|
|
remco k
|
|
|
quote: jij kan ruiken door de pc? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: maar je begint net wel |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 16:54 schreef freakie het volgende:Afcarius dat is een prima stukje.. Maar die 3 doelpunten van sulejmani en die 13 van urby is al helemaal niet waar.. Vorig seizoen had hij er 5... in 31 wedstrijden.. Sulej had er 3 in 16 wedstrijden.. En viel veelal in.. Dan Urby heeft een goed schot.. Wanneer heeft urby DIT seizoen op doel geschoten.. En welke daarvan waren tussen de Palen. Geen een!! Bij sulejmani geregeld wel.. Sulejmani kan inderdaad net als urby niet goed voortzetten.. Want voortzetten van urby komen ook nergens.. Sulejmani en urby hebben alle twee andere kwaliteiten laat ik het zo stellen.. Sulejmani komt ze vaak voorbij op snelheid.. Urby de 1ste man op techniek en dan is hij de bal kwijt.. Wat de linksback positie voor urby zo goed maakt.. Omdat hij voorbij zijn man gaat en dan de bal af speelt.. Dat een speler zoveel kost is allemaal heel leuk maar we hebben sulejmani nu en we moeten proberen zoveel mogelijk uit deze jongen te halen.. Als je afcarius over een jaar nog een keer komt met een lijstje van 8 a 10 punten dan zo dat super zijn.. Ik zou dan wel zorgen dat ik dan punten opschrijf over sulejmani.. Freakie dat zijn alle wedstrijden, dus ook oefenwedstrijden, toernooitjes, Knvb Beker, Europa league etc etc.
Even iets aan jullie beiden sulejmani linksvoor mensen. Ik ben het denk ik op een ding met jullie eens. Sulejmani in topvorm is beter dan Urby in topvorm op de linksvoor positie. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Urby mag van mij linksback blijven staan.. En aangezien we op de linksvoor positie niet veel keuze hebben dan maar Sulejmani, maar liever niet.. Speelde gister weer niet goed (genoeg).. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Wim
|
|
|
Een grote E-fan ben ik nooit echt geweest, maar de laatste wedstrijden verbaast hij me echt met buitengewoon goed voetbal.Kennelijk komt er nu pas uit wat in potentie reeds lang in zat en aan het oppervlak sluimerde, maar helaas nooit tot echte wasdom kwam. Een speler die doorbreekt noemen ze dat, heeft lang geduurd maar enfin het is zover, dus houden die meneer indien enigszins mogelijk. De kans dat hij bij een andere grotere club op de reservebank komt is ruimschoots aanwezig en dan bloeit hij vermoedelijk dood. Dat Ajax lang twijfelde is op zich niet vreemd, want betere wedstrijden werder toch ook weer heel vaak afgewisseld door een reeks van matige tot slechte wedstrijden en optredens van Emanuelson, dus een stabiele factor was hij tot op heden geenszins, was hij dat wel, hadden zich er al eerder grote clubs met belangstelling voor hem aangediend.Buitenlandse clubs uit Italië, Engeland en Duitsland zitten heus niet te slapen, hebben overal scouts rondlopen. Als hij nog een jaar of wat op deze voet bij Ajax verder gaat, hoeft hij niet over zijn toekomst in te zitten, want dan melden zich er vast meer kandidaten. