BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 22:17 schreef Sonjajax het volgende:
eerst maar eens goed nederlands leren Remco, in je toch al onzinnige posts wemelt het van de taalfouten
VERBETER DE WERELD< BEGIN BIJ JEZELF, weet je nog.....

Ik denk trouwens dat jij de top wel haalt qua onzinnige posts, aangezien jij niks meer kan dan een poging doen mij aan te vallen, eigenlijk wel grappig.... je houd gewoon van me:):)
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 22:36 schreef Sonjajax het volgende:
houd is met dt remco
Houd is met dt Remco.

Verbeter de wereld, begin bij jezelf, weet je nog??
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 23 augustus 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 22:25 schreef Aaaaight het volgende:
man man man wat zijn er toch pauperds ( fout nederlands sonjajax?? BOEIE!!) op dit forum!
juist man
Tommy020
 Tommy020 - maandag 23 augustus 2010 - 23:14   quote  deeplink  
Laat Sulejmani maar lekker in de luwte van Arnhem zijn vorm weer vinden, zodat hij het eindelijk kan gaan laten zien bij Ajax. Emanuelson tjah wat moet ik zeggen... Het is een jongen die zo een goede voetballer had kunnen worden. Maar het ligt aan zijn opleiding dat hij zelf denk ik ook niet meer weet wat zijn positie is. Ik geloof dat die jonge de hele linkerflank al heeft gehad. Hij heeft ambitie om naar het buitenland te gaan. Tuurlijk is heel begrijpelijk meer geld en hij is weg uit de Micky mouse competitie(mocht hij in Engeland, Frankrijk, Spanje of Duitsland gaan voetballen) maar kom op, wat gaat Ajax die clubs wijsmaken? Dit is een hele goeie... uhm tjah linkerflank speler. Kortom zoals ik al zei laat sulejmani maar een jaartje vertrekken, dan heeft ajax een salaris minder te betalen en ook zeker niet een van de minste. en laat Emanuelson lekker staan want die snapt het spelletje in ieder geval wat Ajax speelt ook omdat hij uit de eigen opleiding komt. En dan kan hij er misschien nog een paar mooie inleggen. En laat Urby het lekker uitvechten met Eriksen wie de beste is.
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 23:14 schreef Tommy020 het volgende:
Laat Sulejmani maar lekker in de luwte van Arnhem zijn vorm weer vinden, zodat hij het eindelijk kan gaan laten zien bij Ajax. Emanuelson tjah wat moet ik zeggen... Het is een jongen die zo een goede voetballer had kunnen worden. Maar het ligt aan zijn opleiding dat hij zelf denk ik ook niet meer weet wat zijn positie is. Ik geloof dat die jonge de hele linkerflank al heeft gehad. Hij heeft ambitie om naar het buitenland te gaan. Tuurlijk is heel begrijpelijk meer geld en hij is weg uit de Micky mouse competitie(mocht hij in Engeland, Frankrijk, Spanje of Duitsland gaan voetballen) maar kom op, wat gaat Ajax die clubs wijsmaken? Dit is een hele goeie... uhm tjah linkerflank speler. Kortom zoals ik al zei laat sulejmani maar een jaartje vertrekken, dan heeft ajax een salaris minder te betalen en ook zeker niet een van de minste. en laat Emanuelson lekker staan want die snapt het spelletje in ieder geval wat Ajax speelt ook omdat hij uit de eigen opleiding komt. En dan kan hij er misschien nog een paar mooie inleggen. En laat Urby het lekker uitvechten met Eriksen wie de beste is.
