BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
todywome
 todywome - vrijdag 20 augustus 2010 - 21:36   quote  deeplink  
Urby had lekker bij Pisvee moeten gaan ballen! Dat hij aardig is zal wel. Is mijn moeder namelijk ook...
Als er iemand vervangen dient te worden voor een vaste kracht op die positie is het Urby wel. Alleen met iemand met extra kwaliteiten over links kunnen we kampioen worden.
En Remco: groot gelijk. Je geeft niet meer dan je mening. Dat mag, doe ik net ook! Als mensen daar niet tegen kunnen moeten ze misschien moeten ze niet reageren. Dit is een forum geen fansite! Hoop niet dat iedere dame die een poster van Urby boven het bed heeft hangen gaat reageren.
remco k
 remco k - vrijdag 20 augustus 2010 - 21:40   quote  deeplink  
dank je
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 20 augustus 2010 - 21:55   quote  deeplink  
Iedereen op dit forum heeft wel eens wat te melden op spelers,trainers en mede forumleden.Daar is het ook een forum voor maar om nu in groepverband Remco af te gaan zeiken slaat totaal nergens op,komopzeg jullie je mening hij zijn mening en ik mijn mening(wat vaak aansluit bij die van Remco)
remco k
 remco k - vrijdag 20 augustus 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 21:55 schreef nemam-tiL het volgende:
Iedereen op dit forum heeft wel eens wat te melden op spelers,trainers en mede forumleden.Daar is het ook een forum voor maar om nu in groepverband Remco af te gaan zeiken slaat totaal nergens op,komopzeg jullie je mening hij zijn mening en ik mijn mening(wat vaak aansluit bij die van Remco)
en zo heeft iedereen inderdaad zijn eigen mening, en zie je inderdaad ook heel vaak dat bepaalde mensen het vaak met elkaar eens zijn, zou dat komen doordat ze redelijk dezelfde ideeen hebben over voetbal in het algemeen, ik denk het wel, we hoevene elkaar niet naar het leven te staan, en bedrigingen uitten is in mijn ogen niks meer dan je eigen zwakte.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 20 augustus 2010 - 22:26   quote  deeplink  
Precies ik heb mijn eigen mening ook tegen mijn baas integenstelling van mijn meeste collega's,die kruipen voor hem,ik verdom het
Pietje
 Pietje - vrijdag 20 augustus 2010 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 18:54 schreef Sonjajax het volgende:
Urby Emanuelson heeft een prima carriere, hangend op links is hij aanvallend en verdedigend van waarde, hij heeft prachtige en belangrijke goals gemaakt, alleen heeft hij af en toe een dipje, maar hij is dan ook pas 23
We moeten op de kleintjes letten: hij is in juni al 24 jaar geworden...
Pietje
 Pietje - vrijdag 20 augustus 2010 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 21:36 schreef todywome het volgende:
Urby had lekker bij Pisvee moeten gaan ballen! Dat hij aardig is zal wel. Is mijn moeder namelijk ook...
Als er iemand vervangen dient te worden voor een vaste kracht op die positie is het Urby wel. Alleen met iemand met extra kwaliteiten over links kunnen we kampioen worden.
En Remco: groot gelijk. Je geeft niet meer dan je mening. Dat mag, doe ik net ook! Als mensen daar niet tegen kunnen moeten ze misschien moeten ze niet reageren. Dit is een forum geen fansite! Hoop niet dat iedere dame die een poster van Urby boven het bed heeft hangen gaat reageren.
Ook ik ben het vaak met Remco eens, daar waar hij zegt (schrijft) dat Urby Emanuelsen is stil blijven staan in zijn ontwikkeling. Ooit een talent, na 5 of 6 jaar nog steeds een talent. Enne... iedereen mag hier natuurlijk altijd zijn of haar mening geven, daar is helemaal niks mis mee. Het wordt echter een ander verhaal wanneer een discussie ontaard in puur schelden of dreigen naar elkaar. Dat behoren Ajacieden onderling niet te doen! Gewoon een beetje respect tonen voor elkaars mening, of je het nou wel of niet eens bent met elkaar.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 20 augustus 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 21:04 schreef remco k het volgende:

