|
|
swennos
|
|
|
het lijkt me wel duidelijk na vandaag toch ??? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 09:05 schreef joduh het volgende:goed gesproken altijd prijs!ook wij hebben een meningsverschilletje gehad he?;-)en zie ons nu man....hahahah gaat best goed toch?ajacied tot de dood wat jij? SOWIESO!
Lekker 3 punten!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Het is je gelukt JOEPIE. Hihihihi. Mooi filmpje man. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
haahah mooi he guyt?!!!!!jaja genieten.... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 20:30 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Ga je gang joh... mijn mening over hem blijft hetzelfde... Wereldvoetballer... helaas afgelopen jaren misbruikt door diverse trainers. Nooit een duidelijke plek gegund. Moet je maar geen "alleskunner" zijn Is ook zo gister vond ik Urby goed spelen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: wie vond jij wel goed dan behoudens suleimani? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ik vond hem wel goed. Waarschijnlijk heb ik een andere wedstrijd gezien.Maar goed. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 11:54 schreef Guyt het volgende:[..] Ik vond hem wel goed(Urby). Waarschijnlijk heb ik een andere wedstrijd gezien.Maar goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ooijer was wel redelijk, verder inderdaad vrijwel iedereen onder zijn niveau. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
als ze maar scherp zijn tegen auxerre |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahah ok dan,maar ik vroeg hasjkop hiernaar want die vind urby altijd kut....;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: :):)
Gister was het echt heel erg slecht man....:)
Maareh, het is ook lang niet meer zo leuk om een potje van Ajax te bekijken, het voetbal lijkt nergens op |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 14:03 schreef remco k het volgende:[..] :):) Gister was het echt heel erg slecht man....:) Maareh, het is ook lang niet meer zo leuk om een potje van Ajax te bekijken, het voetbal lijkt nergens op Eens ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: whahaha jou neem ik ook niet meer serieus man.....;-( |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 14:03 schreef remco k het volgende:[..] :):) Gister was het echt heel erg slecht man....:) Maareh, het is ook lang niet meer zo leuk om een potje van Ajax te bekijken, het voetbal lijkt nergens op die goal van mounir kwam toch uit mooi voetbal voort. Weet je wie trouwens die pass op de jong gaf? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 17:47 schreef Afcarius het volgende:[..] die goal van mounir kwam toch uit mooi voetbal voort. Weet je wie trouwens die pass op de jong gaf? 1 of 2 mooie momenten maken geen goed en mooi voetbal, ik snap dat je snel tevreden bent, maar zo zit dat dus niet...
Je bedoelt bij die kopbal van de Jong?? ja inderdaad dat was Urby, heb je ook gezien dat Sueljmani Suarez een keer voor de keeper zet, een goede corner geeft en zelf een doelpunt maakt, en dat in 8 minuutjes?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hoezo niet? Op de goals na is het gewoon slecht voetbal.. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 18:29 schreef remco k het volgende:[..] 1 of 2 mooie momenten maken geen goed en mooi voetbal, ik snap dat je snel tevreden bent, maar zo zit dat dus niet... Je bedoelt bij die kopbal van de Jong?? ja inderdaad dat was Urby, heb je ook gezien dat Sueljmani Suarez een keer voor de keeper zet, een goede corner geeft en zelf een doelpunt maakt, en dat in 8 minuutjes?? mwah, ik ben wel tevreden over het spel van ajax dit seizoen. Vorig seizoen was gewoon geweldig..
Dat is niet snel tevreden zijn, maar als je het vergelijkt met de andere clubs in nederland speelt ajax nogsteeds het mooiste voetbal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 20:46 schreef Afcarius het volgende:[..] mwah, ik ben wel tevreden over het spel van ajax dit seizoen. Vorig seizoen was gewoon geweldig.. Dat is niet snel tevreden zijn, maar als je het vergelijkt met de andere clubs in nederland speelt ajax nogsteeds het mooiste voetbal.. Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens, zelfs Heracles speelde mooier en beter voetbal dan AJAX, het zijn bij Ajax alleen maar persoonlijke momenten die het verschil maken in een wedstrijd, zo ook gister.
