BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 22 augustus 2010 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:32 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

vind persoonlijk dat Urby geen echte passeeraktie heeft, geen echte snelheid heeft en zijn voorzet is eigenlijk ronduit slecht...zou hem toch echt veel liever zien vanaf linkshalf met bijvoorbeeld Sulejmani voor zich....
Precies wat ik zeg dus. Beweeglijk, agressiever en een betere voortzetting ;-)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:33 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg dus. Beweeglijk, agressiever en een betere voortzetting ;-)
agree...en dat zie ik zelf van veel verder dan 20 meter.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 augustus 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:31 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

nou het zou wellicht handiger zijn als je niet iedere keer olie op het vuur zou gooien....snap best dat je het vaak eens bent met Remco maar die kan echt zijn eigen boontjes wel doppen....hij is dan wel niet zo groot maar verbaal niet echt hulpbehoevend zoals ik het kan beoordelen...
Ik geloof niet dat Remco mijn "hulp"nodig heeft daar gaat het ook niet om.Het is mijn maatje ook niet,ik ken hem niet eens maar ik mag toch wel mijn mening verkondigen.Toevallig sluit die vaak wel aan bij die van Remco en Pietje
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 22 augustus 2010 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:34 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

agree...en dat zie ik zelf van veel verder dan 20 meter.....
Ja hahaha. Ik meestal ook, maar nu heb ik eens extra op hem gelet en viel het me nog meer op. Dus daarom voelde ik me ook zo moe toen ik thuiskwam. Haha
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:22 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik kijk zo heel af en toe naar dat Feyenoord-forum ja en reageerde daar op iets wat ik interessant vond. Ik heb helemaal niets tegen Feyenoord en bij dat topic kon ik mijn ei kwijt. Het is een teken wat ik wil geven dat niet elke Ajacied Feyenoord haat. Juist een blijk van toenadering kan positief werken in de verhoudingen tussen supporters. De ellende tussen beide supportersgroepen ben ik kotsbeu. Het gaat om het voetbal en een Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax zijn de mooiste wedstrijden die er zijn. Dat Ajacieden Feyenoord haten, moeten ze zelf weten, maar respect hebben voor een club is het minste wat we kunnen doen.
amen
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:31 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

nou het zou wellicht handiger zijn als je niet iedere keer olie op het vuur zou gooien....snap best dat je het vaak eens bent met Remco maar die kan echt zijn eigen boontjes wel doppen....hij is dan wel niet zo groot maar verbaal niet echt hulpbehoevend zoals ik het kan beoordelen...
hoe groot was ik ook alweer:):) 1,15 ofzo toch?
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:32 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

vind persoonlijk dat Urby geen echte passeeraktie heeft, geen echte snelheid heeft en zijn voorzet is eigenlijk ronduit slecht...zou hem toch echt veel liever zien vanaf linkshalf met bijvoorbeeld Sulejmani voor zich....
je slaat de spijker op z'n kop, des te vreemder is het dat hij zoveel corners en vrij trappen mag nemen, al wordt dit wel iets minder.

Zelfde geld trouwens voor Suarez, die moet helemaal geen corner nemen maar in de 16 staan voor de "rommel" balletjes.
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:35 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat Remco mijn "hulp"nodig heeft daar gaat het ook niet om.Het is mijn maatje ook niet,ik ken hem niet eens maar ik mag toch wel mijn mening verkondigen.Toevallig sluit die vaak wel aan bij die van Remco en Pietje
en je vergeet Alibabba..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 augustus 2010 - 22:44   quote  deeplink  
ja sorry ab
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:39 schreef remco k het volgende:

[..]

hoe groot was ik ook alweer:):) 1,15 ofzo toch?
nee kleiner gaf je zelf aan....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 augustus 2010 - 22:47   quote  deeplink  
Zo groot als je in het leven staat
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:36 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ja hahaha. Ik meestal ook, maar nu heb ik eens extra op hem gelet en viel het me nog meer op. Dus daarom voelde ik me ook zo moe toen ik thuiskwam. Haha
Sommige vinden het misschien raar, maar ik houd een beetje op dezelfde manier als Piet Visser, veel bij van spelers en wedstrijden, ik zal binnenkort eens kijken of ik de details van de afgelopen 30 officiele wedstrijden van Urby eens op 1 papier kan krijgen, dus loopactie, meeverdedigen, ruimte zoeken, speloverzicht balverlies, goede acties, geslaagde passes voor en achteruit, en iedere wedstrijd een cijfer voor de getoonde mentalitei, ik zal er een foto van maken en hier posten (pin me hier niet op vast, want het is echt heel erg veel werk.)

