|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou ja het zijn er een stuk of 20/30 mensen die op dit topic hebben gereageerd de eerste 10 mensen dat is de eerste pagina dat is al 7 voor sulejmani en 3 voor urby.. Dan is daar joduh al bij gerekend en ik dacht dat remco toen nog niet had gereageerd en ik ook niet... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
klopt freakie dat was na een slap optreding.. waar sulejmani er ook veel van heeft gehad en ook hij is volledig afgebrand ! dat ze hem maar snel moesten verkopen etc etc etc.. daarbij komt ook nog eens dat zoals ik al zei geen echte "vaste" forum mensen zie.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
dat heeft niks te maken met welke mensen je telt of niet.. Dat ze sulejmani hebben afgebrand klopt..altijd om de zelfde kut smoes omdat hij te weinig heeft laten zien.. Dat heb ik ook gezegt.. Maar urby speelt nu vele male slechter ECHT TOTAAL 0 DREIGING.. en iedereen die de herhaling ziet zegt.. JEZUS die jonge daar die zo snel rent en met die dribbels wie is dat.. Zeg ik sulejmani.. oo nou die is goed..
Het volgende zegt ook wat.. Sulejmani staat rechts en links hij wisselt af met suarez dat is een ongelofelijk voordeel wat ema nauwelijks doet.. De aanleiding was na het zoveelste slappe optreden.. En de meeste mensen die 6 jaar terug ook zagen en nu nog zien denken tsja nu word het tijd voor iemand die wel protentie heeft... Misschien heeft urby dat wel.. Maar niet bij ajax.. En misschien is hij wel een speler als theo janssen die een team nodig heeft die op zijn speelstijl staat.. Maar urby is dan zeker geen top speler.. Affelay en suarez laten zien dat ze goed zijn.. ze kunnen eigenlijk overal voetballen.. En zijn niet afhankelijk van hoe het team staat.. En ik denk dat sulejmani dat ook niet is.. Alleen hij heeft zelf ook aangegeven wedstrijd ritme nodig te hebben en gezegd dat bij ajax spelen heel anders is omdat dan de ruimtes veel minder zijn.. Dat betekent dat je sulejmani wedstrijden moet laten spelen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik hoop dat je gelijk hebt qua sulejmani.. maar met urby zit je er compleet naast.. :) geloof me ga echt ajax voetbal spelen (want hoe we nu spelen slaat op niks) zet hem als echte half en je ziet een topper.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nummer10 ik snap niet waarom affelay als hij in psv op cm speelt dat hij het dan linksvoor ook kan?? Snap jij dat wel dan?? |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 15:59 schreef freakie het volgende:Nummer10 ik snap niet waarom affelay als hij in psv op cm speelt dat hij het dan linksvoor ook kan?? Snap jij dat wel dan?? er kunnen spelen en er goed kunnen spelen zijn 2 verschillende dingen. Ik vind affelay slecht als linksvoor. Hij speelt ook één goede wedstrijd hoor. Maar heeft hij een voorzet gegeven met links? Nee. Krijg je tegen spanje zoveel tijd om de bal goed voor je rechter te geven en te kijken waar de spits staat om hem dan voor te geven? Nee. Ik zie hem liever rechts. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 07:56 schreef Ride het volgende:[..] jij hebt ruim 1100 posts in 3 minuten doorgelezen en daarmee gezien wie Pro en Anti is. Wauw... ik zeg niks meer. je haalt in ieder geval de belangrijke dingen uit de post |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 08:04 schreef nummer10 het volgende:en 1000 van je onnodige tijd getelde forumgrbruikers zijn zoals jij zovaak aangeeft 1 dags vliegen.. die alleen komen om iemand af te zeiken.. well done kerel.. daarbij waar doel je nu op met siem de jong ? was jij de enige dan ? enige wat we niet met elkaar eens zijn is het feitje emanuelson vs sulejmani.. dus snap nie echt wat jij nu weer probeert uit te lokken.. oja heb ook ff snel getelt in dit forum en van de 1137 posts zijn er 1128 die het 16 mil weggegooit geld vinden ! JIJ bent degene die ook vaak zat zegt dat er ook hier meer pro Urby fans zijn, dan dat er mensen tegen zijn, dat is dus niet zo... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 14:18 schreef freakie het volgende:Goed zoo joduh inderdaad.. Dus waarom zou je dan die ene jonge dan telkens weer lezen?? Heeft niet zoveel zin.. want je weet al van de jonge dat hij pro urby of sulej is.. Inderdaad, en daarom is het ook niet zo moeilijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 15:02 schreef nummer10 het volgende:klopt freakie dat was na een slap optreding.. waar sulejmani er ook veel van heeft gehad en ook hij is volledig afgebrand ! dat ze hem maar snel moesten verkopen etc etc etc.. daarbij komt ook nog eens dat zoals ik al zei geen echte "vaste" forum mensen zie.. Het gaat toch ook niet om Sulejmani, het gaat om Urby. Of men Sulejmani goed vind is toch een hele andere discussie, en waarschijnlijk heb je daar gelijk, dat veel mensen hem niet goed vinden, dat klopt, maar daar gaat het hier niet over. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Afcarius.. Ik weet niet hoor maar affelay had veel en veel meer rendement dat zegt wel een hele hoop.. En speelde een prima wedstrijd.. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 20:39 schreef freakie het volgende:Afcarius.. Ik weet niet hoor maar affelay had veel en veel meer rendement dat zegt wel een hele hoop.. En speelde een prima wedstrijd.. ja één prima wedstrijd ,Tegen moldavie was hij waardeloos. Als hij de ruimte krijgt dan kan hij aardig voetballen ja, maar dat krijg je in de top niet. Meer rendement dan wie? Maargoed, het moge duidelijk zijn dat hij mij nog niet overtuigd heeft, ik wil hem eerst zien presteren tegen een land op topnivo. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: Wou ik net zeggen, misschien moet hij maar linksback gaan staan.. wat een sliding zeg! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad daar op focussen! alleen toch weer fout van urby kwam het uit dacht ik.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik roep hier al 2 jaar dat hij weer gewoon terug moet naar de linksback positie, en ik moet zeggen dat hij nu 3 potjes op rij daar speelt, en iedere pot gaat het steeds beter, vandaag was het echt goed te noemen. Ik wou bijna zeggen dat hij heel goed speelde vandaag, maar als je op zo'n manier balverlies lijdt, en dat daardoor Ooijer aan de noodrem moet trekken, en dat daar dan ook de 2-1 uit voortvloeit, kun je niet van heel goed spreken.
Zo'n fout mag je op dit nieveau net maken, en dat komt echt door concentratieverlies. Verder speelde hij als linksback dus een goede wedstrijd.
Sulejmani trouwens niet heel veel gezien, toch is hij heel belangrijk bij de tweede goal, en dat geeft toch hoop, iedere wedstrijd laat hij wel wat goede dingen zien. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad maar uiteindelijk was sulejmani niet goed vandaag en urby wel.. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:41 schreef remco k het volgende:Ik roep hier al 2 jaar dat hij weer gewoon terug moet naar de linksback positie, en ik moet zeggen dat hij nu 3 potjes op rij daar speelt, en iedere pot gaat het steeds beter, vandaag was het echt goed te noemen. Ik wou bijna zeggen dat hij heel goed speelde vandaag, maar als je op zo'n manier balverlies lijdt, en dat daardoor Ooijer aan de noodrem moet trekken, en dat daar dan ook de 2-1 uit voortvloeit, kun je niet van heel goed spreken. Zo'n fout mag je op dit nieveau net maken, en dat komt echt door concentratieverlies. Verder speelde hij als linksback dus een goede wedstrijd. Sulejmani trouwens niet heel veel gezien, toch is hij heel belangrijk bij de tweede goal, en dat geeft toch hoop, iedere wedstrijd laat hij wel wat goede dingen zien. ooijer had nooit aan die rem moeten trekken, maargoed. fout van beide personen. Sulejmani speelde niet zijn beste wedstrijd maarja. ik denk dat Anita toch iets vaster is als linksback, en ik denk dat urby stukken beter dan sulejmani is op linksvoor, op dit moment. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou ik denk dat als we anita hadden gehad tegen auxerre dat we dan toch minder hadden gevoetbalt.. Urby speelt echt stukken slechter op linksvoor en speelt dan zeker het zelfde niveau als sulej.. Maar urb is altijd linksvoor en wisselt niet af.. De opzet van de goal van rechts en daar stond sulejmani.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:47 schreef Afcarius het volgende:[..] ooijer had nooit aan die rem moeten trekken, maargoed. fout van beide personen. Sulejmani speelde niet zijn beste wedstrijd maarja. ik denk dat Anita toch iets vaster is als linksback, en ik denk dat urby stukken beter dan sulejmani is op linksvoor, op dit moment. Urby is aanvallend toch echt minder belangrijk geweest voor AJAX dit seizoen dan Sulejmani hoor.
Sulejmani assists tegen Kiev bij de winnende goal, en vandaag stuurt hij Suarez weg bij de winnende goal. Urbu kan daar tegenover zetten dat hij de 3-0 maakte tegen Goahead in de beker. Verder helemaal niks aanvallends gebracht.
