BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:10   quote  deeplink  
Nummer10.. Je hebt dat ook al 3 keer gezegt.. Het spel openbreken en ziet waar de ruimte is.. Het spel openbreken ik vraag me het af maar ik zou t morge wel zien.. Dan ga ik daar dan wel op letten.. En ziet war de ruimte is ja weetje.. Zien en doen zijn 2 verschillende dingen en dat 2e punt het doen lukt ema niet.. Passes zijn veelal naar achteren hij een stapje vooruit en de bal word vaak 30 meter terug gepast.. Maar jij zegt het ik ga kijken naar de wedstrijd op die punten.. Openruimten zien en de bal ook daar krijgen en het spel openbreken.. En natuurlijk kijken wat hij op die positie eigenlijk altijd moet doen.. scoren en assists geven en hoe die waren.. Ik ga voor jou helemaal bijhouden wat hij deed.. Ik kan moeilijk vergelijken dat is jammer want suarez is van uitzonderlijke klasse.. Maar als emanuelson eruit word gehaald zou ik die speler ook eens bekijken(Als het geen verdediger is dan he..) Dus een sulejmani die er dan misschien inkomt..
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:12   quote  deeplink  
Ik leg mijn kladblok serieus klaar en schijf alles op wat ik zie ook elke min opgeschreven.. Kijk wat hij doet als hij niet de bal heeft enzo.. acties, passes ect ik ben benieuwt of ik iets van jou idee mee kan krijgen.. Misschien zou jij het dan ook moeten doen.. Want dan weet je ook gelijk of hij wil zo goed is..
thomASS
 thomASS - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:19   quote  deeplink  
Urby speelt morgen toch wel linksback en sulejmani linksbuiten.. (hoop ik)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:21   quote  deeplink  
oh je gaat niet eens naar de wedstrijd ? en nee man ik ga niet zitten schrijven in het stadion.. daarbij ik zie ook veel bal verlies en NIET meeverdedigen van suarez.. en ja suarez scoort inderdaad meer.. maar is suarez niet een spits en ema van nature een linkshalf ? die het spel moet zien ? en die de bal terug moet leggen als hij verder niks kan waardoor je opnieuw opkan bouwen ?
Afcarius
 Afcarius - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:19 schreef thomASS het volgende:
Neeee urby is de meest dramatische linksback. Gewoon
Steek
vd wiel, Toby, Jan, Anita
Demi, Enoh, Siem
Luis, Mounir, Urby.

laat sulejmani maar lekker invallen, ik zou het absoluut niet riskeren om hem in de belangrijkste wedstrijd van het jaar in de basis te laten starten..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:19 schreef thomASS het volgende:
dat klopt morgen is dus iets minder om op te letten. en ik hoop het ook thomass ik gun sulejmani die kans wel.. en als hij daadwerkelijk meer presteert dan urby mag hij van mij daar blijven staan ook.. de beste speelt makkelijk zat maar sulejmani heeft niet meer laten zien dan urby ook niet op trainingen anders had hij er wel ingestaan..
thomASS
 thomASS - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:23   quote  deeplink  
Tja tegen juve stond sulejmani ook onverwachts in de basis..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:22 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Steek
Demi, Enoh, Siem
Luis, Mounir, Urby.

laat sulejmani maar lekker invallen, ik zou het absoluut niet riskeren om hem in de belangrijkste wedstrijd van het jaar in de basis te laten starten..
als je een echte ajacied was dan had je geweten dat Anita geschorst was.. KOEKOEK !
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:23 schreef thomASS het volgende:
Tja tegen juve stond sulejmani ook onverwachts in de basis..
en verloren we uit eindelijk ook van Juve.. onee sorry ligt aan urby !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 augustus 2010 door nummer10 --
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als je een echte ajacied was dan had je geweten dat Anita geschorst was.. KOEKOEK !
kiekeboe ;)
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:29   quote  deeplink  
nummer10 daar kan ik ook wel wat over zeggen.. SUarez verdedigd niet?? Juist wel alleen suarez doet heel veel in de aanval.. Suarez die verliest de bal haalt de bal weer terug en gaat weer verder.. Maar daarbij maakt het helemaal niks uit.. Urby moet niet verdedigen.. Ubry moet aanvallen.. Daar gaat het om.. SUarez die moet aanvallen.. Is dat zo moeilijk te begrijpen?? Anders ben je toch geen links of rechtsbuiten?? Wat hij van nature is boeit mij helemaal niks.. Hij staat al 3 jaar op linksbuiten.. En daar weet hij donders goed wat er gedaan moet worden.. Dat opnieuw opbouwen dat slaat ook nergens op.. Hij moet eens een goede actie maken die ergens opuit komt en niet dat hij zich vast loopt en dan maar terug naar vertonghen moet passen,.. Maar dan schrijf ik het wel op.. Wil dan niet horen dat het dan verkeerd gezien is.. Emanuelson die staat op die plek om te scoren en assists te maken.. En niet om te bal te verkloten bij een actie en even een balletje terug te geven.. Maar je geeft dus nu ook aan dat emanuelson een nood oplossing is.. Want hij hoort daar niet zeg je..
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:36   quote  deeplink  
Nummer10 dat lag in ieder geval niet aan sulejmani want die scoorde..
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 10:08 schreef eSCee het volgende:
Leuk dat gezeik over urby.... maar in vergelijking met sulejmani is de keuze voor urby te rechtvaardigen

