BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:40 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik probeer nu geen zieltjes te winnen remco. Maar wilde gewoon interesse tonen.
Maar als ik dat doe, ben ik zieltjes aan het winnen. Volgens mij gaf hij jou duidelijk aan het wel vaak met mij eens te zijn, en hij vond ook iets van jou toch?? Maar dan toch nog vinden dat ik zieltjes aan het winnen was?? hahaha.

Maar genoeg gepraat over anderen nu, daar houd ik namelijk niet zo van.

Excuses Nenam
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:42 schreef Guyt het volgende:

[..]

IK DACHT HET OP DAT MOMENT EVEN.BLIJF JE ER NU OVER DOOR ZAGEN.
Rustig, denk aan je gezin man. Je loopt mij te bedreigen, en dan moet ik er niet over doorzagen????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:41 schreef Guyt het volgende:

[..]

Nee omdat je zei dat je in korte tijd zoveel mensen verloren ben en nog een dochter van 5 heb. Dacht dat die van jullie samen was.
Begrijp ik ook wel kan je ook niet weten,haar moeder en ik zijn ook weer uitelkaar.Shit happens
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Rustig, denk aan je gezin man. Je loopt mij te bedreigen, en dan moet ik er niet over doorzagen????
Remco ik heb jou nooit bedreigd.
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:46 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Begrijp ik ook wel kan je ook niet weten,haar moeder en ik zijn ook weer uitelkaar.Shit happens
O oke zie je haar nog wel???
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:42 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Dat zieltje heb je binnen ben ik van overtuigt,ze stond achter me hahahaha
HAHAHA, was het ook een ajaxfan dan??

De mijne staat sinds kort bij een eerste divisie club achter de bar, omdat ze wat wou doen, het is totaal niet nodig, maar goed ze is flink eigenwijs.

Overigens had ze tot die tijd, ondanks alle pogingen van mij, echt helemaal geen aandacht voor voetbal...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:41 schreef Guyt het volgende:

[..]

Nee omdat je zei dat je in korte tijd zoveel mensen verloren ben en nog een dochter van 5 heb. Dacht dat die van jullie samen was.
Kan je ook niet weten,geeft ook niet.Maar mannen kunnen we er geen zand overheen gooien en ons weer concentreren op Aja
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:47 schreef Guyt het volgende:

[..]

Remco ik heb jou nooit bedreigd.
Zo liet je het wel doorschemeren
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:48 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Kan je ook niet weten,geeft ook niet.Maar mannen kunnen we er geen zand overheen gooien en ons weer concentreren op Aja
Goed plan

Urby is was waardeloos vandaag...:)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Goed plan

Urby is was waardeloos vandaag...:)
intrigant hahahaha
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo liet je het wel doorschemeren
Dat was niet mij bedoeling. Ik was opgefokt en dach dat en tikte dat in.Dat is mij probleem ik zeg wat ik denk en dat komt er ook vaak wat beroerd uit.Beetje te eerlijk af en toe.Maar totaal niet met de intentie jou te bedreigen.
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:48 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Prima.
joduh
 joduh - zondag 24 oktober 2010 - 21:52   quote  deeplink  
relax allemaal...we hebben allemaal een opgefokt daggie achter de rug..nu een biertje !!!!!!
joduh
 joduh - zondag 24 oktober 2010 - 21:53   quote  deeplink  
en urby krijgt een 9 van mij vandaag.....
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:53 schreef joduh het volgende:
omdat je graag wilt dat AJAX verliest??
joduh
 joduh - zondag 24 oktober 2010 - 21:54   quote  deeplink  
voor zijn kapsel is die 9, slome
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Urby was vandaag niet zo goed ik denk dat dit zn slechtste optreden was van dit seizoen. Maar ook de Zeeuw en Suarez waren niet al te best vond ik.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Allemaal een 6 en Jol een 2
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:54 schreef joduh het volgende:
voor zijn kapsel is die 9, slome
HAHAHA, had ik inderdaad niet zien aankomen, HAHA...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:55 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Allemaal een 6 en Jol een 2
correctie Jol krijgt niks nadda noppes
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 22:00   quote  deeplink  
Vandaag echt een wanprestatie van Jol, hij had het team zo moeten laten staan als tegen Auxxerre, en hij moet de Jong er nu echt even afhalen, niet omda hij zo slecht is, maar omdat hij en Hammie niet samen kunnen spelen, daar moet een echte voetballer komen te staan, van mijn part laat hij de Zeeuw daar voorlopig staan, die was tegen Auxerre namelijk verassend goed te noemen op deze positie
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 22:00 schreef remco k het volgende:
Vandaag echt een wanprestatie van Jol, hij had het team zo moeten laten staan als tegen Auxxerre, en hij moet de Jong er nu echt even afhalen, niet omda hij zo slecht is, maar omdat hij en Hammie niet samen kunnen spelen, daar moet een echte voetballer komen te staan, van mijn part laat hij de Zeeuw daar voorlopig staan, die was tegen Auxerre namelijk verassend goed te noemen op deze positie
helemaal mee eens
remco k
 remco k - maandag 25 oktober 2010 - 12:34   quote  deeplink  
Nu vind meneer het weer schandalig hoe AJAx met hem omgaat.