Maar dat is het dus juist, hij is al in vorm aan het raken, als ajax hem nu verhuurd, moeten we eigenlijk aan het einde van dit seizoen verkopen, anders is hij helemaal niks meer waard, ik heb dan toch liever dat hij zoals nu hij redelijk in vorm begint te raken, gewoon voor ons speelt
Afcarius
 Afcarius - dinsdag 24 augustus 2010 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 23:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dat is het dus juist, hij is al in vorm aan het raken, als ajax hem nu verhuurd, moeten we eigenlijk aan het einde van dit seizoen verkopen, anders is hij helemaal niks meer waard, ik heb dan toch liever dat hij zoals nu hij redelijk in vorm begint te raken, gewoon voor ons speelt
Tenzij Sulejmani het uitstekend doet bij Vitesse en goed in vorm terugkeert bij ajax. Ik denk dat het voor die jongen zelf beter is als hij een jaartje vertrekt. Voor ajax is het om twee redenen beter. 1 scheelt een hoop Salaris en we gaan toch wel verlies maken maar hoe minder hoe beter. 2 De ontwikkeling van jongens als Özbilic en Jozefszoon wordt niet langer in de weg gestaan door Sulejmani doordat zei de directe vervangers worden. En ik vind Urby een goede speler voor ajax, jammer dat hij wat wisselvallig is, maar het is een echte ajacied en is zeker wel ajax waardig. Zeker nu we dat koningskoppel voorin hebben.
Als iedereen die in de basis stond tegen Roda zaterdag blijft dan worden wij landskampioen. ( Dus ook Urby moet blijven)
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 00:00 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Tenzij Sulejmani het uitstekend doet bij Vitesse en goed in vorm terugkeert bij ajax. Ik denk dat het voor die jongen zelf beter is als hij een jaartje vertrekt. Voor ajax is het om twee redenen beter. 1 scheelt een hoop Salaris en we gaan toch wel verlies maken maar hoe minder hoe beter. 2 De ontwikkeling van jongens als Özbilic en Jozefszoon wordt niet langer in de weg gestaan door Sulejmani doordat zei de directe vervangers worden. En ik vind Urby een goede speler voor ajax, jammer dat hij wat wisselvallig is, maar het is een echte ajacied en is zeker wel ajax waardig. Zeker nu we dat koningskoppel voorin hebben.
Als iedereen die in de basis stond tegen Roda zaterdag blijft dan worden wij landskampioen. ( Dus ook Urby moet blijven)
Sulejmani verhuren is gewoon kapitaalvernietinging, juist nu hij wel goed speelt moet AJAX daar van profiteren, hij remt ook die jongens niet af, als ze beter als hem zijn/worden dan komen ze er wel..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 24 augustus 2010 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:39 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik volg deze discussie al een tijdje en ben het helemaal met Remco eens (bijna altijd eigenlijk). En het valt me ook op dat op het topic over de arbitrage tegen Dinamo Kiev na Sonjajax ook zoals Remco zegt alleen maar hem aanvalt, over Emanuelson en als ze dat niet wint gaat ze het persoonlijk aanpakken en dan reageert Remco er natuurlijk op en dan lullen anderen dat Remco het steeds persoonlijk maakt, terwijl hij enkel reageert op de anderen..
blablablablablabla......kan er werkelijk geen touw aan vastknopen...wat een waardeloos verhaal......
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 24 augustus 2010 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 09:31 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

