BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joduh
 joduh - vrijdag 22 oktober 2010 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 16:40 schreef eSCee het volgende:
HAHAHA, paar weken niet geweest. hebben jullie t nog steeds over Urby.

Hij in ieder geval het beste onderwerp...

grappig dat er zelf videos wordt gebruikt om een mening te staven.

Feit blijft dat Urby en Miralem niet met elkaar te vergelijken zijn. totaal andere voetballers en qua totale plaatje is urby toch completer. spelers moet je niet alleen op doelpunten of assists beoordelen. maar ja, die hebben ze allebei ook niet erg veel.
jee,met jou ben ik het ook eens man! jij mag blijven!!!! ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 22 oktober 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

intikkertjes....sorry niet overtuigd van zijn kwaliteiten.. gewoon normale spitsen goaltjes btw de goal vs psv... welke geniale actie ging eraan vooraf ?
Je moet het filmpje wel kijken he?
remco k
 remco k - vrijdag 22 oktober 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:33 schreef nummer10 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OU3cC-DnxUk

remco luister even naar wat Suarez zegt ok ? en de verslaggever enzo..

http://www.youtube.com/watch?v=6Sat6TE7WiQ

http://www.youtube.com/watch?v=6Sat6TE7WiQ

http://www.youtube.com/watch?v=h0mQATm162k&feature=related

hiervoor kom ik naar het stadion remco.. niet voor die lullige intikkertjes.. heb HELAAS sulejmani dit soort dingen nog niet zien doen
Ik vroeg toch nergens om filmpjes, of wel?? Jij vroeg om momenten van Sulejmani van de afgelopen 2 jaar, die liet ik zien, ik vroeg jou helemaal niets.

Ik zeg trouwens ook niet dat Urby niet kan voetballen, integendeel, het gaat er alleen om dat het maar een paar potjes per jaar goed is, net zoals dit jaar tot nu toe.

30 goede minuten tegen Milan, en 60 dramatische minuten tegen milan, 1 goede helft tegen Twente, tegen feyenoord was hij redelijk maar niks bijzonders, en afgelopen wedstrijd tegen Auxerre was hij als LINKSBACK gewoon goed.

Tegen Utrecht, Kiev, Vitesse, Groningen Paok, was hij waardeloos slecht, dat geeft hij zelf ook toe, hij negint nu weer beter in zijn vel te komen, laten we hopen dat Urby die lijn kan doortrekken en dat hij ons gaat doen verbazen. Ik hoop wel als linksback, daar speelt hij geoon betere wedstrijden als linksbuiten
Guyt
 Guyt - vrijdag 22 oktober 2010 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 17:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vroeg toch nergens om filmpjes, of wel?? Jij vroeg om momenten van Sulejmani van de afgelopen 2 jaar, die liet ik zien, ik vroeg jou helemaal niets.

Ik zeg trouwens ook niet dat Urby niet kan voetballen, integendeel, het gaat er alleen om dat het maar een paar potjes per jaar goed is, net zoals dit jaar tot nu toe.

30 goede minuten tegen Milan, en 60 dramatische minuten tegen milan, 1 goede helft tegen Twente, tegen feyenoord was hij redelijk maar niks bijzonders, en afgelopen wedstrijd tegen Auxerre was hij als LINKSBACK gewoon goed.

Tegen Utrecht, Kiev, Vitesse, Groningen Paok, was hij waardeloos slecht, dat geeft hij zelf ook toe, hij negint nu weer beter in zijn vel te komen, laten we hopen dat Urby die lijn kan doortrekken en dat hij ons gaat doen verbazen. Ik hoop wel als linksback, daar speelt hij geoon betere wedstrijden als linksbuiten
Beetje bang voor de filmpjes??? Want daar zie je natuurlijk hoe goed hij is.
remco k
 remco k - vrijdag 22 oktober 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 19:21 schreef Guyt het volgende:

[..]

Dus 5 momenten in 6 seizoenen maken een goede speler van Urby???????
remco k
 remco k - vrijdag 22 oktober 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 19:21 schreef Guyt het volgende:

[..]

dat zal ook de reden zijn dat hij ook afgelopen zomer geen transfer heeft gemaakt, geen club die hem wil hebben, zelfs niet voor een prikkie.

