|
|
freakie
|
|
|
Ja dus we zijn dan af van het gezeik van die positie wissels?? Want affelay kan het ook.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Heerlijk spandoek in de arena voor onze Urby. Urby we laten je niet gaan, en zo is het. Urby onze held. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Urby speelde vandaag als verdediger een meer dan prima wedstrijd, hij moet alleen wel gaan leren minder met de bal te lopen op die positie, hij moet zich ook gewoon gaan concentreren op de linksback positie, want op aan de bal komt hij gewoon erg veel te kort voor de linksbuitenpositie. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah hey!was een lekker spandoekie toch? HELD! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Tsja en toch gaat urby... En alleen om zijn salaris.. GOH wat een held die urby.. NOT |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij is nu wel weer opnieuw in gesprek gegaan met AJAX, hij heeft aangegeven binnen 2 weken te besluiten of weg te gaan of te blijven... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja hij heeft het aangegeven.. Hij gaat toch denk je niet nu ineens wel tekenen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Weet ik niet, maar als hij dat wel zou doen, zou dat wel getuigen van echte clubliefde, en op die manier verdienen wij er toch nog iets aan, ik zou dat wel kunnen waardereren van Urby. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja das waar.. Alleen ajax moet wel blijven bij zijn standpunt.. En nu niet ineens meer gaan geven.. Als urby dan tekent is het inderdaad een held maar ja ik ben benieuwt.. Ik dennk dat dat niet gaat gebeuren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 19:39 schreef freakie het volgende:Ja das waar.. Alleen ajax moet wel blijven bij zijn standpunt.. En nu niet ineens meer gaan geven.. Als urby dan tekent is het inderdaad een held maar ja ik ben benieuwt.. Ik dennk dat dat niet gaat gebeuren.. Dan is het nog steeds geen held hoor, een held moet ook sportief de club aan succes hebben geholpen in mijn ogen.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou kijk dat zeg ik alleen in financieel gebied.. Aleen betwijfel ik of ajax iets aan urby zou kunnen verdienen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 19:41 schreef remco k het volgende:[..] Dan is het nog steeds geen held hoor, een held moet ook sportief de club aan succes hebben geholpen in mijn ogen.... ah steek is dus ook geen held |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 - 18:11 schreef remco k het volgende:[..] inderdaad, daarom hebben ze hem ook al weggekocht en zit hij nog bij AJAX terwijl al zijn leeftijdgenoten uit die tijd allemaal bij goede clubs spelen. blind is ook nooit weggekocht.. steek is er ook nog altijd terwijl hij toch ook 4 jaar ? ouder is.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 - 20:35 schreef remco k het volgende:Urby speelde vandaag als verdediger een meer dan prima wedstrijd, hij moet alleen wel gaan leren minder met de bal te lopen op die positie, hij moet zich ook gewoon gaan concentreren op de linksback positie, want op aan de bal komt hij gewoon erg veel te kort voor de linksbuitenpositie. er zijn er maar 2 die tekort komen.. eriksen / sulejmani.. sulejmani is een blindpaard met blinde voorzetten.. moet het hebben van zijn snelheid maar thats it.. zelfs onze dennis had meer RENDEMENT en DREIGING.. maar je blijft maar lekker afzeiken .. volgens mij heb je het spandoekje gezien toch ? en toch blijf je roepen dat Urby waardeloos is en dat niemand hem wat vind ... wel raar dan vind je niet ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 oktober 2010 door nummer10 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nummer10 hij zegt toch dat urby een goede wedstrijd had gespeeld als linksback?? Als linksbuiten kan je hem beter niet hebben.. Want sulejmani heeft meer dreiging.. Je hebt het nu over blinde voorzette maar urby gf die ook..Als er en voortzet kwam stond er geen speler nou dan moet je hem niet geven.. Onze dennis die gaf meer rendement dat is waar maar ja die is weg.. en geen linksbuiten mar rechtsbuiten..