FF wat belangrijkers trouwens, we staan gewoon gedeelde tweede in de poul mensen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:47 schreef Afcarius het volgende:[..] ooijer had nooit aan die rem moeten trekken, maargoed. fout van beide personen. Sulejmani speelde niet zijn beste wedstrijd maarja. ik denk dat Anita toch iets vaster is als linksback, en ik denk dat urby stukken beter dan sulejmani is op linksvoor, op dit moment. Urby werd niet 1 keer voorbij gelopen, Anita wordt in Europees verband constant voorbij gelopen. Ik zie echt lievr Urby op linksback, die kan namelijk ook nog weer veel beter worden aangezien dit pas zijn derde pot op rij is op linksback |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
remco we staan gewoon 3e.. doelsaldo.. zei hebben 0 en wij -1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gedeelde tweede klinkt veel mooier, ik snap het doelsaldo, maar dat is nu nog niet belangrijk, zeker niet aangezien wij gewoon in Milaan gaan winnen:):) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou het kan natuurlijk wel ja.. winnen van ac is altijd mogelijk.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:02 schreef remco k het volgende:[..] Urby is aanvallend toch echt minder belangrijk geweest voor AJAX dit seizoen dan Sulejmani hoor. Sulejmani assists tegen Kiev bij de winnende goal, en vandaag stuurt hij Suarez weg bij de winnende goal. Urbu kan daar tegenover zetten dat hij de 3-0 maakte tegen Goahead in de beker. Verder helemaal niks aanvallends gebracht. FF wat belangrijkers trouwens, we staan gewoon gedeelde tweede in de poul mensen. Hammie stuurde Suarez weg Remco. Sulejmani speelde de bal na Hammie en hij weer naar Suarez. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:26 schreef Guyt het volgende:[..] Hammie stuurde Suarez weg Remco. Sulejmani speelde de bal na Hammie en hij weer naar Suarez. dat bedoelde ik, maar je geeft geen antwoord??? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:02 schreef remco k het volgende:[..] Urby is aanvallend toch echt minder belangrijk geweest voor AJAX dit seizoen dan Sulejmani hoor. Sulejmani assists tegen Kiev bij de winnende goal, en vandaag stuurt hij Suarez weg bij de winnende goal. Urbu kan daar tegenover zetten dat hij de 3-0 maakte tegen Goahead in de beker. Verder helemaal niks aanvallends gebracht. FF wat belangrijkers trouwens, we staan gewoon gedeelde tweede in de poul mensen. Het enige belangrijke moment bij Kiev de winnende maken o mag het eens.Dus is hij in de jaren dat hij bij AJAX zit 1 keer belangrijk geweest. Kunnen we misschien Leonardo wel terug halen die was ook zo belangrijk in europees verband. Wat een gelul joh. Urby tegen Feyenoord en Psv en Az fantastische goals gemaakt ook in die paar jaar wie is er dan belangrijker geweest he. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Dé briljante actie was van de Zeeuw. Sulejmani tikte de bal slechts twee meter door naar Mounir... en die gaf vervolgens een briljante pass buitenom bij de verdediger. Dát was smullen... niet het obligate tikje van Sulejmani.
Iemand ook nog gezien hoe Miralem bij tijd en wijle ondersteboven geblazen werd door passerende spelers van Auxerre?
Oh ja... en Urby was uitmuntend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2010 door Ikke_tik -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:30 schreef Ikke_tik het volgende:Dé briljante actie was van de Zeeuw. Sulejmani tikte de bal slechts twee meter door naar Mounir... en die gaf vervolgens een briljante pass buitenom bij de verdediger. Dát was smullen... niet het obligate tikje van Sulejmani. Iemand ook nog gezien hoe Miralem bij tijd en wijle ondersteboven geblazen werd door passerende spelers van Auxerre? Oh ja... en Urby was uitmuntend. Eens dit is de waarheid. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Sulejmani dat als enige gedaan.. Dacht dat sulejmani ons eerder gered had.. Was dat tegen juve? Nee sulejmani dit jaar inderdaad alleen kiev.. Maar tsja als dat niet zo was gegaan dan hadden we nu niet van urby kunnen genieten.. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Hoe zeer ik het hem zo langzamerhand ook gun, maar Sulejmani brengt helemaal niets extraas. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee vandaag niet nee.. Maar anita op linksback en urby linksvoor brengt al helemaal niks.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:35 schreef Ikke_tik het volgende:Hoe zeer ik het hem zo langzamerhand ook gun, maar Sulejmani brengt helemaal niets extraas. Ook daar ben ik het mee eens kijk dat hij kan voetballen hebben we allemaal gezien dat was bij Heerenveen. Bij AJAX lukt het niet en dat is jammer.Sneu voor hem.Hij probeert het wel maar het komt er simpelweg niet uit. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:30 schreef Ikke_tik het volgende:Dé briljante actie was van de Zeeuw. Sulejmani tikte de bal slechts twee meter door naar Mounir... en die gaf vervolgens een briljante pass buitenom bij de verdediger. Dát was smullen... niet het obligate tikje van Sulejmani. Iemand ook nog gezien hoe Miralem bij tijd en wijle ondersteboven geblazen werd door passerende spelers van Auxerre? Oh ja... en Urby was uitmuntend. [ filmpje ] Uitmuntend ben je niet als je verantwoordelijk bent voor de overtreding die Ooijer moet maken, waar de 2-1 uit komt, als hij daar geen balverlies lijdt speelt hij inderdaad een hele goede wedstrijd, uitmuntend was niemand vandaag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:30 schreef Ikke_tik het volgende:Dé briljante actie was van de Zeeuw. Sulejmani tikte de bal slechts twee meter door naar Mounir... en die gaf vervolgens een briljante pass buitenom bij de verdediger. Dát was smullen... niet het obligate tikje van Sulejmani. Iemand ook nog gezien hoe Miralem bij tijd en wijle ondersteboven geblazen werd door passerende spelers van Auxerre? Oh ja... en Urby was uitmuntend. [ filmpje ] Ik zeg toch ook niet dat het een moeilijke bal was ofzo? Het is alleen wel zo, dat hij wel bij goals betrokken is, en Urby niet.