Grappig trouwens dat hij bij zo'n 80 procent van die stukjes uit die fimpjes als LINKSBACK speelt

Vraagje voor je, hoe oud ben je eigenlijk?
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 22 oktober 2010 - 20:30   quote  deeplink  
HAhaha

zijn ze het nou nog steeds niet met je eens Remco?

In het land van blinden is eenoog niet altijd konig...
Guyt
 Guyt - vrijdag 22 oktober 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 19:26 schreef remco k het volgende:

[..]

dat zal ook de reden zijn dat hij ook afgelopen zomer geen transfer heeft gemaakt, geen club die hem wil hebben, zelfs niet voor een prikkie.

Grappig trouwens dat hij bij zo'n 80 procent van die stukjes uit die fimpjes als LINKSBACK speelt

Vraagje voor je, hoe oud ben je eigenlijk?
Wat denk je Remco??? Wat doet het er toe??? Hoe oud ben jij of moet ik U zeggen..
remco k
 remco k - vrijdag 22 oktober 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 20:56 schreef Guyt het volgende:

[..]

Wat denk je Remco??? Wat doet het er toe??? Hoe oud ben jij of moet ik U zeggen..
je reageerd namelijk als een 12 jarige, dat wou ik even weten, en je hoeft geen u te zeggen hoor.
Guyt
 Guyt - vrijdag 22 oktober 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

je reageerd namelijk als een 12 jarige, dat wou ik even weten, en je hoeft geen u te zeggen hoor.
HAHAHAHAHA En dat zei OPA.
Guyt
 Guyt - vrijdag 22 oktober 2010 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoef geen U te zeggen maar doe het toch.Omdat ik weet dat U zich daar goed bij voelt. Fijne avond meneer en ik maak een dikke buiging voor U.Want ik ben zo bang om U tegen te spreken dan word U vast heel erg boos.
remco k
 remco k - vrijdag 22 oktober 2010 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 22:21 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik hoef geen U te zeggen maar doe het toch.Omdat ik weet dat U zich daar goed bij voelt. Fijne avond meneer en ik maak een dikke buiging voor U.Want ik ben zo bang om U tegen te spreken dan word U vast heel erg boos.
kijk eens hoe belachelijk jij jezelf maakt.
remco k
 remco k - vrijdag 22 oktober 2010 - 22:31   quote  deeplink  
Het topic draaide gewoon een prima kant op, er werd weer gepraat over waar hij het beste kan spelen, en kijk eens wat meertje Guyt weer moet proberen, ongelooflijk dat je nog steeds denkt dat een ander provoceren stoer is. toffe peer ben je zeg
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 22 oktober 2010 - 22:39   quote  deeplink  
Iemand chips en een biertje?
Guyt
 Guyt - vrijdag 22 oktober 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 22:39 schreef Ikke_tik het volgende:
Iemand chips en een biertje?
Lekker.......
Aaaaight
 Aaaaight - zaterdag 23 oktober 2010 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 16:40 schreef eSCee het volgende:
HAHAHA, paar weken niet geweest. hebben jullie t nog steeds over Urby.

Hij in ieder geval het beste onderwerp...

grappig dat er zelf videos wordt gebruikt om een mening te staven.

Feit blijft dat Urby en Miralem niet met elkaar te vergelijken zijn. totaal andere voetballers en qua totale plaatje is urby toch completer. spelers moet je niet alleen op doelpunten of assists beoordelen. maar ja, die hebben ze allebei ook niet erg veel.
AMEN
alibabba
 alibabba - zaterdag 23 oktober 2010 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

