BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ikke_tik
 Ikke_tik - woensdag 20 oktober 2010 - 00:10   quote  deeplink  
Zuchterdezucht... ik schrijf dat ik Urby een betere linksachter vind dan Anita, Braafheid en Pieters. Nergens dat ik hem een betere linksbuiten vind dan Sulejmani... die ik overigens ook geen linksbuiten pur sang vind. Dus: beiden vind ik niet goed genoeg als linksbuiten voor Ajax.
joduh
 joduh - woensdag 20 oktober 2010 - 07:10   quote  deeplink  
wat mij opvalt hier is dat de discussie de andere kant op draait....eerst kon urby helemaal niks,was het geen echte ajacied etc.....suleimani was veeel beter.....nu willen jullie dat je met urby EN suli speelt......beetje zwak..... maar goed.valt ook niet mee om je kont te draaien he? feiten en zinloze discussies al veels te lang hiero man.de winnende goals van urby in belangrijke wedstrijden worden van tafel geveegt maar de belangrijke goals van suli worden wel elke keer aangehaald....maar ok jullie zullen wel zeggen op 2 verschillende plekken he???tuurlijk man....lb
ik praat over gisteravond en en we hebben gewonnen!met urby en met suli......
dat de ene waanzinnig zwak was en de ander speelde lekker.....kan gebeuren man....
ik heb geweldige avond gehad en dat het nog niet helemaal ok met het spel is neem ik nu ff voor lief man....laten we hopen dat we eens een hele wedstrijd een behoorlijk nivo vast kunnen houden...1 ding wat ik jammer vind,is dat toby niet mocht spelen...ik vind hem niet zo zwak en ik zou hem niet als de zondebok willen aanwijzen.....daarbij ben ik dus anti ooijer,maar dat is ander topic hahahah
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 oktober 2010 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat Urby nou gewoon als back spelen, en laat Sulejmani nou aub gewoon nog 10 potjes voor hem spelen, dat geeft die jongen vertrouwen, en dat gaat hij terugbetalen, hij wordt al beter, of wou je zeggen dat hij nog net zo slecht is als afgelopen seizoen???
Stapje voor Stapje, het gaat alleen niet zo snel als sommigen (ook ik) zouden willen.
hij word al beter ? nou sorry ik zie het niet !! maar urby linksback is beter als Anita..
freakie
 freakie - woensdag 20 oktober 2010 - 08:50   quote  deeplink  
Nee joduh heeft niks met zwak te maken.. Dit heeft te maken met dat urby nou linksback spelende goed speelt.. Maar als urby linksbuiten speelt is hij ook zwak.. Allen urby heeft 71 wedstrijden op linksbuiten gespeeld.. Maar er kwam geen verbetering in.. En op de linksback is hij echt vele malen beter dan op de linksbuiten.. Hij hoeft minder aanvallend dat is nu het pluspunt voor urby..

We nemen ook zeker niet elke keer die belangrijke goals van sulejmani joduh.. nummer10 of guyt vroegen zich af wanneer sulejmani nou iets gedaan heeft om ajax te helpen.. Dus wij geven dat aan..
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 07:10 schreef joduh het volgende:
wat mij opvalt hier is dat de discussie de andere kant op draait....eerst kon urby helemaal niks,was het geen echte ajacied etc.....suleimani was veeel beter.....nu willen jullie dat je met urby EN suli speelt......beetje zwak..... maar goed.valt ook niet mee om je kont te draaien he? feiten en zinloze discussies al veels te lang hiero man.de winnende goals van urby in belangrijke wedstrijden worden van tafel geveegt maar de belangrijke goals van suli worden wel elke keer aangehaald....maar ok jullie zullen wel zeggen op 2 verschillende plekken he???tuurlijk man....lb
ik praat over gisteravond en en we hebben gewonnen!met urby en met suli......
dat de ene waanzinnig zwak was en de ander speelde lekker.....kan gebeuren man....
ik heb geweldige avond gehad en dat het nog niet helemaal ok met het spel is neem ik nu ff voor lief man....laten we hopen dat we eens een hele wedstrijd een behoorlijk nivo vast kunnen houden...1 ding wat ik jammer vind,is dat toby niet mocht spelen...ik vind hem niet zo zwak en ik zou hem niet als de zondebok willen aanwijzen.....daarbij ben ik dus anti ooijer,maar dat is ander topic hahahah
Welke winnende goals, je meent toch niet serieus dat je nu nog steeds praat over 2 doelpunten van het afgelopen seizoen.

Overigens roep ik dir hele topic al dat hij linksback moet spelen, als linksbuiten is het gewoon een waardeloze zak hooi zondr rendement.
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 08:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij word al beter ? nou sorry ik zie het niet !! maar urby linksback is beter als Anita..
Je kan er lang en breed over lullen, gister was Sulejmani niet groots, maar toch is hij wel betrokken bij kansen en een doelpunt, dat kun je van Urbu vrijwel nooit zeggen als hij speelt als linksbuiten
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 08:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus jij vind dat hij nog net zo is als afgelopen seizoen, dat hij geen meter loopt in het veld, te dik is, totaal niet fit en wat allemaal nog meer.