Misschien zou het eens verstandig zijn, om 1je voeten te laten spreken, en 2 als je zo'n echte ajacied bent, moet je bepaalde dingen eens een keer binnenskamers houden, pas dan ben je een echte ajacied, en dus niet bij alles wat tegenzit meteen als een klein kind de pers inlichten.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 25 oktober 2010 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 12:34 schreef remco k het volgende:
Nu vind meneer het weer schandalig hoe AJAx met hem omgaat.

Misschien zou het eens verstandig zijn, om 1je voeten te laten spreken, en 2 als je zo'n echte ajacied bent, moet je bepaalde dingen eens een keer binnenskamers houden, pas dan ben je een echte ajacied, en dus niet bij alles wat tegenzit meteen als een klein kind de pers inlichten.
Eens!
Maar alsie in de winterstop weggaat ben ik blij :) Hoeveel zullen voor hem krijgen denk je als hij weggaat? Een miljoentje?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door Hasjkoph --
remco k
 remco k - maandag 25 oktober 2010 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 12:51 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Eens!
Maar alsie in de winterstop weggaat ben ik blij :) Hoeveel zullen voor hem krijgen denk je als hij weggaat? Een miljoentje?
Meegeven dacht ikzelf zo...
Ride
 Ride - maandag 25 oktober 2010 - 14:44   quote  deeplink  
Stuur Jol ook gelijk mee... Frank Rijkaard is vrij ...
remco k
 remco k - maandag 25 oktober 2010 - 16:15   quote  deeplink  
Rijkaard al ontslagen??
freakie
 freakie - maandag 25 oktober 2010 - 16:24   quote  deeplink  
JA
remco k
 remco k - maandag 25 oktober 2010 - 16:33   quote  deeplink  
Nou in de winterstop ophalen, zo loodst AJAX ook meteen Cruijff mee naar binnen, met hem als rechterhand van Rijkaard, kan hij AJAX ook keihard aanpakken...
swennos
 swennos - maandag 25 oktober 2010 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 16:15 schreef remco k het volgende:
Rijkaard al ontslagen??
en jij wist dat niet ???
dat valt me wel erg tegen remco ;)
hahah
ik dacht serieus dat jij een soort voetbal bibliotheek was
ik weet niet of ajax er slim aan doet om rijkaard te halen ik roep namelijk al een jaar of 6 dat ajax jol had moeten halen en dat pakte vorig seizoen toch best aardig uit.
maar ben het ook met je eens dat het er dit jaar (nog ) niet in zit
remco k
 remco k - maandag 25 oktober 2010 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 16:51 schreef swennos het volgende:

[..]

en jij wist dat niet ???
dat valt me wel erg tegen remco ;)
hahah
ik dacht serieus dat jij een soort voetbal bibliotheek was
ik weet niet of ajax er slim aan doet om rijkaard te halen ik roep namelijk al een jaar of 6 dat ajax jol had moeten halen en dat pakte vorig seizoen toch best aardig uit.
maar ben het ook met je eens dat het er dit jaar (nog ) niet in zit
Nee sorry, gister puur gekeken naar het Nl voetbal en kon alleen City Arsenal meepikken, maar wel zonder geluid omdat ik ook nog aan het werk was. dus ik heb wel een en ander gezien, maar niks gehoord:):)

Jol is overigens een HELE goede trainer, dat meen ik ook echt, en hij is best in staat om ons die derde ster te bezorgen, alleen wel zonder het echte AJAX voetbal, en ook dat is voor mij heel erg belangrijk, misschien nog wel belangrijker dan die derde ster.

