BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Guyt
 Guyt - donderdag 28 oktober 2010 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 00:06 schreef remco k het volgende:
Ook vandaag weer waardeloos slecht, Sulejmani was in 8 minutjes, 10 keer dreigender als Urby in de gehele wedstrijd, wanneer maakt Jol nu eens de goede keuzes...
Whahahahahawhahahahoehoehoewhahahaha wat een lol met Remco.
Guyt
 Guyt - donderdag 28 oktober 2010 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 00:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet?? Ik zie Sulejmani een goede voorzet geven, Suarez een mooie pass geven vanaf de rechterkant, een keer goed op goal schieten (handsbal JongAPin) een mooie combinatie met Suarez die mist.

Ik heb Urby gezien dat hij probeerde Anita in te halen, maar die dacht, als jij het niet kan, doe ik het zelf wel, en ik heb hem een keer naast zien schieten. Verder niks meer gezien dan een opgeblazen zaadcel...
Jalalala Emanuelson Jalalala Emanuelson. Urby topper.
remco k
 remco k - donderdag 28 oktober 2010 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 00:17 schreef Guyt het volgende:

[..]

Whahahahahawhahahahoehoehoewhahahaha wat een lol met Remco.
Moet je eens met bewijs komen dat ik ongelijk heb.
remco k
 remco k - donderdag 28 oktober 2010 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 00:19 schreef Guyt het volgende:

[..]

Jalalala Emanuelson Jalalala Emanuelson. Urby topper.
Wat ben jij toch een triest kereltje, kijk je reactie eens terug man, weet je zeker dat je nog niet op bed moet liggen?
Guyt
 Guyt - donderdag 28 oktober 2010 - 00:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

Niet?? Ik zie Sulejmani een goede voorzet geven, Suarez een mooie pass geven vanaf de rechterkant, een keer goed op goal schieten (handsbal JongAPin) een mooie combinatie met Suarez die mist.

Ik heb Urby gezien dat hij probeerde Anita in te halen, maar die dacht, als jij het niet kan, doe ik het zelf wel, en ik heb hem een keer naast zien schieten. Verder niks meer gezien dan een opgeblazen zaadcel...
Waarschijnlijk lag je te slapen en droomde je het. Ik heb het namelijk niet gezien.
Guyt
 Guyt - donderdag 28 oktober 2010 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 00:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een triest kereltje, kijk je reactie eens terug man, weet je zeker dat je nog niet op bed moet liggen?
Jalalala Emanuelson Jalalala Emanuelson. Urby topper
Guyt
 Guyt - donderdag 28 oktober 2010 - 00:23   quote  deeplink  
Welterusten Remco. Niet teveel dromen he kerel. Dromen zijn bedrog.
remco k
 remco k - donderdag 28 oktober 2010 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 00:22 schreef Guyt het volgende:

[..]

Jalalala Emanuelson Jalalala Emanuelson. Urby topper
Je zegt dat je een vrouw en kinderen hebt, maar dat is vrijwel onmogelijk te geloven, en als het wel zo is, dan zou ze wel doof en stekeblind zijn. Je bent namelijk wel echt het toonbeeld van volwassenheid, en een geweldig voorbeeld voor je gezin.

Maar goed, het feit dat jij met matige spelers als Urby verder wilt bij AJAX, geeft wel aan, hoe jij deze club ziet, namelijk als subtopper, want dat is AJAX met Urby in de ploeg.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 28 oktober 2010 - 00:30   quote  deeplink  
En toen wasie stil??
remco k
 remco k - donderdag 28 oktober 2010 - 00:42   quote  deeplink  
Ik denk het wel, maar dat is bij hem wel vaker zo. Welterusten
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 28 oktober 2010 - 00:43   quote  deeplink  
pfff
Ride
 Ride - donderdag 28 oktober 2010 - 08:04   quote  deeplink  
quote:

[..]

Grappig dat je het zo ziet... ik zat gisteren in het stadion en wij vonden de dat Anita kon scoren dankzij de loopaktie van Urby.

En het is nergens voor nodig om onze Ajacied een opgeblazen zaadcel te noemen.

Anders ga ik jou van alles noemen... en ik win dan
remco k
 remco k - donderdag 28 oktober 2010 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 08:04 schreef Ride het volgende:

[..]

Grappig dat je het zo ziet... ik zat gisteren in het stadion en wij vonden de dat Anita kon scoren dankzij de loopaktie van Urby.

En het is nergens voor nodig om onze Ajacied een opgeblazen zaadcel te noemen.

Anders ga ik jou van alles noemen... en ik win dan
Je bedoelt die loopactie waar hij probeert Anita in te halen, en er totaal niet 1 tegenstander richting Urby liep, dan mag jij mij uitleggen wat het voordeel was dat Urby daar liep, het was namelijk totaal geen afleiding.