[..]

volgens mij was ik in discussie met iemand, ik kan me trouwens herinneren dat jij jezelf ook niet altijd aan deze forum regels houd, dus moet je niet nu ineens de heilige gaan uithangen ok
oww sorry remco....was me niet bewust van het feit dat jouw herinneringen aan mij zover gingen dat je me met deze conclusie om de oren kon slaan....whahahaha
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 20 augustus 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 21:05 schreef remco k het volgende:

[..]

ik denk dat ie dan nog steeds raar zal opkijken, al zou hij 2,20 zijn.
ben jij dan 1.15 ofzo??...daar zou ik namelijk ook raar van opkijken hihihihi

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2010 door Patrick Buisman --
remco k
 remco k - vrijdag 20 augustus 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 23:00 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

ben jij dan 1.15 ofzo??...daar zou ik namelijk ook raar van opkijken hihihihi
iets kleiner dan dat.....
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 20 augustus 2010 - 23:27   quote  deeplink  
ja met alle respect...maar da`s idd raar......
remco k
 remco k - zaterdag 21 augustus 2010 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 23:27 schreef Patrick Buisman het volgende:
ja met alle respect...maar da`s idd raar......
ja das waar, ik zei ook dat men raar zou staan te kijken toch, en ik lieg niet..
Sonjajax
 Sonjajax - zaterdag 21 augustus 2010 - 01:20   quote  deeplink  
een vent van 2 meter en 1 meter breed lacht je uit remco, die neemt je niet eens serieus, dus niet zo stoer aub en ga slapen, je zit echt 24/7 op dit en diverse andere forum, hoewel we weten dat dit je leven is: get a life
remco k
 remco k - zaterdag 21 augustus 2010 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 01:20 schreef Sonjajax het volgende:
een vent van 2 meter en 1 meter breed lacht je uit remco, die neemt je niet eens serieus, dus niet zo stoer aub en ga slapen, je zit echt 24/7 op dit en diverse andere forum, hoewel we weten dat dit je leven is: get a life
ik zou zeggen, bring it on, maar dan moeten er wel kerels komen en geen gebakies ok, waarom maak jij je eigenlijk zo druk om wat ik doe hier, en hoe weet je dat ik uberhaubt op andere fora zit?
Maak jij je om mij maar geen zorgen meissie, ik heb een zeer interesant leven, maar blijkbaar weet jij daar alles al van toch...
todywome
 todywome - zaterdag 21 augustus 2010 - 10:53   quote  deeplink  
Zijn vrouwen maken zich altijd druk over dingen waar ze zich niet druk over dienen te maken.
En dat geld al zeker over voetbal. Wij gaan toch ook niet op aerobicsforums meepraten.
remco k
 remco k - zaterdag 21 augustus 2010 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 10:53 schreef todywome het volgende:
Zijn vrouwen maken zich altijd druk over dingen waar ze zich niet druk over dienen te maken.
En dat geld al zeker over voetbal. Wij gaan toch ook niet op aerobicsforums meepraten.
HAHAHAHAHA
Sonjajax
 Sonjajax - zondag 22 augustus 2010 - 14:24   quote  deeplink  
Lach me maar uit ja, gelukkig krijg ik veel steunbetuigingen en lees het Ooijer-topic maar eens, iedereen is het met me eens. Ik weet meer van Ajax dan jij denkt ja, in elk geval heb ik meer kijk op voetbal als iemand die beweert dat Stekelenburg en Emanuelson niet geschikt zijn voor Ajax. Aandere foro, ja je hoeft er maar op te klikken en het is Remco K voor en na, net als op ajax.headliner, je moet en zal op elk topic het laatste woord hebben, je hebt niks beters te doen, dat weet ik ja, maar geef anderen ook een kans en praat niet zoveel onzin, njiemand zit daar op te wachten
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 14:24 schreef Sonjajax het volgende:
Lach me maar uit ja, gelukkig krijg ik veel steunbetuigingen en lees het Ooijer-topic maar eens, iedereen is het met me eens. Ik weet meer van Ajax dan jij denkt ja, in elk geval heb ik meer kijk op voetbal als iemand die beweert dat Stekelenburg en Emanuelson niet geschikt zijn voor Ajax. Aandere foro, ja je hoeft er maar op te klikken en het is Remco K voor en na, net als op ajax.headliner, je moet en zal op elk topic het laatste woord hebben, je hebt niks beters te doen, dat weet ik ja, maar geef anderen ook een kans en praat niet zoveel onzin, njiemand zit daar op te wachten
amen
freakie
 freakie - zondag 22 augustus 2010 - 17:36   quote  deeplink  
Sonja gelijk heb je.. Maar gelukkig vind iedereen remco zo aardig.. dat had ik begrepen in ieder geval..
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - zondag 22 augustus 2010 - 18:12   quote  deeplink  
Wellicht dat het beter is dat jullie de discussie ontopic houden, in plaats van als een stel kinderen elkaar voor rotte vis uit lopen te maken.