blablablablablabla......kan er werkelijk geen touw aan vastknopen...wat een waardeloos verhaal......
als het in jou voordeel zou zijn, zou je het dan plotseling wel snappen?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 24 augustus 2010 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 09:35 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

Idd! Haha!
eSCee
 eSCee - dinsdag 24 augustus 2010 - 10:08   quote  deeplink  
Leuk dat gezeik over urby.... maar in vergelijking met sulejmani is de keuze voor urby te rechtvaardigen

Punt 1 heeft urby veel meer loopvermogen.
Punt 2 is urby verdedigend gezien 3 klasses beter

Om sulejmani op basis van enkele invalbeurten waarbij hij wel fitter en gretiger oogt dan voorgaande jaren (maar zonder beslissende acties)meteen als vervanger van urby neer te zetten, gaat me iets te ver.

Urby is een kind van de opleiding. Sulley is een aankoop en zal meer moeten geven dan wat ie heeft gedaan..
joduh
 joduh - dinsdag 24 augustus 2010 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 10:08 schreef eSCee het volgende:
Leuk dat gezeik over urby.... maar in vergelijking met sulejmani is de keuze voor urby te rechtvaardigen

Om sulejmani op basis van enkele invalbeurten waarbij hij wel fitter en gretiger oogt dan voorgaande jaren (maar zonder beslissende acties)meteen als vervanger van urby neer te zetten, gaat me iets te ver.

Urby is een kind van de opleiding. Sulley is een aankoop en zal meer moeten geven dan wat ie heeft gedaan..
eSCee je hebt het helemaal bij het rechte eind!klasse!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 24 augustus 2010 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 09:35 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

euh nee dat denk ik niet...nu kan ik echter niet eens bepalen of het in mijn voor- of nadeel is....dus snappen heeft weinig tot niets met voor- of nadeel te maken...of is dit niet in je voordeel?? (want volgens jouw logica snap je het dan niet...)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 24 augustus 2010 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 09:46 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Idd! Haha!
euh...nee dus...
swennos
 swennos - dinsdag 24 augustus 2010 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 10:08 schreef eSCee het volgende:

urby speelt nu al een jaar of 5 / 6 in ajax 1 en hij heeft mij niet echt kunnen overtuigen. hij zal nu toch ook wel een dragende functie moeten hebben in het team .hij heeft hele goeie wedstrijden gespeeld hoor maar we hebben er ook veel verloren door hem en heeft ons in principe veel geld gekost. door hem ( omdat die als verdediger gaat lopen met de bal ) zijn we 2 kampioenschappen misgelopen en een keer champions leage (tegen kopenhagen )
daninho
 daninho - dinsdag 24 augustus 2010 - 10:49   quote  deeplink  
Urby gauw weg doen...van het weekend weer geen knikker geraakt...Zet dan Eriksen erin of geef mikcy een kans,want urby wil meer geld verdienen hij is dat geld niet eens waard,met een of twee goede wedstrijden per jaar....
eSCee
 eSCee - dinsdag 24 augustus 2010 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 10:37 schreef swennos het volgende:

[..]

urby speelt nu al een jaar of 5 / 6 in ajax 1 en hij heeft mij niet echt kunnen overtuigen. hij zal nu toch ook wel een dragende functie moeten hebben in het team .hij heeft hele goeie wedstrijden gespeeld hoor maar we hebben er ook veel verloren door hem en heeft ons in principe veel geld gekost. door hem ( omdat die als verdediger gaat lopen met de bal ) zijn we 2 kampioenschappen misgelopen en een keer champions leage (tegen kopenhagen )
Dat vind ik een bald statement...

In mijn herinneringen zit toch echt de eigen goal van Vermaelen gegrift tegen Kopenhagen... Dus die miljoenen van Arsenal waren te weinig..

En de fout van Escude tegen Grazer..hij moet zich niet meer in nederland vertonen

En Huntelaar mistte de pingel tegen Praag...Poeheee..beter blijft hij ook ver weg..

Kom toch op..beetje zwart wit denken van.

Klopt dat Urby verder had moeten zijn, maar hij is geen type drager of leider. en als je dan toch op details gaat kijken, met al die verschillende trainers, verschillende posities...tjsa zo blijven we bezig.
swennos
 swennos - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 10:50 schreef eSCee het volgende:

[..]

In mijn herinneringen zit toch echt de eigen goal van Vermaelen gegrift tegen Kopenhagen... Dus die miljoenen van Arsenal waren te weinig..

En de fout van Escude tegen Grazer..hij moet zich niet meer in nederland vertonen

En Huntelaar mistte de pingel tegen Praag...Poeheee..beter blijft hij ook ver weg..

Klopt dat Urby verder had moeten zijn, maar hij is geen type drager of leider. en als je dan toch op details gaat kijken, met al die verschillende trainers, verschillende posities...tjsa zo blijven we bezig.
kun je mij dan de echte positie vertellen van urby ??? want hij heeft overal al gespeeld linksback linkshalf op 10 mid mid en hij heeft nergens heel goed gepresteerd ik ben het echt zat dat mensen altijd maar zeggen hij is een gemaakte linksbuiten en als die linksback speeld is die weer een gemaakte linksback mijn conclusie is hij kan nergens ECHT goed uit de voeten nogmaals hij heeft echt mooie dingen laten zien hoor maar dat is hooguit 5 keer in een seizoen
swennos
 swennos - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:

[..]