Overigens als je gaat dreigen, moet je dat wel goed doen, en meteen de woord bij de daad voegen, anders ben je maar een zwak mannetje dat de rest napraat.
dege
 dege - donderdag 28 oktober 2010 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 00:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zegt dat je een vrouw en kinderen hebt, maar dat is vrijwel onmogelijk te geloven, en als het wel zo is, dan zou ze wel doof en stekeblind zijn. Je bent namelijk wel echt het toonbeeld van volwassenheid, en een geweldig voorbeeld voor je gezin.

Maar goed, het feit dat jij met matige spelers als Urby verder wilt bij AJAX, geeft wel aan, hoe jij deze club ziet, namelijk als subtopper, want dat is AJAX met Urby in de ploeg.
wie speelt het nu persoonlijk, vind wel dat je van iemands vrouw en kinderen af moet blijven hoor, want daar ga je toch echt te ver in.
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 28 oktober 2010 - 12:35   quote  deeplink  
Kom op,deze discussies slaan echt nergens meer op..
Ride
 Ride - donderdag 28 oktober 2010 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 11:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Je bedoelt die loopactie waar hij probeert Anita in te halen, en er totaal niet 1 tegenstander richting Urby liep, dan mag jij mij uitleggen wat het voordeel was dat Urby daar liep, het was namelijk totaal geen afleiding.
Blijkbaar blijf je dat anders zien.. misschien moet je eens gaan solliciteren bij Eredivisie live of Studio Sport of Ajax TV....

quote:

Overigens als je gaat dreigen, moet je dat wel goed doen, en meteen de woord bij de daad voegen, anders ben je maar een zwak mannetje dat de rest napraat.
?

wie noemt hier nou Urby een opgeblazen zaadcel..
Disrespect aan Ajacieden wordt niet gewaardeerd.

*edit* bedacht me op het laatst dat ik dan geband wordt en jij weer vrijuit kan fulmineren op onze spelers... dus maar een en ander weggehaald!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door Ride --
Afcarius
 Afcarius - donderdag 28 oktober 2010 - 13:04   quote  deeplink  
remco je draait een beetje door in je emanuelson afkraken.. Just saying...
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 28 oktober 2010 - 13:20   quote  deeplink  
SLOTJE?
freakie
 freakie - donderdag 28 oktober 2010 - 14:12   quote  deeplink  
Niet bepaald ik kan wel even het filmpje zoeken van die goal van anita.. Daar liep geen speler mee.. Ride zei dat hij in het stadion zat.. Ik geloof dat maar je hebt die tekst van de tv over genomen.. Want als je goed kijkt loopt er niemand mee.. En letten ze allemaal op anita..

Ik stel zo de vraag welke speler liep er mee met emanuelson??
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 28 oktober 2010 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 14:12 schreef freakie het volgende:
Niet bepaald ik kan wel even het filmpje zoeken van die goal van anita.. Daar liep geen speler mee.. Ride zei dat hij in het stadion zat.. Ik geloof dat maar je hebt die tekst van de tv over genomen.. Want als je goed kijkt loopt er niemand mee.. En letten ze allemaal op anita..

Klopt, die tekst was toch van D Blind?
freakie
 freakie - donderdag 28 oktober 2010 - 14:16   quote  deeplink  
Dacht meer van de commentator.. D Blind kan ook.. Maar ik zie echt niemand meelopen..
Ride
 Ride - donderdag 28 oktober 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 14:12 schreef freakie het volgende:

Ajax-Heerenveen-041.jpg

Verkeerde foto..

ken die Heerenveenspeler niet maar ze konden geen keuze maken, dat zag je duidelijk.
Urby moesten ze in de gaten houden dus hinkten ze op 2 gedachten waardoor Anita voor de 2e keer de aktie kon maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door Ride --
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 28 oktober 2010 - 15:20   quote  deeplink  
mooie wangen
freakie
 freakie - donderdag 28 oktober 2010 - 16:49   quote  deeplink  
Oke.. nou ride danku voor de toelichting.. Dat dacht ik niet zo gezien te hebben.. Maar in het stadion voel je zoiets beter!
joduh
 joduh - donderdag 28 oktober 2010 - 19:09   quote  deeplink  
WTF man!lekkere 3-1.Mooie goals.....en nog blijven zeiken.......
remco k
 remco k - vrijdag 29 oktober 2010 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 12:25 schreef dege het volgende:

[..]

wie speelt het nu persoonlijk, vind wel dat je van iemands vrouw en kinderen af moet blijven hoor, want daar ga je toch echt te ver in.
Dan zou je eerst eens een keer de hele discsussie terug moeten lezen, zou wel netjes van je zijn, voordat je standaard altijd dezelfde veroordeelt, hij begon daar namelijk zelf over
remco k
 remco k - vrijdag 29 oktober 2010 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 13:00 schreef Ride het volgende:

[..]

