BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - donderdag 04 november 2010 - 19:42   quote  deeplink  
Ja kansenbenutter.. Ik zou je wat uitleggen.. `Jongentjes zoals jij moeten naar school.. die kunnen daar lastig op het forum quoten/posten... Maar oudere jongens hebben een opleiding of werken.. Daar ligt het verschil die jongens die kunne op de opleiding makkelijk achter de computer of die jongens die werken die werken misschien wel achter de computer..

EN HEEEE!! misschien ligt daar het problleem..
Ride
 Ride - vrijdag 05 november 2010 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk eens naar jezelf
Kijk eens hier naar...

'Ajax wil Emanuelson grootverdiener maken'
Ajax weigert zich neer te leggen bij een vertrek van Urby Emanuelson. Na de winterstop worden de gesprekken hervat.
Dat meldt RTV Noord-Holland vrijdag aan de hand van het wekelijkse perspraatje bij Ajax. De afgelopen week liepen de onderhandelingen tussen Ajax en Emanuelson op niets uit. De linkerflankspeler heeft een aflopend contract en Ajax wil voorkomen dat de zelf opgeleide speler gratis de deur uitloopt.

Jol kondigde vrijdag aan dat als Emanuelson bijtekent, hij tot de grootverdieners van Ajax gaat horen. "Hij zou in de top vijf van best betaalde spelers bij Ajax komen", aldus Jol, die Emanuelson zo goed als altijd opstelt. Het bericht is in strijd met het nieuws dat Emanuelson zijn keuze al bekend heeft gemaakt aan Ajax. De Telegraaf berichtte dinsdag dat Emanuelson aan het einde van het seizoen vertrekt.

Op de website van Ajax zegt Jol meer over Emanuelson. "Ik wil hem er graag bij hebben en we hebben alles geprobeerd om hem te houden, maar als hij elders wil spelen dan kan ik hoog of laag springen maar dat heeft geen zin. Hij heeft zijn beslissing genomen. Urby heeft hier vanaf de jongste jeugd gespeeld, speelt al zeven jaar in het eerste. Dan is het vervelend als hij de deur uitloopt."
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 15:44 schreef Ride het volgende:

[..]

Kijk eens hier naar...

'Ajax wil Emanuelson grootverdiener maken'
Ajax weigert zich neer te leggen bij een vertrek van Urby Emanuelson. Na de winterstop worden de gesprekken hervat.
Dat meldt RTV Noord-Holland vrijdag aan de hand van het wekelijkse perspraatje bij Ajax. De afgelopen week liepen de onderhandelingen tussen Ajax en Emanuelson op niets uit. De linkerflankspeler heeft een aflopend contract en Ajax wil voorkomen dat de zelf opgeleide speler gratis de deur uitloopt.

Jol kondigde vrijdag aan dat als Emanuelson bijtekent, hij tot de grootverdieners van Ajax gaat horen. "Hij zou in de top vijf van best betaalde spelers bij Ajax komen", aldus Jol, die Emanuelson zo goed als altijd opstelt. Het bericht is in strijd met het nieuws dat Emanuelson zijn keuze al bekend heeft gemaakt aan Ajax. De Telegraaf berichtte dinsdag dat Emanuelson aan het einde van het seizoen vertrekt.

Op de website van Ajax zegt Jol meer over Emanuelson. "Ik wil hem er graag bij hebben en we hebben alles geprobeerd om hem te houden, maar als hij elders wil spelen dan kan ik hoog of laag springen maar dat heeft geen zin. Hij heeft zijn beslissing genomen. Urby heeft hier vanaf de jongste jeugd gespeeld, speelt al zeven jaar in het eerste. Dan is het vervelend als hij de deur uitloopt."
Ik las het, maar dit is niks meer dan onzin, Urby zit met zijn 1,5 miljoen per jaar al in de top 5 bij Ajax, Jol zegt en doet alles om iedereen maar op een zijspoor te zetten...

