|
|
remco k
|
|
|
quote: En jij blijft maar reageren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 16:44 schreef Hasjkoph het volgende:Nope.. ;) En ik wil bij Remco toevoegen dat zelfs Anita meer doelpunten heeft dan Emanuelson, terwijl Anita nog geblesseerd was en dat Urby nog ook links voor staat Ook Vertongen heeft meer goals en assists dan Urby trouwens, Enoh heeft hetzelfde aantal goals, en 1 assist meer. alleen Lindgren Alder Ooijer en Stekelenburg hebben net zoveel rendement als Urby |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ik reageer omdat freaky zei dat er niemand zich mee bemoeide omdat ze het dus eens met jullie waren.ik reageer niet op jou man.jij moet weer reageren omdat jij je met elke post hier bemoeit.....naar trekkie van je..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Moet je eens lezen............. Gelukkig remco zijn er een hele boel die niet reageren op dit topic die het met ons eens zijn...........
Ik denk dat daar niet staat dat niemand zich er mee bemoeid omdat ze het met ons eens zijn.. Staat dacht ik wat anders |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ok,ik las het missch iets te snel,maar ik reageer dus niet mee door die reden..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Tsja moet je ook echt niet meer reageren.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik blijf dat toch raar vinden, er zijn ook genoeg dingen waar we het wel over eens zijn, toch blijf jij om persoonlijke redenen, dit soort dingen roepen. We zijn het alleen niet eens over de kwaliteiten van Urby en Sulejmani, voor de rest hebben we denkik redelijk hetzselfde doel voor ogen, die derde ster moet er komen, en AJAX moet weer beter een leuker gaan voetballen. Of zeg ik nu weer iets wat je niet aanstaat? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ik? ja dat klopt, maar je gaf al antwoord, dus was mijn post overbodig:):) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 12:36 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, alleen aan Urby. Kunnen ook eens afspreken buiten een wedstrijd om hoor als je wilt, zoals je weet kom ik niet meer op wedstrijddagen naar de Arena. Voor dat je dit soort bedreigingen uit, kun je er beter eerst voor zorgen dat je weet wie je voor je hebt... Mensen die dat zeggen stellen juist niets voor Remco.Om te zeggen zorg er voor dat je weet wie je voor je heb. Ja hoor we hebben flink de bibber van je. Word zo langzamerhand lach wekkend hoe jij je eigen opstelt hier. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Urby heeft kwa statestieken nu al minder dan anita of vertonghen.. En aan statestieken hebben wij heel veel.. aan leuke acties niks.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
we zijn allebei voor ajax,ik missch iets fanatieker(qua tegenstanders),maar 1 ding bevalt me niet aan jou en dat is dat doorgedram over urby......jij vind hem niks dus klaar!je haalt alles en iedereen erbij om maar aan te tonen hoe slecht urby wel niet is...wat wil je nou bewijen man?je gelijk?over smaak valt niet te twisten jongen.... zeg verdomme 1 x (desnoods met hoofdletters) dat je urby een weet ik veel vind en waardeloos is,maar stop er nou eens mee om elke keer dat aan te halen man.je hebt genoeg verstand van voetbal om andere zaken te bepraten....ik persoonlijk vind jouw kijk op voetbal heel goed,maar je gezeik ben ik gewoon meer dan zat..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 17:22 schreef Guyt het volgende:[..] Mensen die dat zeggen stellen juist niets voor Remco.Om te zeggen zorg er voor dat je weet wie je voor je heb. Ja hoor we hebben flink de bibber van je. Word zo langzamerhand lach wekkend hoe jij je eigen opstelt hier. Ik zat eigenlijk al te wachten op 1 of andere zwaar zielige post van jou, ik daag niemand uit, dat is andersom, maar dat zal je wel weer niet erg vinden, bij jou werkt alles namelijk maar 1 kant op, maar wat ik daarmee bedoel zul je ook weer niet snappen.. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