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Afcaruis knvb beker en europa league zijn inderdaad mee gerekend ja.. Oefenwedstrijden en toernooitjes hoef je van mij niet mee te rekenen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 oktober 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 16:54 schreef freakie het volgende:Afcarius dat is een prima stukje.. Maar die 3 doelpunten van sulejmani en die 13 van urby is al helemaal niet waar.. Vorig seizoen had hij er 5... in 31 wedstrijden.. Sulej had er 3 in 16 wedstrijden.. En viel veelal in.. Dan Urby heeft een goed schot.. Wanneer heeft urby DIT seizoen op doel geschoten.. En welke daarvan waren tussen de Palen. Geen een!! Bij sulejmani geregeld wel.. Sulejmani kan inderdaad net als urby niet goed voortzetten.. Want voortzetten van urby komen ook nergens.. Sulejmani en urby hebben alle twee andere kwaliteiten laat ik het zo stellen.. Sulejmani komt ze vaak voorbij op snelheid.. Urby de 1ste man op techniek en dan is hij de bal kwijt.. Wat de linksback positie voor urby zo goed maakt.. Omdat hij voorbij zijn man gaat en dan de bal af speelt.. Dat een speler zoveel kost is allemaal heel leuk maar we hebben sulejmani nu en we moeten proberen zoveel mogelijk uit deze jongen te halen.. Als je afcarius over een jaar nog een keer komt met een lijstje van 8 a 10 punten dan zo dat super zijn.. Ik zou dan wel zorgen dat ik dan punten opschrijf over sulejmani.. Zoveel mogelijk uit hem halen tja als dat kan.Hoelang heb je nog geduld. We praten over AJAX hoor het is niet zo maar een vrienden elftalletje.Waar het niet uit maakt of je goed of niet goed kan voetballen. Dus snap jullie hoop gewoon niet want ik zie 0,0 verbetering in Sulejmani.Erg jammer voor hem maar wat er niet meer is zie ik ook niet meer komen.Tenminste niet bij AJAX hoe graag ik de oude Sulejmani ook wil zien schitteren in de Arena. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
guyt.. Hoeveel wedstrijden heeft sulejmani in 3 jaar tijd achter elkaar in de basis gestaan?? Als je weet dat die verbetering in 3 jaar bij urby niet te zien was op links voor in 72 wedstrijden en hij speelde wel bijna elke wedstrijd en dat die verbetering bij sulej in alleen een aantal keer invallen in ieder geval al beter word met zijn snelheid.. Dan is dat al een vooruit gang.. Maar Sulejmani moet echt 15 wedstrijden spelen achter elkaar in de basis wil je kunnen zeggen dat er geen vooruit gang is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 23:17 schreef Afcarius het volgende:[..] Freakie dat zijn alle wedstrijden, dus ook oefenwedstrijden, toernooitjes, Knvb Beker, Europa league etc etc. Even iets aan jullie beiden sulejmani linksvoor mensen. Ik ben het denk ik op een ding met jullie eens. Sulejmani in topvorm is beter dan Urby in topvorm op de linksvoor positie. wat je zegt klopt niet, AJAX scoorde in totaal meer dan 150 keer in alle toernooien, Urby was in totaal bij 13 goals betrokken, dat is inclusief assists. Urby speelde vrijwel alles. Sulejmani speelde slechts 21 potjes waarvan het merendeel als invaller, hij was in totaal bij 9 goals betrokken inclusief assists.
Dus Urby speelt inclusief de beker en europees meer dan 40 wedstrijden en is bij 13 goals betrokke, Urby speelde vaak als basisspeler. En Sulejmani speelde inclusief europees en de beker 21 potjes waarvan het merendeel als invaller en is bij 9 goals betrokken.
Conclusie en dus een feit, Sulejmani heeft bijna 2 keer zoveel rendement als Urby.
