BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 20:42   quote  deeplink  
Beetje raar allemaal, Kanker vind men hier een woord wat gewoon geroepen kan worden. Maar als men in volle emotie tijdens een wedstrijd het woord mongool roept, gaat dat wel te ver
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Stel je aub niet zo aan man, echt waar hoor, stel je niet aan, concentreer jij je liever op de waardeloze instelling van je held, die verantwoordelijk is voor dit debacel...
Af en toe denk ik bij jou ze moeten je op een krukje zetten touwtje om je nek en dan vervolgens het krukje weg trappen.
Dit komt ook voort uit emotie Remco. Jij haalt me de woede op de hals.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door Guyt --
Heico
 Heico - zondag 24 oktober 2010 - 20:44   quote  deeplink  
Ik heb inmiddels wat berichtjes gelezen over het feit dat Urby er over denkt om weg te gaan.
Nou hoop ik dat hij dan in de winterstop vertrekt en dat Ajax er wat aan gaat verdienen nog.
Vind het verder niet erg dat hij weg gaat want hij is zo vreselijk rendementloos dat ik er soms gek van wordt! Dat hij wel technisch een beetje kan ballen staat wel vast natuurlijk maar hij is absoluut niet constant.
Blijf er ook bij dat linksback zijn beste positie is en al helemaal gezien het feit dat Anita daar werkelijk elke keer te treurig speelt om verder nog woorden vuil aan te maken.

Dus rustig laten gaan, Anita daar ook nog als "bonus" bij doen en een goeie linksback zoeken ( damn ik mis Maxwell ), Sulejmani wat extra laten trainen op ballen voor de goal te gooien en klaar!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 20:45   quote  deeplink  
Bufnukkel,tietebek,bokkenbal,befteckel,klapkut,kleffe penispakker,penis papierus plakticus(lul de behanger),penis jujubis(droplul)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:44 schreef Guyt het volgende:

[..]

Af en toe denk ik bij jou ze moeten je op een krukje zetten touwtje om je nek en dan vervolgens het krukje weg trappen.
Jij spoort niet,en je hebt nog kinderen ook ?triest
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:44 schreef Guyt het volgende:

[..]

Als je wat aan die woede wilt doen, wil ik je best mijn adres geven hoor, je gaat nu echt te ver. Laat het maar weten via PB, voeg jij de daad bij het woord, of ben je ook een mak lammetje
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 24 oktober 2010 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:42 schreef remco k het volgende:
Beetje raar allemaal, Kanker vind men hier een woord wat gewoon geroepen kan worden. Maar als men in volle emotie tijdens een wedstrijd het woord mongool roept, gaat dat wel te ver
Ook het smijten met ziektes vind ik not done... er is geen enkel legitiem excuus te bedenken om zoiets goed te keuren. Maar dat geldt ook voor de reactie van Guyt hierboven.

Staat overigens ook gewoon in de forum regels. http://forum.headliner.nl/topic-15697/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door Ikke_tik --
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:57 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Ook het smijten met ziektes vind ik not done... er is geen enkel legitiem excuus te bedenken om zoiets goed te keuren. Maar dat geldt ook voor de reactie van Guyt hierboven.
Prima, je hebt ook gelijk, mijn excusses aan jou, ik zal er op letten
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 24 oktober 2010 - 21:00   quote  deeplink  
Thumbs up. ;-)
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je wat aan die woede wilt doen, wil ik je best mijn adres geven hoor, je gaat nu echt te ver. Laat het maar weten via PB, voeg jij de daad bij het woord, of ben je ook een mak lammetje
Ik zeg ik denk het op dit moment. Ik zeg wat ik denk, wil niet zeggen dat ik het uit wil voeren. LEES REMCO, LEES, LEES.Maar jij fuckt de boel steeds op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door Guyt --
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:01 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik zeg ik denk het op dit moment. Ik zeg wat ik denk, wil niet zeggen dat ik het uit wil voeren. LEES REMCO, LEES, LEES.Maar jij fuckt de boel steeds op.
Zoals ik al dacht, een mak lammetje, die alleen een grote smoel heeft.

Ik lees prima, en blijkbaar maak ik je heel kwaad, ik bied je enkel aan wat aan die woede te doen, ik lees dus prima...

Ik weet nu iig wat voor vlees we met jou in de kuip hebben.