[/huntelaar en vemaelen hebben allebei iets bijgedragen aan ajax dat waren spelers die bijna iedere wedstrijd ajax beter maken dat waren gewoon incidentiele fouten
swennos
 swennos - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:09   quote  deeplink  
vermaelen en huntelaar waren spelers die ajax echt beter maakten en bijna elke wedstrijd iets toevoegde dat waren incidentiele fouten
joduh
 joduh - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:12   quote  deeplink  
lees eerst hele topic maar door man,er is al van alles gezegt wat voor of tegen urby is......
de ene zijn favoriet en de ander totaal niet.....
laat het eens klaar zijn,hij voetbalt nog bij ajax,martin stelt hem (nog) elke week op....dus?
Al dat blijvende gezeik over hem,ben er klaar mee......gedver!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 11:12 schreef joduh het volgende:
lees eerst hele topic maar door man,er is al van alles gezegt wat voor of tegen urby is......
laat het eens klaar zijn,hij voetbalt nog bij ajax,martin stelt hem (nog) elke week op....dus?
bedoel je getver??
swennos
 swennos - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 11:12 schreef joduh het volgende:
als je er klaar mee bent dan moet je toch echt zeker geen topic over Emanuelson lezen
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:16   quote  deeplink  
remco waar baseer je op dat Sulejmani zijn vorm terug krijgt ?
eSCee
 eSCee - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:16   quote  deeplink  
Om het langdurige topic af te sluiten voordat we aan Urby's zelfvertrouwen zitten..

ik ben t wel met je eens swennos, maar niet in de zin van, urby er uit zetten en sulejmani er in.

Ik vind het een middenvelder, hij heeft aanvallende en verdedigende kwaliteiten, blinkt in beide niet uit nee. maar heeft wel overzicht en loopvermogen. dus linkshalf...
joduh
 joduh - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 11:15 schreef swennos het volgende:

[..]

als je er klaar mee bent dan moet je toch echt zeker geen topic over Emanuelson lezen
in elk topic gaat het over urby vrind
joduh
 joduh - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 11:15 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

bedoel je getver??
oh?schrijf je dat zo?thanx
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:21   quote  deeplink  
swennos je praat echt poep kerel.. 1 speler de schuld geven van het iets niet behalen.. hey weet je.. vorig seizoen hebben we meer gescoort en minder tegen gekregen dan ooit door urby !! en wat zijn jullie voor supporters.. geen stadion gasten volgens mij als je het mij vraagt.. Urby word namelijk wel gesteund door het ajax publiek.. tuurlijk doet hij wel eens wat fout.. maar ook gezien hoeveel mooie ballen hij geeft ? ja hij staat al 6 jaar in het eerste van Ajax door 5 verschillende trainers.. en elk jaar een andere positie.. dat is kut geloof me.. maar kan me nog een OS en een EK herinderen waar hij op half stond en daar ver uit samen met Vermeer de 2 besten waren...
Jacco
 Jacco - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Volgens mij bedoel je 'bold' statement ;)