urby is pas 24 !!! whats the deal.. wel 2 jaar verschil.. en veel supporters stonden achter hem toen het slecht ging hoor alleen de meeste vinden het nu wel keer tijd worden !!
Urby is van juni 1986 en Sulejmani van december 1988, dat is toch wel een verschil. Daarbij is het zo dat Emanuelson van de Jeugd afkomt en hij al sinds 2004 deel uitmaakt van Ajax 1. Miralem is aangekocht met een gigantische prijskaart om zijn nek en dat kun je hem niet aanrekenen. Het word verdomde lastig voor hem, gezien zijn jeugdigheid, om te slagen als ie niet de steun krijgt van het publiek. Een Jeugdspeler van Ajax krijgt altijd veel meer krediet dan een aangekochte speler en daarom is het goed dat Ajax de Jeugdopleiding wil perfectioneren, maar als dat niet gedaan word door de juiste mensen krijg je nooit het optimale rendement. Het is nu niet zeker dat die juiste personen aanwezig zijn, maar als Johan het zou uitstippelen ben je verzekerd van succes.
joduh
 joduh - zaterdag 23 oktober 2010 - 16:58   quote  deeplink  
jammer alibabba,nu ben ik het ff niet eens met je eens.... laat ik het eens andersom stellen?is suarez niet aangekocht dan?waarom krijgt hij wel de steun van het publiek?????
alibabba
 alibabba - zaterdag 23 oktober 2010 - 17:30   quote  deeplink  
Suarez is een ander verhaal. Hij doet alles intuitief en heeft de gave om het publiek voor zich te winnen met zijn onvoorspelbare spel. Bovendien zit Luis beter tussen de oren en denkt niet teveel na in een wedstrijd. Hij heeft geen enkele faalangst, wat Mickey wel enigzins heeft en faalangst in je lijf zorgt ervoor dat je 40% minder word. Om dat te overwinnen heb je ontzettend veel steun nodig van alles en vooral van het publiek.
joduh
 joduh - zaterdag 23 oktober 2010 - 17:37   quote  deeplink  
maar kwa leeftijd kan je ze wel beetje vergelijken toch? dus de steun van het publiek moet je wel verdienen dus.....en iedereen weet dat hij verdomd goed kan ballen man!maar hij doet het gewoon bij ons niet.....en het zijn er ondertussen al 3 jaren alibabba....
alibabba
 alibabba - zaterdag 23 oktober 2010 - 17:54   quote  deeplink  
Tussen Sulejmani en Suarez zit toch bijna 2 jaar verschil. Suarez was in het begin bij lange na niet de speler die hij nu is, maar hij scoorde wel zijn doelpunten. Hierdoor werd hij samen met zijn grilligheid een publiekslieveling en van daaruit werd ie alleen maar beter. Na de aanvoerdersband werd ie nog beter, omdat hij zich 100% gewaardeerd voelt. Dat laatste is het belangrijkste wat er is.
joduh
 joduh - zaterdag 23 oktober 2010 - 17:58   quote  deeplink  
nou dan zou ik suleimani aanvoerder maken......;-)ik dol wat met je hoor alibabba.maar ik been duidelijk geen fan van hem...was ik in heerenveen periode best wel hoor.maar eens houdt het op he?
alibabba
 alibabba - zaterdag 23 oktober 2010 - 18:24   quote  deeplink  
Ik begrijp het allemaal wel hoor, maar ik ben van mening dat als iemand goed kan voetballen, hij het niet kan verleren. In zijn eerste seizoen bij Ajax was ie goed bezig, maar kwam in een verval terecht. Juist in zo'n verval zouden supporters hem onvoordelijk moeten steunen, maar bij Ajax word dat helaas niet gegund. Er zal en moet gepresteerd worden en daar moet je bestand tegen zijn, maar het blijft voor een jonge jongen gewoon lastig. Eigen goeie Jeugd heeft veel meer krediet en word meegezogen in het succes wat er bij Ajax veelal moet zijn. Ik blijf van mening dat Ajax Sulejmani vorig seizoen in de winter had moeten verhuren, maar er is anders gekozen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 oktober 2010 door alibabba --
remco k
 remco k - zaterdag 23 oktober 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 18:24 schreef alibabba het volgende:
Ik begrijp het allemaal wel hoor, maar ik ben van mening dat als iemand goed kan voetballen, hij het niet kan verleren. In zijn eerste seizoen bij Ajax was ie goed bezig, maar kwam in een verval terecht. Juist in zo'n verval zouden supporters hem onvoordelijk moeten steunen, maar bij Ajax word dat helaas niet gegund. Er zal en moet gepresteerd worden en daar moet je bestand tegen zijn, maar het blijft voor een jonge jongen gewoon lastig. Eigen goeie Jeugd heeft veel meer krediet en word meegezogen in het succes wat er bij Ajax veelal moet zijn. Ik blijf van mening dat Ajax Sulejmani vorig seizoen in de winter had moeten verhuren, maar er is anders gekozen.
Het is ook geen toeval dat er zoveel goede aangekochte spelers zijn die het bij AJAX niet halen, ze halen hun niveau gewoon niet bij AJAX. hoe dat komt is een raadsel maar het is wel zo dat er heel veel spelers zijn die hier last van hebben gehad de afgelopen 10 jaar, voorheen was dat vrijwel nooit zo. Spelers als Wielaert en Kennedy laten ook nu weer zien dat ze wel gewoon goed kunnen voetballen.
alibabba
 alibabba - zondag 24 oktober 2010 - 03:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 21:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is ook geen toeval dat er zoveel goede aangekochte spelers zijn die het bij AJAX niet halen, ze halen hun niveau gewoon niet bij AJAX. hoe dat komt is een raadsel maar het is wel zo dat er heel veel spelers zijn die hier last van hebben gehad de afgelopen 10 jaar, voorheen was dat vrijwel nooit zo. Spelers als Wielaert en Kennedy laten ook nu weer zien dat ze wel gewoon goed kunnen voetballen.
Om in Joduh's woorden te spreken; inderdaad man:)
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 12:01   quote  deeplink  
LOL
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 13:14   quote  deeplink  
HET IS OOK ECHT DE GROOTSTE KUT MONGOOL IN ONS ELFAL ECHT WERKELIJK WAAR WAT EEN MONGOOL, URBY BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aaaaight
 Aaaaight - zondag 24 oktober 2010 - 13:19   quote  deeplink  
wat een tyfus wedstrijd
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 13:24   quote  deeplink  
en voodat men gaat roepen dat hij tot aan de rode kaart wel goed speelde.

