|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: heeejjjj hebben we tante til weer.....armpje netjes gewassen?? |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:32 schreef remco k het volgende:[..] je valt een ander er anders wel over aan, verbeter de wereld begin bij jezelf weet je nog? nee dat weet ik niet "nog"......sorry..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:33 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] euh...allereerst hebben wij zelden een discussie over voetbal en bij het geven van een mening kun je niet winnen of verliezen...jammer dat jij dit forum blijkbaar als een wedstrijd ziet...en helaas moet ik me aansluiten bij degene die hier vaak keurig aangeven dat jij je vaak als eerste in woord nogal denigrerend uitlaat als in termen van "joh" en "ventje"....vind gewoon niet iedereen even leuk...."mijnheer" en "u" gaat wellicht ook wat ver, maar mischien dat je daar eens een beetje rekening mee kunt houden.... volgens mij snap je het niet echt, nog 1 keer dan, verbeter de wereld begin bij jezelf, je valt mij persoonlijk aan zonder enige reden, doe dat dan ook niet wil je? |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: owww nu het even over een gelijke boeg wordt gegooid gaan we over op "stoer" en "poepoe"....jammer dat je je zo laat kennen remco, maar zal wel bij je persoonlijkheid horen....wat krijgen we hierna?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: je bent anders nog steeds met de discussie van Sonja bezig, misschien dat je nog antwoord kan geven op het feit, dat je vriend het al dan niet goed vind dat je er bij de vrouwtjes ook zo diep inzit |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep kan er weer in wat mij betreft, jaloers?? |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:35 schreef remco k het volgende:[..] volgens mij snap je het niet echt, nog 1 keer dan, verbeter de wereld begin bij jezelf, je valt mij persoonlijk aan zonder enige reden, doe dat dan ook niet wil je? waar heb ik jou dan aangevallen beste vriend?? ik reageer slechts op gelijke toon....dat noemt men een spiegel voorhouden....de eerste aanval komt helaas vaak vanuit jou....wellicht leer je er nog een beetje van.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:36 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] owww nu het even over een gelijke boeg wordt gegooid gaan we over op "stoer" en "poepoe"....jammer dat je je zo laat kennen remco, maar zal wel bij je persoonlijkheid horen....wat krijgen we hierna?? volgens mij praat ik niet 1 keer over je vriend of vriendin, zo wel moet je dat even quoten.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:36 schreef remco k het volgende:[..] je bent anders nog steeds met de discussie van Sonja bezig, misschien dat je nog antwoord kan geven op het feit, dat je vriend het al dan niet goed vind dat je er bij de vrouwtjes ook zo diep inzit heeft ze geen problemen mee.... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
|
|
|
p-style
|
|
|
anders maken jullie een nieuw forum aan genaamd "PATRICK VS REMCO" ik d8 dat het hier over urby ging :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:37 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] waar heb ik jou dan aangevallen beste vriend?? ik reageer slechts op gelijke toon....dat noemt men een spiegel voorhouden....de eerste aanval komt helaas vaak vanuit jou....wellicht leer je er nog een beetje van.... nou lees het dan nog maar een keertje terug kereltje, en houd jezelf die spiegel maar voor.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: je bedoelt zeker hij toch?? |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:10 schreef remco k het volgende:[..] jij en je weiffie maken het persoonlijk, ik reageer enkel op het feit dat Urby niet goed genoeg voor AJAX is kereltje, en verdedig mezelf als ik aangevallen wordt, of mag dat ook al niet? hopplaatje.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:38 schreef p-style het volgende:anders maken jullie een nieuw forum aan genaamd "PATRICK VS REMCO" ik d8 dat het hier over urby ging :P je hebt 100% gelijk kerel, ik verdedigde mezelf enkel, maar ik zal er wel mee kappen...