Betreft Emanuelson. Ik ben het Remko wel eens. Emanuelson is na zo'n 6 jaar in dienst van het eerste elftal nog steeds geen dragende kracht. Speelt doorgaans een seizoen redelijk, en heeft ook zijn potentiele waarde bewezen in een aantal wedstrijden, maar helaas compenseert ie dat uitermate matige wedstrijden. Logisch dat supporters ernstig aan hem beginnen te twijfelen, en het gisteravond nogmaals bevestigd kregen. Emanuelson komt simpelweg te kort, niet voor Ajax, maar wel als die dragende kracht of voor de Europese top. Niet zo zeer qua talent, maar het schort bij hem aan noodzakelijke mentaliteit. Al wil ik zijn gebrek aan spelinzicht ook niet verzwijgen, enfin.
Om maar een graadmeter te pakken; Suarez. Mijns inziens een voorbeeldige voetballer hoe je een wedstrijd aangaat. Zelfs bij een mindere dag, immers iedere speler heeft daar logischerwijs weleens mee te maken, doet Suarez geen stap minder. En speelt hij bij wijze van spreken nog op 90% van zijn kunnen, in het geval van Urby, durf ik te stellen dat een dergelijke meting een stuk lager ligt.
Jammer, had het graag anders gezien. Maar je kan je ogen er niet voor sluiten.
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
ik post alleen hiero verder nergens je lult dus uit je nek, ik zeg trouwens nergens dat Steek nog ajaxonwaardig is, hij is sinds de "terechtstelling" door van BAsten, gewoon sterker geworden en een prima keeper, al maakt hij wel zij foutjes. Urby is gewoon niet goed genoeg voor de basis van AJAX, dat laat hij keer op keer al seizoenen lang zien, en die enkele uitzonderingen dat hij een bal in de kruising schiet doen mij niet zo heel veel, ik heb daar liever een jongen lopen die een heel seizoen goed kan voetballen, en niet slechts 1 a 2 potjes per seizoen.

En iedereen kan wel blijven roepen dat hij moet blijven staan en dat hij het wel gaat laten zien blablabla, snappen denk ik niet helemaal dat hij al 6 seizoen niet naar behoren presteerd bij AJAX en er alleen maar staat bij gebrek aan beter, waarom denk je anders dat hij niet meer wordt opgeroepen voor het NL elftal ( de laatste keer telt natuurlijk niet, dat snap je zelf ook nog wel toch)

Gister bijvoorbeeld, slechts 1 goede pass in de hele tweede helft en ook nog eens de AJACIED met het meeste balverlies. Dan mag jij mij vertellen wat hij gister wel goed deed, want het was echt helemaal niks, hij liep constant uit positie, speelde 80 minuten de Jong in de weg, en liet ongeveer 10 keer zijn man lopen omdat meneer weer eens liep te dagdromen.....