Punt 1 heeft urby veel meer loopvermogen.
Punt 2 is urby verdedigend gezien 3 klasses beter

Om sulejmani op basis van enkele invalbeurten waarbij hij wel fitter en gretiger oogt dan voorgaande jaren (maar zonder beslissende acties)meteen als vervanger van urby neer te zetten, gaat me iets te ver.

Urby is een kind van de opleiding. Sulley is een aankoop en zal meer moeten geven dan wat ie heeft gedaan..
een kind van de opleiding zeg je, is dat dan tegenwoordig de maatstaf voor een goede voetballer, het maakt niet uit of een speler is opgeleid of aangekocht is, het gaat om hoe hij speelt, en dat is momenteel gewoon waardeloos bij Urby...
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 11:12 schreef joduh het volgende:
lees eerst hele topic maar door man,er is al van alles gezegt wat voor of tegen urby is......
de ene zijn favoriet en de ander totaal niet.....
laat het eens klaar zijn,hij voetbalt nog bij ajax,martin stelt hem (nog) elke week op....dus?
Al dat blijvende gezeik over hem,ben er klaar mee......gedver!
dan moet je het niet lezen vriend, een forum is om te discussieren, en dat wordt gedaan.
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 11:16 schreef nummer10 het volgende:
remco waar baseer je op dat Sulejmani zijn vorm terug krijgt ?
Aan de goede invalbeurten, de afgelopen weken, het feit dat hij 7 goals maakt in de voorbereiding, er fit en afgetraind uitziet.

En hij tijdens zijn invalbeurten gretig lijkt, een aantal goede acties maakt, en op de goal durft te schieten...

Of wou je zeggen dat hij de laatste keren dat hij inviel slecht was??? ben hier trouwens heel benieuwd naar jou antwoord...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:29 schreef freakie het volgende:
nummer10 daar kan ik ook wel wat over zeggen.. SUarez verdedigd niet?? Juist wel alleen suarez doet heel veel in de aanval.. Suarez die verliest de bal haalt de bal weer terug en gaat weer verder.. Maar daarbij maakt het helemaal niks uit.. Urby moet niet verdedigen.. Ubry moet aanvallen.. Daar gaat het om.. SUarez die moet aanvallen.. Is dat zo moeilijk te begrijpen?? Anders ben je toch geen links of rechtsbuiten?? Wat hij van nature is boeit mij helemaal niks.. Hij staat al 3 jaar op linksbuiten.. En daar weet hij donders goed wat er gedaan moet worden.. Dat opnieuw opbouwen dat slaat ook nergens op.. Hij moet eens een goede actie maken die ergens opuit komt en niet dat hij zich vast loopt en dan maar terug naar vertonghen moet passen,.. Maar dan schrijf ik het wel op.. Wil dan niet horen dat het dan verkeerd gezien is.. Emanuelson die staat op die plek om te scoren en assists te maken.. En niet om te bal te verkloten bij een actie en even een balletje terug te geven.. Maar je geeft dus nu ook aan dat emanuelson een nood oplossing is.. Want hij hoort daar niet zeg je..
3 jaar linksbuiten ????
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 11:21 schreef nummer10 het volgende:
vorig seizoen hebben we meer gescoort en minder tegen gekregen dan ooit door urby !!
5 goals gemaakt in 1 seizoen, en slechts bij 13 van de ±150 betrokken geweest. En als linksbuiten minimaal verantwoordelijk voor 2 tegengoals bij PSV uit.