Ontopic:
hopelijk speelt SUlejmani ipv Urby de rest van het seizoen, die is namelijk gewoon een klasse beter dan hem |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:28 schreef remco k het volgende:[..] blijkbaar zit je er zelf ook vrij diep in bij Sonja kereltje, vind je vriend dat wel goed als je met van die stinkende armen thuiskomt? en hoplaatje....en vervolgens kwam ik met het spiegeltje.... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:38 schreef p-style het volgende:anders maken jullie een nieuw forum aan genaamd "PATRICK VS REMCO" ik d8 dat het hier over urby ging :P ja klopt...Urby out en Sulejmani in....maar dat roep ik echt al een hele tijd hoor.... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:40 schreef remco k het volgende:[..] je hebt 100% gelijk kerel, ik verdedigde mezelf enkel, maar ik zal er wel mee kappen... Ontopic: hopelijk speelt SUlejmani ipv Urby de rest van het seizoen, die is namelijk gewoon een klasse beter dan hem zie je...voetbalinhoudelijk hebben we zelden een discussie.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: even een paar posts daarvoor ook lezen he hoppaatje, want dat doe je dan weer niet, je bent namelijk zelf de eerste die op deze manier begint |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
...je zou er mee kappen...blijkbaar ben je toch bozer dan je zelf dacht....hou je nou gewoon aan je eigen toezeggingen...komt het allemaal goed.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: je bent ook nog maar net weer terug van een mooie poos weggeweest te zijn, we zijn slechts net begonnen, er zullen nog zat discussies volgen hoor, en ik verheug me er nu al op, maar laten we dit soort achtelijke discussies lekker aan anderen over,,, deal? |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:44 schreef remco k het volgende:[..] je bent ook nog maar net weer terug van een mooie poos weggeweest te zijn, we zijn slechts net begonnen, er zullen nog zat discussies volgen hoor, en ik verheug me er nu al op, maar laten we dit soort achtelijke discussies lekker aan anderen over,,, deal? okay remco.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ik wist dat je het zou snappen:): |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
als jij mij dan ook maar begrijpt... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zo,nu ff lekker biertje drinken en knuffellen jullie he?maar jullie zijn wel eikels wat betreft urby....... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:51 schreef joduh het volgende:zo,nu ff lekker biertje drinken en knuffellen jullie he?maar jullie zijn wel eikels wat betreft urby....... hoezo.....jij wilt urby graag in dit elftal houden?? ben dan echt benieuwd op welke gronden.....kan natuurlijk zijn dat ik het de grootste delen van de afgelopen 4 jaar niet meer heb gezien dus graag...vertel het me.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:51 schreef joduh het volgende:zo,nu ff lekker biertje drinken en knuffellen jullie he?maar jullie zijn wel eikels wat betreft urby....... Ik ben het vaak met je eens Joduh, maar wat betreft Urby zit je wat mij betreft helemaal fout. Morgen, als ik wat wakkerder ben, zal ik mijn mening eens geven en mijn bevindingen over Urby van de afgelopen wedstrijd. Want ik heb hem speciaal gevolgd de eerste helft en ik zat denk ik op nog geen 20 meter bij hem vandaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
ieder zijn mening en inzicht...maar ben benieuwd wie nu eigenlijk "voor" en wie "tegen" Urby is...en dan bedoel ik dat natuurlijk volledig in de context zoals bedoeld in dit topic... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Het is wel didelijk dat het meest zielige figuurtje op deze en vele andere forums deze Remco K is. Onze leugenaar. Deze man heeft geen baan, zit thuis zielig te wezen en post de ene na de andere onzin. Telkens weer blijkt dat ie er echt erg weinig van weet, zoals over de wedstrijd van gister... Deze jongen kun je eht niet serieus (meer) nemen, hij doet bovendien tegen iedereen die een beetje tegengas geeft erg vervelend. Naar mannetje ben je Remco, bah! |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:04 schreef Sonjajax het volgende:Het is wel didelijk dat het meest zielige figuurtje op deze en vele andere forums deze Remco K is. Onze leugenaar. Deze man heeft geen baan, zit thuis zielig te wezen en post de ene na de andere onzin. Telkens weer blijkt dat ie er echt erg weinig van weet, zoals over de wedstrijd van gister... Deze jongen kun je eht niet serieus (meer) nemen, hij doet bovendien tegen iedereen die een beetje tegengas geeft erg vervelend. Naar mannetje ben je Remco, bah! is dat voor of tegen Urby, Sonja? |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Ik ben voor Urby. Niet zozeer in de basis, maar zeker als stand in voor linksback, zoals tegen Liev en als linksbuiten, als Mickey eindelijk doorbreekt. Een fijne jongen, niet duur en een perfecte nummer 12. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:04 schreef Sonjajax het volgende:Ik ben voor Urby. Niet zozeer in de basis, maar zeker als stand in voor linksback, zoals tegen Liev en als linksbuiten, als Mickey eindelijk doorbreekt. Een fijne jongen, niet duur en een perfecte nummer 12. gaat nu echter even om Urby op linksbuiten volgens mij....en als stand in kun je voor iedereen zijn want dat betekent volgens mij dat er een betere in de basis staat...