Ik fuck de boel steeds op??? hahaha, ik reageer niet persoonlijk, jij doet dat wel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:57 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Dat emotioneel met ziektes word gesmeten kan ik wel begrijpen(let wel mijn vrouw is aan kanker overleden ze was maar 42)goedkeuren zal ik het nooit.Net als met L van Gaal toendertijd met zijn vrouw,wat er toen van de tribune werdt geroepen was niet alleen teen krommend maar hemelschrijend.Maar wat Guyt hier schrijft over Remco vind ik persoonlijk net zo erg,die gozer spoort echt niet en heeft hulp nodig.lekker voorbeeld voor zijn kind(eren)
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:00 schreef Ikke_tik het volgende:
Thumbs up. ;-)
Geen probleem, als ik iets fout zeg of doe, wil ik dat best toegeven, anders dan anderen hier denken, heb ik daar totaal geen moeite mee.
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet wie je bent Remco ik heb je ook al wel eens gezien. Misschien weet ik ook waar je woont. Dus als ik zou willen??? DENK NA IK ZOU NOG GEEN VLEIG KWAAD DOEN.Maar net dacht ik ff zo was het zat dat eeuwige gezeik over 1 persoon.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:05 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Dat emotioneel met ziektes word gesmeten kan ik wel begrijpen(let wel mijn vrouw is aan kanker overleden ze was maar 42)goedkeuren zal ik het nooit.Net als met L van Gaal toendertijd met zijn vrouw,wat er toen van de tribune werdt geroepen was niet alleen teen krommend maar hemelschrijend.Maar wat Guyt hier schrijft over Remco vind ik persoonlijk net zo erg,die gozer spoort echt niet en heeft hulp nodig.lekker voorbeeld voor zijn kind(eren)
Ik dacht serieus dat jij nog heel jong was man..... Kut voor je, dat je vrouw hier aan overleden is. Ook bij mij zijn er meer mensen "vertrokken" dan mij lief is, Life is a Bitch.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:08   quote  deeplink  
ben 47
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:06 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik weet wie je bent Remco ik heb je ook al wel eens gezien. Misschien weet ik ook waar je woont. Dus als ik zou willen??? DENK NA IK ZOU NOG GEEN VLEIG KWAAD DOEN.Maar net dacht ik ff zo was het zat dat eeuwige gezeik over 1 persoon.
HAHAHA, ik zou zeggen kom eens een bakkie drinken, want je weet helemaal niet wie ik ben.
en al helemaal niet waar ik woon.

Je probeert je er nu gewoon uit te lullen man, triest hoor..
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:08 schreef nemam-tiL het volgende:
ben 47
Ja dat dacht ik dan al wel zo'n beetje:):).

Het zou raar zijn dat je vrouw 42 is geworden als je zelf nog pas een jaar of 15 was geweest..

Maar, jij bent ook al heel he leven AJAX fan??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:10   quote  deeplink  
Mijn beste maat heeft een kind met het syndroom van Down,12 jaar harstikke lief maar als ouder ontzettend moeilijk om er mee om te gaan
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dan al wel zo'n beetje:):).

Het zou raar zijn dat je vrouw 42 is geworden als je zelf nog pas een jaar of 15 was geweest..

Maar, jij bent ook al heel he leven AJAX fan??
Vanaf mijn 5de door mijn grote broer hahaha
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:12   quote  deeplink  
Oke dan, maar dat betekent dat je net het grote AjAX van de jaren 70 hebt meegemaakt als ik het goed heb?
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

HAHAHA, ik zou zeggen kom eens een bakkie drinken, want je weet helemaal niet wie ik ben.
en al helemaal niet waar ik woon.

Je probeert je er nu gewoon uit te lullen man, triest hoor..
Als ik een keer in de buurt ben en jij eens niet in de valk zit bel ik zeker een keertje aan.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:10 schreef nemam-tiL het volgende:
Mijn beste maat heeft een kind met het syndroom van Down,12 jaar harstikke lief maar als ouder ontzettend moeilijk om er mee om te gaan
De beste vriendin van mijn vrouwtje werkt met dit soort kinderen, erg hard allemaal
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 24 oktober 2010 - 21:14   quote  deeplink  
Even terug naar Urby, want daar haat het over... hij was niet best vandaag.

Wat mij sowieso zorgen baart is dat dit Ajax niet consistent is qua wedstrijdmentaliteit. Zeker niet waar het de duels tegen "kleinere" ploegen betreft.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:14   quote  deeplink  
Al 42 jaar Ajax fan maar....vindt het heel kut hoe het nu met Feyenoord gaat,42 jaar Ajax fan is wel 84 klasiekers en dat gaat nu verdwijnen??ik hoop het niet,Ajax tegen de lampies is geen klasieker
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:12 schreef Guyt het volgende:

[..]