Blijkbaar blijf je dat anders zien.. misschien moet je eens gaan solliciteren bij Eredivisie live of Studio Sport of Ajax TV....

[..]

?

wie noemt hier nou Urby een opgeblazen zaadcel..
Disrespect aan Ajacieden wordt niet gewaardeerd.

*edit* bedacht me op het laatst dat ik dan geband wordt en jij weer vrijuit kan fulmineren op onze spelers... dus maar een en ander weggehaald!
Ik heb inderdaad geen respect voor Urby meer, als je met zo'n slechte instelling het veld in komt, terwijl je miljoenen hebt verdiend bij deze club, dan heb ik daar 0 respect voor.

En dat jij het niet waardeerd intereseert me echt geen ene reet..
remco k
 remco k - vrijdag 29 oktober 2010 - 00:17   quote  deeplink  

De enige speler die in de buurt van Urby komt, probeert gewoon de bal af te pakken, er loopt helemaal niet 1 speler richting Urby, deze actie was ook gewoon gelukt zonder Urby
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 29 oktober 2010 - 00:32   quote  deeplink  
Pfff, mag dit gezanik op slot?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 oktober 2010 - 09:39   quote  deeplink  
remco.. wij hebben geen respect meer voor jou.. zo goed ? je blijft maar doorzagen man.. de instelling van Urby is wel goed anders had Jol hem er niet in gezet.. daarbij zie jij dingen die een ander niet ziet..
Ride
 Ride - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 00:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad geen respect voor Urby meer, als je met zo'n slechte instelling het veld in komt, terwijl je miljoenen hebt verdiend bij deze club, dan heb ik daar 0 respect voor.

En dat jij het niet waardeerd intereseert me echt geen ene reet..
Kom gewoon 7 november naar de Arena... "praten" we daar verder.
Heb een scheithekel aan supporters die zo praten over een ras-Ajacied.
God de tering... wat zal jij een hekel aan veel spelers hebben zeg.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:01   quote  deeplink  
Tis toch eigenlijk van den zotte dat we al 30 pagina's over Urby aan het lullen zijn. Inderdaad is de ene fan van hem en de ander ziet het niet in hem zitten. Maar moeten we nu elke wedstrijd tot in de detail bespreken welke zaken hij fout en goed heeft gedaan. Laten we dat maar over aan Martin Jol en zijn trainersstaf.

Ik ben inderdaad geen fan van Urby en heb dat meerdere malen gepost, met daarbij tevens mijn beweegredenen. Maar laten we dit gezanik nu eens stoppen en het over Ajax in het algemeen hebben ipv 1 speler de zwarte piet toe te spelen.
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:22   quote  deeplink  
Slotje, voor de 2e keer..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:25   quote  deeplink  
goed idee.. maar dan gaat meneer remco zo weer verder op een topic..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 10:25 schreef nummer10 het volgende:
Meestal begint een ander erover en wordt hij aangevallen, dan reageert hij erop en gaan jullie weer zeiken dat hij telkens over Urby praat..
Ride
 Ride - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 11:39 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Meestal begint een ander erover en wordt hij aangevallen, dan reageert hij erop en gaan jullie weer zeiken dat hij telkens over Urby praat..
MMMM.. interpretatie is niet geheel juist...

Volgens mij word hij pissig als we positief zijn over Urby en gaat hij tot in de treure proberen uit te leggen hoeveel gelijk hij wel heeft en wij niet.

En de manier waarop hij nu over Urby praat vraagt om maatregelen..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 29 oktober 2010 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 11:42 schreef Ride het volgende:

[..]

MMMM.. interpretatie is niet geheel juist...

Dus?? Moet dat uitmaken dan? Ik ben nog jong dus dat komt allemaal nog wel ;)

quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 11:42 schreef Ride het volgende:

Volgens mij word hij pissig als we positief zijn over Urby en gaat hij tot in de treure proberen uit te leggen hoeveel gelijk hij wel heeft en wij niet.

En de manier waarop hij nu over Urby praat vraagt om maatregelen..
Jullie zeiken toch ook altijd Sulejmani af? Het is precies andersom met Urby en Sulejmani met jullie en ons; Wij zijn positief over Sulejmani en negatief over Urby en jullie positief over Urby en negatief over Sulejmani. Jullie zeiken Sulejmani af en wij mogen dat niet over Urby doen?
Ride
 Ride - vrijdag 29 oktober 2010 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 12:01 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dus?? Moet dat uitmaken dan? Ik ben nog jong dus dat komt allemaal nog wel ;)

[..]