De volgende keer dat je met statistieken komt, moet je wel zorgen dat ze kloppen aub, ok?? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
feit blijft dat hij nu al een aantal wedstrijden basisspeler is en welgetelt in die wedstrijden 0 fatsoenlijke acties 0 fatsoenlijke passes en wel getelt 0% dreiging heeft.. mag toch meer verwachten van iemand van 16 mil dan mag je op zen minst een keer een mooie actie zien.. maar ik zie ze nie hoor... nog verdomme nie eens een schaar of iets dergelijks.. zelfs chadli van een miljoentje heeft meer dreiging dan sulejmani.. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 15:48 schreef remco k het volgende:[..] wat je zegt klopt niet, AJAX scoorde in totaal meer dan 150 keer in alle toernooien, Urby was in totaal bij 13 goals betrokken, dat is inclusief assists. Urby speelde vrijwel alles. Sulejmani speelde slechts 21 potjes waarvan het merendeel als invaller, hij was in totaal bij 9 goals betrokken inclusief assists. Dus Urby speelt inclusief de beker en europees meer dan 40 wedstrijden en is bij 13 goals betrokke, Urby speelde vaak als basisspeler. En Sulejmani speelde inclusief europees en de beker 21 potjes waarvan het merendeel als invaller en is bij 9 goals betrokken. Conclusie en dus een feit, Sulejmani heeft bijna 2 keer zoveel rendement als Urby. De volgende keer dat je met statistieken komt, moet je wel zorgen dat ze kloppen aub, ok?? je hebt 100% gelijk, dit is mijn punt precies. Emanuelson heeft nauwelijks rendement zoals van Gaal dat noemde. Zelfs Siem de Jong waar op dit forum om onbegrijpelijke redenen kritiek op is, scoort relatief VEEL meer. Als Suleijmani speelt is hij vaak bij doelpunten betrokken. Hij heeft veel minder speeltijd gehad dan emanuelson die onder van Basten ook wel eens op nr 10 werd gezet. Emanuelson is gewoon niet "doorgebroken" in de tijd waarin hij zijn kans heeft gehad en dat is nu al een jaar of 3. Hij is mijlenver verwijderd van Huntelaar, vd Vaat, Sneijder om maar wat te noemen en het is logisch dat er bij buitenlandse clubs bijna geen belangstelling voor hem is. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
sorry hoor maar zeg ff wat sulejmani de laatste 2 jaar heeft laten zien.. 1 jaar jong ajax en dit jaar ? sulejmani is amper bij doelpunten betrokken trouwens.. kan er eigenlijk geen 3 opnoemen van de afgelopen 2 jaar wat mij overtuigd van zijn skills.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 16:01 schreef nummer10 het volgende:feit blijft dat hij nu al een aantal wedstrijden basisspeler is en welgetelt in die wedstrijden 0 fatsoenlijke acties 0 fatsoenlijke passes en wel getelt 0% dreiging heeft.. mag toch meer verwachten van iemand van 16 mil dan mag je op zen minst een keer een mooie actie zien.. maar ik zie ze nie hoor... nog verdomme nie eens een schaar of iets dergelijks.. zelfs chadli van een miljoentje heeft meer dreiging dan sulejmani.. Volgens mij snap jij niet helemaal dat hij niks aan die 16 miljoen kan doen, daar kan en mag je een speler niet op afrekenen. alles wat je over 0 zegt slaat nergens op, want als hij 0 goede passes zou hebben gegeven, dan was die goal van Suarez ook nooit gevallen, want dat was een hele simpele maar wel goede pass.
Als hij 0% dreiging zou hebben, zou hij ook niet dubbel gedekt worden als hij aan de bal is toch. Utrecht thuis en tegen Auxxere thuis stond hij constant als hij aan de bal was dubbel gedekt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 16:48 schreef nummer10 het volgende:sorry hoor maar zeg ff wat sulejmani de laatste 2 jaar heeft laten zien.. 1 jaar jong ajax en dit jaar ? sulejmani is amper bij doelpunten betrokken trouwens.. kan er eigenlijk geen 3 opnoemen van de afgelopen 2 jaar wat mij overtuigd van zijn skills.. vrijwel alle momenten zijn van de afgelopen 2 jaar. Dus nu iet meer zeuren, je vraagt er namelijk zelf om, let even op hoeveel momenten hiervan, beslissende momenten zijn, dus heel vaak de 1-0 of de 2-1 of de gelijkmaker.