Als ik een keer in de buurt ben en jij eens niet in de valk zit bel ik zeker een keertje aan.
Zoals ik al zei, voeg dan wel de daad bij het woord... Anders kun je beter je mond houden..
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

De beste vriendin van mijn vrouwtje werkt met dit soort kinderen, erg hard allemaal
Moeten we ook maar geen MONGOOL meer zeggen dan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:12 schreef remco k het volgende:
Oke dan, maar dat betekent dat je net het grote AjAX van de jaren 70 hebt meegemaakt als ik het goed heb?
Yep kan me niet alles herinneren maar veel wel
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:14 schreef Ikke_tik het volgende:
Even terug naar Urby, want daar haat het over... hij was niet best vandaag.

Wat mij sowieso zorgen baart is dat dit Ajax niet consistent is qua wedstrijdmentaliteit. Zeker niet waar het de duels tegen "kleinere" ploegen betreft.
Dat roep ik dus ook al maanden, en hoe je het ook wend of keert, de jonge jongens in dit team zullen zich toch proberen op te trekken aan spelers als Urby die hier al 6 jaar rond lopen.

En als een Urby dan zo'n wedstrijdinstelling toont, tsjaa wat kun je dan jonge jongens kwalijk nemen?
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:17 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Yep kan me niet alles herinneren maar veel wel
Dan heb je iig een hoop mooie herinneringen, jammer dat veel jongens hiero dat niet hebben meegemaakt, het zou hun kijk op AJAx toch ook wel veranderenn
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:48 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Jij spoort niet,en je hebt nog kinderen ook ?triest
Jij hebt gezien je leeftijd ook vast kinderen. Alsof jij nooit weleens zo denkt van iemand.Dat heilige boontje gedrag.Schijnheilig noem ik dat.Let op jezelf en niet op mij.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan heb je iig een hoop mooie herinneringen, jammer dat veel jongens hiero dat niet hebben meegemaakt, het zou hun kijk op AJAx toch ook wel veranderenn
Ik was helemaal gek van Neeskens en niet eens zozeer van Cruyff,vandaar dat ik me niet in die discussie meng als zou hij de redder van Ajax zijn,ik geloof dat namelijk niet.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:22 schreef Guyt het volgende:

[..]

Jij hebt gezien je leeftijd ook vast kinderen. Alsof jij nooit weleens zo denkt van iemand.Dat heilige boontje gedrag.Schijnheilig noem ik dat.Let op jezelf en niet op mij.
En dat zeg jij?? Stop jij dan eens met op mij letten??
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:23 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ik was helemaal gek van Neeskens en niet eens zozeer van Cruyff,vandaar dat ik me niet in die discussie meng als zou hij de redder van Ajax zijn,ik geloof dat namelijk niet.
Ik geloof dat dus wel, dat heeft hij ook bij Barcelona bewezen. het gaat mij hierin ook totaal niet om zijn voetbalkwaliteiten, maar om zijn Voetbalinzicht.

Maar Neeskens was in die tijd ook extreem belangrijk, hij werd inderdaad wel wat ondergesneeuwd door Cruijff, maar was zeker niet minder belangrijk destrijds
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat zeg jij?? Stop jij dan eens met op mij letten??
O jee Remco is weer zieltjes aan het winnen zoals altijd. Man man ik heb jou door het word tijd dat meer mensen jou manier van doen door krijgen.He zo af en toe interesse tonen terwijl je niet geinteresseerd bent. Op een slinkse manier mensen aan je kant krijgen.Mij krijg je niet om.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:22 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ja een dochter van 5,en nee ik denk zo nooit over iemand.als je dierbaren om je heen verloren hebt in een korte periode achterelkaar zoals ik ga je relativeren en wens je niemand dit soort dingen toe ook niet als het even tegen zit,zeker niet aan een mede forum lid want zet je toch lekker je comp uit en geef je vrouw en kind een welteruste kus en leg je gefrustreerde hoofdje te ruste,slaap lekker
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:27 schreef Guyt het volgende:

[..]

O jee Remco is weer zieltjes aan het winnen zoals altijd. Man man ik heb jou door het word tijd dat meer mensen jou manier van doen door krijgen.He zo af en toe interesse tonen terwijl je niet geinteresseerd bent. Op een slinkse manier mensen aan je kant krijgen.Mij krijg je niet om.
HAHAHA, je maakt jezelf echt volkomen belachelijk man, kom ff terug op planeet aarde man..