rijkaard heeft onder het advies van Cruijff bij Barcelona echt heel goed voetbal laten zien, hetzelfde geld bij het NL elftal, want in 2000 speelden wij gewoon goed voetbal.
swennos
 swennos - maandag 25 oktober 2010 - 17:10   quote  deeplink  
ook dat vind ik heel belangrijk maar dan moet je wel goede buitenspelers hebben en dan bedoel ik echt goed zoals overmars finidi george en toch ook andy van der meyde dat was volgens mij de laatste ECHTE buitenspeler( en urby natuurlijk hahahahah) vergeef me als ik er 1 vergeten ben maar ik zie suarez toch ook liever in de punt ik vind dat hij niet tot zijn recht komt op rechts ik ben helaas niet op de hoogte wat er in de jeugd rond loopt maar ik hoop idd dat het voetbal van weleer terug komt
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 25 oktober 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 17:10 schreef swennos het volgende:
ook dat vind ik heel belangrijk maar dan moet je wel goede buitenspelers hebben en dan bedoel ik echt goed zoals overmars finidi george en toch ook andy van der meyde dat was volgens mij de laatste ECHTE buitenspeler( en urby natuurlijk hahahahah) vergeef me als ik er 1 vergeten ben maar ik zie suarez toch ook liever in de punt ik vind dat hij niet tot zijn recht komt op rechts ik ben helaas niet op de hoogte wat er in de jeugd rond loopt maar ik hoop idd dat het voetbal van weleer terug komt
In de jeugd speelt in ieder elftal minimaal een buitenspeler aan iedere kant, daar wordt namelijk nog steeds volgens de ajax school opgeleid, echter spelen heel veel van die jongens niet omdat Jol liever in een 442 systeem speelt en dit ook wil overbrengen op de rest van de club, dit kan en mag niet gebeuren, zo gaat namelijk onze eer van weleer naar de kloten.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 25 oktober 2010 - 21:47   quote  deeplink  
Heeyyy,,,, we gaan nog steeds door hier.

Toch top dat hij zo'n uitgebreid topic heeft :)
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 25 oktober 2010 - 22:02   quote  deeplink  
lachen toch
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:54   quote  deeplink  
mmmmmm geen slecht idee.. rijkaard voor ajax.. desnoods volgend seizoen...
Ride
 Ride - woensdag 27 oktober 2010 - 12:52   quote  deeplink  
Wij waarderen je wel met heel ons Rood Witte Hart
27-10-10

Nu de bomen de bladeren weer verliezen en de temperatuur zo rond de 10 graden blijft hangen is 1 ding duidelijk en dat is dat we weer de winter in gaan.
Voor je het weet is het winterstop en naast een aantal saaie zondagen betekend dat ook dat de internationale marktkooplui weer op een goede koop hopen, oftewel de transfermarkt komt er aan.

AjaxF-side.NL
Voor menig supporter is dat n onzekere en vaak minder leuke periode, want voor je het weet speelt jouw idool opeens in het shirt van een grote Europese club en staat jouw club weer met lege handen aan het eind van t seizoen.

Momenteel komt regelmatig de naam van Urby Emanuelson naar voren en is het de vraag of hij zal bijtekenen of de club op korte termijn verlaten. Dat laatste zit er natuurlijk in, maar waar gaat hij dan heen a wie wil hem hebben?
Urby is een Ajaxspeler en dus dat is al in zijn voordeel, maar rijp voor de Europese top is hij nog zeker niet en dus wordt het bij een eventueel vertrek zeer waarschijnlijk bank of zelf tribune zitten.
Ja nogmaals, Urby is een Ajacied en de jongen zit gewoon in de knoop omdat er geen liefde binnen de club meer bestaat voor de eigen opleiding en spelers en zodoende ook geen waardering meer lijkt te zijn voor zij die het Rood Witte tenue met trots wensen te dragen.

Urby is een voorbeeld op zowel sportief als persoonlijk vlak voor velen die ook hopen op een mooie toekomst als profvoetballer.
Urby verzaakt niet bij trainingen. Urby komt niet negatief in het nieuws. Urby maakt de meters die van hem verwacht worden en het liefst nog een paar meer om dan af te ronden op doel.
Dat hij wel eens minder speelt bewijst enkel dat we hier te maken hebben met een mens, want iedereen heeft wel eens een mindere dag.
Probleem is dus dat Urby de waardering niet meer voelt die juist zo belangrijk is voor die jonge honden en daar lijdt zijn spel natuurlijk onder.

