|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Allibabba bijvoorbeeld,maar dat mag toch??wat is daar mis mee.dat ging over EU voetbal en hopen dat de NL clubs winnen is goed voor het NL voetbal |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
hmmm...andere wel.....heeft ie dan toch een beetje voorliefde voor feyenoord?? als iemand op alle forums staat en topics opent weet je eigenlijk nooit waar zijn hart nou echt ligt.......wellicht een nieuw topic..."Remco Ajacied of toch kakkerlak?" |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:06 schreef nemam-tiL het volgende:Allibabba bijvoorbeeld,maar dat mag toch??wat is daar mis mee.dat ging over EU voetbal en hopen dat de NL clubs winnen is goed voor het NL voetbal is helemaal nix mis mee....zal mij er echter niet zien.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 20:54 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] oww jeehhh....ga je het nu weer persoonlijk maken...wat is er toch met jou aan de hand?? Beetje gefrustreerd door tegenspraak??....flex man...flex jij en je weiffie maken het persoonlijk, ik reageer enkel op het feit dat Urby niet goed genoeg voor AJAX is kereltje, en verdedig mezelf als ik aangevallen wordt, of mag dat ook al niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:00 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] heeeejjjj da`s niet aardig joh....kweet niet welk vak jij zit maar zou het heel fijn vinden als je eens in mijn vak komt kijken....ben benieuwd of je die mensen daar ook voor feyenoord supporten durft uit te maken...er zijn grenzen he... je moet zelf kappen die grenzen op te zoeken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:07 schreef Patrick Buisman het volgende:hmmm...andere wel.....heeft ie dan toch een beetje voorliefde voor feyenoord?? als iemand op alle forums staat en topics opent weet je eigenlijk nooit waar zijn hart nou echt ligt.......wellicht een nieuw topic..."Remco Ajacied of toch kakkerlak?" Jezus praat jij zeker ook nooit over de heg(Balkon)met je buren,wat ben jij kortzichtig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:01 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] hmmm......nu komt dan eindelijk de kans van je leven suffie....voorbeelden graag.....voorbeelden.... het is een leugen dat ik LIEG, aangezien ik niet op andere fora post..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: weer een leugen aangezien ik daar niet post, als je denkt van wel moet je even met een quote uit 1 van die topics daaro komen kereltje |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
remco k draagt de bh van zijn ma haha no live enzo,, OMG dramasetter dat je ook bent :P hou gwn je smoel tegen hem en ga er niet op in dan heb je geen gezeik,, zeg je mening over iets en ga niet telkens tegen andere hun mening in of dergelijke shitt,, haha ik ga stukk om jou,, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:07 schreef Patrick Buisman het volgende:hmmm...andere wel.....heeft ie dan toch een beetje voorliefde voor feyenoord?? als iemand op alle forums staat en topics opent weet je eigenlijk nooit waar zijn hart nou echt ligt.......wellicht een nieuw topic..."Remco Ajacied of toch kakkerlak?" graag met quotes komen uit een feyenoord topic leugenaar, ik kom daar namelijk NOOIT. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kan hij niet want ik heb je daar nog nooit gezien |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:10 schreef remco k het volgende:[..] jij en je weiffie maken het persoonlijk, ik reageer enkel op het feit dat Urby niet goed genoeg voor AJAX is kereltje, en verdedig mezelf als ik aangevallen wordt, of mag dat ook al niet? jij mag doen wat je wilt kereltje...jij mag doen wat je wilt....maar let wel even op je schrijfvaardigheid ajb.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik snap heel niet eens dat je uberhaupt op dat forum kijkt....... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: ik heb nooit gezegd dat je liegt lieffie....moet wel even wat doen aan je leesvaardigheid.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:15 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] jij mag doen wat je wilt kereltje...jij mag doen wat je wilt....maar let wel even op je schrijfvaardigheid ajb.... ajb???, En dan zelf klagen over de spelling van een ander??? hahaha, hoe zielig ben je dan... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Moet je eens doen is echt lachen.Weet je ook gelijk wat er bij diverse clubs gaande is.Ken je tegenstaander |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:12 schreef remco k het volgende:[..] weer een leugen aangezien ik daar niet post, als je denkt van wel moet je even met een quote uit 1 van die topics daaro komen kereltje het woorden "lijkt" impliceert een vermoeden.....voorbeelden zijn vanuit mij dus niet nodig...wellicht dat die jonge dame op dit forum er een paar voor je heeft...flex he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 20:49 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] nee.....geloof dat eigenlijk niet zo....maar laat maar...jullie zullen wel hele goede vrienden zijn....zinloze discussie dit....maar jokken maakt ongeloofwaardig... hier zeg je het |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 20:41 schreef Patrick Buisman het volgende:...dat is weer van een heel andere orde....maar je moet met me eens zijn dat als je liegt dat niet netjes is en zorgt voor een onbetrouwbare indruk... hier heb je het ook over mij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 20:37 schreef Patrick Buisman het volgende:nee nee nemam....hij zegt blijkbaar iets dat aantoonbaar gejokt is....en dan kan je wel lekker in je statistiekjes zitten maar jokken heeft gewoon met heel andere zaken dan statistiekjes te maken....jokken staat voor mij volledig synoniem voor onbetrouwbaar....en onbetrouwbaar vertegenwoordigd vervolgens weer meer waarde dan die 0,1%..... hier weer |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: hohoho...word nou niet boos...heb ik ook nooit gezegd he...zijn woorden van anderen waar ik even gebruik van maak...neem aan dat die jonge dame de voorbeelden wel voor je heeft...wellicht als je het vriendelijk aan haar vraagt in plaats van zo snauwt.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 20:31 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] euh....ja ze heeft gelijk...ff nagekeken....jokken zorgt er in ieder geval voor dat je geloofwaardigheid in het geding komt....beetje jammer nog een keer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 20:11 schreef Sonjajax het volgende:En over je posts op andere fora: je jokt. Zowel bij FC Twente, Feyenoord als PSV heb ik je gezien. Op het overzicht van het huidige PSV-forum sta je in juni al 3 x, je start zelfs topics daar... graag even een voorbeeld van het Feyenoord trouwens |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: nee zou ik ook niet snappen als dat zo zou zijn....lijkt toch een beetje op het "van 2 walletjes willen eten"...gatver... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kom op gasten.nu ff lekker biertje pakken en kappen met dit geneuzel.over en proost |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:18 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] het woorden "lijkt" impliceert een vermoeden.....voorbeelden zijn vanuit mij dus niet nodig...wellicht dat die jonge dame op dit forum er een paar voor je heeft...flex he en jij bent zo zielig om een aantonend liegende vrouw te geloven zonder dit zelf eerst te bekijken. beetje raar vind je niet |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: waar staat wat?? in je boosheid heb je denk ik je leesbrilletje verruilt met je bril voor dichtbij....waar staat hier de naam remco lieffie?? |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: "blijkbaar" verwijst naar "indien het zo zou zijn".....kom op nou....verdiep je eens in de betekenis van bepaalde woorden voordat je zo boos wordt.... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: whahaha....ik zie hier echt nergens staan dat het hier over jou gaat hoor Remco....pas wel een beetje op je hartslag he....je lijkt zowaar een beetje boos.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je hebt gelijk proost,wordt alleen een beetje geirriteerd van die trekpik buisman |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:21 schreef remco k het volgende:[..] en jij bent zo zielig om een aantonend liegende vrouw te geloven zonder dit zelf eerst te bekijken. beetje raar vind je niet euhhh...nee....vind ik niet...maar mag jij vinden hoor... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:21 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] waar staat wat?? in je boosheid heb je denk ik je leesbrilletje verruilt met je bril voor dichtbij....waar staat hier de naam remco lieffie?? En nu een beetje terugkrabbelen, haha, zielig ben je eigenlijk zeg, jij bent echt net een kakkerlak, alleen maar met anderen bezig ipv hun eigen persoontje.