Ik snap je beredenering dus niet helemaal, of bedoelde je het als een grapje?
eSCee
 eSCee - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:40 schreef remco k het volgende:

[..]

een kind van de opleiding zeg je, is dat dan tegenwoordig de maatstaf voor een goede voetballer, het maakt niet uit of een speler is opgeleid of aangekocht is, het gaat om hoe hij speelt, en dat is momenteel gewoon waardeloos bij Urby...
Niet zo zwart wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!

ik heb sowieso niets over maatstaven gezegd, en ja hij speelt minder. maar dat geldt voor meerdere spelers hoor. Sulejmani is op dit moment geen zichtbare verbetering tov Urby. integendeel zelfs!!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Aan de goede invalbeurten, de afgelopen weken, het feit dat hij 7 goals maakt in de voorbereiding, er fit en afgetraind uitziet.

En hij tijdens zijn invalbeurten gretig lijkt, een aantal goede acties maakt, en op de goal durft te schieten...

Of wou je zeggen dat hij de laatste keren dat hij inviel slecht was??? ben hier trouwens heel benieuwd naar jou antwoord...
goeie inval beurten en 7 doelpunten tegen wie ? amateurclubs.. overgens heb ik nooit beweert dat sulejmani een slechte speler was.. integendeel.. maar ik denk dat de inzet op trainingen wat jol ook al eens aangaf niet voldoende is om jol te overtuigen.. en persoonlijk deik dat Ajax hem het liefst wil verhuren naar een hogere divisie zoals naar engeland (wat dus helaas nu niet lukt) om hem vervolgens volgend jaar top terug te krijgen.. en dan is hij de invaller van Ema/Suarez en dat hoop ik ook nog steeds.. maar op het moment zie ik gewoon niet genoeg van mickey.
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 14:05 schreef p-style het volgende:

[..]

hahahaha als niemand het ziet,, hahahaha zie jij het toch ook niet,, Dus hoe weet je dat dan?? Urby is een echte ajacied,, en iedereen maakt fouten,, en laat hem lekker een wisselvallige speler zijn,, ik kan van hem genieten in goede doen,, check zijn goals tegen az en psv,, toen hoorde je niemand klagen,, en na dit seizoen loopt zijn contract af en ben je van hem af,, en ik hoop dan dat jozefzoon, aras of zeegelaar op die positie komt te staan gwn eigen jeugd,, sulejmani mag van mij weg ook al is hij een goeie speler en komt dat er bij ajax niet echt uit jammer maar het is niet anders hij heeft zijn kanse gehad,,
wat voor kansen heeft Sulej gehad dan onder JOL????? die paar keer dat hij een kwartiertje mag invallen, dat kun je toch geen kans krijgen noemen.
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 15:05 schreef freakie het volgende:
Vertel wat voor een speler is emanuelson.. Van de 1 mans acties en dan 2e man bal kwijt raken? Een Man van de lage voorzette als ze hoog moeten zijn en hoge voorzette als ze laag maken zijn?? Een man die van 13476 keer op doel schieten er 13400 niet op doel gaan maar de 2e ring in vliegen?? Vertel het mij maar.. Een aanvaller aan de linker kant moet assists geven en en hoop goals maken.. 10 a 11 goals en aan aantal assists zijn prima.. En dan moet onverwachte acties komen.. Waardoor de tegenstander ook bang word voor ema. Dat zijn ze niet.. Want de 2e man is te veel voor emanuelson.. Want of hij is de bal kwijt of hij legt een balletje terug.. Echt altijd is de 2e man te veel..

Leg mij eens uit waarom emanuelson zo goed is dan? Zonder de reden de wereld goals vorig zijn seizoen.. Want die goals van alderweierld maakte alder ook niet een goede speler..
AMEN< 200% gelijk Freaky
eSCee
 eSCee - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

ik wil wel zeggen dat de laatste wedstrijd hij wel onzichtbaar was ja na zijn invalbeurt.

Maar even om misverstanden te voorkomen, ik hoop dat sulejmani blijft en zijn geld waard wordt. en sulejmani mag van mij best kansen krijgen ... En ik ben het eens met het bestuur dat urby geen contractverlenging krijgt met dezelfde beloning(ssysteem).

maar hoe hier (in het algemeen) over emanuelson wordt gepraat gaat buiten alle perken...
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 15:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

let morgen gewoon op spel openbreken en waar hij loopt ok ? hij ziet waar er ruimte ligt let gewoon op morgen ok ?
HIj loopt juist ruimtes dicht voor de Jong, hij loopt dus eigenlijk in de weg, tenminste, dat deed hij de afgelopen wedstrijden erg vaak.
En in al de afgelopen wedstrijden had hij slechts 1 paas waarmee hij het spel openbrak en dat was afgelopen weekend tegen Roda..