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door Patrick Buisman -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:01 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik ben het vaak met je eens Joduh, maar wat betreft Urby zit je wat mij betreft helemaal fout. Morgen, als ik wat wakkerder ben, zal ik mijn mening eens geven en mijn bevindingen over Urby van de afgelopen wedstrijd. Want ik heb hem speciaal gevolgd de eerste helft en ik zat denk ik op nog geen 20 meter bij hem vandaan. wacht ik morgen af.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:04 schreef Sonjajax het volgende:Het is wel didelijk dat het meest zielige figuurtje op deze en vele andere forums deze Remco K is. Onze leugenaar. Deze man heeft geen baan, zit thuis zielig te wezen en post de ene na de andere onzin. Telkens weer blijkt dat ie er echt erg weinig van weet, zoals over de wedstrijd van gister... Deze jongen kun je eht niet serieus (meer) nemen, hij doet bovendien tegen iedereen die een beetje tegengas geeft erg vervelend. Naar mannetje ben je Remco, bah! Hou toch op met dat provoceren van je mischien is hij manager bij een heel groot bedrijf en heeft een fantastisch leven met lieve kinderen.Doe is aan zelfreflectie en ga daarmee aan de slag muts |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:16 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Hou toch op met dat provoceren van je mischien is hij manager bij een heel groot bedrijf en heeft een fantastisch leven met lieve kinderen.Doe is aan zelfreflectie en ga daarmee aan de slag muts nou in die profielomschrijving pas jij in ieder geval zelf niet....zou je jezelf wel wat fatsoenlijker kunnen uitdrukken...geloof niet dat Remco jouw "hulp" nodig heeft om zich op juiste wijze te verwoorden tegen deze jonge dame... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:16 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Hou toch op met dat provoceren van je mischien is hij manager bij een heel groot bedrijf en heeft een fantastisch leven met lieve kinderen.Doe is aan zelfreflectie en ga daarmee aan de slag muts forum heeft weer een on topic onderdeel en jij begint als een of andere maf weer rare dingen uit te kramen....volgens mij ben jij hier de intrigant.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 21:06 schreef nemam-tiL het volgende:Allibabba bijvoorbeeld,maar dat mag toch??wat is daar mis mee.dat ging over EU voetbal en hopen dat de NL clubs winnen is goed voor het NL voetbal Ik kijk zo heel af en toe naar dat Feyenoord-forum ja en reageerde daar op iets wat ik interessant vond. Ik heb helemaal niets tegen Feyenoord en bij dat topic kon ik mijn ei kwijt. Het is een teken wat ik wil geven dat niet elke Ajacied Feyenoord haat. Juist een blijk van toenadering kan positief werken in de verhoudingen tussen supporters. De ellende tussen beide supportersgroepen ben ik kotsbeu. Het gaat om het voetbal en een Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax zijn de mooiste wedstrijden die er zijn. Dat Ajacieden Feyenoord haten, moeten ze zelf weten, maar respect hebben voor een club is het minste wat we kunnen doen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:04 schreef Sonjajax het volgende:Ik ben voor Urby. Niet zozeer in de basis, maar zeker als stand in voor linksback, zoals tegen Liev en als linksbuiten, als Mickey eindelijk doorbreekt. Een fijne jongen, niet duur en een perfecte nummer 12. Maar we hebben het nu over een Urby die in de basis staat op een plaats waar gewerkt moet worden en verwacht wordt dat je wat met een bal doet. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hee amsterdammer113?je zou morgen vertellen?;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:22 schreef alibabba het volgende:[..] Ik kijk zo heel af en toe naar dat Feyenoord-forum ja en reageerde daar op iets wat ik interessant vond. Ik heb helemaal niets tegen Feyenoord en bij dat topic kon ik mijn ei kwijt. Het is een teken wat ik wil geven dat niet elke Ajacied Feyenoord haat. Juist een blijk van toenadering kan positief werken in de verhoudingen tussen supporters. De ellende tussen beide supportersgroepen ben ik kotsbeu. Het gaat om het voetbal en een Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax zijn de mooiste wedstrijden die er zijn. Dat Ajacieden Feyenoord haten, moeten ze zelf weten, maar respect hebben voor een club is het minste wat we kunnen doen. Helemaal mee eens |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:04 schreef Sonjajax het volgende:Het is wel didelijk dat het meest zielige figuurtje op deze en vele andere forums deze Remco K is. Onze leugenaar. Deze man heeft geen baan, zit thuis zielig te wezen en post de ene na de andere onzin. Telkens weer blijkt dat ie er echt erg weinig van weet, zoals over de wedstrijd van gister... Deze jongen kun je eht niet serieus (meer) nemen, hij doet bovendien tegen iedereen die een beetje tegengas geeft erg vervelend. Naar mannetje ben je Remco, bah! het is wel duidelijk dat jij irritant zielig geval bent. remco heeft gwn gelijk wat betreft urby en omdat jij het niet van hem kunt winnen probeer je hem nu zwart te maken. het ergste van alles is, dat jij zegt dat hij een leugenaar is terwijl je dat zelf bent. Voorbeeld:
Sonjajax - zondag 22 augustus 2010 - 20:11 quote deeplink
En over je posts op andere fora: je jokt. Zowel bij FC Twente, Feyenoord als PSV heb ik je gezien. Op het overzicht van het huidige PSV-forum sta je in juni al 3 x, je start zelfs topics daar...