urby moet zich zoals heel veel mensen zeggen, gewoon gaan richten op de linksbackpositie, daar kan hij het NL elftal halen, en spelet hij binnen een jaar bij aan subtopper of misschien zelfs wel hoger in het buitenland, dat gaat hij als buitenspeler niet redden.
Ben benieuwd wat je mening is over die laatste stelling? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
guyt.. Lekkere meid dat je bent.. Kijk he.. je bent en schat.. Maar dat hebben we al miljoenen keren uit gelegd.. Nou zou jij eens inhoudelijk moeten proberen te reageren op een vraag.. Want remco en ik vragen maar af en jullie reageren allemaal niet.. De vrag voor jou noem jij eens belangrijke momenten op van urby.. AANVALLEND.. DIT seizoen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Laat Urby nou gewoon als back spelen, en laat Sulejmani nou aub gewoon nog 10 potjes voor hem spelen, dat geeft die jongen vertrouwen, en dat gaat hij terugbetalen, hij wordt al beter, of wou je zeggen dat hij nog net zo slecht is als afgelopen seizoen??? Stapje voor Stapje, het gaat alleen niet zo snel als sommigen (ook ik) zouden willen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco en jij denkt dat daar fatsoenlijk en inhoudelijk op gereageerd word?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:41 schreef freakie het volgende:guyt.. Lekkere meid dat je bent.. Kijk he.. je bent en schat.. Maar dat hebben we al miljoenen keren uit gelegd.. Nou zou jij eens inhoudelijk moeten proberen te reageren op een vraag.. Want remco en ik vragen maar af en jullie reageren allemaal niet.. De vrag voor jou noem jij eens belangrijke momenten op van urby.. AANVALLEND.. dit seizoen he..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Zelfs m'n moeder van 73 had die bal bij El Hammie gekregen, Remco...
En Urby als linksback is inderdaad een betere keuze dan zowel Anita, Braafheid als Pieters. Al was het maar vanwege zijn snelheid en aanvallende capaciteiten. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
xD Weer geen reactie.. op de vraag.. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Hoe voelt dat nou freakie, zo'n beetje de forum sidekick van Remco uit te moeten hangen? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ikke_tik lees even terug... Hoef ik je voor de rest niks meer uit te leggen.. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Jij hoeft mij sowieso niets uit te leggen. Zowel Sulejmani als Emanuelson brengen aanvallend té weinig imho. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:43 schreef Ikke_tik het volgende:Zelfs m'n moeder van 73 had die bal bij El Hammie gekregen, Remco... En Urby als linksback is inderdaad een betere keuze dan zowel Anita, Braafheid als Pieters. Al was het maar vanwege zijn snelheid en aanvallende capaciteiten. Inderdaad, een heel makkelijk balletje, maar hij is er wel bij betrokken.
Maar Urby als linksback vind ook jij dus beter als linksbuiten, hij of Jol moet die keuze gaan maken voor hem.
Dus nogmaals, je vind Urby beter als linksback dan als linksbuiten? gewoon ff zeker weten:):) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ikke_tik.. Ik ben NOOIT een sidekick van remco.. In tegendeel.. Alleen over urby ben ik het helemaal eens met hem.. Toevallig zijn er maar 3 opties.. 1 niet zegge 2 urby goed vinden en 3 urby niet goed vinden.. Toevallig vinden wij alle twee urby NIET goed als linksvoor.. |
|
|
|