snap niet dat hier meer posts zijn dan mooie vrouwen/chickies/bombilla topic maar views is wel anders :P wanky wanka's??:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 17:27 schreef joduh het volgende:we zijn allebei voor ajax,ik missch iets fanatieker(qua tegenstanders),maar 1 ding bevalt me niet aan jou en dat is dat doorgedram over urby......jij vind hem niks dus klaar!je haalt alles en iedereen erbij om maar aan te tonen hoe slecht urby wel niet is...wat wil je nou bewijen man?je gelijk?over smaak valt niet te twisten jongen.... zeg verdomme 1 x (desnoods met hoofdletters) dat je urby een weet ik veel vind en waardeloos is,maar stop er nou eens mee om elke keer dat aan te halen man.je hebt genoeg verstand van voetbal om andere zaken te bepraten....ik persoonlijk vind jouw kijk op voetbal heel goed,maar je gezeik ben ik gewoon meer dan zat..... Over smaak valt inderdaad ook niet te twisten, daar heb je helemaal gelijk in, en ik kan ook prima begrijpen dat iemand het een goede voetballer vind. Er is momenteel gewoon veel over hem te doen, dat kun je nit ontkennen, verlengd hij zijn contract? speelt hij? waar speelt hij? allemaal vragen over 1 speler die allemaal up to date zijn.
Je bent of wel fan van Urby, of geen fan van Urby, zo simpel is het nu eenmaal, maar de verdeeldheid is wel heel groot, ook dat kun je niet ontkennen.
Ik oordeel over wedstrijden, en aangezien, Urby overal wordt neergegooid (verschillende posities) en op de ene positie veel beter speelt dan op de andere, en ook nog eens verschrikkelijk wisselvallig is (ene keer heel goed, andere keet extreem matig), is dat iets waar men al snel iets over kan zeggen.
Overigens was ik voor de laatste week al een tijdje rustig over Urby, alleen maakt hij twee zeer belangrijke fouten, ik meld dat alleen na afloop van de wedstrijd (kun je nakijken), maar ook zet ik erbij als ik bijvoorbeeld SUarez zeer matig vind spelen. Alleen is het zo dat wanneer ik ook maar iets over Urby zeg, dan springen er meteen 3/4 andere gasten bovenop mij. Ik heb mijn mening gegeven over Urby aan het begin van het topic, en niet eens op de eerste pagina.
Veel van mijn andere dingen die ik post over Urby is puur en alleen het verdedigen van mijn standpunten als ik wordt aangevallen, ik zou dat inderdaad wat minder kunnen doen, maar zo ben ik nu eenmaal, sorry:):)
Het enige dat ik absoluut niet kan snappen, en dat meen ik ook echt, hoe kan men vinden dat een speler goed heeft gespeeld, als hij een aanvaller is, en bij vrijwel niks is betrokken, en dan ook nog een paar verdedigende foutjes maakt waaruit gescoord wordt, ik zeg niet dat jij dit doet, maar er zijn er wel genoeg die diet wel doen, ik kan dat niet snappen.
Voor jou rust, zal ik eens proberen iets minder fel te reageren op de "normale" posts over Urby, toch zal ik altijd posten over wedstrijden, en als ik vind dat Urby een slechte wedstrijd speelde, dan zal ik dat niet onder stoelen of banken steken.
DEAL??!! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 17:22 schreef Guyt het volgende:[..] Mensen die dat zeggen stellen juist niets voor Remco.Om te zeggen zorg er voor dat je weet wie je voor je heb. Ja hoor we hebben flink de bibber van je. Word zo langzamerhand lach wekkend hoe jij je eigen opstelt hier. Guyt Chickie!! :P |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik heb jou menigmaal uitgelegt waarom ik urby fan ben. daabij heeft hij een mooie manier van spelen(vind ik)... en geen rendement?wtf ik vind een mooie actie ook mooi!!en ik kijk naar voetbal en kijk niet naar de banksaldos van ajax,zoals jij...... dus ik ben een emotionele fan en daar heb jij gelijk in...
en je hoeft het niet alleen voor mijn rust te doen man?het is leuker voor iedereen denk ik,zelfs voor jezelf......
een discussie is dik ok,maar soms! hoeft er geen winnar uit te komen he?
voor de rest: deal! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dus remco?