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ook dit is nog geen 2 jaar geleden. Wel opletten dit is 1 wedstrijd, niet van een heel seizoen, dat je het dus niet zomaar met het gehele seizoen van Urby gaat vergelijken he
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 17:04 schreef remco k het volgende:[..] vrijwel alle momenten zijn van de afgelopen 2 jaar. Dus nu iet meer zeuren, je vraagt er namelijk zelf om, let even op hoeveel momenten hiervan, beslissende momenten zijn, dus heel vaak de 1-0 of de 2-1 of de gelijkmaker. [ filmpje ] Nou laat je een filmpje zien dat was in zn begin tijd het gaat er toch om wat hij nu laat zien.En dat is 0,0. En begin nou niet weer over Urby ik heb het nu over Mickey en ik vind dat je die 2 totaal niet met elkaar kunt vergelijken. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 15:48 schreef remco k het volgende:[..] wat je zegt klopt niet, AJAX scoorde in totaal meer dan 150 keer in alle toernooien, Urby was in totaal bij 13 goals betrokken, dat is inclusief assists. Urby speelde vrijwel alles. Sulejmani speelde slechts 21 potjes waarvan het merendeel als invaller, hij was in totaal bij 9 goals betrokken inclusief assists. Dus Urby speelt inclusief de beker en europees meer dan 40 wedstrijden en is bij 13 goals betrokke, Urby speelde vaak als basisspeler. En Sulejmani speelde inclusief europees en de beker 21 potjes waarvan het merendeel als invaller en is bij 9 goals betrokken.\ Conclusie en dus een feit, Sulejmani heeft bijna 2 keer zoveel rendement als Urby. De volgende keer dat je met statistieken komt, moet je wel zorgen dat ze kloppen aub, ok?? Wat jij zegt klopt niet.
Ten eerste heeft emanuelson 13 goals gemaakt. Ten tweede heeft sulejmani 3 goals gemaakt. Ik heb nergens het woord assist genoemd. http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2009/10 alsjeblieft, leef je uit. En geef graag ook jou bron waar je al die "feiten" van je uithaalt, want deze keer sla je de plank behoorlijk mis.
En, als laatste ook nog, Je kunt wel blijven zeuren over rendement en cijfertjes en statestieken, Maar je moet een ding niet vergeten. Als a 70 keer scoort in 200 wedstrijden en b scoort 14 keer in 30 wedstrijden heeft b een hoger rendement. Maar is b dan beter? of wordt b vooral in de laatste minuten ingezet als de wedstrijd al gewonnen is en pakt b zijn doelpuntjes gewoon mee? Mij lijkt dat a dan beter is omdat hij de voorkeur krijgt van de trainer boven b, en het niet bewezen is dat b in 200 wedstrijden zijn doelgemiddelde handhaaft. En daarom zijn al jullie beweringen met "Rendement" Ongeldig omdat dan een eendagsvlieg die een keertje 20 minuten mag spelen tegen Fc bal op het dak 24 in de knvb beker, als hij dan in die 20 minuten laten we zeggen 3 keer scoort, waardoor hij een rendement krijgt van 3 goals per 20 minuten. Is het dan de beste speler van de wereld omdat hij zo'n hoog rendement heeft? Nee. Daarbij komt ook nog dat Emanuelson ook nog eens linksback speelt waardoor je het doelgemiddelde nog meer kan verwaarlozen. Sommige aspecten van het voetbal kun je niet uitdrukken in cijfers. Want als de bondscoach enkel naar het rendement van spelers zou kijken dan zou je raar staan te kijken van het elftal wat hij neerzet.