Sulejmani is nu fit, hij maakt zijn eigen fouten goed, loopt gaten dicht als dat nodig is verdedigend en vooert al zijn taken uit, aanvallend moet het nog stukken beter.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 oktober 2010 - 09:40   quote  deeplink  
euhm.. jij geeft nu dus aan dat een linksbuiten aanvallend nog stukken beter moet.. euhm ik nie begrijp.. dat is zijn HOOFDTAAK ! AANVALLEN ! EN DAT DOEN HIJ NIET NAAR BEHOREN ! met andere woorden hij komt gewoon nog VEEL te kort en is in aanvallend opzich (wat zijn hoofdtaak is) te zwak.. dat geef je nu zelf aan..
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:40 schreef nummer10 het volgende:
euhm.. jij geeft nu dus aan dat een linksbuiten aanvallend nog stukken beter moet.. euhm ik nie begrijp.. dat is zijn HOOFDTAAK ! AANVALLEN ! EN DAT DOEN HIJ NIET NAAR BEHOREN ! met andere woorden hij komt gewoon nog VEEL te kort en is in aanvallend opzich (wat zijn hoofdtaak is) te zwak.. dat geef je nu zelf aan..
Nee dat zeg ik niet, ik zeg dat daar dus nog veel winst te boeken is. Maar hij speelt niet 100% goed aanvallend en toch heeft hij meer rendement dan Urby.

Gister speelde hij overigens als een flauwe linkshalf, en dan is aanvallen dus niet de hoofdtaak, maar dat terzijde.
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 09:48   quote  deeplink  
Overigens geef je zoals altijd weer geen antwoord op de vraag of hij wel beter is dan vorig seizoen.
Ride
 Ride - woensdag 20 oktober 2010 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:48 schreef remco k het volgende:

... ik heb gisteren genoten van hem.
Heerlijke panna's gezien. Mooie akties.. goede inzet.
Jammer van die terugspeelbal maar verder.

Alleen dat kapsel...ken er niet aan wennen...
Guyt
 Guyt - woensdag 20 oktober 2010 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 08:50 schreef freakie het volgende:
Nee joduh heeft niks met zwak te maken.. Dit heeft te maken met dat urby nou linksback spelende goed speelt.. Maar als urby linksbuiten speelt is hij ook zwak.. Allen urby heeft 71 wedstrijden op linksbuiten gespeeld.. Maar er kwam geen verbetering in.. En op de linksback is hij echt vele malen beter dan op de linksbuiten.. Hij hoeft minder aanvallend dat is nu het pluspunt voor urby..

We nemen ook zeker niet elke keer die belangrijke goals van sulejmani joduh.. nummer10 of guyt vroegen zich af wanneer sulejmani nou iets gedaan heeft om ajax te helpen.. Dus wij geven dat aan..
Urby speelt erg goed linksback. Maar links buiten is Sulejmani niet beter dan Urby.
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:53 schreef Ride het volgende:

[..]

Waarom quote je mij hier eigenlijk?
Guyt
 Guyt - woensdag 20 oktober 2010 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kan er lang en breed over lullen, gister was Sulejmani niet groots, maar toch is hij wel betrokken bij kansen en een doelpunt, dat kun je van Urbu vrijwel nooit zeggen als hij speelt als linksbuiten
Bij welke goal was hij betrokken dan joh denk nu eens na.Dan was de Zeeuw er ook bij betrokken die gaf dat mooie hakballetje waardoor Sulejmani hem aan Hammie gaf en hij gaf de assist op Suarez. Oja van wie kreeg de Zeeuw de bal en waar kwam die daarvoor ook weer vandaan???? Nou uiteindelijk is bijna het hele elftal verantwoordelijk voor die goal.Als ik jou theorie nog volg.Sulejmani had niets met die goal te maken dat bedoel ik te zeggen. Eem iedere ander zou dat passje ook zo door kunnen tikken.
Guyt
 Guyt - woensdag 20 oktober 2010 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:53 schreef Ride het volgende:

[..]

Ja ff wennen het dat kapsel hahaha???
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:12 schreef Guyt het volgende:

[..]

Urby speelt erg goed linksback. Maar links buiten is Sulejmani niet beter dan Urby.
Ik snap echt niet waarom je dat denkt, serieus, wat heeft Urby dit seizoen laten zien, vrijwel alles gespeeld op linksbuiten behalve de laatste 3 potjes, hij is in de competiteie bij 1 goal betrokken geweest,en 1 keer in de beker, bijde goal waren onbelangrijke treffers omdat we al ruim voor stonden.

Leg me dan eens uit waarom hij goed is op linksbuiten, als aanvaller moet je goal maken assists en betrokken zijn bij aanvallen, Urby is geen van de drie.
Sulejmani heeft twee van de drie gedaan in zeer belangrijke wedstrijden.
Guyt
 Guyt - woensdag 20 oktober 2010 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey Remko jij moest toch om 6 uur op omdat je moest werken???? Ben je nu al klaar dan??? Wat een leventje als dat zo is.
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:17 schreef Guyt het volgende:

[..]