Sommige mensen zeggen dat ik niet objectief naar Urby kijk, maar dat doe ik wel, wat heb ik er namelijk voor baat bij dat hij slecht speel en ik dus gelijk krijg? juist ja, helemaal niks...
Sonjajax
 Sonjajax - zondag 22 augustus 2010 - 23:05   quote  deeplink  
Wat een enorme bluf is dit zeg.
Sonjajax
 Sonjajax - zondag 22 augustus 2010 - 23:07   quote  deeplink  
Als vaste linksbuiten kan het een stuk beter, maar altijd houden en 5 jaar vastleggen
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 23:05 schreef Sonjajax het volgende:
Wat een enorme bluf is dit zeg.
Wat is bluf??
ajacied95
 ajacied95 - maandag 23 augustus 2010 - 00:11   quote  deeplink  
Echt werkelijk OVERAL, waar ik op dit forum kijk, zit die vreselijke Remco k met zijn grote bek weer mensen af te zeiken. Ik dacht dat dit een voetbalforum was. Maar het is eerder een Remco k forum waarin hij iedereen met feiten die nergens op slaan af loopt te zeiken. Hij verziekt echt heel dit forum. Wat een vreselijk zieke geest is die vent zeg.
p-style
 p-style - maandag 23 augustus 2010 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 00:11 schreef ajacied95 het volgende:
Echt werkelijk OVERAL, waar ik op dit forum kijk, zit die vreselijke Remco k met zijn grote bek weer mensen af te zeiken. Ik dacht dat dit een voetbalforum was. Maar het is eerder een Remco k forum waarin hij iedereen met feiten die nergens op slaan af loopt te zeiken. Hij verziekt echt heel dit forum. Wat een vreselijk zieke geest is die vent zeg.
helemaaal met je eens :) wat is bluf,, nooit gehoord van amsterdamse bluf,, miss maar eens opzoeken dan REMCO & kom jij wel eens in de arena of zit je hier alleen maar op dit forum aan je ... te trekken,, damn wats mis met jou,, je moet overal ook op reageren he,, echt niks te doen jij:P haha echt te grappig jij,, ga BLØF luisteren haha
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 23 augustus 2010 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:47 schreef remco k het volgende:

[..]

maar ik houd een beetje op dezelfde manier als Piet Visser, veel bij van spelers en wedstrijden
Piet Visser, is dat de broer van Ria?
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 23 augustus 2010 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 07:12 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

of van die urkervisser??
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 23 augustus 2010 - 09:58   quote  deeplink  
Varkevisser??
Kiljahboy
 Kiljahboy - maandag 23 augustus 2010 - 09:59   quote  deeplink  
Gaat het hier tegenwoordig over de familie van Piet Visser?
schol
 schol - maandag 23 augustus 2010 - 10:45   quote  deeplink  
Je moet urby proberen te verkopen nu krijg je er nog iets voor(als hij niet bij tekend) en gewoon sulimani op links zetten.
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 00:11 schreef ajacied95 het volgende:
mag jij even een voorbeeld geven waar ik BEGIN met iemand af te zeiken.... grappig dat mijn mening jou dusdanig irriteerd dat je er zelfs tijd insteekt, grappig.............
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 07:12 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

jij hebt blijkbaar erg veel verstand van voetbal, zeker als je hem niet eens kent....
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 00:36 schreef p-style het volgende:

[..]