Allemaal leuk en aardig, maar je hebt er niks aan en schiet er vrij weinig mee op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 oktober 2010 door Afcarius -- |
|
|
|
|
afca-r
|
|
|
hij moet gewoon bijtekenen |
|
|
|
|
afca-r
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 18:28 schreef Afcarius het volgende:[..] Wat jij zegt klopt niet. Ten eerste heeft emanuelson 13 goals gemaakt. Ten tweede heeft sulejmani 3 goals gemaakt. Ik heb nergens het woord assist genoemd. http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2009/10 alsjeblieft, leef je uit. En geef graag ook jou bron waar je al die "feiten" van je uithaalt, want deze keer sla je de plank behoorlijk mis. En, als laatste ook nog, Je kunt wel blijven zeuren over rendement en cijfertjes en statestieken, Maar je moet een ding niet vergeten. Als a 70 keer scoort in 200 wedstrijden en b scoort 14 keer in 30 wedstrijden heeft b een hoger rendement. Maar is b dan beter? of wordt b vooral in de laatste minuten ingezet als de wedstrijd al gewonnen is en pakt b zijn doelpuntjes gewoon mee? Mij lijkt dat a dan beter is omdat hij de voorkeur krijgt van de trainer boven b, en het niet bewezen is dat b in 200 wedstrijden zijn doelgemiddelde handhaaft. En daarom zijn al jullie beweringen met "Rendement" Ongeldig omdat dan een eendagsvlieg die een keertje 20 minuten mag spelen tegen Fc bal op het dak 24 in de knvb beker, als hij dan in die 20 minuten laten we zeggen 3 keer scoort, waardoor hij een rendement krijgt van 3 goals per 20 minuten. Is het dan de beste speler van de wereld omdat hij zo'n hoog rendement heeft? Nee. Daarbij komt ook nog dat Emanuelson ook nog eens linksback speelt waardoor je het doelgemiddelde nog meer kan verwaarlozen. Sommige aspecten van het voetbal kun je niet uitdrukken in cijfers. Want als de bondscoach enkel naar het rendement van spelers zou kijken dan zou je raar staan te kijken van het elftal wat hij neerzet. Allemaal leuk en aardig, maar je hebt er niks aan en schiet er vrij weinig mee op. klopt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 17:50 schreef Guyt het volgende:[..] Nou laat je een filmpje zien dat was in zn begin tijd het gaat er toch om wat hij nu laat zien.En dat is 0,0. En begin nou niet weer over Urby ik heb het nu over Mickey en ik vind dat je die 2 totaal niet met elkaar kunt vergelijken. dat vind ik ook, gelukkig eindelijk iemand die het snapt.
Inderdaad die flimpjes zijn uit zijn eerste jaar, maar Nummer 10 had het over de afgelopen 2 jaar, en daar valt het ruim binnen......... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 18:28 schreef Afcarius het volgende:[..] Wat jij zegt klopt niet. Ten eerste heeft emanuelson 13 goals gemaakt. Ten tweede heeft sulejmani 3 goals gemaakt. Ik heb nergens het woord assist genoemd. http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2009/10 alsjeblieft, leef je uit. En geef graag ook jou bron waar je al die "feiten" van je uithaalt, want deze keer sla je de plank behoorlijk mis. En, als laatste ook nog, Je kunt wel blijven zeuren over rendement en cijfertjes en statestieken, Maar je moet een ding niet vergeten. Als a 70 keer scoort in 200 wedstrijden en b scoort 14 keer in 30 wedstrijden heeft b een hoger rendement. Maar is b dan beter? of wordt b vooral in de laatste minuten ingezet als de wedstrijd al gewonnen is en pakt b zijn doelpuntjes gewoon mee? Mij lijkt dat a dan beter is omdat hij de voorkeur krijgt van de trainer boven b, en het niet bewezen is dat b in 200 wedstrijden zijn doelgemiddelde handhaaft. En daarom zijn al jullie beweringen met "Rendement" Ongeldig omdat dan een eendagsvlieg die een keertje 20 minuten mag spelen tegen Fc bal op het dak 24 in de knvb beker, als hij dan in die 20 minuten laten we zeggen 3 keer scoort, waardoor hij een rendement krijgt van 3 goals per 20 minuten. Is het dan de beste speler van de wereld omdat hij zo'n hoog rendement heeft? Nee. Daarbij komt ook nog dat Emanuelson ook nog eens linksback speelt waardoor je het doelgemiddelde nog meer kan verwaarlozen. Sommige aspecten van het voetbal kun je niet uitdrukken in cijfers. Want als de bondscoach enkel naar het rendement van spelers zou kijken dan zou je raar staan te kijken van het elftal wat hij neerzet. Allemaal leuk en aardig, maar je hebt er niks aan en schiet er vrij weinig mee op. 1 praat ik niet over oefenwedstrijden 2 ik houd het zelf bij inclusief assists, dat staat hier niet bij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 18:28 schreef Afcarius het volgende:[..] Wat jij zegt klopt niet. Ten eerste heeft emanuelson 13 goals gemaakt. Ten tweede heeft sulejmani 3 goals gemaakt. Ik heb nergens het woord assist genoemd. http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2009/10 alsjeblieft, leef je uit. En geef graag ook jou bron waar je al die "feiten" van je uithaalt, want deze keer sla je de plank behoorlijk mis. En, als laatste ook nog, Je kunt wel blijven zeuren over rendement en cijfertjes en statestieken, Maar je moet een ding niet vergeten. Als a 70 keer scoort in 200 wedstrijden en b scoort 14 keer in 30 wedstrijden heeft b een hoger rendement. Maar is b dan beter? of wordt b vooral in de laatste minuten ingezet als de wedstrijd al gewonnen is en pakt b zijn doelpuntjes gewoon mee? Mij lijkt dat a dan beter is omdat hij de voorkeur krijgt van de trainer boven b, en het niet bewezen is dat b in 200 wedstrijden zijn doelgemiddelde handhaaft. En daarom zijn al jullie beweringen met "Rendement" Ongeldig omdat dan een eendagsvlieg die een keertje 20 minuten mag spelen tegen Fc bal op het dak 24 in de knvb beker, als hij dan in die 20 minuten laten we zeggen 3 keer scoort, waardoor hij een rendement krijgt van 3 goals per 20 minuten. Is het dan de beste speler van de wereld omdat hij zo'n hoog rendement heeft? Nee. Daarbij komt ook nog dat Emanuelson ook nog eens linksback speelt waardoor je het doelgemiddelde nog meer kan verwaarlozen. Sommige aspecten van het voetbal kun je niet uitdrukken in cijfers. Want als de bondscoach enkel naar het rendement van spelers zou kijken dan zou je raar staan te kijken van het elftal wat hij neerzet. Allemaal leuk en aardig, maar je hebt er niks aan en schiet er vrij weinig mee op. Overigens slaat je vergelijking niet bepaald op deze spelers, het verschil tussen Urby en Sulejmani is meer dan de helft als je naar de ED kijkt..
En ook een speler die meer speelt is niet per definitie beter dan de andere. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik heb me de laatste tijd niet meer gemoeid met dit topic, maar heb wel veel gelezen. Emanuelson is veel beter op zijn plek als linksback en Sulejmani word op den duur veel gevaarlijker, mits ze hem laten staan. Geef hem tot aan het eind van het seizoen het vertrouwen en dan kun je hem pas oordelen, die jongen word in december pas 22!!! Wellicht dat hij op rechts de meeste dreiging heeft, waardoor Suarez naar links kan. Sulejmani heeft de meeste kans van slagen als de supporters eens volledig achter hem gingen staan, maar dat word sommige helaas niet gegund. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Zoveel over deze speler... dat zegt toch genoeg mannen.