Als een speler naar Ajax komt en na 1 seizoen al om waardering vraagt dan mag die persoon wat mij betreft met pek & veren de stad uit worden gesodemieterd, maar als een speler uit eigen jeugd al diverse jaren de nodige inzet toont dan moet er waardering zijn.
Zoals het er dus nu uitziet loopt er straks weer een exemplaar uit de Ajaxschool voor een appel en n ei de Arena uit en mogen we weer hopen op een nieuw talent vanaf de Toekomst, maar waarneer je daar zo af en toe op maandagavond een kijkje neemt wordt meteen duidelijk dat zoiets makkelijker gezegd dan gedaan is.
Niemand zit te wachten op achterstand, terugloop en waar een speler die zegt dat Ajax in zijn hart zit terwijl dat hart huilt vanwege een gemis aan liefde van buitenaf en daarom zijn heil elders gaat zoeken.

We zijn redelijk goed onderweg, in de CL is nog alles mogelijk en qua kwaliteit moet de 30e landstitel gewoon een feit zijn, maar kijkende en luisterde naar het gedrag van t bestuur zie ik de komende transferperiode met de nodige angst tegemoet.
Geld voor aankopen is er niet en zou dat er wel zijn dan schiet je er nog weinig mee op, want eer nieuwe spelers gewend zijn is het seizoen over en de schaal verdwenen in een andere prijzenkast.
Misschien dat de wedstrijd tegen Heerenveen een mooie mogelijkheid biedt om Emanuelson een hart onder de riem te steken en hem te laten weten dat WIJ De Ajaxsupporters hem wel waarderen en graag nog langer in het Rood Wit voor ons zien strijden.
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 27 oktober 2010 - 12:56   quote  deeplink  
Je was me net voor, was ook al van plan dit te gaan plaatsen. Ben benieuwd hoe Remco hier op reageert. Aangezien er in het artikel een zeer positief beeld van Urby geschetst wordt.
Ride
 Ride - woensdag 27 oktober 2010 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 12:56 schreef Johnnyafca het volgende:
Je was me net voor, was ook al van plan dit te gaan plaatsen. Ben benieuwd hoe Remco hier op reageert. Aangezien er in het artikel een zeer positief beeld van Urby geschetst wordt.
Kan je het wel voorzeggen :P
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 27 oktober 2010 - 13:09   quote  deeplink  
Ja..
freakie
 freakie - woensdag 27 oktober 2010 - 15:18   quote  deeplink  
Ride wie schrijft dat??
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 27 oktober 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 15:18 schreef freakie het volgende:
Ride wie schrijft dat??
Ruud - AjaxF-side.NL
freakie
 freakie - woensdag 27 oktober 2010 - 15:23   quote  deeplink  
Hahaha ja.. Oke ruud heeft dat geschreven.. 1 van de 3 miljoen mensen in nederland van de ajax suporters die dat zegt..
joduh
 joduh - woensdag 27 oktober 2010 - 22:18   quote  deeplink  
te triest voor woorden jouw commentaar freakie! maar dat zegt iets over jouw echte ajaxfan zijn......:-(
freakie
 freakie - woensdag 27 oktober 2010 - 22:23   quote  deeplink  
Niks te triest.. Het is 1 jongen die dit zegt.. Dat zegt dus dat het geen waarden hecht aan deze discussie.. Als je nou reacties kon lezen daar dan wist je meer..
Guyt
 Guyt - woensdag 27 oktober 2010 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 12:52 schreef Ride het volgende:
Wij waarderen je wel met heel ons Rood Witte Hart
27-10-10

Nu de bomen de bladeren weer verliezen en de temperatuur zo rond de 10 graden blijft hangen is 1 ding duidelijk en dat is dat we weer de winter in gaan.
Voor je het weet is het winterstop en naast een aantal saaie zondagen betekend dat ook dat de internationale marktkooplui weer op een goede koop hopen, oftewel de transfermarkt komt er aan.

AjaxF-side.NL
Voor menig supporter is dat n onzekere en vaak minder leuke periode, want voor je het weet speelt jouw idool opeens in het shirt van een grote Europese club en staat jouw club weer met lege handen aan het eind van t seizoen.