Trouwens, als je anderen op hun spelling aanspreekt, moet je er zelf wel voor zorgen dat je dit goed doet he?? Dus netjes met hoofdlettertjes en punten snap je?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:22 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] whahaha....ik zie hier echt nergens staan dat het hier over jou gaat hoor Remco....pas wel een beetje op je hartslag he....je lijkt zowaar een beetje boos.... je vergist je weer zoals gewoonlijk, ik lig blauw van het lachen, zo lachwekkende feyenoordsupporter als jij er bent....... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: whahaha....jij wordt geirriteerd van mij??....ik heb hier eventjes een gesprekje met Remco en zoals al eerder aangegeven is het wellicht tijd dat jij je arm even gaat wassen.... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:23 schreef remco k het volgende:[..] En nu een beetje terugkrabbelen, haha, zielig ben je eigenlijk zeg, jij bent echt net een kakkerlak, alleen maar met anderen bezig ipv hun eigen persoontje. Trouwens, als je anderen op hun spelling aanspreekt, moet je er zelf wel voor zorgen dat je dit goed doet he?? Dus netjes met hoofdlettertjes en punten snap je?? bij hoofdletters en puntjes gaat het om stijlvormen....dat is helaas voor onwetenden als jij iets heel anders dan spelling... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dit is een Ajaxforum hoor geen dating site |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:24 schreef remco k het volgende:[..] je vergist je weer zoals gewoonlijk, ik lig blauw van het lachen, zo lachwekkende feyenoordsupporter als jij er bent....... whahaha....zo vaak als jij dat al hebt gezegd...voor een ieder die zich eventjes tegen jou verzet heb je alleen maar dit soort geklets...als je meelopers zoekt moet je bij die ene die nu bij de wastafel staat zijn... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: proost...ik neem er ook maar eentje... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:24 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] whahaha....jij wordt geirriteerd van mij??....ik heb hier eventjes een gesprekje met Remco en zoals al eerder aangegeven is het wellicht tijd dat jij je arm even gaat wassen.... blijkbaar zit je er zelf ook vrij diep in bij Sonja kereltje, vind je vriend dat wel goed als je met van die stinkende armen thuiskomt? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:26 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] whahaha....zo vaak als jij dat al hebt gezegd...voor een ieder die zich eventjes tegen jou verzet heb je alleen maar dit soort geklets...als je meelopers zoekt moet je bij die ene die nu bij de wastafel staat zijn... Enige waarmee ik mee loop is Johnnie(Walker) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:25 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] bij hoofdletters en puntjes gaat het om stijlvormen....dat is helaas voor onwetenden als jij iets heel anders dan spelling... nee, jij eigen spelling is goe wou je zeggen?, jij maakt geen spelfouten? |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:28 schreef remco k het volgende:[..] blijkbaar zit je er zelf ook vrij diep in bij Sonja kereltje, vind je vriend dat wel goed als je met van die stinkende armen thuiskomt? whahahaha......de enige bij wie ik er wellicht weleens inzit zonder dat jij het weet is bij jouw vrouwtje....maar dat komt simpelweg om dat jij de hele dag je gelijk zit te halen op allerlei forums.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:26 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] whahaha....zo vaak als jij dat al hebt gezegd...voor een ieder die zich eventjes tegen jou verzet heb je alleen maar dit soort geklets...als je meelopers zoekt moet je bij die ene die nu bij de wastafel staat zijn... grappig is wel dat mensen die de discussies over voetbal niet kunnen winnen, mij altijd persoonlijk gaan aanvallen.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: dat zou best wel kunnen hoor....mij hoor je dat niet zeggen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:28 schreef remco k het volgende:[..] blijkbaar zit je er zelf ook vrij diep in bij Sonja kereltje, vind je vriend dat wel goed als je met van die stinkende armen thuiskomt? 180 and eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeighty |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:30 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] whahahaha......de enige bij wie ik er wellicht weleens inzit zonder dat jij het weet is bij jouw vrouwtje....maar dat komt simpelweg om dat jij de hele dag je gelijk zit te halen op allerlei forums.... tof hoor, meneer heeft een grote mond online, poepoe, ben jij even stoer zeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: je valt een ander er anders wel over aan, verbeter de wereld begin bij jezelf weet je nog? |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:30 schreef remco k het volgende:[..] grappig is wel dat mensen die de discussies over voetbal niet kunnen winnen, mij altijd persoonlijk gaan aanvallen.. euh...allereerst hebben wij zelden een discussie over voetbal en bij het geven van een mening kun je niet winnen of verliezen...jammer dat jij dit forum blijkbaar als een wedstrijd ziet...en helaas moet ik me aansluiten bij degene die hier vaak keurig aangeven dat jij je vaak als eerste in woord nogal denigrerend uitlaat als in termen van "joh" en "ventje"....vind gewoon niet iedereen even leuk...."mijnheer" en "u" gaat wellicht ook wat ver, maar mischien dat je daar eens een beetje rekening mee kunt houden.... |
|
|
|