Ik ben wel blij dat je mij zo doorhebt, maar dat wist je toch ook allemaal al, je weet toch namelijk wie ik ben?? of is dat ook al weer gelul...
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:29 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ja een dochter van 5,en nee ik denk zo nooit over iemand.als je dierbaren om je heen verloren hebt in een korte periode achterelkaar zoals ik ga je relativeren en wens je niemand dit soort dingen toe ook niet als het even tegen zit,zeker niet aan een mede forum lid want zet je toch lekker je comp uit en geef je vrouw en kind een welteruste kus en leg je gefrustreerde hoofdje te ruste,slaap lekker
Ik dacht het ff en voor ik het wist tikte ik het in. Ben je je vrouw pas verloren dan of wil je het daar niet over hebben.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:27 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hij heeft mijn sympathie al heel lang omdat hij zijn post kan onderbouwen dmv statistieken maar vooral door heldere uitleg,jij daar en tegen lult alleen maar uit je nek en bent een fantastisch voorbeeld voor je gezin.leest je vrouw ook mee??
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:32 schreef remco k het volgende:

[..]

HAHAHA, je maakt jezelf echt volkomen belachelijk man, kom ff terug op planeet aarde man..

Ik ben wel blij dat je mij zo doorhebt, maar dat wist je toch ook allemaal al, je weet toch namelijk wie ik ben?? of is dat ook al weer gelul...
no bullshit.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:34 schreef Guyt het volgende:

[..]

no bullshit.
lekker inhoudelijk man, of ben je nu gewoon uitgeluld??
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:34 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Hij heeft mijn sympathie al heel lang omdat hij zijn post kan onderbouwen dmv statistieken maar vooral door heldere uitleg,jij daar en tegen lult alleen maar uit je nek en bent een fantastisch voorbeeld voor je gezin.leest je vrouw ook mee??
Zeker en ik ben super trots hoe ik het allemaal voor elkaar speel. Heel goed voorbeeld voor me gezin daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:32 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik dacht het ff en voor ik het wist tikte ik het in. Ben je je vrouw pas verloren dan of wil je het daar niet over hebben.
10 jaar geleden,maar is toch niet relevant?
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:34 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Laat hem maar lekker gaan man, hij maakt alles altijd persoonlijk, kan zijn woorden nooit waarmaken en dat komt nu naar buiten. hij doet ook alsof ik je echt heb gevraagd het met mij eens te zijn, triest is dat.

Hij maakt dingen persoonlijk terwijl het over een speler gaat, begint daarna te bedreigen, en als hem gevraagd wordt zijn woord bij de daad te voegen, draait hij de boel ineens om...

Tegen mij zeggen dat ik zieltjes aan winnen ben, en dan met alle respect voor jou en je overleden vrouw, wel jou als zieltje proberen te winnen. tsjaa...
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat hem maar lekker gaan man, hij maakt alles altijd persoonlijk, kan zijn woorden nooit waarmaken en dat komt nu naar buiten. hij doet ook alsof ik je echt heb gevraagd het met mij eens te zijn, triest is dat.

Hij maakt dingen persoonlijk terwijl het over een speler gaat, begint daarna te bedreigen, en als hem gevraagd wordt zijn woord bij de daad te voegen, draait hij de boel ineens om...

Tegen mij zeggen dat ik zieltjes aan winnen ben, en dan met alle respect voor jou en je overleden vrouw, wel jou als zieltje proberen te winnen. tsjaa...
Ik probeer nu geen zieltjes te winnen remco. Maar wilde gewoon interesse tonen.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:36 schreef Guyt het volgende:

[..]

Zeker en ik ben super trots hoe ik het allemaal voor elkaar speel. Heel goed voorbeeld voor me gezin daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen.
Je vind jezelf een goed voorbeeld voor je gezin? En dat terwijl je hier roept te denken dat ik moet worden opgehangen?? HAHAHAHAHA, je maakt jezelf weer eens belachelijk.
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:38 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

10 jaar geleden,maar is toch niet relevant?
Nee omdat je zei dat je in korte tijd zoveel mensen verloren ben en nog een dochter van 5 heb. Dacht dat die van jullie samen was.
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Je vind jezelf een goed voorbeeld voor je gezin? En dat terwijl je hier roept te denken dat ik moet worden opgehangen?? HAHAHAHAHA, je maakt jezelf weer eens belachelijk.
IK DACHT HET OP DAT MOMENT EVEN.BLIJF JE ER NU OVER DOOR ZAGEN.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zieltje heb je binnen ben ik van overtuigt,ze stond achter me hahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:42 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Dat zieltje heb je binnen ben ik van overtuigt,ze stond achter me hahahaha
Lang leve Nel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0224997