Bij welke goal was hij betrokken dan joh denk nu eens na.Dan was de Zeeuw er ook bij betrokken die gaf dat mooie hakballetje waardoor Sulejmani hem aan Hammie gaf en hij gaf de assist op Suarez. Oja van wie kreeg de Zeeuw de bal en waar kwam die daarvoor ook weer vandaan???? Nou uiteindelijk is bijna het hele elftal verantwoordelijk voor die goal.Als ik jou theorie nog volg.Sulejmani had niets met die goal te maken dat bedoel ik te zeggen. Eem iedere ander zou dat passje ook zo door kunnen tikken.
Maar een ander deed het niet, Sulejmani deed het wel, tuurlijk is het simpel dat balletje, maar hij had ook een ander kunnen aanspelen, dat deed hij niet. Het was gewoon een mooie aanval over verschillende schijven waar Sulejmani er 1 van was, prima toch?
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:20 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hey Remko jij moest toch om 6 uur op omdat je moest werken???? Ben je nu al klaar dan??? Wat een leventje als dat zo is.
Laptopje met mobiel internet doet wonderen.
Guyt
 Guyt - woensdag 20 oktober 2010 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom je dat denkt, serieus, wat heeft Urby dit seizoen laten zien, vrijwel alles gespeeld op linksbuiten behalve de laatste 3 potjes, hij is in de competiteie bij 1 goal betrokken geweest,en 1 keer in de beker, bijde goal waren onbelangrijke treffers omdat we al ruim voor stonden.

Leg me dan eens uit waarom hij goed is op linksbuiten, als aanvaller moet je goal maken assists en betrokken zijn bij aanvallen, Urby is geen van de drie.
Sulejmani heeft twee van de drie gedaan in zeer belangrijke wedstrijden.
Waarom moet ik jou dat uit leggen feit is dat ik en de meerderheid het over het algemeen met mij eens zijn dat Sulejmani het niet heb en dat Urby de laatste tijd bijna dit hele seizoen steeds beter gaat voetballen. Sulejmani 1 x gescoord tegen Kiev en gister had hij niets met die goal te maken.Ik vind Urby gewoon een voetballer waar ik van kan genieten jij duidelijk niet nou dan zijn we toch klaar.Dat heb ik met Sulejmani en wat kan mij het dan schelen dat Sulejmani tegen Kiev scoort. Urby was in de competitie tegen Fey,Psv,Az met wereldgoals ook geweldig.Maar ja daar mag ik niet over praten want het gaat nu om dit seizoen volgens jou.En natuurlijk mag ik het niet hebben over de 2 voorgaande seizoenen want dan kan je niets positiefs over Smoelejmani opnoemen.Die is dus in die 2a3 jaar dat hij bij AJAX zit 1 x belangrijk geweest.Als jij dat goed vind prima.Ik vind het niks.
Guyt
 Guyt - woensdag 20 oktober 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar een ander deed het niet, Sulejmani deed het wel, tuurlijk is het simpel dat balletje, maar hij had ook een ander kunnen aanspelen, dat deed hij niet. Het was gewoon een mooie aanval over verschillende schijven waar Sulejmani er 1 van was, prima toch?
Remco als een ander op die plek stond had die ook zo een pass gegeven doe nou niet dat Mickey helemaal de man is.
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 10:32   quote  deeplink  
Emanuelson: 'Ooijer neemt me niets kwalijk, geen boze gezichten'

Woensdag, 20 oktober 2010 om 09:34

Urby Emanuelson neemt de schuld op zich voor de rode kaart die André Ooijer dinsdagavond in het Champions League-duel met Auxerre (2-1 winst) ontving. Ooijer moest vroeg in de tweede helft aan de noodrem trekken nadat Emanuelson een bal verkeerd inspeelde en Dennis Oliech er vandoor ging. "Ik voel me inderdaad schuldig," vertelt Emanuelson aan Ajax Life.

"Het is zonde dat een foutje van mijn kant André een rode kaart oplevert, hoe terecht ook", vertelt de veelzijdige Ajacied. "We hadden de controle over de wedstrijd, maar daarna gaven we het bijna nog uit handen." Na afloop sprak Emanuelson met Ooijer over het voorval. "Het is gebeurd en het is niet anders. Ik baal er zelf van omdat ik goed bezig ben de laatste weken, dan is dit zonde. Maar André neemt me niets kwalijk, geen boze gezichten."

Ajax heeft na drie wedstrijden evenveel punten als AC Milan, vier. De strijd om de tweede plaats ligt nog helemaal open. Real Madrid staat eerste met negen punten. "We kunnen omhoog kijken en dat is in deze groep met twee sterke tegenstanders al een prestatie op zich. We moeten er voor zorgen dat we ook in Frankrijk drie punten pakken zodat we misschien wel kunnen overwinteren in de Champions League."