Hij zegt ook nu trouwens twee verschillende dingen, eerst gaan ze weer om tafel, en later zegt hij dat ze hoog of laag kunnen springen, maar dat Urby zijn beslissing heeft genomen...

Ik kan het me als Ajax zijnde overigens wel voorstellen, 15 jaar lang heel veel in die gast gestoken, en wat krijgt de club er van Urby voor terug???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 november 2010 door remco k --
joduh
 joduh - vrijdag 05 november 2010 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 17:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik las het, maar dit is niks meer dan onzin, Urby zit met zijn 1,5 miljoen per jaar al in de top 5 bij Ajax, Jol zegt en doet alles om iedereen maar op een zijspoor te zetten...

Hij zegt ook nu trouwens twee verschillende dingen, eerst gaan ze weer om tafel, en later zegt hij dat ze hoog of laag kunnen springen, maar dat Urby zijn beslissing heeft genomen...

Ik kan het me als Ajax zijnde overigens wel voorstellen, 15 jaar lang heel veel in die gast gestoken, en wat krijgt de club er van Urby voor terug???
vertel?
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - vrijdag 05 november 2010 - 18:37   quote  deeplink  
Tis gewoon ziek dat die dikke hagenees die ...... urby nog een verbeterd contract wil geven ook.
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 18:34 schreef joduh het volgende:

[..]

vertel?
Wat moet ik je vertellen vriend??
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 19:34   quote  deeplink  
De populairste ajaxied op dit forum

hahahahaha
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 19:34 schreef FsideVak129 het volgende:
De populairste ajaxied op dit forum

hahahahaha
Wat zeiden ze vroeger bij de stones ook al weer?? "het maakt niet uit hoe ze over je praten, als ze maar over je praten"
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat zeiden ze vroeger bij de stones ook al weer?? "het maakt niet uit hoe ze over je praten, als ze maar over je praten"
yep...aandacht is aandacht.

Negeren werkt soms het beste
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 19:36 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

yep...aandacht is aandacht.

Negeren werkt soms het beste
Als je iemand weg wil hebben, kan dat inderdaad over het algemeen beter op een stille manier.......
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 19:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je iemand weg wil hebben, kan dat inderdaad over het algemeen beter op een stille manier.......
Wie wil je stilletjes verdwenen hebben... ;)
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 19:40 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Wie wil je stilletjes verdwenen hebben... ;)
Grappig dat jij het meteen snapt. HAHAHAhaha geweldig...
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Grappig dat jij het meteen snapt. HAHAHAhaha geweldig...
hahaha

gebruik je deze nog trouwens ;)

caps_lock.jpg
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:32 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

hahaha

gebruik je deze nog trouwens ;)

[ afbeelding ]
Nee man, kreeg teveel commentaar, en kan niet altijd maar mensen tegen de schenen blijven schoppen toch?? ik kreeg trouwens wel vaak de reactie waar ik op zat te wachten.....:):)

Misschien af en toe weer eens invoeren....
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 07 november 2010 - 14:10   quote  deeplink  
ik vond hem vandaag een van de betere.
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 14:10 schreef kansenbenutter het volgende:
ik vond hem vandaag een van de betere.
Hoeveel schoten of goede voorzetten heb jij gezien dan??
Ride
 Ride - donderdag 18 november 2010 - 12:22   quote  deeplink  
Emanuelson gaat medespelers missen en sluit terugkeer in toekomst zeker niet uit
18-11-10