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb de deal toch aangeboden, ik zal mijn best doen, op de voorwaardes uit mijn post. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
heel goed!
Ajacieden moeten goed met elkaar omgaan en niet door zeiken over 1 ding! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
goed gesproken altijd prijs!ook wij hebben een meningsverschilletje gehad he?;-)en zie ons nu man....hahahah gaat best goed toch?ajacied tot de dood wat jij? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Hmm 12 jaar?
Emanuelson wisselvallige voetballer. als zen eerste actie lukt speelt ie de hele wedstrijd heerlijk, mislukt zijn eerste actie; loopt ie de kantjes er vanaf.
laten we met zen allen hopen dat hij er een streep door heen kan halen en nou een flinke pijl naar boven richt!
x. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 09:05 schreef joduh het volgende:goed gesproken altijd prijs!ook wij hebben een meningsverschilletje gehad he?;-)en zie ons nu man....hahahah gaat best goed toch?ajacied tot de dood wat jij? Tot de dood maar?? en at ga je daarna doen man:):) |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 17:26 schreef freakie het volgende:Urby heeft kwa statestieken nu al minder dan anita of vertonghen.. En aan statestieken hebben wij heel veel.. aan leuke acties niks.. Sulejmani ook dus houd maar stil stelletje zwetsers.. Als het op urby aankomt halen jullie elk lullig statestiekje erbij en alle valse vergelijkingen aan die je maar kunt verzinnen, maar over sulejmani mag niks gezegd worden? Statestieken tellen dan op eens niet? Volgens mij heeft urby vaker gescoord, en meer mogen spelen. Het moge duidelijk zijn dat de trainer een voorkeur voor urby heeft.
Maar de trainer is natuurlijk slecht volgens jullie... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hoe kan je een film van youtube hier plaatsen? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Je gaat naar youtube en kiest een filmpje uit. Bijvoorbeeld; http://www.youtube.com/watch?v=QOcrntUFFFQ Achter de v= staat; QOcrntUFFFQ Dat gedeelte zet je tussen; [youtube][/youtube] dat [youtube][/youtube] moet je letterlijk zo intikken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door alibabba -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah alibabba?ik ben geen computer nerd man? ik wilde iets posten hier,maar moet ik dan wat invoegen ofzo???? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ja, wat achter v= staat. Dat moet tussen; [youtube] [/youtube]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door alibabba -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en dat moet ik in het plaats bericht vakkie invullen? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
[youtube][/youtube]eYe8BSJCNYw[youtube][/youtube] |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en zo dan?http://www.youtube.com/watch?v=eYe8BSJCNYw |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Je tikt nu 4x dat youtube in, terwijl 2x voldoende is man. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahaha hey alibaabbaaaaaa,bedaKT MAN...... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hahahahahahahahahaha, het is je gelukt man!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik voel me net een nerd nu......;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
[youtube]MnIqixFFcB0&feature=related[/youtube] |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Urby moet gewoon bijtekenen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Dat &feature=related mag er nooit tussen! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Yo man......:):) ben je het geleerde nu ook aan anderen aan het leren??? dit lijkt wel hetzelfde gesprek als toen jij het wou leren hahahahahaha.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Met wat horden en stoten krijgen we het wel voor mekaar remco, hahahahahahahaha... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Mogen we al beginnen met de klachten over Urby? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Ga je gang joh... mijn mening over hem blijft hetzelfde...
Wereldvoetballer... helaas afgelopen jaren misbruikt door diverse trainers. Nooit een duidelijke plek gegund. Moet je maar geen "alleskunner" zijn |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Vind hem weer niet goed spelen.. Sulejmani erin laten komen.. |
|
|
|