Prima reactie van Urby, en ook terecht, het is in ieder geval nu duidelijk dat hij daar schuld had, hij zegt het namelijk zelf.
ander grappig detail is dat hij zegt de laatste weken goed bezig te zijn, dat klopt inderdaad, ALS LINKSBACK mensen, zou hij het nu eindelijk eens door hebben dat het de positie is waar hij heel belangrijk kan zijn...
Guyt
 Guyt - woensdag 20 oktober 2010 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Laptopje met mobiel internet doet wonderen.
O dat kan gewoon onder werk door dat is lekker.
Ride
 Ride - woensdag 20 oktober 2010 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon.. omdat ik er zin in had.

Zoals elke oprechte zuurpruim ben je weer succesvol bezig in het afkraken van Urby.
Maar dat heb je natuurlijk NIET gezegt of NIET geschreven.
Wij URBY fans lezen jou posts alleen anders ;)
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:31 schreef Guyt het volgende:

[..]

Remco als een ander op die plek stond had die ook zo een pass gegeven doe nou niet dat Mickey helemaal de man is.
Waar zeg ik dat Mickey de man is, lezen is ook een vak zeg, wordt er een beetje moe van, ik zeg nu al 100 keer dat Sulejmani gister niet sterk was...
Guyt
 Guyt - woensdag 20 oktober 2010 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:32 schreef remco k het volgende:

Urby Emanuelson neemt de schuld op zich voor de rode kaart die André Ooijer dinsdagavond in het Champions League-duel met Auxerre (2-1 winst) ontving. Ooijer moest vroeg in de tweede helft aan de noodrem trekken nadat Emanuelson een bal verkeerd inspeelde en Dennis Oliech er vandoor ging. "Ik voel me inderdaad schuldig," vertelt Emanuelson aan Ajax Life.

"Het is zonde dat een foutje van mijn kant André een rode kaart oplevert, hoe terecht ook", vertelt de veelzijdige Ajacied. "We hadden de controle over de wedstrijd, maar daarna gaven we het bijna nog uit handen." Na afloop sprak Emanuelson met Ooijer over het voorval. "Het is gebeurd en het is niet anders. Ik baal er zelf van omdat ik goed bezig ben de laatste weken, dan is dit zonde. Maar André neemt me niets kwalijk, geen boze gezichten."

Ajax heeft na drie wedstrijden evenveel punten als AC Milan, vier. De strijd om de tweede plaats ligt nog helemaal open. Real Madrid staat eerste met negen punten. "We kunnen omhoog kijken en dat is in deze groep met twee sterke tegenstanders al een prestatie op zich. We moeten er voor zorgen dat we ook in Frankrijk drie punten pakken zodat we misschien wel kunnen overwinteren in de Champions League."

Prima reactie van Urby, en ook terecht, het is in ieder geval nu duidelijk dat hij daar schuld had, hij zegt het namelijk zelf.
ander grappig detail is dat hij zegt de laatste weken goed bezig te zijn, dat klopt inderdaad, ALS LINKSBACK mensen, zou hij het nu eindelijk eens door hebben dat het de positie is waar hij heel belangrijk kan zijn...
Ken je nagaan hoe goed dat van Urby is. Maar volgens mij stonden en verthongen en ooijer nog achter ook.Die hadden die spits beter moeten dekken.Maar ach ik vergeef het hem.
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:32 schreef Guyt het volgende:

[..]

O dat kan gewoon onder werk door dat is lekker.
Ja inderdaad, als je alle dagen 12/14 uur werkt, en aan het wachten bent op klanten in het v/d Valk dan mag dat inderdaad
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:34 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ken je nagaan hoe goed dat van Urby is. Maar volgens mij stonden en verthongen en ooijer nog achter ook.Die hadden die spits beter moeten dekken.Maar ach ik vergeef het hem.
Joh, ik zeg ook niet dat het heel erg is, het kan een keer gebeuren, maar als je dan zo'n fout maakt in een wedstrijd, dan kun je niet van een perfecte pot spreken, hij speelde gewoon goed en ontwikkeld zich nu prima als linksback, als linksbuiten gaat hij het gewoon niet redden, die potentie heeft hij gewoon niet.

Als hij zich dus gaat en kan richten op de backpositie dan speelt hij gewoon altijd, en gaat ook het NL elftal weer in beeld komen op ten duur. En als hij dat niet doet beoordeel ik hem dus als linksbuiten, is hij goed dan zeg ik dat, en is hij slecht dan zeg ik dat ook, ik heb helemaal geen haat tegen die jongen, integendeel zelfs, alleen moet hij wel op een positie spelen waar hij rendement oplevert, en als dat als Back is, dan is dat maar zo...
Guyt
 Guyt - woensdag 20 oktober 2010 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja inderdaad, als je alle dagen 12/14 uur werkt, en aan het wachten bent op klanten in het v/d Valk dan mag dat inderdaad
Zo 12/14 uur per dag is wel veel zeg.Pfffffffffffff.
Ride
 Ride - woensdag 20 oktober 2010 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Oh god, toch niet zo'n baan waarin je mensen vanalles probeert aan te smeren aan een tafeltje in v.d. Valk...