En dat je een vrouw bent heeft er helemaal niks mee te maken, ik vind dat enkel wel grapig en dat is mijn goed recht toch?
Sonjajax
 Sonjajax - zondag 22 augustus 2010 - 20:08   quote  deeplink  
Wat deden De Jong en De Zeeuw goed gister?
Sonjajax
 Sonjajax - zondag 22 augustus 2010 - 20:11   quote  deeplink  
En over je posts op andere fora: je jokt. Zowel bij FC Twente, Feyenoord als PSV heb ik je gezien. Op het overzicht van het huidige PSV-forum sta je in juni al 3 x, je start zelfs topics daar...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 augustus 2010 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Waar ben je naar opzoek?? Erkenning,respect??Die heeft Remco allang.Wil je soms een competitie aan met hem van wie is de ultieme Ajaxsupporter ?? Uiteindelijk zijn we dat allemaal.Ieder heeft recht op zijn eigen mening en mag die hier ventileren en op reageren,ga dan niet zeiken over uitlachen en vragen om steunbetuigingen.en ja ik ben een Remco fan
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:11 schreef Sonjajax het volgende:
En over je posts op andere fora: je jokt. Zowel bij FC Twente, Feyenoord als PSV heb ik je gezien. Op het overzicht van het huidige PSV-forum sta je in juni al 3 x, je start zelfs topics daar...
euh....ja ze heeft gelijk...ff nagekeken....jokken zorgt er in ieder geval voor dat je geloofwaardigheid in het geding komt....beetje jammer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 augustus 2010 - 20:35   quote  deeplink  
Geloofwaardigheid in het geding?? 99,9% heft Remco een punt.Die 0,1% gaat over kerels van 2 meter en langer,dat kan mij niet boeien
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 20:37   quote  deeplink  
nee nee nemam....hij zegt blijkbaar iets dat aantoonbaar gejokt is....en dan kan je wel lekker in je statistiekjes zitten maar jokken heeft gewoon met heel andere zaken dan statistiekjes te maken....jokken staat voor mij volledig synoniem voor onbetrouwbaar....en onbetrouwbaar vertegenwoordigd vervolgens weer meer waarde dan die 0,1%.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door Patrick Buisman --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 augustus 2010 - 20:38   quote  deeplink  
Uiteindelijk staan we met ze allen te juichen met die derde ster volgend jaar en is dit gelul allemaal vergeten(vergeven)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 20:41   quote  deeplink  
...dat is weer van een heel andere orde....maar je moet met me eens zijn dat als je liegt dat niet netjes is en zorgt voor een onbetrouwbare indruk...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 augustus 2010 - 20:42   quote  deeplink  
Over bepaalde zaken post hij alleen hierzo,op andere topics heeft hij het niet over bevoorbeeld urby maar reagegeert hij op de zaken op dat topic zelf,is dat liegen dacht het niet
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 augustus 2010 - 20:43   quote  deeplink  
Tis maar hoe je het wil zien in mijn ogen liegt hij niet
joduh
 joduh - zondag 22 augustus 2010 - 20:44   quote  deeplink  
ga je arm schoonmaken nemam.........hij is beetje bruin nl.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 augustus 2010 - 20:45   quote  deeplink  
Sterker nog hij zet ze af en toe flink te kakken in voordeel van Ajax,soms staan ze met hun mond vol tanden(toetsenbordje werkt plots niet meer)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 augustus 2010 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:44 schreef joduh het volgende:
ga je arm schoonmaken nemam.........hij is beetje bruin nl.....
Gaat niet grote vriend,net terug van vakantie
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:45 schreef nemam-tiL het volgende:
Sterker nog hij zet ze af en toe flink te kakken in voordeel van Ajax,soms staan ze met hun mond vol tanden(toetsenbordje werkt plots niet meer)
nee.....geloof dat eigenlijk niet zo....maar laat maar...jullie zullen wel hele goede vrienden zijn....zinloze discussie dit....maar jokken maakt ongeloofwaardig...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 augustus 2010 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:49 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

nee.....geloof dat eigenlijk niet zo....maar laat maar...jullie zullen wel hele goede vrienden zijn....zinloze discussie dit....maar jokken maakt ongeloofwaardig...
Ken hem niet persoonlijk alleen van dit forum
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:08 schreef Sonjajax het volgende:
Wat deden De Jong en De Zeeuw goed gister?
de Zeeuw gaf de voorbereidende pass voor 1 goal, en was verdedigend prima,