Ajax maakt vrijwel geen makkelijke goals, wanneer heb je een intikkertje gezien, er wordt vrijwel zelden een verdediging stuk gespeeld, gister de goal van Sulejmani is zo'n beetje de enige keer dat dit wel redelijk gebeurt. Alle andere goals zijn afstandschoten, corners of individuele momenten.
Zo'n beetje iedere speler loopt constant uit zijn positie, en dat is heel vaak om een fout van een ander goed te maken. Overigens waren afgelopen 2e seizoenshelft de uitslagen heel goed, maar was ook toen het spel niet eens bijzonder goed te noemen. Geen buitenspelers, vrijwel geen goedlopende driehoekjes of andere goede combinaties, alleen maar alle ballen op Suarez en Hammie, en dan zien we wel weer verder, ik noem dat absoluut geen goed voetbal, sterker nog, als elftal faalt AJAX gewoon keihard. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 14:03 schreef remco k het volgende:[..] :):) Gister was het echt heel erg slecht man....:) Maareh, het is ook lang niet meer zo leuk om een potje van Ajax te bekijken, het voetbal lijkt nergens op klopt.. niet des ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kijk eens naar het nieuwe topic dat ik gestart ben, ik denk dat je het wel redelijk met me eens zult zijn.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Veel vraag naar Mickey he:):) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
URBY ook vandaag, weer ongeschikt!!! OF is het weer toeval dat de tegengoal bij zijn man wegkomt?? hij moet net als Vertongen gewoon terugrennen of voor die bal gaan staan, wat een instelling weer zeg... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:40 schreef remco k het volgende:URBY ook vandaag, weer ongeschikt!!! OF is het weer toeval dat de tegengoal bij zijn man wegkomt?? hij moet net als Vertongen gewoon terugrennen of voor die bal gaan staan, wat een instelling weer zeg... niet doen..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ooh, maar hij is ook niet alleen schuldig, het hele elftal is diep triest vandaag, ik heb het hierbij alleen over dat tegendoelpunt, als zowel Vertongen als Urby gewoon iets meer concentratie toont en gewoon wakker is, dan valt die goal niet, verder zeg ik er niks over. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
als als als ,,,als die suleimani er niet in hoefde had urby niet naar achter gemoeten bla bla bla |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Met alle respect Joduh, maar het zijn gewoon basis dingen die je bij de Fjes leert, je gaat gewoon voor een bal staan, en je loopt niet terug, je rent terug, allemaal dingen die met instelling te maken hebben, en nogmaals het is nu echt niet alleen Urby. Het is nu gewoon frustratie van de KUTPOT van Ajax en met name de WANPRESTATIE van JOL |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:40 schreef remco k het volgende:URBY ook vandaag, weer ongeschikt!!! OF is het weer toeval dat de tegengoal bij zijn man wegkomt?? hij moet net als Vertongen gewoon terugrennen of voor die bal gaan staan, wat een instelling weer zeg... Goed geluisterd naar de commentator die zei dat ook al dat ze voor de bal hadden moeten staan. Jij noemt de naam van hoe kan het ook anders Urby weer. Bovendien was het geen vrije trap en was het buitenspel.Fout van de arbitrage lijkt mij. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:44 schreef remco k het volgende:[..] Ooh, maar hij is ook niet alleen schuldig, het hele elftal is diep triest vandaag, ik heb het hierbij alleen over dat tegendoelpunt, als zowel Vertongen als Urby gewoon iets meer concentratie toont en gewoon wakker is, dan valt die goal niet, verder zeg ik er niks over. Volgens mij stond Alderweireld naast de man die de 2-1 maakte hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:56 schreef Guyt het volgende:[..] Goed geluisterd naar de commentator die zei dat ook al dat ze voor de bal hadden moeten staan. Jij noemt de naam van hoe kan het ook anders Urby weer. Bovendien was het geen vrije trap en was het buitenspel.Fout van de arbitrage lijkt mij. De Scheidsrechter fluit nu eenmaal, dan moet je zeker in zo'n situatie voor de bal gaan staan, en hoe kan ik Urby zijn naam niet noemen, hij staat er toch ook bij of niet soms!!!! Dus als de scheids het fout ziet, hoef je maar helemaal niks te doen???? doe toch normaal man....