Urby Emanuelson is lichtelijk verbaasd over alle aandacht en reacties die zijn onlangs aangekondigde vertrek bij Ajax teweeg heeft gebracht. ,,Het is groot nieuws. Als je het vergelijkt met Ibrahim Afellay is dat van mij misschien wel meer in het nieuws geweest, doelt de 24-jarige middenvelder op zijn leeftijdsgenoot, die bij psv eveneens bezig is aan zijn laatste seizoen. De ras-Ajacied is in elk geval blij dat velen hem een volgende stap in zijn loopbaan gunnen. ,,De steun die ik van de mensen krijg doet me ongelooflijk veel goed. Ik heb ook gewoon een geweldige tijd gehad bij Ajax, zo laat hij weten op Ajax.nl
AjaxF-side.NL
Vooral aan de periode die ruim zestien jaar geleden bij de E-pupillen aanbrak, bewaart Emanuelson warme herinneringen. Dat komt mede door Patrick Ladru; zijn toenmalig trainer die hij bestempeld als een van de goede, belangrijke mensen met wie hij bij Ajax heeft samengewerkt. ,,Patrick vertolkte een beetje de rol van vader. In de E-tjes waren we 7, 8 jaar oud en gingen we met zijn allen voor het eerst naar Italië. Dat zijn dingen die je niet snel meer vergeet, blikt de linkspoot terug. ,,Maar ook Jan Olde Riekerink is in de D-tjes een belangrijk persoon voor me geweest. Die is indertijd veel met mij aan de slag geweest, steekt de international de loftrompet over het huidige hoofd jeugdopleiding van de Amsterdamse club.

Tiendalli
Van het allereerste Ajax-elftal waarin Emanuelson zijn opwachting maakte, haalden uiteindelijk nog twee andere jongens het betaalde voetbal: Dwight Tiendalli en Quincy Owusu-Abeyie. ,,Dwight was in de E-tjes onze aanvoerder, wijst de linkspoot op de verdediger van FC Twente. ,,Met hem heb ik nog steeds een goede band en ook onze families gaan goed met elkaar om. Ook met Quincy, die nu bij Málaga speelt en na de B-jeugd naar Arsenal vertrok, heb ik een heel goede band.

Wat vriendschappen betreft is er voor de immer loyale Emanuelson weinig veranderd in de loop der jaren. Als hem wordt gevraagd naar hetgeen hij het meeste zal gaan missen, antwoordt hij gedecideerd. ,,Alles, maar als eerste de spelersgroep waarmee ik een heel goede band heb. Ik ken die jongens al jaren en je voelt gewoon dat we echte vrienden zijn. Daarnaast de club en het tenue. Eigenlijk alles wat met Ajax te maken heeft.

Maar eerst wil Emanuelson zijn laatste seizoen afsluiten met een prijs. En dan nog het liefst met de landstitel. Een opdracht die niet eenvoudig zal worden gezien de resultaten van de laatste weken. Daarom is een goed resultaat in de thuiswedstrijd van zaterdag tegen psv van cruciaal belang. ,,We mogen zeker niet verliezen, beseft de Amsterdammer, die het gat met de Eindhovenaren zag groeien tot zes punten. ,,psv is degelijk en in goede doen, maar gelukkig hebben wij de laatste twee jaar gewonnen.

In beide edities die Ajax met 4-1 won, vervulde Emanuelson een hoofdrol. ,,Vorig seizoen maakte ik een heel mooie goal en twee jaar geleden had ik een wereldactie waaruit Micky Sulejmani scoorde. Ik speelde in beide wedstrijden gewoon heel goed, maar ik kan niet kiezen welk duel ik het mooiste vond. Vanwege dat doelpunt wordt er misschien meer naar de wedstrijd van vorig jaar gekeken, refereert hij aan de 2-0, die hij met zijn rechterbeen op voortreffelijke wijze in de kruising schoot. ,,Bij die goal ging alles goed. Beter kon het eigenlijk niet.

Verschil maken
Behalve parallen; ,,ze hebben net als wij spelers die het verschil kunnen maken, ziet Emanuelson ook een belangrijk verschil tussen Ajax en psv. ,,psv en ook FC Twente winnen vaak de wedstrijden waarin ze minder spelen. Wij verliezen die meestal. Daarom moeten wij er zaterdag voor zorgen dat onze spelers die het verschil kunnen maken het gaan doen.