Je lijkt er wel een type voor met je doordrammerige stijl van schrijven.
Ik zal je helpen een beetje opgefokt te raken van ons alle..

URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:45 schreef Ride het volgende:

[..]

Oh god, toch niet zo'n baan waarin je mensen vanalles probeert aan te smeren aan een tafeltje in v.d. Valk...

Je lijkt er wel een type voor met je doordrammerige stijl van schrijven.
Ik zal je helpen een beetje opgefokt te raken van ons alle..

je mag best weten dat ik in de bouw werk als manager, ik hab vandaag een gesprek met mensen van de BAM, misschien dat je dat wel kent, dus nee ik verkoop geen dingetjes aan mensen.

Het zou je trouwens sieren als je dat van "ons alle" zou weglaten, dat klopt namelijk niet aangezien ongeveer 60% van dit topic niet pro Urby is.

Ik snap ook niet waarom je denkt dat ik daar van opgefokt raak, ik moet er eigenlijk wel een beetje om lachen, zo'n zielige reactie had ik namelijk van jou niet verwacht, maar eh, zo blijkt wel weer dan ook ik me weleens vergis, al is dat natuurlijk zelden tot nooit:):)
swennos
 swennos - woensdag 20 oktober 2010 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:34 schreef Guyt het volgende:

[..]

wat ik niemand nog heb horen zeggen is dat de fout bij enoh begon ( die ik gister trouwen ERG zwak vond spelen )en daarna een verkeerde beslissing van urby nou moet je me is uitleggen
als je ALTIJD gaat lopen met een bal waarom doe je het dan niet op een moment dat je het wel moet doen
en nog iets als je stijf links bent waarom draai je dan altijd naar binnen
maar goed dat terzijde
vertongen mag nooit een sliding maken ooijer tja het is een moment opnamen ik denk dat 80 % van alle verdedigers het zou hebben gedaan maar voor de rest heeft urby gister gewoon heel goed gespeeld
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 11:10 schreef swennos het volgende:

[..]

wat ik niemand nog heb horen zeggen is dat de fout bij enoh begon ( die ik gister trouwen ERG zwak vond spelen )en daarna een verkeerde beslissing van urby nou moet je me is uitleggen
als je ALTIJD gaat lopen met een bal waarom doe je het dan niet op een moment dat je het wel moet doen
en nog iets als je stijf links bent waarom draai je dan altijd naar binnen
maar goed dat terzijde
vertongen mag nooit een sliding maken ooijer tja het is een moment opnamen ik denk dat 80 % van alle verdedigers het zou hebben gedaan maar voor de rest heeft urby gister gewoon heel goed gespeeld
Helder duidelijk en 100%gelijk
Ride
 Ride - woensdag 20 oktober 2010 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 11:01 schreef remco k het volgende:

[..]

je mag best weten dat ik in de bouw werk als manager, ik hab vandaag een gesprek met mensen van de BAM, misschien dat je dat wel kent, dus nee ik verkoop geen dingetjes aan mensen.

Het zou je trouwens sieren als je dat van "ons alle" zou weglaten, dat klopt namelijk niet aangezien ongeveer 60% van dit topic niet pro Urby is.

Ik snap ook niet waarom je denkt dat ik daar van opgefokt raak, ik moet er eigenlijk wel een beetje om lachen, zo'n zielige reactie had ik namelijk van jou niet verwacht, maar eh, zo blijkt wel weer dan ook ik me weleens vergis, al is dat natuurlijk zelden tot nooit:):)
?

Ech nie... misschien komt dat omdat ik al vele malen heb aangegeven me enorm te storen aan je dwingende manier van typen met hoofdletters om onnodig kracht bij je opmerkingen te zetten.
Als ik dan na een euforische avond terug kom sta ik nog niet open voor kritische blikken op het spel.
Dat komt altijd een paar dagen later...
Gisteren heb ik genoten met mijn maten op de tribune op vak Zuid.
Sfeertje was perfekt, mijn oren tuuten nog van het gefluit... heerlijk.
En dan gewoon weer eens gewonnen, de manier maakt mij echt niet uit.
Resultaatvoetbal brengt je nu eenmaal verder, respect kunnen we daarna wel weer gaan opbouwen.
Titel en overwinteren in de C.L. zijn mijn wensen.
Daar mag bijna alles voor buigen.

Je hebt een verdomd goede kijk op het spel, daar zal je me niet over horen maar ook jou zou het sieren als je net zo uiteenzet wat er goed is als wat je typt wat er slecht is.