Misschien dat hij het morgen wel goed doet, ik hoop het zelfs, maar de afgelopen weken, was het niks meer dan drama met Urby
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:22 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Steek
Demi, Enoh, Siem
Luis, Mounir, Urby.

Anita is geschorst
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:50 schreef eSCee het volgende:

[..]

Niet zo zwart wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!

ik heb sowieso niets over maatstaven gezegd, en ja hij speelt minder. maar dat geldt voor meerdere spelers hoor. Sulejmani is op dit moment geen zichtbare verbetering tov Urby. integendeel zelfs!!!
Alle feiten wijzen momenteel toch echt de andere kant op.

In nog niet een kwart van de minuten heeft Sulej, meer ballen tussen de palen gekregen en meer goede voorzetten afgeleverd, lees het topic even door, daar staan zelfs redelijk exact de juiste cijfers.....
Sulejmani komt zijn man iig voorbij, dat zag je tegen Roda ook weer, iets dat je van Urbu in de hele pot niet gezien hebt
riveco
 riveco - dinsdag 24 augustus 2010 - 17:18   quote  deeplink  
Nummer10 heeft gelijk, hij ziet de ruimte. Maar als je dan toch ff goed oplet, kijk dan ook eens hoeveel keer hij balverlies heeft en verdedigend aan de verkeerde kant staat.
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee remco jij begint steeds meer de grote grap te worden... een assist is dus per difinitie dat je de spits voert.. maar via via telt niet.. en staat waarschijlijk ook nergens in de boeken.. en de passes die hij goed geeft worden om zeep geholpen.. (zoals op suarez van de week) en dat komt wel vaker voor..
feiten kerel, niks meer dan feiten, ook suarez de jong en de zeeuw zijn vaak zat bij goals betrokken, URBY DIT SEIZOEN ZELFS INDIRECT NOG NIET BIJ 1 GOAL
joduh
 joduh - dinsdag 24 augustus 2010 - 17:25   quote  deeplink  
hahah kom op nummer 10. valt niet tegen te discussieren,wij weten gewoon beter!urby is een ECHTE ajacied!deze bengels hier gaan het liever doen zoals pisvee het al jaren doet en deed....kopen ,kopen en kopen......
Ondertussen speelt urby als rasamsterdammer al 6 jaar hoogste nivo.... emanuelson wie kent hem niet.......
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:54 schreef eSCee het volgende:

[..]

ik wil wel zeggen dat de laatste wedstrijd hij wel onzichtbaar was ja na zijn invalbeurt.

Maar even om misverstanden te voorkomen, ik hoop dat sulejmani blijft en zijn geld waard wordt. en sulejmani mag van mij best kansen krijgen ... En ik ben het eens met het bestuur dat urby geen contractverlenging krijgt met dezelfde beloning(ssysteem).

maar hoe hier (in het algemeen) over emanuelson wordt gepraat gaat buiten alle perken...
datzelfde hoop ik ook voor URBY, van mijn part schiet hij er morgen 10 in, dan zal ik ook toegeven dat hij goed was.

Maar als jij zegt dat Sulejmani onopvallend inviel de laatste pot, dan heb je niet gekeken of er niet opgelet.

2 schoten op goal en 2 goede voorzetten, 1 bijna assists uit die vrije trap, en een goede actie waar hij een penalty moet krijgen. ik kan dat niet onopvallend noemen, zeker niet aangezien hij maar 10 minuten speelde.
Urby daarentegen in de hele wedstrijd, 1 goede vrije trap en 1 goede pass op Suarez, verder HELEMAAL niets.
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 17:18 schreef riveco het volgende:
Nummer10 heeft gelijk, hij ziet de ruimte. Maar als je dan toch ff goed oplet, kijk dan ook eens hoeveel keer hij balverlies heeft en verdedigend aan de verkeerde kant staat.
dus is zien niet hetzelde als doen, je hebt gelijk.....
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 17:42   quote  deeplink  
AMEN xD
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 24 augustus 2010 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 14:55 schreef nummer10 het volgende:
dat zeg ik ook niet.. maar hoezo alleen assists goals dan ? maar ja als je zelf geen bal kan raken dan snap je nie wat voor soort speler hij is..
nu wordt ie wellicht toch nog interessant....leg mij eens even heel duidelijk en tot in detail uit wat voor soort speler hij is....want jij moet dat kunnen aangezien je impliceert dat jij zelf wel een bal kunt raken....
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 17:49 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