Overigens kijk ik Sport 1, en dat is niet dezelfde commentator als van NED2 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat klopt, maar Vertongen en Urby stonden bij de vrijetrap nemer, Alder zorgt er voor dat die man buitenspel staat. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:59 schreef remco k het volgende:[..] Dat klopt, maar Vertongen en Urby stonden bij de vrijetrap nemer, Alder zorgt er voor dat die man buitenspel staat. Volgens mij stond vertongen weer achter alderweireld hoor. |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
nou ten eerst urby hoeft die overtreding niet te maken,ten tweede urby moet gewooon goed voor de basl staan en het was buiten spel. urby was weer ver uit de slechtss |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
En nu wegwezen met Urby... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
iedereen was KUT klaar.. einde discusie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blijkbaar echt niet gekeken, zoals bij jou wel vaker, Vertongen stond bij de bal, en Alder stond bij de doelpuntenmaker. Als je mij wil veroordelen omdat ik iets over Urby schrijf, zorg er dan wel voor dat je gekeken hebt de volgende keer. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 14:03 schreef remco k het volgende:[..] :):) Gister was het echt heel erg slecht man....:) Maareh, het is ook lang niet meer zo leuk om een potje van Ajax te bekijken, het voetbal lijkt nergens op Kijk daar ben ik het wel mee eens. Het is ook voor mij idd niet meer leuk om een wedstrijd te kijken van AJAX. Iedere keer als ik een wedstrijd heb gekeken heb ik na afloop spijt en denk ik zonde van me tijd had beter iets anders kunnen doen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 20:46 schreef Afcarius het volgende:[..] mwah, ik ben wel tevreden over het spel van ajax dit seizoen. Vorig seizoen was gewoon geweldig.. Dat is niet snel tevreden zijn, maar als je het vergelijkt met de andere clubs in nederland speelt ajax nogsteeds het mooiste voetbal.. Sorry maar wat denk je van Twente??? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 09:45 schreef remco k het volgende:[..] Blijkbaar echt niet gekeken, zoals bij jou wel vaker, Vertongen stond bij de bal, en Alder stond bij de doelpuntenmaker. Als je mij wil veroordelen omdat ik iets over Urby schrijf, zorg er dan wel voor dat je gekeken hebt de volgende keer. Wie stond er dan achter Toby?? Weet je waar ik nou zo moe van word bij jou je kan niet normaal communiceren. Je voelt je altijd aangevallen terwijl ik gewoon iets vraag. Af en toe lijk je wel een puber Remco. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 10:06 schreef Guyt het volgende:[..] Wie stond er dan achter Toby?? Weet je waar ik nou zo moe van word bij jou je kan niet normaal communiceren. Je voelt je altijd aangevallen terwijl ik gewoon iets vraag. Af en toe lijk je wel een puber Remco. JIj veroordeelt altijd direct, en daar wordt ik een beetje moe van bij jou, ik hoef maar iets over Urby te zeggen of meneer is meteen geirriteerd richting mij. Zoek het verder lekker uit, ziellig ventje |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 10:23 schreef remco k het volgende:[..] JIj veroordeelt altijd direct, en daar wordt ik een beetje moe van bij jou, ik hoef maar iets over Urby te zeggen of meneer is meteen geirriteerd richting mij. Zoek het verder lekker uit, ziellig ventje Als jij dat zo ziet heb je totaal geen mensen kennis. Bovendien doe je je huiswerk ook niet goed want 9 van de 10 keer reageer ik niet eens meer als je over Urby begint. Dit omdat het totaal geen zin heeft. Jij blijft in deze bij jou standpunt en ik ook. Dus wat dat betreft ben ik met jou zo goed als uitgeluld over Urby. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kan iemand mij vertellen, waarom die gast kansenbenutter hier nog is |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hij heeft geen leven ;) en gaat hier een beetje onzin uit lopen kramen.. Ik geloof dat ze hem ook niet mogen of het Feyenoord-forum :P |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
uhhh ik wilde bijna zeggen:moet je jullie quotetijden zien. maar laat maar. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Quotetijden?? I don't get it? |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
dat je bijna gaat denken dat ze een leven hebben van alleen het internet. geen leven dus. aangezien ze op elk tijdstip van de dag reacties plaatsen. |
|
|
|