helemaaal met je eens :) wat is bluf,, nooit gehoord van amsterdamse bluf,, miss maar eens opzoeken dan REMCO & kom jij wel eens in de arena of zit je hier alleen maar op dit forum aan je ... te trekken,, damn wats mis met jou,, je moet overal ook op reageren he,, echt niks te doen jij:P haha echt te grappig jij,, ga BLØF luisteren haha
Als jij allen wedstrijden nog moet bekijken die ik in de Arena, de Meer en het Olympisch die ik heb gezien, dan moet je nog een poosje meelopertje.

en de vraag over dat wat Bluf is, ging over een reactie van iemand anders, maar dat zal wel wat moeilijk te begrijpen zijn.....
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 10:45 schreef schol het volgende:
Je moet urby proberen te verkopen nu krijg je er nog iets voor(als hij niet bij tekend) en gewoon sulimani op links zetten.
100%gelijk
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:

[..]

Sommige vinden het misschien raar, maar ik houd een beetje op dezelfde manier als Piet Visser, veel bij van spelers en wedstrijden, ik zal binnenkort eens kijken of ik de details van de afgelopen 30 officiele wedstrijden van Urby eens op 1 papier kan krijgen, dus loopactie, meeverdedigen, ruimte zoeken, speloverzicht balverlies, goede acties, geslaagde passes voor en achteruit, en iedere wedstrijd een cijfer voor de getoonde mentalitei, ik zal er een foto van maken en hier posten (pin me hier niet op vast, want het is echt heel erg veel werk.)

Sommige mensen zeggen dat ik niet objectief naar Urby kijk, maar dat doe ik wel, wat heb ik er namelijk voor baat bij dat hij slecht speel en ik dus gelijk krijg? juist ja, helemaal niks...
Dit is bluf
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 18:55   quote  deeplink  
Op zeker dat Remco K, die inderdaad doet of alles om hem draait maar niet op enig voetbalverstand te betrappen is, nooit in de Arena komt
joduh
 joduh - maandag 23 augustus 2010 - 18:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

hahah,volgens mij heb jij tijd zat????
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:53 schreef Sonjajax het volgende:

[..]

Dit is bluf
wat is er aan bluf aan dan???
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:55 schreef Sonjajax het volgende:
Op zeker dat Remco K, die inderdaad doet of alles om hem draait maar niet op enig voetbalverstand te betrappen is, nooit in de Arena komt
ik durf er wel een jaarsalaris op te verwedden dat ik minimaal 2 keer zo veel wedstrijden in de stadions heb gezien als jijzelf, dus niet zo'n grote mond..

En wederom ben je weer eens drukker met mij dan met AJAX, het lukt je toch niet mij weg te krijgen, daar ben je namelijk niet slim genoeg voor, steek je tijd dus maar gewoon in andere dingen die je al dan niet boeien...
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:55 schreef joduh het volgende:

[..]

hahah,volgens mij heb jij tijd zat????
yep, sommige mensen hebben die luxe positie, toch heb ik een klein eigen bedrijfje in opbouw en ben manager bij een redelijk groot bedrijf waar ik 60a70 uur werk, gelukkig bestaat er tegenwoordig een laptop en heb ik daar vaak zat tijd voor. HAHAHAHA.

Maar alles bijhouden is iets wat ik van thuis uit heb meegekregen, doe het voornamelijk bij jonge spelers, daarom heb ik ook veel van Urby
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 23 augustus 2010 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:48 schreef remco k het volgende:

[..]

mag jij even een voorbeeld geven waar ik BEGIN met iemand af te zeiken.... grappig dat mijn mening jou dusdanig irriteerd dat je er zelfs tijd insteekt, grappig.............
whahahaha Remco...volgens mij weet je zelf ook wel dat dat een open deur is.....
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 23 augustus 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 19:29 schreef remco k het volgende:

[..]

ik durf er wel een jaarsalaris op te verwedden dat ik minimaal 2 keer zo veel wedstrijden in de stadions heb gezien als jijzelf, dus niet zo'n grote mond..