En on-topic: Urby en Sulejmani zijn allebei spelers die niet vaak genoeg hun volle potentie benutten. Ik zie de laatste tijd wel weer veel goede dingen van Sulejmani waardoor ik wel heel benieuwd ben hoe het 90 minuten lang zal doen.
joduh
 joduh - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:24   quote  deeplink  
wtf is een boldstatement?
of wtf is een baldstatement?
geef mij maar jip en janneke taal hahahah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 augustus 2010 door joduh --
swennos
 swennos - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 11:21 schreef nummer10 het volgende:
swennos je praat echt poep kerel.. 1 speler de schuld geven van het iets niet behalen.. hey weet je.. vorig seizoen hebben we meer gescoort en minder tegen gekregen dan ooit door urby !! en wat zijn jullie voor supporters.. geen stadion gasten volgens mij als je het mij vraagt.. Urby word namelijk wel gesteund door het ajax publiek.. tuurlijk doet hij wel eens wat fout.. maar ook gezien hoeveel mooie ballen hij geeft ? ja hij staat al 6 jaar in het eerste van Ajax door 5 verschillende trainers.. en elk jaar een andere positie.. dat is kut geloof me.. maar kan me nog een OS en een EK herinderen waar hij op half stond en daar ver uit samen met Vermeer de 2 besten waren...
en wat is urby zijn enorm grote bijdrage geweest dan aan het vele score en weinig doelpunten tegen van vorig jaar en ik heb al meerdere keren gezecht dat die ook hele mooie dingen hebt laten zien en dat die ook goeie wedstrijden heeft gespeeld
swennos
 swennos - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:27   quote  deeplink  
gezegd
joduh
 joduh - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 11:27 schreef swennos het volgende:

[..]

en wat is urby zijn enorm grote bijdrage geweest dan aan het vele score en weinig doelpunten tegen van vorig jaar en ik heb al meerdere keren gezecht dat die ook hele mooie dingen hebt laten zien en dat die ook goeie wedstrijden heeft gespeeld
gelukkig,ik ben niet de enige met een iq lager dan 70 hier.......
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 11:19 schreef joduh het volgende:

[..]

oh?schrijf je dat zo?thanx
geen probleem...your welcome
Jacco
 Jacco - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 11:24 schreef joduh het volgende:
wtf is een boldstatement?
of wtf is een baldstatement?
geef mij maar jip en janneke taal hahahah
bold statement = sterk verhaal

Jip zei tegen Janneke: Die Ulrich van Gobbel was best een slimme vent.
Janneke: Dat is best wel een 'bold statement'
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 11:28 schreef joduh het volgende:

[..]