Ik hou van Urby.... hij moet blijven. Maakt me niet uit waar... wat een gelul zeg. Linksback doet hij het wel uitstekend... en Mickey , Suarez en El Hammie is de gevaarlijkste aanval in potentie. Daar moeten we nog 2 jaar van kunnen profiteren. Eerst overwinteren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 20:26 schreef alibabba het volgende:Ik heb me de laatste tijd niet meer gemoeid met dit topic, maar heb wel veel gelezen. Emanuelson is veel beter op zijn plek als linksback en Sulejmani word op den duur veel gevaarlijker, mits ze hem laten staan. Geef hem tot aan het eind van het seizoen het vertrouwen en dan kun je hem pas oordelen, die jongen word in december pas 22!!! Wellicht dat hij op rechts de meeste dreiging heeft, waardoor Suarez naar links kan. Sulejmani heeft de meeste kans van slagen als de supporters eens volledig achter hem gingen staan, maar dat word sommige helaas niet gegund. Hier ben ik het dus voor 500% mee eens. Maar dat is wel vaker zo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 20:39 schreef FsideVak129 het volgende:Zoveel over deze speler... dat zegt toch genoeg mannen. Ik hou van Urby.... hij moet blijven. Maakt me niet uit waar... wat een gelul zeg. Linksback doet hij het wel uitstekend... en Mickey , Suarez en El Hammie is de gevaarlijkste aanval in potentie. Daar moeten we nog 2 jaar van kunnen profiteren. Eerst overwinteren NOg 2 jaar met Suarez?? Dan gaan we hele mooie tijden beleven.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 17:04 schreef remco k het volgende:[..] vrijwel alle momenten zijn van de afgelopen 2 jaar. Dus nu iet meer zeuren, je vraagt er namelijk zelf om, let even op hoeveel momenten hiervan, beslissende momenten zijn, dus heel vaak de 1-0 of de 2-1 of de gelijkmaker. [ filmpje ] intikkertjes....sorry niet overtuigd van zijn kwaliteiten.. gewoon normale spitsen goaltjes btw de goal vs psv... welke geniale actie ging eraan vooraf ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 20:26 schreef alibabba het volgende:Ik heb me de laatste tijd niet meer gemoeid met dit topic, maar heb wel veel gelezen. Emanuelson is veel beter op zijn plek als linksback en Sulejmani word op den duur veel gevaarlijker, mits ze hem laten staan. Geef hem tot aan het eind van het seizoen het vertrouwen en dan kun je hem pas oordelen, die jongen word in december pas 22!!! Wellicht dat hij op rechts de meeste dreiging heeft, waardoor Suarez naar links kan. Sulejmani heeft de meeste kans van slagen als de supporters eens volledig achter hem gingen staan, maar dat word sommige helaas niet gegund. urby is pas 24 !!! whats the deal.. wel 2 jaar verschil.. en veel supporters stonden achter hem toen het slecht ging hoor alleen de meeste vinden het nu wel keer tijd worden !! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: stroop hebben ? al 3 jaar staan we achter hem !! hij mag ons NU wel een keer terug betalen.. maar voorals nog is dat een droom vrees ik... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:45 schreef Ride het volgende:[..] Oh god, toch niet zo'n baan waarin je mensen vanalles probeert aan te smeren aan een tafeltje in v.d. Valk... Je lijkt er wel een type voor met je doordrammerige stijl van schrijven. Ik zal je helpen een beetje opgefokt te raken van ons alle.. URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY 100% eens URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY URBY |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
daar tegenover:grootste miskoop aller tijden van ons ajax!!!!!!16 miljoen oftewel 16.000.000 oftewel zestienmiljoen jaja..........voor een zoutzak van een miralem suleimani.... |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:47 schreef joduh het volgende:daar tegenover:grootste miskoop aller tijden van ons ajax!!!!!!16 miljoen oftewel 16.000.000 oftewel zestienmiljoen jaja..........voor een zoutzak van een miralem suleimani.... als ze die 16miljoen gewoon allemaal onder de fans hadden verspreid hadden we meer plezier gehad van onze 2 bier dan van sulejmani nu.:P |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:21 schreef Afcarius het volgende:[..] als ze die 16miljoen gewoon allemaal onder de fans hadden verspreid hadden we meer plezier gehad van onze 2 bier dan van sulejmani nu.:P God de tering... alleen voor de stadionbezoekers dan hé ;'
Da´s bijna 300 pleuro´s de man... ruim 60 halve liters bier oftewel 6 wedstrijden bezoeken
hahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 oktober 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahaha we gooien het in de groep man.ik ga voor het bier!!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 16:44 schreef 1nummer14 het volgende:[..] je hebt 100% gelijk, dit is mijn punt precies. Emanuelson heeft nauwelijks rendement zoals van Gaal dat noemde. Zelfs Siem de Jong waar op dit forum om onbegrijpelijke redenen kritiek op is, scoort relatief VEEL meer. Als Suleijmani speelt is hij vaak bij doelpunten betrokken. Hij heeft veel minder speeltijd gehad dan emanuelson die onder van Basten ook wel eens op nr 10 werd gezet. Emanuelson is gewoon niet "doorgebroken" in de tijd waarin hij zijn kans heeft gehad en dat is nu al een jaar of 3. Hij is mijlenver verwijderd van Huntelaar, vd Vaat, Sneijder om maar wat te noemen en het is logisch dat er bij buitenlandse clubs bijna geen belangstelling voor hem is. Eens! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:
ipv van dat duitse nepbocht wat ze nu al te lang schenken.