Jullie zeiken toch ook altijd Sulejmani af? Het is precies andersom met Urby en Sulejmani met jullie en ons; Wij zijn positief over Sulejmani en negatief over Urby en jullie positief over Urby en negatief over Sulejmani. Jullie zeiken Sulejmani af en wij mogen dat niet over Urby doen?
Laat mij zien waar iemand consequent Sulejmani een opgeblazen zaadcel noemt of minder erg.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 oktober 2010 - 12:06   quote  deeplink  
inderdaad.. alleen dat het een miskoop is.. TOT NU TOE
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 29 oktober 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 12:04 schreef Ride het volgende:

[..]

Laat mij zien waar iemand consequent Sulejmani een opgeblazen zaadcel noemt of minder erg.
Ok dat is waar. Ik ben het zelf ook niet eens dat je iemand zo mag noemen. Maar ik vind wel dat Emanuelson totaal geen instelling had..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door Hasjkoph --
joduh
 joduh - vrijdag 29 oktober 2010 - 12:24   quote  deeplink  
ik vind suleimani een opgeblazen zaadcel......
joduh
 joduh - vrijdag 29 oktober 2010 - 12:25   quote  deeplink  
hahah grappie.....
remco k
 remco k - vrijdag 29 oktober 2010 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 12:04 schreef Ride het volgende:

[..]

Even aan joduh vragen, berichten zijn zelfs verwijderd
remco k
 remco k - vrijdag 29 oktober 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 10:25 schreef nummer10 het volgende:
volgens mij ben juist jij een van de personen die constanmt op mij reageerd.

Waarom zou er een slotje op moeten, het is een van de best bezochte topics van het moment, dus duidelijk een gespreksonderwerp momenteel, iedere wesdtrijd is er wel iets over te melden, en we zijn het niet met elkaar eens, dus discussieer je daarover.

Jullie vallen mij constant persoonlijk aan, zie bijvoorbeeld nu weer Ride, ik reageer daar enkel op, maar start het nooit. Spreek die personen er dan op aan.
remco k
 remco k - vrijdag 29 oktober 2010 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 10:00 schreef Ride het volgende:

[..]

Kom gewoon 7 november naar de Arena... "praten" we daar verder.
Heb een scheithekel aan supporters die zo praten over een ras-Ajacied.
God de tering... wat zal jij een hekel aan veel spelers hebben zeg.
Nee hoor, alleen aan Urby.

Kunnen ook eens afspreken buiten een wedstrijd om hoor als je wilt, zoals je weet kom ik niet meer op wedstrijddagen naar de Arena. Voor dat je dit soort bedreigingen uit, kun je er beter eerst voor zorgen dat je weet wie je voor je hebt...
freakie
 freakie - vrijdag 29 oktober 2010 - 15:31   quote  deeplink  
toevallig heeft urby nog niks laten zien en sulejmani al 1 assist heeft gegeven.. Pfoee wat toevallig..
remco k
 remco k - vrijdag 29 oktober 2010 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 15:31 schreef freakie het volgende:
toevallig heeft urby nog niks laten zien en sulejmani al 1 assist heeft gegeven.. Pfoee wat toevallig..
Als je puur na dit seizoen kijkt inclusief Europa en de beker. Dan kun je concluderen, dat Sulejmani voor geen enkele tegengoal verantwoordelijk is, tegn Kiev een hele belangrijke assist geeft, betrokken is bij de 2-0 tegen Auxerre, en de assist geeft voor de 2-2 tegen Excelcior.
Urby is bij geen enkel belangrijk doelpunt betrokken geweest, en hoofdverantwoordelijke is voor 2 belangrijke tegengoals, 1 heeft ons zelfs 2 punten gekost bij Excelsior, en zonder Sulejmani had het zelfs 3 punten gekost.

De simpele conclusie is dus, dat Urby ons punten kost, en Sulejmani punten opleverd.
freakie
 freakie - vrijdag 29 oktober 2010 - 16:11   quote  deeplink  
Gelukkig remco zijn er een hele boel die niet reageren op dit topic die het met ons eens zijn..
joduh
 joduh - vrijdag 29 oktober 2010 - 16:32   quote  deeplink  
of ze worden schijtziek van jullie freakie
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 29 oktober 2010 - 16:44   quote  deeplink  
Nope.. ;)
En ik wil bij Remco toevoegen dat zelfs Anita meer doelpunten heeft dan Emanuelson, terwijl Anita nog geblesseerd was en dat Urby nog ook links voor staat

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0277841