gelukkig,ik ben niet de enige met een iq lager dan 70 hier.......
:D hij snapt niet dat ik doelde op dat het een team prestatie is net zoals hij aangaf dat het mislopen van landstitels en missen van CL aan urby lag.. net zo Boldverhaal...
joduh
 joduh - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:56   quote  deeplink  
ik begrijp het 10 ;-)
superron
 superron - dinsdag 24 augustus 2010 - 12:31   quote  deeplink  
Ik wil voorstellen om actie te starten voor Emanuelson moet weg!!
Deze man kost ons de laatste jaren al de champions league.
Hij blijft fouten maken maar niemand ziet het! en hij maar naar zijn mede spelers wijzen terwijl hij zijn man laat lopen.
Urby go Vitesse of Haarlem aub.
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 13:37   quote  deeplink  
Nou superon.. Emanuelson naar vitesse daar kan je miss nog wat voor vangen!!
p-style
 p-style - dinsdag 24 augustus 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 12:31 schreef superron het volgende:
Hij blijft fouten maken maar niemand ziet het! en hij maar naar zijn mede spelers wijzen terwijl hij zijn man laat lopen.
hahahaha als niemand het ziet,, hahahaha zie jij het toch ook niet,, Dus hoe weet je dat dan?? Urby is een echte ajacied,, en iedereen maakt fouten,, en laat hem lekker een wisselvallige speler zijn,, ik kan van hem genieten in goede doen,, check zijn goals tegen az en psv,, toen hoorde je niemand klagen,, en na dit seizoen loopt zijn contract af en ben je van hem af,, en ik hoop dan dat jozefzoon, aras of zeegelaar op die positie komt te staan gwn eigen jeugd,, sulejmani mag van mij weg ook al is hij een goeie speler en komt dat er bij ajax niet echt uit jammer maar het is niet anders hij heeft zijn kanse gehad,,
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 24 augustus 2010 - 14:17   quote  deeplink  
Zijn we met zn alle het werelddoelpunt tegen PSV vorig seizoen vergeten? Van nota bene Emanuelson.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 12:31 schreef superron het volgende:
ajacied ?
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 14:28   quote  deeplink  
Niemand is zijn goal vergeten.. Maar die heeft sno ook gemaakt.. Zoek maar op youtube.. Hij kan je nou telkens zegge weet je de goal nog tegen psv.. Prachtig doelpunt.. Maar voor de rest op 4 prachtige doelpunten heb je nog aan hem.. Als je hem nou zou wisselen 4 keer per jaar en dan 4 die 4 goals had gemaakt is het anders maar hij heeft dan zullen we maar zegge 2 minuten goede dingen gedaan.. Pfoee.. Fijn.. Iedere speler zelfs jij kiljahboy kan zoon doelpunt maken.. In 40 wedstrijden komt er OOIT een mooie goal..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 14:35   quote  deeplink  
heozo alleen kijken naar doelpunten ???
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 14:41   quote  deeplink  
Ja inderdaad.. Je mag best kijken nar doelpunten maar ik weet zeker dat we het over emanuelson hebben er 298 duizend keer gezegt is dat emanuelson tegen psv een wondergoal had gemaakt.. Ja prima.. Maar hij zou eens minder mooie goals moeten maken.. en dan 15 moeten scoren.. of daarbij 10 assists geven.. 1 goal(mooie) Wil toch niet zegge dat je een wereld speler ben??
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 14:55   quote  deeplink  
dat zeg ik ook niet.. maar hoezo alleen assists goals dan ? maar ja als je zelf geen bal kan raken dan snap je nie wat voor soort speler hij is..
XXX
 XXX - dinsdag 24 augustus 2010 - 15:01   quote  deeplink  
wedden dat Urby morgen weer begint....
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 15:05   quote  deeplink  
Vertel wat voor een speler is emanuelson.. Van de 1 mans acties en dan 2e man bal kwijt raken? Een Man van de lage voorzette als ze hoog moeten zijn en hoge voorzette als ze laag maken zijn?? Een man die van 13476 keer op doel schieten er 13400 niet op doel gaan maar de 2e ring in vliegen?? Vertel het mij maar.. Een aanvaller aan de linker kant moet assists geven en en hoop goals maken.. 10 a 11 goals en aan aantal assists zijn prima.. En dan moet onverwachte acties komen.. Waardoor de tegenstander ook bang word voor ema. Dat zijn ze niet.. Want de 2e man is te veel voor emanuelson.. Want of hij is de bal kwijt of hij legt een balletje terug.. Echt altijd is de 2e man te veel..

Leg mij eens uit waarom emanuelson zo goed is dan? Zonder de reden de wereld goals vorig zijn seizoen.. Want die goals van alderweierld maakte alder ook niet een goede speler..
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 15:05   quote  deeplink  
XXX Urby begint altijd.. We hebben namelijk niemand anders op die positie.. Of wel?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 15:05 schreef freakie het volgende:
Vertel wat voor een speler is emanuelson.. Van de 1 mans acties en dan 2e man bal kwijt raken? Een Man van de lage voorzette als ze hoog moeten zijn en hoge voorzette als ze laag maken zijn?? Een man die van 13476 keer op doel schieten er 13400 niet op doel gaan maar de 2e ring in vliegen?? Vertel het mij maar.. Een aanvaller aan de linker kant moet assists geven en en hoop goals maken.. 10 a 11 goals en aan aantal assists zijn prima.. En dan moet onverwachte acties komen.. Waardoor de tegenstander ook bang word voor ema. Dat zijn ze niet.. Want de 2e man is te veel voor emanuelson.. Want of hij is de bal kwijt of hij legt een balletje terug.. Echt altijd is de 2e man te veel..

Leg mij eens uit waarom emanuelson zo goed is dan? Zonder de reden de wereld goals vorig zijn seizoen.. Want die goals van alderweierld maakte alder ook niet een goede speler..
let morgen gewoon op spel openbreken en waar hij loopt ok ? hij ziet waar er ruimte ligt let gewoon op morgen ok ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5969
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0100378