Ik stem voor Amstel in de AmstelArena
hahahaha |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:27 schreef FsideVak129 het volgende:[..] God de tering... alleen voor de stadionbezoekers dan hé ;' Da´s bijna 300 pleuro´s de man... ruim 60 halve liters bier oftewel 6 wedstrijden bezoeken hahahahahaha precies, Met zo veel bier lijkt emanuelson toch net lionel messi want dan maakt het allemaal niet meer uit:P haha |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Geweldig he die wereldgoal van Urby tegen PSV ik zat toen in het stadion heerlijk super dagje gehad. Ik zie hem ook graag spelen. Je houd van hem of niet. Ik hou van hem. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 17:04 schreef remco k het volgende:[..] vrijwel alle momenten zijn van de afgelopen 2 jaar. Dus nu iet meer zeuren, je vraagt er namelijk zelf om, let even op hoeveel momenten hiervan, beslissende momenten zijn, dus heel vaak de 1-0 of de 2-1 of de gelijkmaker. [ filmpje ] Bij die goal tegen willem2(wat overigens echt een kut wedstrijd was) dacht ik echt, WOW Ajax heeft een topper binnen, we worden ECHT kampioen!.. wat is er met hem aan de hand.. Denk er trouwens niet meer over naar, het is een gewoonte geworden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 oktober 2010 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:27 schreef FsideVak129 het volgende:[..] God de tering... alleen voor de stadionbezoekers dan hé ;' Da´s bijna 300 pleuro´s de man... ruim 60 halve liters bier oftewel 6 wedstrijden bezoeken hahahahahaha haha mooi dat je weer ff `buiten` ben fside!wordt er weer eens gelache hiero man! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dan zeg ik bij deze.. bij elke k*t wedstrijd wat Sulejmani nu nog speelt geeft hij een rondje !! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 17:50 schreef Guyt het volgende:[..] Nou laat je een filmpje zien dat was in zn begin tijd het gaat er toch om wat hij nu laat zien.En dat is 0,0. En begin nou niet weer over Urby ik heb het nu over Mickey en ik vind dat je die 2 totaal niet met elkaar kunt vergelijken. en jullie halen elke keer die doelpunten tegen az en psv naar boven dat was toch ook van vorig jaar wat heeft urby dan dit jaar laten zien buiten die wedstrijd van auxxere |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
en acmilan, en twente.. en feynoord.. komaan kerel wees reeel |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
dat zijn toch geen hele wedstrijden twente en milan was 20 a 25 minuten ik moet wel eerlijk zeggen dat hij het als back veeeeeel beter doet gus ik zeg laat het zo een tijdje staan |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
teminste nog een aantal minuten.. daarbij is heel ajax dan in 1x slapper.. na die minuten en dat kanje niet afschuiven op ema of wel ? |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
HAHAHA, paar weken niet geweest. hebben jullie t nog steeds over Urby.
Hij in ieder geval het beste onderwerp...
grappig dat er zelf videos wordt gebruikt om een mening te staven.
Feit blijft dat Urby en Miralem niet met elkaar te vergelijken zijn. totaal andere voetballers en qua totale plaatje is urby toch completer. spelers moet je niet alleen op doelpunten of assists beoordelen. maar ja, die hebben ze allebei ook niet erg veel. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|