Tot slot geeft Emanuelson aan een terugkeer naar Ajax niet uit te sluiten. ,,Ik probeer alles uit mijn carrière te halen wat er in zit, maar als de tijd daar rijp voor is zou ik het niet erg vinden hier terug te keren. Je merkt vaak dat oud-spelers met open armen worden ontvangen. Ik zie dat wel zitten.
joduh
 joduh - donderdag 18 november 2010 - 18:56   quote  deeplink  
my man.......ajacied !!!!!!!!!
pimpampet
 pimpampet - zondag 21 november 2010 - 13:37   quote  deeplink  
Verschrikkelijke ikke
Lees verder op: http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1568
remco k
 remco k - zondag 21 november 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 13:37 schreef pimpampet het volgende:
Verschrikkelijke ikke
Lees verder op: http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1568
doe eens normaal man met die rare posts van je, het staat hier al lang en breed op het Forum.
freakie
 freakie - zondag 21 november 2010 - 14:24   quote  deeplink  
hahahaha emanuelson geweldig.. Krijg gewoon een verlenging van zijn contract aangeboden maar zegt dan tegen de media dat hij ajax gaat missen.. TRIEST...
swennos
 swennos - dinsdag 23 november 2010 - 23:23   quote  deeplink  
was weer een klassieker vandaag
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 23 november 2010 - 23:27   quote  deeplink  
Weet je wat pas een klassieker is... Urby aanwijzen als zondebok bij het collectief falen van ploeg en vooral trainer.
anti010
 anti010 - dinsdag 23 november 2010 - 23:48   quote  deeplink  
2 doelpunten weer de fout van die kluns, OPROTTEN en een strik er omheen, en JOL stel deze man niet meer op hij loopt de boel te verzieken!!!!!!!!!
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 08:55   quote  deeplink  
rot lekker zelf op 010....jij zou nooit een penalty tegen krijgen???nooit een foute pass geven? voor mij ben jij geen echte jood knul!
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 10:40   quote  deeplink  
Het slaat inderdaad nergens op om Urby de schuld te geven, va het feit dat we totaal niet draaien, toch is het wel gewoon zo, dat hij gister niet bij 2, maar bij 3 goal verkeerd zat, en ja het kan allemaal gebeuren, maar niet 3 keer in 1 potje.
Robinho
 Robinho - woensdag 24 november 2010 - 13:51   quote  deeplink  
Aaaah, het Urby topic.
Ten eerste was Urby gisteren slecht, maar niet de slechtste.
De mensen die hem toezingen moeten misschien maar eens objectief gaan kijken wat deze speler Ajax de afgelopen jaren voor goeds heeft gebracht. Af en toe goed spelen is bij Ajax slecht.
Ik ben erg blij dat hij zijn contract niet verlengt. Hij is al jaren schuldig aan veel tegentreffers, dat zijn feiten. Laat zelden zijn kwaliteiten zien (zal ie in potentie misschien wel hebben)en laat snel zijn koppie hangen.
Eriksen op zijn plek, dat is onze toekomst. Laat Urby in de winter maar weggaan.
Afcarius
 Afcarius - woensdag 24 november 2010 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 10:40 schreef remco k het volgende:
Het slaat inderdaad nergens op om Urby de schuld te geven, va het feit dat we totaal niet draaien, toch is het wel gewoon zo, dat hij gister niet bij 2, maar bij 3 goal verkeerd zat, en ja het kan allemaal gebeuren, maar niet 3 keer in 1 potje.
achjoh, we moeten op dit moment geen zondebok zoeken maar gewoon naar de toekomst kijken.. Ajax speelt een waardeloos seizoen Punt. Er is geen duidelijke visie zichtbaar, het team is geen team maar los zand. El hamdaoui kan lekker ballen tegen willem 2 maar daar blijft het ook bij om maar eens een voorbeeld te geven. Jol weg, gedeelte van het bestuur weg. Als we met een schone lei willen beginnen dan gaan we ook met een schone lei beginnen. Laat cruijf de schoonmaak maar leiden en we zien wel of het wat wordt.. Het afgelopen decennium was in ieder geval een drama..
swennos
 swennos - woensdag 24 november 2010 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 - 23:27 schreef Ikke_tik het volgende:
Weet je wat pas een klassieker is... Urby aanwijzen als zondebok bij het collectief falen van ploeg en vooral trainer.
je hoort mij ook niet zeggen dat het urby zijn schuld is ik zeg alleen dat het WEER eens een klassieke urby fout is
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 15:51 schreef Afcarius het volgende:

[..]

achjoh, we moeten op dit moment geen zondebok zoeken maar gewoon naar de toekomst kijken.. Ajax speelt een waardeloos seizoen Punt. Er is geen duidelijke visie zichtbaar, het team is geen team maar los zand. El hamdaoui kan lekker ballen tegen willem 2 maar daar blijft het ook bij om maar eens een voorbeeld te geven. Jol weg, gedeelte van het bestuur weg. Als we met een schone lei willen beginnen dan gaan we ook met een schone lei beginnen. Laat cruijf de schoonmaak maar leiden en we zien wel of het wat wordt.. Het afgelopen decennium was in ieder geval een drama..
Ben ik helemaal met je eens, overigens moest het er met Blind een keer van komen, die twee lagen elkaar al niet bij de eerste ontmoeting, en het gaat Blind echt aan zijn hart hoe het er nu aan toe gaat bij Ajax.

Als je kijkt naar de beste technische staffen van de afgelopen jaren in NL, dan is dat in mijn ogen afgelopen jaar geweest bij Twente en dit seizoen bij Psv...
Rutten is daar de harde man, ten Hag is daar het tactische brein, en het belangrijkste van allemaal is Cocu, de man spreekt iedere taal, en is de verbindende factor tussen spelers en staf, hij kegt eens een arm bij mensen om de schouder heen en is daardoor heel belangrijk omdat spelers hem dus ook alles vertellen.

Er is bij Ajax niemand die eens met Suarez in zijn taal kan praten, om maar niet te praten over het feit dat Jol en Blind elkaar niet kunnen luchten of zien.

Ik ben van MENING, dat Jol en consorten moeten oprotten bij Ajax, Frank de Boer zou de perfecte nieuwe trainer kunnen zijn, hij spreek alle talen van de spelers binnen de club behalve die van Sulejmani, maar die spreekt perfect Engels, En Frank is een harde trainer, Blind is de man die goed met de jongens om kan gaan en eens een goed gesprek met die gasten kan voeren.
Het enige dat men nog "nodig" heeft is een tactisch meesterbrein, en ik weet het niet helemaal zeker, maar van mensen die ik binnen de club ken, hoor ik heel veel goede dingen over Brian Roy en Bergkamp over tactische zaken, 1 van deze twee heren, en mijn voorkeur gaat voorlopig uit naar Roy, hij zou de technische staf compleet moeten maken.

Het grappige van dit verhaal is overigens, dat ik mij hiertoe heb laten overtuigen door een echte PSV fan, een man die veel verstand van voetbal heeft, en hier aan toe voegde dat met deze technische staf Ajax volgend seizoen fluitend kampioen kan worden...
Robinho
 Robinho - woensdag 24 november 2010 - 18:19   quote  deeplink  
Wat betreft De Boer en Blind ben ik het volledig met je eens. Alleen roy ligt behoorlijk onder vuur, men is behoorlijk ontevreden over hem.
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 18:19 schreef Robinho het volgende:
Wat betreft De Boer en Blind ben ik het volledig met je eens. Alleen roy ligt behoorlijk onder vuur, men is behoorlijk ontevreden over hem.
Ok dat zou kunnen, zoals ik al zei was dat iets wat ik van anderen heb gehoord, wie zou het dan moeten worden, want met twee man red je dat niet, misschien Tonny Bruins Slot? die man is tactisch ook erg goed vind ik.....
Robinho
 Robinho - woensdag 24 november 2010 - 21:00   quote  deeplink  
De Boer, Overmars, Bergkamp, Blind en technisch directeur Hiddink of Cruijff
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 21:45   quote  deeplink  
Hiddink en Cruijff gaan dat allebei niet doen, en Overmars sie ik niet als een hele goede tactische man, maar meer als een beleidsman..
alibabba
 alibabba - donderdag 25 november 2010 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 18:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens, overigens moest het er met Blind een keer van komen, die twee lagen elkaar al niet bij de eerste ontmoeting, en het gaat Blind echt aan zijn hart hoe het er nu aan toe gaat bij Ajax.