Steek is een KEEPER.. De meeste keepers word 38/40 tot ze stoppen.. En blijven vaak heel lang bij hun club.. Je heb een beetje rare voorbeelden want keepers die verkassen zowiezo nauwelijks en blind was vroeger een heel ander geval.. Vroeger was ajax ook een tegenstander om rekening mee te houden en dan blijven spelers ook sneller voor het voetbal en het geld.. Nu is het zo dat er in het buitenland meer te verdienen is en op sportief vak ook beter is.. Urby word niet gekocht omdat sportief gezien voor clubs uit het buitenland urby een matige speler word bevonden..
En steek die gaat waarschijnlijk op relatief jonge leeftijd voor en keeper zelfs voor manchester keepen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
sulejmani heeft totaal niet meer dreiging maar dat is mijn mening.. voor nogmaals 16 mil verwacht ik meer.. en waar ik het overhad is het FEIT dat er een paar roepen hier dat we met Urby nog niks hebben gewonnen.. maar met steek ook niet.. zo bedoelde ik dat wat meer.. bedoel appelvlaai loopt ook nog altijd bij PSV en gaat ook transfervrij de deur uit.. is ook niet weggekocht, dus als je niet weggekocht bent ben je een waardelose niksnut ? was jij erbij als er een club kwam voor Urby ? was jij bij eventuele onderhandelingen met buitenlandse clubs ? hoor jij alles in de bestuurskamer en bij de onderhandelingen van clubs ? wie weet heeft Ajax wel teveel gevraagt, en is hij daarom nooit weggegaan ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 21:07 schreef nummer10 het volgende:sulejmani heeft totaal niet meer dreiging maar dat is mijn mening.. voor nogmaals 16 mil verwacht ik meer.. en waar ik het overhad is het FEIT dat er een paar roepen hier dat we met Urby nog niks hebben gewonnen.. maar met steek ook niet.. zo bedoelde ik dat wat meer.. bedoel appelvlaai loopt ook nog altijd bij PSV en gaat ook transfervrij de deur uit.. is ook niet weggekocht, dus als je niet weggekocht bent ben je een waardelose niksnut ? was jij erbij als er een club kwam voor Urby ? was jij bij eventuele onderhandelingen met buitenlandse clubs ? hoor jij alles in de bestuurskamer en bij de onderhandelingen van clubs ? wie weet heeft Ajax wel teveel gevraagt, en is hij daarom nooit weggegaan ? Steek een landstitel, Urby NIKS
En nee wij zijn er niet bij, maar sommigen weten wel iets meer dan de rest, en als hij goed was geweest was hij wel weg geweest, dat is bij iedere speler zo geweest, en dan hadden wij ook meer geruchten gehoord, wat je zegt is dus echt volkomen onzin |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Urby straalt wel het juiste Ajax uit. Flair, initiatief etc. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
meer als sulejmani met zijn koppie naar beneden.. remco.. we weten nu wel dat je anti urby bent ! ja goh leuke wedstrijd gespeelt.. dat is het enige.. 1 landstitel zow zow.. daarbij Urby is ook nog een jonkie hoor. net 24. daarbij zijn zijn leeftijd genoten Ryan Babel en Maduro wegekocht inderdaad.. hoor je nog wat van Ryan ? Maduro die nu net weer beetje goed begint te worden.. te JONG weggegaan.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: sulejmani wel dan ? koppielatenhangen kampioen... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Babel en maduro die hebben het ook niet bepaalt goed gedaan.. Toevallig.. Maar nummer10 je zegt de hele tijd dat sulejmani in 3 jaar niks heeft laten zien en dat je voor 16 mil meer verwacht.. Maar sulejmani heeft niet net als emanuelson 6 seizoenen lang 30 wedstrijden gespeeld een heel seizoen.. Dat is een heel groot verschil.. Wedstrijd ritme.. Noem je dat.. Die heeft sulejmani nu steeds meer.. Van jonge van 16 mil verwacht je meer inderdaad maar van een jonge die 6 jaar voor ajax speelt met veel flair en acties enzo verwacht ik ook dat deze speler in iedergeval bij ajax op ELKE positie zou kunnespelen....
Net als die appelvlaai..
