
Inderdaad remco.. Alleen het jammere is dat sulejmani al heeft gespeeld voor servie!!! xD Maar waar speelt affelay ook alweer..
remco k
 remco k - vrijdag 15 oktober 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 21:09 schreef freakie het volgende:
Inderdaad remco.. Alleen het jammere is dat sulejmani al heeft gespeeld voor servie!!! xD Maar waar speelt affelay ook alweer..
HAHAHAHAHa inderdaad ja...
freakie
 freakie - vrijdag 15 oktober 2010 - 21:26   quote  deeplink  
Affelay stond cm,am,linksvoor en links half weet ik het allemaal hij staat overal.. Dan heeft deze speler het ook best zwaar want met deze man word ook geschoven en dan speelt hij zelfs linksvoor in het nederlands elftal waar hij niet speelt bij psv t is toch eigenlijk zielig voor die affelay...
remco k
 remco k - vrijdag 15 oktober 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 21:26 schreef freakie het volgende:
Affelay stond cm,am,linksvoor en links half weet ik het allemaal hij staat overal.. Dan heeft deze speler het ook best zwaar want met deze man word ook geschoven en dan speelt hij zelfs linksvoor in het nederlands elftal waar hij niet speelt bij psv t is toch eigenlijk zielig voor die affelay...
Nog zieliger voor Urby, trouwens deed Affelay het wel erg goed in het Nl elftal afgelopen week tegen Zweden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0192887