12 balcontacten, 1 schot op goal, geen enkele voorzet en 8 keer balverlies, dat is dus 66% balverlies.

Maar hij was zeker wel heeeeeeel dreigend, alstjeblieft flikker op met die gozer bij AJAX, denk je dat hij net wat beter wordt en dan dit weer, wat een waardeloze instelling heeft die jongen toch ook zeg, niet normaal meer....

En ja, het hele elftal is waardeloos, maar hij steekt er met kop en schouders bo
bovenuit
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 14:21   quote  deeplink  
Kan iemand Urby uit zijn lijden verlossen, ongelooflijk hoe slecht vandaag, als cijfer een 2
freakie
 freakie - zondag 24 oktober 2010 - 14:59   quote  deeplink  
remco ik dacht goede punten gezien te hebben.. maar inderdaad vandaag uitemate triest.. uiteindelijk..
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 15:00   quote  deeplink  
Ik kan accepteren dat spelers eens een offday hebben, maar dat kan ik niet als je dat hebt met een gebrek aan instelling
alibabba
 alibabba - zondag 24 oktober 2010 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 21:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat spelers hun niveau niet halen, ligt denk ik dat het structureel fout zit bij Ajax en dat begint aan de top. Als het in de top niet goed zit, werkt dat door in alle geledingen. Met het werk is dat ook zo. Als leidinggevende er een potje van maken, zijn de werknemers ontevreden en dat zie je terug in het resultaat. Een werknemer komt tot bloei als ie gesteund word door alles en iedereen en het gevoel heeft dat ie erbij hoort.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:31 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat spelers hun niveau niet halen, ligt denk ik dat het structureel fout zit bij Ajax en dat begint aan de top. Als het in de top niet goed zit, werkt dat door in alle geledingen. Met het werk is dat ook zo. Als leidinggevende er een potje van maken, zijn de werknemers ontevreden en dat zie je terug in het resultaat. Een werknemer komt tot bloei als ie gesteund word door alles en iedereen en het gevoel heeft dat ie erbij hoort.
je hebt helemaal gelijk, vorig seizoen was ik dat niet met je eens, en hebben we daar over gediscussieerd, waarin ik het blind door de resultaten voor v/d Boog opnam, ik zie nu al een tijdje in dat het inderdaad heel fout zit, maar weet je wat nog veel pijnlijker is dan dat?
Het feit dat 80% of meer het niet inziet, en als Cruijff reageerd op het wanbeleid, dan veroordeelt men hem, dat is nog veel erger.
Er ligt gewoon een oplossing, en die oplossing hebben wij in onze handen, we moeten opstaan en eisen dat Cruijff word gehaald als grote baas, dat is echt de enige manier.
NIks, maar dan ook echt helemaal niks, klopt in dit team, alles is los zand zoals dat weleens wordt gezegd.
swennos
 swennos - zondag 24 oktober 2010 - 19:15   quote  deeplink  
is emanuelson soms familie van die flapdrol van een scheidsrechter ???
dat waren de twee grootste randdebielen op het veld wat een mongole zeg
joduh
 joduh - zondag 24 oktober 2010 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:31 schreef alibabba het volgende:

[..]

hier sla je de spijker op de kop alibabba.....,maar daarbij zijn de tegenstanders ook altijd supergemotiverd als ze tegen ons moeten he?maar dat het goed mis is bij ons is zeker man......het is zwaar kutje.....toch cruyff dus....ben om nu hahahah
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 19:41 schreef joduh het volgende:

[..]

hier sla je de spijker op de kop alibabba.....,maar daarbij zijn de tegenstanders ook altijd supergemotiverd als ze tegen ons moeten he?maar dat het goed mis is bij ons is zeker man......het is zwaar kutje.....toch cruyff dus....ben om nu hahahah
Die motivatie is er altijd al wel geweest toch.

Hoe krijgen wij Cruijff weer aan de macht
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 24 oktober 2010 - 19:57   quote  deeplink  
Door als supportersgroep keihard te eisen dat hij terug gehaald moet worden, en dus ook het ontslag eisen van een aantal mensen in het bestuur.

Ajax moet weer van de supporters worden, hoelang is het wel niet geleden dat wij het beste voetbal van NL hebben laten zien, ik zou het niet eens meer weten..

CRUIJF is de man die ajax kan en moet redden
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 24 oktober 2010 - 20:05   quote  deeplink  
Kun je een beetje normaal reageren, Remco? Vind dit allemaal niet zo gepast.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:05 schreef Ikke_tik het volgende:
Kun je een beetje normaal reageren, Remco? Vind dit allemaal niet zo gepast.
???? kan je effe niet volgen,wat doet hij dan ??
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 24 oktober 2010 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 13:14 schreef remco k het volgende:
HET IS OOK ECHT DE GROOTSTE KUT MONGOOL IN ONS ELFAL ECHT WERKELIJK WAAR WAT EEN MONGOOL, URBY BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit noem je normaal reageren?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 20:30   quote  deeplink  
Emotioneel ja,rationeel nee maar dan kan je iedereen op dit forum gaan aanpakken,is niet reeel om alleen Remco daar op aan te spreken
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 24 oktober 2010 - 20:34   quote  deeplink  
Ok, dan nogmaals: kunnen we het gesmijt met termen als "mongool" hier aub achterwege laten?
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:26 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Dit noem je normaal reageren?
Volgens mij mag je best emoties hebben tijdens een wedstrijd.

Misschien moet jij je eens wat drukker maken om zijn waardeloze kutspel vandaag, i.p.v op mij te letten en je daar druk over te maken.

Zoals ik al eerder heb aangegeven, het boeit me ook niet wat je van me vind, het heeft dus ook geen zin om persoonlijke dingen te posten, het doet me namelijk niks, stop je energy liever in AJAX.

Of wou je zeggen dat hij ook maar iets goed heeft gedaan vandaag? Als dat zo is, wil ik namelijk wel weten wat dat moet zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:34 schreef Ikke_tik het volgende:
Ok, dan nogmaals: kunnen we het gesmijt met termen als "mongool" hier aub achterwege laten?
Daar ben ik het mee eens,net als met andere ziektes is nergens voor nodig
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:34 schreef Ikke_tik het volgende:
Normaal praat ik ook totaal niet met dat soort termen, alleen als de emotie tot grote hoogte stijgt, roept men dat soort dingen weleens. Of wou jij zeggen dat je alleen maar foei hebt gezegd vandaag
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 24 oktober 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij mag je best emoties hebben tijdens een wedstrijd.

Niets mis met emoties, maar met zulk gescheld (vooral waar het een bevolkingsgroep betreft die zich hier niet kan weren) hier reageren vind ik ronduit dom.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Normaal praat ik ook totaal niet met dat soort termen, alleen als de emotie tot grote hoogte stijgt, roept men dat soort dingen weleens. Of wou jij zeggen dat je alleen maar foei hebt gezegd vandaag
Dat bedoel ik met emotioneel ja
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:38 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Niets mis met emoties, maar met zulk gescheld (vooral waar het een bevolkingsgroep betreft die zich hier niet kan weren) hier reageren vind ik ronduit dom.
Stel je aub niet zo aan man, echt waar hoor, stel je niet aan, concentreer jij je liever op de waardeloze instelling van je held, die verantwoordelijk is voor dit debacel...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 20:41   quote  deeplink  
Mischien een optie om een topic te openen met scheldwoorden zonder ziektes

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0210218