En wederom ben je weer eens drukker met mij dan met AJAX, het lukt je toch niet mij weg te krijgen, daar ben je namelijk niet slim genoeg voor, steek je tijd dus maar gewoon in andere dingen die je al dan niet boeien...
he Remco....hou je nou gewoon eens een beetje in...je laat je echt weer helemaal gekmaken....kijk...als ze nou lang, blond en lekker is mag je je natuurlijk wel gek laten maken maar weet eigenlijk wel zeker dat ze dat niet is...
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:39 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

he Remco....hou je nou gewoon eens een beetje in...je laat je echt weer helemaal gekmaken....kijk...als ze nou lang, blond en lekker is mag je je natuurlijk wel gek laten maken maar weet eigenlijk wel zeker dat ze dat niet is...
ik dacht eerder aan klein dik en lelijk, zonder vriend maar ze zal wel een goed karakter hebben
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 23 augustus 2010 - 20:42   quote  deeplink  
dat zal het zijn...laat haar dan lekker reageren en maak het zelf nou niet zo persoonlijk...je weet wat er van kan komen....hihihihihi
joduh
 joduh - maandag 23 augustus 2010 - 20:46   quote  deeplink  
dit heeft niks meer met discussieren te maken he? ff normaal blijven doen.....
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:42 schreef Patrick Buisman het volgende:
dat zal het zijn...laat haar dan lekker reageren en maak het zelf nou niet zo persoonlijk...je weet wat er van kan komen....hihihihihi
mensen vallen mij aan, pas dan reageer ik terug, ik heb er eigenlijk wel lol in dat anderen zo druk met mij bezig zijn.... hahahahah.
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:46 schreef joduh het volgende:
dit heeft niks meer met discussieren te maken he? ff normaal blijven doen.....
dan moet je even mevrouw aanspreken die alleen maar met mij bezig is op dit forum, ik heb er helemala geen behoefte aan, maar heb er wel lol in dat ze er zo druk mee is
p-style
 p-style - maandag 23 augustus 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Als jij allen wedstrijden nog moet bekijken die ik in de Arena, de Meer en het Olympisch die ik heb gezien, dan moet je nog een poosje meelopertje.

en de vraag over dat wat Bluf is, ging over een reactie van iemand anders, maar dat zal wel wat moeilijk te begrijpen zijn.....
haha idd dan moet ik miss nog een poosje en wat dan nog,, maar als jij in een kist lig zit ik waarschijnlijk nog in het stadion te juichen en denk ik hmm heb ik remco al ingehaald :P hahaha of miss heb ik ook al heel wat wedstrijden gezien in het Olympisch stadion de Meer en de Arena je weet helemaal niks over mij,, en wat maakt mij een meelopertje,, omdat ik ook vind zoals veel andere dat je gwn niks beters te doen heb en op iedereen wel commentaar heb of overal moet ingaan,, ik heb gwn een eigen mening oh,, maarja jij weet het allemaal beter he haha echt pracht figuur jij je laat je zelfs door een kind gek maken of ben ik een oude vent tjaah wie weet :P remcotje remcotje toch schaam je zelf
Pietje
 Pietje - maandag 23 augustus 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:22 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik kijk zo heel af en toe naar dat Feyenoord-forum ja en reageerde daar op iets wat ik interessant vond. Ik heb helemaal niets tegen Feyenoord en bij dat topic kon ik mijn ei kwijt. Het is een teken wat ik wil geven dat niet elke Ajacied Feyenoord haat. Juist een blijk van toenadering kan positief werken in de verhoudingen tussen supporters. De ellende tussen beide supportersgroepen ben ik kotsbeu. Het gaat om het voetbal en een Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax zijn de mooiste wedstrijden die er zijn. Dat Ajacieden Feyenoord haten, moeten ze zelf weten, maar respect hebben voor een club is het minste wat we kunnen doen.
Goed onder woorden gebracht, alibabba. Ook ik kom zo nu en dan op het Feyenoord-forum en wel om dezelfde redenen als jij!
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:00 schreef p-style het volgende:

[..]