En dat 60% van de leden hier anti-Urby zijn betekend weinig... dat betekend van de 20 leden er 12 zo over denken en 6 niet.
Terwijl er bijna overal met meerwaarde over Emanuelson gesproken wordt door kenners, fans en buitenstaanders.
Dus ja, die 60% van jou slaat dan als een tang op een varken.
Afcarius
 Afcarius - woensdag 20 oktober 2010 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:41 schreef freakie het volgende:
guyt.. Lekkere meid dat je bent.. Kijk he.. je bent en schat.. Maar dat hebben we al miljoenen keren uit gelegd.. Nou zou jij eens inhoudelijk moeten proberen te reageren op een vraag.. Want remco en ik vragen maar af en jullie reageren allemaal niet.. De vrag voor jou noem jij eens belangrijke momenten op van urby.. AANVALLEND.. DIT seizoen..
freakie en remco, noemen jullie eens de belangrijke momenten van Sulejmani dit seizoen... Die jongen heeft totaal helemaal NIETS gepresteerd in 3 jaar tijd. Die man kwam gisteren 60 minuten lang niet aan de bal.
Emanuelson was nog dreigender vanaf de linksback positie...

en als jullie dat paasje van sulejmani gisteren zoo geweldig vonden, zo'n ballen geeft urby 102980912783921739812739182362173678 in een seizoen, maar mensen herinneren toch alleen diegene die de beslissende pass geeft , een enkele uitzondering daargelaten. Het valt mij op dat jullie steeds verdergaan met het romantiseren van Sulejmani's spel. Urby is niet de beste linksvoor van de wereld, maar wel beter dan sulejmani en is de beste in de ajax selectie op dit moment voor linksvoor. hoelang is Anita al geblesseerd? Hoeveel goals/ assists heeft sulejmani in die tijd al gemaakt? Geen , precies.
freakie
 freakie - woensdag 20 oktober 2010 - 13:15   quote  deeplink  
nee afcarius ik vroeg wat anders.. Maar daar reageren jullie stuk voor stuk niet op.. Wat heeft urby aanvallend DIT seizoen meer gedaan??
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 oktober 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:32 schreef remco k het volgende:

onzin tegen ACmilan en Twente was hij al goed..
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 20 oktober 2010 - 13:34   quote  deeplink  
Urby is de laatste weken in goede vorm, in deze vorm zou ik hem graag langer bij Ajax zien... maar dan wel in deze vorm...
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 oktober 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Uitmuntend ben je niet als je verantwoordelijk bent voor de overtreding die Ooijer moet maken, waar de 2-1 uit komt, als hij daar geen balverlies lijdt speelt hij inderdaad een hele goede wedstrijd, uitmuntend was niemand vandaag.
als sulejmani niet zo raar had gekopt wat godsonmogelijk was had je geen balverlies geleden.. als enoh had gesprongen ipv niks doen had je geen balverlies gehad.. als Ooijer en Vertonghen 1 spits nog niet op kunnenvangen.. tjah zo lust ik er nog wel een paar !!! Urby heeft ERG veel goeie ballen afgepakt die door jou held sulejmani verloren gingen.. Urby 1 keer bal verlies wat bovendien nog nie eens echt verlies was want hij had de bal niet hij schieten hem alleen tegen een andere speler aan..
Guyt
 Guyt - woensdag 20 oktober 2010 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 13:15 schreef freakie het volgende:
nee afcarius ik vroeg wat anders.. Maar daar reageren jullie stuk voor stuk niet op.. Wat heeft urby aanvallend DIT seizoen meer gedaan??
Hier de naprater van Remco HAHAHAHAHAHAHA. Nu reageren wat doet hij goed. Nu de feiten man man jij vertoont ook dictator gedrag.Wat jij wil moet gebeuren.Je denkt toch niet serieus dat er mensen zijn die JOU verantwoording af leggen.
Guyt
 Guyt - woensdag 20 oktober 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 13:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als sulejmani niet zo raar had gekopt wat godsonmogelijk was had je geen balverlies geleden.. als enoh had gesprongen ipv niks doen had je geen balverlies gehad.. als Ooijer en Vertonghen 1 spits nog niet op kunnenvangen.. tjah zo lust ik er nog wel een paar !!! Urby heeft ERG veel goeie ballen afgepakt die door jou held sulejmani verloren gingen.. Urby 1 keer bal verlies wat bovendien nog nie eens echt verlies was want hij had de bal niet hij schieten hem alleen tegen een andere speler aan..
Eens.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 20 oktober 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 13:56 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hier de naprater van Remco HAHAHAHAHAHAHA. Nu reageren wat doet hij goed. Nu de feiten man man jij vertoont ook dictator gedrag.Wat jij wil moet gebeuren.Je denkt toch niet serieus dat er mensen zijn die JOU verantwoording af leggen.
he?:S
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 20 oktober 2010 - 14:03   quote  deeplink  
sommige mensen zijn iets te veel met remco bezig en niet met Ajax... Urby speelde gister een puike wedstrijd.. punt en voor degene die er niet mee eens zijn, ga maar ff huilen... vriendelijke groeten Aaaaight
Afcarius
 Afcarius - woensdag 20 oktober 2010 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 13:15 schreef freakie het volgende:
Vergelijk urby tegen twente en AC milan eens met Sulejmani dit seizoen. Als je het dan niet nog niet ziet, dan weet ik het ook niet meer.