De jong komt 2 keer voor de keeper, en zet Suarez 2 keer voor de keeper en werkt verder erg hard om ruimte ste creeren, waar Urby constant onze ruimtes dicht loopt en dus gewoon in de weg loopt.....
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 20:52   quote  deeplink  
ik zeg maar 1 ding....Exit Emanuelson op die positie en Sulejmani eindelijk eens echte kans...
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:11 schreef Sonjajax het volgende:
headliner forum dom mevrouwtje, dat is 1 groot forum met subcategorieen, maar daar ben je een beetje dom voor om dat te snappen
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:53 schreef remco k het volgende:

[..]

headliner forum dom mevrouwtje, dat is 1 groot forum met subcategorieen, maar daar ben je een beetje dom voor om dat te snappen
oww jeehhh....ga je het nu weer persoonlijk maken...wat is er toch met jou aan de hand?? Beetje gefrustreerd door tegenspraak??....flex man...flex
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 augustus 2010 - 20:54   quote  deeplink  
Hehe eindelijk vind ik dus ook
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:54 schreef nemam-tiL het volgende:
Hehe eindelijk vind ik dus ook
wat vind jij ook??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 augustus 2010 - 20:55   quote  deeplink  
Sulimani bedoel ik
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:31 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

euh....ja ze heeft gelijk...ff nagekeken....jokken zorgt er in ieder geval voor dat je geloofwaardigheid in het geding komt....beetje jammer
volgens mij snap jij het ook niet helemaal, headliner is 1 groot forum, of moet jij op het psv subforum opnieuw inloggen??? dacht het niet he.

Jullie lijken wel een stelletje feyenoord supporters, die zijn ook drukker met andren dan hun eigen clubbie
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:41 schreef Patrick Buisman het volgende:
...dat is weer van een heel andere orde....maar je moet met me eens zijn dat als je liegt dat niet netjes is en zorgt voor een onbetrouwbare indruk...
en aangezien jezelf hier degen bent die leugens verspreid moet je dus een beetje oppassen
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:58 schreef remco k het volgende:

[..]

volgens mij snap jij het ook niet helemaal, headliner is 1 groot forum, of moet jij op het psv subforum opnieuw inloggen??? dacht het niet he.

Jullie lijken wel een stelletje feyenoord supporters, die zijn ook drukker met andren dan hun eigen clubbie
heeeejjjj da`s niet aardig joh....kweet niet welk vak jij zit maar zou het heel fijn vinden als je eens in mijn vak komt kijken....ben benieuwd of je die mensen daar ook voor feyenoord supporten durft uit te maken...er zijn grenzen he...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:58 schreef remco k het volgende:

[..]

en aangezien jezelf hier degen bent die leugens verspreid moet je dus een beetje oppassen
hmmm......nu komt dan eindelijk de kans van je leven suffie....voorbeelden graag.....voorbeelden....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 augustus 2010 - 21:02   quote  deeplink  
Het Feyenoord forum is een genot om te lezen want die duiken echt overelkaar heen,vergeleken bij hun zijn wij best lief voor elkaar.Ik post daar overigens niet
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 21:02 schreef nemam-tiL het volgende:
Het Feyenoord forum is een genot om te lezen want die duiken echt overelkaar heen,vergeleken bij hun zijn wij best lief voor elkaar.Ik post daar overigens niet
nee dat lijkt hier vooral voorbehouden aan onze alwetende Remco....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 augustus 2010 - 21:04   quote  deeplink  
Ik heb hem daar nooit gezien wel andere Ajax supporters

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0076320