het was al goed tussen remco en Patrick en dan ga jij nog ff onrust lopen stoken, bah! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:22 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] forum heeft weer een on topic onderdeel en jij begint als een of andere maf weer rare dingen uit te kramen....volgens mij ben jij hier de intrigant.... Klopt ,intrigant irritant noem het maar op ik reageer alleen maar op een collega forum mag dat niet?? gij die zonder zonde is..... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:25 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] het is wel duidelijk dat jij irritant zielig geval bent. remco heeft gwn gelijk wat betreft urby en omdat jij het niet van hem kunt winnen probeer je hem nu zwart te maken. het ergste van alles is, dat jij zegt dat hij een leugenaar is terwijl je dat zelf bent. Voorbeeld: Sonjajax - zondag 22 augustus 2010 - 20:11 quote deeplink En over je posts op andere fora: je jokt. Zowel bij FC Twente, Feyenoord als PSV heb ik je gezien. Op het overzicht van het huidige PSV-forum sta je in juni al 3 x, je start zelfs topics daar... het was al goed tussen remco en Patrick en dan ga jij nog ff onrust lopen stoken, bah! ja bah Sonja....bah bah bah |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:28 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Klopt ,intrigant irritant noem het maar op ik reageer alleen maar op een collega forum mag dat niet?? gij die zonder zonde is..... nou het zou wellicht handiger zijn als je niet iedere keer olie op het vuur zou gooien....snap best dat je het vaak eens bent met Remco maar die kan echt zijn eigen boontjes wel doppen....hij is dan wel niet zo groot maar verbaal niet echt hulpbehoevend zoals ik het kan beoordelen... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja das waar. Maar speciaal voor jouw ben ik nog even wakker geworden. Ik heb gisteren de eerste helft extra goed gelet op het spel van onze discussiepunt Urby. Dat was ook makkelijk aangezien hij hemelsbreed nog geen 20 meter van mij af speelde. Wat mij opviel is dat Urby vrij weinig beweegt, zelfs tot afwachtends toe. Er is amper beweging te vinden bij hem. Het gaat allemaal plichtmatig terwijl Urby, en ja dat zeg ik, toch soms fraaie dingen kan laten zien. Wanneer Urby zichzelf nu eens bij zijn ballen grijpt en zichzelf gaat aansporen met te bewegen en de vrije ruimte te gaan opzoeken kan hij inderdaad van waarde zijn. Dit moet hij niet alleen in topwedstrijden doen, maar ook in wedstrijden tegen met alle respect een Roda of VVV. Daarnaast zal hij moeten werken aan zijn voortzetting, want 9 van de 10 voorzetten danwel passes komt niet aan bij de man waar hij voor bestemd is.
Urby moet dus feller en beweeglijker worden en daarnaast aan zijn voortzetting werken anders komt het nooit goed met hem. Maar ja, wat mij dan teleursteld is dat hij al 5 jaar, als het niet langer is, onderdeel uitmaakt van het eerste en dat hij dat nog steeds niet heeft bijgebracht.
Echter viel niet alleen Urby mij gisteren erg tegen, maar ook De Jong en De Zeeuw vond ik onvoldoende scoren. Maar ach das weer een ander topic ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:31 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja das waar. Maar speciaal voor jouw ben ik nog even wakker geworden. Ik heb gisteren de eerste helft extra goed gelet op het spel van onze discussiepunt Urby. Dat was ook makkelijk aangezien hij hemelsbreed nog geen 20 meter van mij af speelde. Wat mij opviel is dat Urby vrij weinig beweegt, zelfs tot afwachtends toe. Er is amper beweging te vinden bij hem. Het gaat allemaal plichtmatig terwijl Urby, en ja dat zeg ik, toch soms fraaie dingen kan laten zien. Wanneer Urby zichzelf nu eens bij zijn ballen grijpt en zichzelf gaat aansporen met te bewegen en de vrije ruimte te gaan opzoeken kan hij inderdaad van waarde zijn. Dit moet hij niet alleen in topwedstrijden doen, maar ook in wedstrijden tegen met alle respect een Roda of VVV. Daarnaast zal hij moeten werken aan zijn voortzetting, want 9 van de 10 voorzetten danwel passes komt niet aan bij de man waar hij voor bestemd is. Urby moet dus feller en beweeglijker worden en daarnaast aan zijn voortzetting werken anders komt het nooit goed met hem. Maar ja, wat mij dan teleursteld is dat hij al 5 jaar, als het niet langer is, onderdeel uitmaakt van het eerste en dat hij dat nog steeds niet heeft bijgebracht. vind persoonlijk dat Urby geen echte passeeraktie heeft, geen echte snelheid heeft en zijn voorzet is eigenlijk ronduit slecht...zou hem toch echt veel liever zien vanaf linkshalf met bijvoorbeeld Sulejmani voor zich.... |
|
|
|