Ik wilde je alleen even laten zien hoe makkelijk het is om dat soort dingen te roepen van bla bla bla bla laat maar zien. Want jij laat me ook niet zien waarom sulejmani beter is.
Sulejmani is niet beter. Urby is beter. Is urby goed genoeg voor europeese topwedstrijden? Ja want hij blinkt altijd uit tegen toppers. Ik heb liever een speler die matig presteerd tegen clubs als de graafschap en tegen toppers de beste man op het veld is, dan iemand die helemaal niks doet als 100x balverlies lijden.

Sulejmani heeft geen goed schot. Urby wel, zie psv, zie dordrecht etc.
Sulejmani kan niet zo goed voorzetten. Dat kan eigenlijk niemand bij ajax wat een drama
Sulejmani kan geen mannetje voorbij op techniek. Urby wel, zelfs als linksback is hij creatiever dan mickey voorin.
Sulejmani kan in verdedigend opzicht helemaal niks. Urby wel, dat hebben we allemaal gezien.
Sulejmani houd geen 90 minuten vol. Urby gaat 90 minuten lang tot het uiterste
Sulejmani zet geen 90 minuten door. Urby gaat 90 minuten lang tot het uiterste.
Sulejmani koste 16 miljoen Urby kostte niks.
Sulejmani scoorde vorig seizoen 3 doelpunten Urby 13.

Wil je nog meer bewijs? Dit seizoen is net begonnen, ik zal je over een jaartje weer zo'n overzicht geven dan kun je zien wie de beste van de twee is....
freakie
 freakie - woensdag 20 oktober 2010 - 16:54   quote  deeplink  
Afcarius dat is een prima stukje.. Maar die 3 doelpunten van sulejmani en die 13 van urby is al helemaal niet waar.. Vorig seizoen had hij er 5... in 31 wedstrijden.. Sulej had er 3 in 16 wedstrijden.. En viel veelal in..

Dan Urby heeft een goed schot.. Wanneer heeft urby DIT seizoen op doel geschoten.. En welke daarvan waren tussen de Palen. Geen een!! Bij sulejmani geregeld wel.. Sulejmani kan inderdaad net als urby niet goed voortzetten.. Want voortzetten van urby komen ook nergens.. Sulejmani en urby hebben alle twee andere kwaliteiten laat ik het zo stellen.. Sulejmani komt ze vaak voorbij op snelheid.. Urby de 1ste man op techniek en dan is hij de bal kwijt.. Wat de linksback positie voor urby zo goed maakt.. Omdat hij voorbij zijn man gaat en dan de bal af speelt..

Dat een speler zoveel kost is allemaal heel leuk maar we hebben sulejmani nu en we moeten proberen zoveel mogelijk uit deze jongen te halen.. Als je afcarius over een jaar nog een keer komt met een lijstje van 8 a 10 punten dan zo dat super zijn.. Ik zou dan wel zorgen dat ik dan punten opschrijf over sulejmani..
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 16:07 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Vergelijk urby tegen twente en AC milan eens met Sulejmani dit seizoen. Als je het dan niet nog niet ziet, dan weet ik het ook niet meer.

Ik wilde je alleen even laten zien hoe makkelijk het is om dat soort dingen te roepen van bla bla bla bla laat maar zien. Want jij laat me ook niet zien waarom sulejmani beter is.
Sulejmani is niet beter. Urby is beter. Is urby goed genoeg voor europeese topwedstrijden? Ja want hij blinkt altijd uit tegen toppers. Ik heb liever een speler die matig presteerd tegen clubs als de graafschap en tegen toppers de beste man op het veld is, dan iemand die helemaal niks doet als 100x balverlies lijden.

Sulejmani heeft geen goed schot. Urby wel, zie psv, zie dordrecht etc.
Sulejmani kan niet zo goed voorzetten. Dat kan eigenlijk niemand bij ajax wat een drama
Sulejmani kan geen mannetje voorbij op techniek. Urby wel, zelfs als linksback is hij creatiever dan mickey voorin.
Sulejmani kan in verdedigend opzicht helemaal niks. Urby wel, dat hebben we allemaal gezien.
Sulejmani houd geen 90 minuten vol. Urby gaat 90 minuten lang tot het uiterste
Sulejmani zet geen 90 minuten door. Urby gaat 90 minuten lang tot het uiterste.
Sulejmani koste 16 miljoen Urby kostte niks.
Sulejmani scoorde vorig seizoen 3 doelpunten Urby 13.

Urby speelde tegen ac Milan 20 leuke minuten, daarna werd hij als Linksback door de blessure van Anita, echt aan alle kanten voorbij gelopen.
tegen Twente was hij 35 minuten redelijk goed.

Toch heeft hij in beide wedstrijden, geen goede voorzet afgeleverd, en geen schot op goal gelost.
tegen Kiev was Urby de slechtste man van het veld, datzelfde geld tegen Paok.