Als je kijkt naar de beste technische staffen van de afgelopen jaren in NL, dan is dat in mijn ogen afgelopen jaar geweest bij Twente en dit seizoen bij Psv...
Rutten is daar de harde man, ten Hag is daar het tactische brein, en het belangrijkste van allemaal is Cocu, de man spreekt iedere taal, en is de verbindende factor tussen spelers en staf, hij kegt eens een arm bij mensen om de schouder heen en is daardoor heel belangrijk omdat spelers hem dus ook alles vertellen.

Er is bij Ajax niemand die eens met Suarez in zijn taal kan praten, om maar niet te praten over het feit dat Jol en Blind elkaar niet kunnen luchten of zien.

Ik ben van MENING, dat Jol en consorten moeten oprotten bij Ajax, Frank de Boer zou de perfecte nieuwe trainer kunnen zijn, hij spreek alle talen van de spelers binnen de club behalve die van Sulejmani, maar die spreekt perfect Engels, En Frank is een harde trainer, Blind is de man die goed met de jongens om kan gaan en eens een goed gesprek met die gasten kan voeren.
Het enige dat men nog "nodig" heeft is een tactisch meesterbrein, en ik weet het niet helemaal zeker, maar van mensen die ik binnen de club ken, hoor ik heel veel goede dingen over Brian Roy en Bergkamp over tactische zaken, 1 van deze twee heren, en mijn voorkeur gaat voorlopig uit naar Roy, hij zou de technische staf compleet moeten maken.

Het grappige van dit verhaal is overigens, dat ik mij hiertoe heb laten overtuigen door een echte PSV fan, een man die veel verstand van voetbal heeft, en hier aan toe voegde dat met deze technische staf Ajax volgend seizoen fluitend kampioen kan worden...
Eerlijk gezegd twijfel ik over Frank de Boer als trainer. Niet op lange termijn, maar op korte termijn. Het is weer een gok om een onervaren man nu trainer te maken van Ajax. V.Basten heeft, en dat weet jij ook, veel verstand van voetbal, maar je krijgt met situaties te maken waarin je over veel ervaring moet beschikken en zeker bij AJAX. Ik zou het ideaal vinden om Frank de Boer een hele tijd als assistent aan te wijzen, achter een zeer ervaren iemand. Johan Neeskens heb ik hoog zitten en samen met Frank zou dit een ideaal duo kunnen zijn. Danny Blind moet voor de club behouden worden in een andere functie, maar ik vind hem te onstabiel voor echte verantwoordelijke functies. Bryan Roy zou ik ideaal vinden als spitenstrainer bij het 1e en Dennis Bergkamp moet zich vooral bemoeien met de Jeugd. Hij moet zich overal laten zien wanneer de Jeugd speelt en jonge gasten voorzien van de juiste informatie.
Ride
 Ride - vrijdag 26 november 2010 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 18:09 schreef remco k het volgende:

Dat je daar in trapt... die is gewoon bang dat wij alsnog kampioen worden

hahahahahaha
remco k
 remco k - vrijdag 26 november 2010 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 07:54 schreef Ride het volgende:

[..]