Even dat voorbeeld van appelvlaai.. Psv is wereldwijd toch een minder scoutings opject.. Spelers gaan daar minder snel weg en ook voor en minder bedrag.. En voor emanuelson zou ajax denk ik inderdaad te veel vragen.. Elk bedrag voor deze geweldige speler is te veel.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 23:56 schreef freakie het volgende:Babel en maduro die hebben het ook niet bepaalt goed gedaan.. Toevallig.. Maar nummer10 je zegt de hele tijd dat sulejmani in 3 jaar niks heeft laten zien en dat je voor 16 mil meer verwacht.. Maar sulejmani heeft niet net als emanuelson 6 seizoenen lang 30 wedstrijden gespeeld een heel seizoen.. Dat is een heel groot verschil.. Wedstrijd ritme.. Noem je dat.. Die heeft sulejmani nu steeds meer.. Van jonge van 16 mil verwacht je meer inderdaad maar van een jonge die 6 jaar voor ajax speelt met veel flair en acties enzo verwacht ik ook dat deze speler in iedergeval bij ajax op ELKE positie zou kunnespelen.... Net als die appelvlaai.. Even dat voorbeeld van appelvlaai.. Psv is wereldwijd toch een minder scoutings opject.. Spelers gaan daar minder snel weg en ook voor en minder bedrag.. En voor emanuelson zou ajax denk ik inderdaad te veel vragen.. Elk bedrag voor deze geweldige speler is te veel.. Appelvlaai niks voor ons... :P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
RIde voor de rest kan je ook niks anders zegge.. Met de kwaliteiten van die jonge kan hij toevallig wel na 3 potjes nederlands voetbal linksvoor spelen.. Waar emanuelson nog steeds niet kan spelen.. Dan hoor ik hier hij moet telkens aan een andere positie wennen.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 09:50 schreef freakie het volgende:RIde voor de rest kan je ook niks anders zegge.. Met de kwaliteiten van die jonge kan hij toevallig wel na 3 potjes nederlands voetbal linksvoor spelen.. Waar emanuelson nog steeds niet kan spelen.. Dan hoor ik hier hij moet telkens aan een andere positie wennen.. Ik zeg dat Appelvlaai niks voor ons is omdat we al 33 middenvelders hebben... Als speler zijn er wel een paar die ik graag bij Ajax gezien had waaronder Appelvlaai. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/6888
quote: Het contract van Emanuelson loopt na dit seizoen af Urby moet blijven, hij is een echte Ajacied 79% Hij heeft geen meerwaarde 7% Ajax kan het salarisgeld dat vrij komt goed gebruiken gezien de jaarcijfers 7% Hij is klaar voor een volgende stap 7%
wat heb jij gestemd Remco? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
goh man!ik dacht dat de meeste suporters wel voor geen meerwaarde hadden gestemd???? ;-)Ach,het zullen wel geen echte suporters zijn die gestemd hebben ...........hahaha |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hey remco dacht dat de meerderheid urby maar niks vond ? denk dat je nu je ongelijk maar is toe moet geven wat betreft die zogenaamde meerderheid in jou beleving ? |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
gelukkig zijn er meer mensen die denken zoals wij |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hoeveel mensen hebben gestemd dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 19:53 schreef nummer10 het volgende:hey remco dacht dat de meerderheid urby maar niks vond ? denk dat je nu je ongelijk maar is toe moet geven wat betreft die zogenaamde meerderheid in jou beleving ? JE MOET EENS LEREN LEZEN< DAT HEB IK NAMELIJK NOOIT GEZEGD!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 19:44 schreef joduh het volgende:goh man!ik dacht dat de meeste suporters wel voor geen meerwaarde hadden gestemd???? ;-)Ach,het zullen wel geen echte suporters zijn die gestemd hebben ...........hahaha blij dat jij met je gezonde verstand bepaald wie zich wel en geen supporter mag noemen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat heeft Urby dit seizoen dan eigenlijk al toegevoegd behalve NIKS??
Als hij zo doorgaat dan komt hij dadelijk wel op ongeveer 4/5 goals uit, phoe phoe, is dat niet even veel he, zo ongelooflijk zeg, als ik REal MADRID was geweest dan had ik hem meteen gekocht voor 30 miljoen...
En kom niet aan met hij is heel erg dreigend hoor, of dat hij goede acties heeft gemaakt waar doelpunten uit zijn gemaakt, NEE WANT DAT IS NIET ZO!!! niks heeft hij laten zien dit seizoen...... 1 doelpunt in 9 wedstrijden zozozo wat is hij goed zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/159383/jol-samenwerking-el-hamdaoui-en-suarez-goed/
Ik zit er toch altijd naast volgens jullie (joduh en Nummer10)?????