Sulejmani heeft een goed schot, kijk zijn tijd bij H'veen en veel goals bij AJAX maar eens terug Urby heef een redelijk schot, alleen gaat 80%daarvan de tweede ring in, daarom mag hij ook vrijwel nooit meer vrije trappen nemen.
Sulejmani kan prima een mannetje voorbij, zowel op snelheid als op techniek, zie de goal tegen Kiev van Hammie, daar was Sulej beslissend. Urby leidt vrijwel altijd balverlies bij zijn acties, omdat hij 1 man voorbij gaat en dan bijna altijd stuit op de tweede, zijn acties zijn ook altijd hetzelfde.
Volgens mij was gister en afgelopen zondag prima te zien dat Sulejmani prima verdedigt als linksbuiten zijnde (hij is ook geen verdediger) Urby kan inderdaad goed verdedigen.

Zowel Urby al Sulejmani kunnen niet 90 minuten goed zijn, Urby speelt altijd matig tot slecht tegen de "kleine" tegenstanders, en dat komt puur en alleen door gebrek aan instelling.

Conclusie, jij noemt geen feiten maar je mening, dat is wat anders, ik hoop dat je dat snapt.
joduh
 joduh - woensdag 20 oktober 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 17:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Urby speelde tegen ac Milan 20 leuke minuten, daarna werd hij als Linksback door de blessure van Anita, echt aan alle kanten voorbij gelopen.
tegen Twente was hij 35 minuten redelijk goed.

Toch heeft hij in beide wedstrijden, geen goede voorzet afgeleverd, en geen schot op goal gelost.
tegen Kiev was Urby de slechtste man van het veld, datzelfde geld tegen Paok.

Sulejmani heeft een goed schot, kijk zijn tijd bij H'veen en veel goals bij AJAX maar eens terug Urby heef een redelijk schot, alleen gaat 80%daarvan de tweede ring in, daarom mag hij ook vrijwel nooit meer vrije trappen nemen.
Sulejmani kan prima een mannetje voorbij, zowel op snelheid als op techniek, zie de goal tegen Kiev van Hammie, daar was Sulej beslissend. Urby leidt vrijwel altijd balverlies bij zijn acties, omdat hij 1 man voorbij gaat en dan bijna altijd stuit op de tweede, zijn acties zijn ook altijd hetzelfde.
Volgens mij was gister en afgelopen zondag prima te zien dat Sulejmani prima verdedigt als linksbuiten zijnde (hij is ook geen verdediger) Urby kan inderdaad goed verdedigen.

Zowel Urby al Sulejmani kunnen niet 90 minuten goed zijn, Urby speelt altijd matig tot slecht tegen de "kleine" tegenstanders, en dat komt puur en alleen door gebrek aan instelling.

Conclusie, jij noemt geen feiten maar je mening, dat is wat anders, ik hoop dat je dat snapt.
gaap.......wordt jij niet verschrikkelijk moe van jezelf???????
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 18:07 schreef joduh het volgende:

[..]

gaap.......wordt jij niet verschrikkelijk moe van jezelf???????
waarom, omdat ik hetzelfde doe als hij?

Een vraagje aan jou dan Joduh, Ik geef na de wedstrijd en eigenlijk al tijden lang aan dat Urby beter gaat voetballen, en zeker nu hij als back speelt komt hij weer beter tot zijn recht.

dan zeg ik dat Urby een zeer goede wedstrijd heeft gespeeld met als enige smetje dat balverlies dat hij lijdt bij de rode kaart van Ooijer, (iets dat Urbu zelf gewoon beaamt, dus je hoeft daar niet tegen in te gaan).

Dus ik zeg al dat urby goed speelde, en nog lopen jullie te zeiken.

Bovenstaande is gewoon een feit, hij speelde goed, maar maakt 1 foutje, dat is ook niet erg, alleen staan jullie weer op je achterste benen, omdat jullie denken dat Urby daar niet fout zat, en dat terwijl Urby het zelf openlijk toegeeft.

Waarom moeten jullie pro Urby gasten dan weer doorzaniken over hem, ik deo dat niet, dat doen jullie in dit geval.
Ikke_tik
 Ikke_tik - woensdag 20 oktober 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

ik deo dat niet
Dacht al "wat ruik ik?".
joduh
 joduh - woensdag 20 oktober 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

waarom, omdat ik hetzelfde doe als hij?

Een vraagje aan jou dan Joduh, Ik geef na de wedstrijd en eigenlijk al tijden lang aan dat Urby beter gaat voetballen, en zeker nu hij als back speelt komt hij weer beter tot zijn recht.

dan zeg ik dat Urby een zeer goede wedstrijd heeft gespeeld met als enige smetje dat balverlies dat hij lijdt bij de rode kaart van Ooijer, (iets dat Urbu zelf gewoon beaamt, dus je hoeft daar niet tegen in te gaan).

Dus ik zeg al dat urby goed speelde, en nog lopen jullie te zeiken.

Bovenstaande is gewoon een feit, hij speelde goed, maar maakt 1 foutje, dat is ook niet erg, alleen staan jullie weer op je achterste benen, omdat jullie denken dat Urby daar niet fout zat, en dat terwijl Urby het zelf openlijk toegeeft.

Waarom moeten jullie pro Urby gasten dan weer doorzaniken over hem, ik deo dat niet, dat doen jullie in dit geval.
jullie?ik zanik helemaal nergens over door man.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0229809