Dat je daar in trapt... die is gewoon bang dat wij alsnog kampioen worden

hahahahahaha
Nee hoor, daar hoef ik niet bang voor te zijn, sommige mensen kunnen wel normaal over voetbal discussieren ongeacht hun voorkeur voor club, deze man is er daar 1 van, ik heb bijna 3 uur met deze man aan een tafel gezeten, 4 flessen wijn leeggetrokken, en het hele woord PSV is niet eens gevallen.
joduh
 joduh - vrijdag 26 november 2010 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 10:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, daar hoef ik niet bang voor te zijn, sommige mensen kunnen wel normaal over voetbal discussieren ongeacht hun voorkeur voor club, deze man is er daar 1 van, ik heb bijna 3 uur met deze man aan een tafel gezeten, 4 flessen wijn leeggetrokken, en het hele woord PSV is niet eens gevallen.
zou ik niet volhouden man.....;-)hahaha maar met mij kan je ook niet normaal discussieren he?...;-( ;-) ;-0 ;-) ;-& ;-% ;-@ ;-)
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 26 november 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 15:30 schreef joduh het volgende:

[..]

zou ik niet volhouden man.....;-)hahaha maar met mij kan je ook niet normaal discussieren he?...;-( ;-) ;-0 ;-) ;-& ;-% ;-@ ;-)
Wel zuipen toch...
remco k
 remco k - vrijdag 26 november 2010 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 15:30 schreef joduh het volgende:

[..]

Ach, ieder zijn ding toch
joduh
 joduh - vrijdag 26 november 2010 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 16:13 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Wel zuipen toch...
tuurlijk man,ik drink alles waar maar alcohol inzit.....en ga pas weg als ik van de kruk afdonder.......
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 26 november 2010 - 18:11   quote  deeplink  
kl1118rodeolifant.jpg
joduh
 joduh - zondag 12 december 2010 - 15:38   quote  deeplink  
i keep this topic alive!!!!!!!URBY////HELD..
remco k
 remco k - zondag 12 december 2010 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 december 2010 - 15:38 schreef joduh het volgende:
i keep this topic alive!!!!!!!URBY////HELD..
NIet overdrijven, hij speelde namelijk helemaal niet zo heel goed vandaag, desalniettemin hoop ik wel dat hij op linksback mag blijven spelen, en dat hij dat beter gaat uitvoeren (wat ik wel verwacht) dan dat hij tot nu toe dit seizoen heeft gespeeld..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 17 december 2010 - 14:44   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/152108/De_Boer_wil_Emanuelson_overtuigen.html

De Boer wil Emanuelson overtuigen
Frank de Boer wil Urby Emanuelson graag voor Ajax behouden. De linksback gaf eerder dit seizoen aan dat hij aan het einde van het seizoen toe is aan een nieuwe uitdaging.
"Maar ik heb hem verteld dat hij erg goed aansluit op de manier waarop wij willen voetballen", aldus De Boer. Emanuelson staat onder de nieuwe trainer van Ajax weer links in de defensie. Hij krijgt echter alle gelegenheid om zich met het aanvalsspel te bemoeien.

"We kunnen hem heel goed gebruiken", stelde de opvolger van de opgestapte Martin Jol. "Nee, we hebben hem nog geen nieuwe aanbieding gedaan, maar dat zou best wel eens kunnen gebeuren."

"Ik denk dat we ook even moeten afwachten welke clubs zich voor Emanuelson melden", vervolgde De Boer. "Het wordt moeilijk voor ons als hij naar een hele mooie vereniging kan. Ik heb ook heel lang voor Ajax gespeeld. Op een gegeven moment wil je iets anders."
joduh
 joduh - vrijdag 17 december 2010 - 15:29   quote  deeplink  
ik snap niet dat ze hem willen houden...totaal geen rendement die gozer.... ;-)
Ride
 Ride - vrijdag 17 december 2010 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 15:29 schreef joduh het volgende:
Mwoehahaa
remco k
 remco k - vrijdag 17 december 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 15:29 schreef joduh het volgende:
Clown:-)
joduh
 joduh - vrijdag 17 december 2010 - 20:15   quote  deeplink  
pipo?
remco k
 remco k - vrijdag 17 december 2010 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 20:15 schreef joduh het volgende:
pipo?
Ik zeg laten blijven, veruit de bester voetballer die we hebben:-):-)LOL

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0440518