haha idd dan moet ik miss nog een poosje en wat dan nog,, maar als jij in een kist lig zit ik waarschijnlijk nog in het stadion te juichen en denk ik hmm heb ik remco al ingehaald :P hahaha of miss heb ik ook al heel wat wedstrijden gezien in het Olympisch stadion de Meer en de Arena je weet helemaal niks over mij,, en wat maakt mij een meelopertje,, omdat ik ook vind zoals veel andere dat je gwn niks beters te doen heb en op iedereen wel commentaar heb of overal moet ingaan,, ik heb gwn een eigen mening oh,, maarja jij weet het allemaal beter he haha echt pracht figuur jij je laat je zelfs door een kind gek maken of ben ik een oude vent tjaah wie weet :P remcotje remcotje toch schaam je zelf
jullie zijn er drukker mee dan ik, hoe zielig is dat, tjaa je kunt het niet winnen in een discussie en moet dan op de man gaan spelen, beetje zielig vind je zelf ook niet..
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:20 schreef Sonjajax het volgende:
Remco K werkt helemaal niet, Hij zit werkloos of arbeidsongeschikt thuis en nooit in het stadion
Je bent er maar druk mee weiffie, ik snap dat je van me houd, echt waar maar ik wil niks van je weten, ik mag je namelijk totaal niet....
p-style
 p-style - maandag 23 augustus 2010 - 21:38   quote  deeplink  
welke discussie kan ik niet winnen van je dan,, ik zeg gwn dat je overal op moet reageren "beter weter" ik vraag verder niet of je op mij wil reageren,, ik heb nog nooit een discussie met je gehad over voetbal,,en volgens mij ben jij nog altijd het drukst,, op elke pagina hier alleen staat je naam al 10 x omdat je met iedereen in discussie moet gaan want je trekt je alles aan :P haha je bent gwn irritant verder heb ik no problem met je,, ik lach er gwn om
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 augustus 2010 - 21:39   quote  deeplink  
Ik volg deze discussie al een tijdje en ben het helemaal met Remco eens (bijna altijd eigenlijk). En het valt me ook op dat op het topic over de arbitrage tegen Dinamo Kiev na Sonjajax ook zoals Remco zegt alleen maar hem aanvalt, over Emanuelson en als ze dat niet wint gaat ze het persoonlijk aanpakken en dan reageert Remco er natuurlijk op en dan lullen anderen dat Remco het steeds persoonlijk maakt, terwijl hij enkel reageert op de anderen..
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:39 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik volg deze discussie al een tijdje en ben het helemaal met Remco eens (bijna altijd eigenlijk). En het valt me ook op dat op het topic over de arbitrage tegen Dinamo Kiev na Sonjajax ook zoals Remco zegt alleen maar hem aanvalt, over Emanuelson en als ze dat niet wint gaat ze het persoonlijk aanpakken en dan reageert Remco er natuurlijk op en dan lullen anderen dat Remco het steeds persoonlijk maakt, terwijl hij enkel reageert op de anderen..
bedankt, gelukkig hebben er nog mensen verstand, al zul je nu wel weer te horen krijgen dat je een slijmbal bent, blablabla.....
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 augustus 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

bedankt, gelukkig hebben er nog mensen verstand, al zul je nu wel weer te horen krijgen dat je een slijmbal bent, blablabla.....
Idd.. Naja ik lees dit allemaal en antwoord wanneer het nodig is, maar ik ben het wel bijna altijd met je eens, especially Emanuelson..
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:45 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Idd.. Naja ik lees dit allemaal en antwoord wanneer het nodig is, maar ik ben het wel bijna altijd met je eens, especially Emanuelson..
en zo antwoord iedereen wanneer hij of zei dat wil, de 1 wat meer, de ander wat minder.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 augustus 2010 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 22:17 schreef Sonjajax het volgende:
eerst maar eens goed nederlands leren Remco, in je toch al onzinnige posts wemelt het van de taalfouten
Dat komt omdat je tijdens het typen vaak verkeerd typt.. En so what als iemand het verkeerd typt.. Als het maar te lezen is
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 23 augustus 2010 - 22:25   quote  deeplink  
man man man wat zijn er toch pauperds ( fout nederlands sonjajax?? BOEIE!!) op dit forum!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5925
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0086610