Momenteel komt regelmatig de naam van Urby Emanuelson naar voren en is het de vraag of hij zal bijtekenen of de club op korte termijn verlaten. Dat laatste zit er natuurlijk in, maar waar gaat hij dan heen a wie wil hem hebben?
Urby is een Ajaxspeler en dus dat is al in zijn voordeel, maar rijp voor de Europese top is hij nog zeker niet en dus wordt het bij een eventueel vertrek zeer waarschijnlijk bank of zelf tribune zitten.
Ja nogmaals, Urby is een Ajacied en de jongen zit gewoon in de knoop omdat er geen liefde binnen de club meer bestaat voor de eigen opleiding en spelers en zodoende ook geen waardering meer lijkt te zijn voor zij die het Rood Witte tenue met trots wensen te dragen.

Urby is een voorbeeld op zowel sportief als persoonlijk vlak voor velen die ook hopen op een mooie toekomst als profvoetballer.
Urby verzaakt niet bij trainingen. Urby komt niet negatief in het nieuws. Urby maakt de meters die van hem verwacht worden en het liefst nog een paar meer om dan af te ronden op doel.
Dat hij wel eens minder speelt bewijst enkel dat we hier te maken hebben met een mens, want iedereen heeft wel eens een mindere dag.
Probleem is dus dat Urby de waardering niet meer voelt die juist zo belangrijk is voor die jonge honden en daar lijdt zijn spel natuurlijk onder.

Als een speler naar Ajax komt en na 1 seizoen al om waardering vraagt dan mag die persoon wat mij betreft met pek & veren de stad uit worden gesodemieterd, maar als een speler uit eigen jeugd al diverse jaren de nodige inzet toont dan moet er waardering zijn.
Zoals het er dus nu uitziet loopt er straks weer een exemplaar uit de Ajaxschool voor een appel en n ei de Arena uit en mogen we weer hopen op een nieuw talent vanaf de Toekomst, maar waarneer je daar zo af en toe op maandagavond een kijkje neemt wordt meteen duidelijk dat zoiets makkelijker gezegd dan gedaan is.
Niemand zit te wachten op achterstand, terugloop en waar een speler die zegt dat Ajax in zijn hart zit terwijl dat hart huilt vanwege een gemis aan liefde van buitenaf en daarom zijn heil elders gaat zoeken.

We zijn redelijk goed onderweg, in de CL is nog alles mogelijk en qua kwaliteit moet de 30e landstitel gewoon een feit zijn, maar kijkende en luisterde naar het gedrag van t bestuur zie ik de komende transferperiode met de nodige angst tegemoet.
Geld voor aankopen is er niet en zou dat er wel zijn dan schiet je er nog weinig mee op, want eer nieuwe spelers gewend zijn is het seizoen over en de schaal verdwenen in een andere prijzenkast.
Misschien dat de wedstrijd tegen Heerenveen een mooie mogelijkheid biedt om Emanuelson een hart onder de riem te steken en hem te laten weten dat WIJ De Ajaxsupporters hem wel waarderen en graag nog langer in het Rood Wit voor ons zien strijden.
En zo is het..
remco k
 remco k - donderdag 28 oktober 2010 - 00:06   quote  deeplink  
Ook vandaag weer waardeloos slecht, Sulejmani was in 8 minutjes, 10 keer dreigender als Urby in de gehele wedstrijd, wanneer maakt Jol nu eens de goede keuzes...
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 28 oktober 2010 - 00:07   quote  deeplink  
HOU TOCH AUB OP REMCO!!

sorry hoor maar dit gaat nergens over..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 28 oktober 2010 - 00:12   quote  deeplink  
Hij heeft wel gelijk...
remco k
 remco k - donderdag 28 oktober 2010 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 00:07 schreef Aaaaight het volgende:
HOU TOCH AUB OP REMCO!!

sorry hoor maar dit gaat nergens over..
Niet?? Ik zie Sulejmani een goede voorzet geven, Suarez een mooie pass geven vanaf de rechterkant, een keer goed op goal schieten (handsbal JongAPin) een mooie combinatie met Suarez die mist.

Ik heb Urby gezien dat hij probeerde Anita in te halen, maar die dacht, als jij het niet kan, doe ik het zelf wel, en ik heb hem een keer naast zien schieten. Verder niks meer gezien dan een opgeblazen zaadcel...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0261299