Lees de laatste alinea eens, en kijk dan verschillende topics hier eens terug wie daar de eerste mee was hiero, volgens mij was ik dat, en dat is niet de eerste en enige keer geweest.
Maar goed, jullie zullen je wel weer te goed voelen om of hier op te reageren of jullie zullen me ook daarover ongelijk geven, als je dat doet, dan ben je het dus oneens met JOL |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een oproepje aan Joduh en Nummer10.
Aangezien we op DIT forum zitten en niet samen op een ander forum zitten wil ik jullie het volgende vragen.
Zouden jullie willen tellen in dit topic hoeveel mensen voor Urby zijn, en wil je dan ook tellen hoeveel mensen Urby niet goed genoeg vinden voor de basis van AJAX.
Jullie roepen namelijk al pagina's lang dat er ook hier meer pro Urby fans zijn.
Ik heb het al even gedaan, was maar 3 minuten werk, kijken of je er dan anders naar gaat kijken... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
geen zin in maar ik denk 4 voor urby en 1193 vinden urby niks.... je hebt alweer gelijk. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 22:27 schreef remco k het volgende:Een oproepje aan Joduh en Nummer10. Aangezien we op DIT forum zitten en niet samen op een ander forum zitten wil ik jullie het volgende vragen. Zouden jullie willen tellen in dit topic hoeveel mensen voor Urby zijn, en wil je dan ook tellen hoeveel mensen Urby niet goed genoeg vinden voor de basis van AJAX. Jullie roepen namelijk al pagina's lang dat er ook hier meer pro Urby fans zijn. Ik heb het al even gedaan, was maar 3 minuten werk, kijken of je er dan anders naar gaat kijken... jij hebt ruim 1100 posts in 3 minuten doorgelezen en daarmee gezien wie Pro en Anti is.
Wauw... ik zeg niks meer. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
en 1000 van je onnodige tijd getelde forumgrbruikers zijn zoals jij zovaak aangeeft 1 dags vliegen.. die alleen komen om iemand af te zeiken.. well done kerel.. daarbij waar doel je nu op met siem de jong ? was jij de enige dan ? enige wat we niet met elkaar eens zijn is het feitje emanuelson vs sulejmani.. dus snap nie echt wat jij nu weer probeert uit te lokken.. oja heb ook ff snel getelt in dit forum en van de 1137 posts zijn er 1128 die het 16 mil weggegooit geld vinden ! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
maar remco van de bijna 1,5 mil ongv van ajax fans.. Daarvan 3000 mensen die temmen dat zegt niet zoveel dacht ik zo.. Beetje waardeloze peiling.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dom zijn jullie al helemaal.. Er hebben hier niet 1128 mensen gereageerd.. Dat zijn er maximaal 20.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 09:28 schreef freakie het volgende:maar remco van de bijna 1,5 mil ongv van ajax fans.. Daarvan 3000 mensen die temmen dat zegt niet zoveel dacht ik zo.. Beetje waardeloze peiling.. Hangt er vanaf waar je waarde van neemt. Kijkcijfers zegt ook niet alles bijvoorbeeld... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
freakie das net zoiets doms als alle posts doornemen in 3 min ! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee want dat zegt onze remco niet.. Ik kan ook in 3 min weten wie er gereageerd hebben en er pro urby reageren.. of de kant van sulej nemen.. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 09:30 schreef freakie het volgende:Dom zijn jullie al helemaal.. Er hebben hier niet 1128 mensen gereageerd.. Dat zijn er maximaal 20.. LOL |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 09:30 schreef freakie het volgende:Dom zijn jullie al helemaal.. Er hebben hier niet 1128 mensen gereageerd.. Dat zijn er maximaal 20.. owja,eentje heeft 1108x gereagerd..............sorry freakie... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Goed zoo joduh inderdaad.. Dus waarom zou je dan die ene jonge dan telkens weer lezen?? Heeft niet zoveel zin.. want je weet al van de jonge dat hij pro urby of sulej is.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik lees het niet hoor freakie...LEZEN LEZEN LEZEN |
|
|
|