nu wordt ie wellicht toch nog interessant....leg mij eens even heel duidelijk en tot in detail uit wat voor soort speler hij is....want jij moet dat kunnen aangezien je impliceert dat jij zelf wel een bal kunt raken....
Dat antwoord ga je toch niet krijgen, meneer roept standaard altijd dat een ander geen verstand van voetbal heeft omdat hij de enige is die hier wel heeft gevoetbald (dat denkt meneer)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 24 augustus 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 17:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat antwoord ga je toch niet krijgen, meneer roept standaard altijd dat een ander geen verstand van voetbal heeft omdat hij de enige is die hier wel heeft gevoetbald (dat denkt meneer)
nee daar vergis je je echt in Remco....het zou wel zeer teleurstellend en jammer zijn als nummer 10 hier niet op in gaat...het kan toch niet anders dan iemand die zo verschrikkelijk veel inzicht in het spelletje heeft dit even heel duidelijk uiteen kan zetten....ik denk echt dat je je verschrikkelijk vergist en dat nummer 10 laat zien dat onderbouwen van uitspraken voor hem prima te doen is...of zal ie toch alleen maar een verschrikkelijk grote mond hebben?? nee toch??!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 17:26 schreef remco k het volgende:

[..]

datzelfde hoop ik ook voor URBY, van mijn part schiet hij er morgen 10 in, dan zal ik ook toegeven dat hij goed was.

Maar als jij zegt dat Sulejmani onopvallend inviel de laatste pot, dan heb je niet gekeken of er niet opgelet.

2 schoten op goal en 2 goede voorzetten, 1 bijna assists uit die vrije trap, en een goede actie waar hij een penalty moet krijgen. ik kan dat niet onopvallend noemen, zeker niet aangezien hij maar 10 minuten speelde.
Urby daarentegen in de hele wedstrijd, 1 goede vrije trap en 1 goede pass op Suarez, verder HELEMAAL niets.
remco... HAHAHAHAHA gaan we morgen nog samen trouwens of niet ? kom anders gewoon is bij ons op de bank zitten thuis ok als ik een keer niet naar de wedstrijd ga is dat een idee ? dit bewijst maar weer eens dat je alleen wil zien wat je wil zien.. of je kijkt alleen NOS ???
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 17:53 schreef remco k het volgende:

[..]

en dat moet jij zeggen remco... het grotendeel hier op dit forum is jou meer dan zat.. en zou ik je de FEITEN is noemen waarom ? er is 1 hele simpele.. volgens jou weet jij alles beter.. moet je gewoon is mee stoppen om mee te beginnen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 17:25 schreef joduh het volgende:
hahah kom op nummer 10. valt niet tegen te discussieren,wij weten gewoon beter!urby is een ECHTE ajacied!deze bengels hier gaan het liever doen zoals pisvee het al jaren doet en deed....kopen ,kopen en kopen......
Ondertussen speelt urby als rasamsterdammer al 6 jaar hoogste nivo.... emanuelson wie kent hem niet.......
tjah je hebt wel gelijk eigenlijk man.. niemand kan tegen remco op :( zoon verstandige man dat !
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 24 augustus 2010 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 19:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dat moet jij zeggen remco... het grotendeel hier op dit forum is jou meer dan zat.. en zou ik je de FEITEN is noemen waarom ? er is 1 hele simpele.. volgens jou weet jij alles beter.. moet je gewoon is mee stoppen om mee te beginnen.
ja dat kan en zal zo zijn, maar wil dan wel graag even een uiteenzetting van je lezen zoals ik je een paar berichtjes naar boven heb gevraagd....gaat me toch niet teleurstellen he??!!
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 17:25 schreef joduh het volgende:
waar zeg ik dat we moeten kopen, helemaal nergens, en Urby speelt helemaal niet op het hoogste niveau, of heb ik de Cl wedstijden van AJAX de afgelopen 5 jaar toevallig gemist??

Ik denk trouwens dat vrijwel geen enkele europees weet dat er ene Urby bij AJAX speelt hoot, ik denk dat ze eerdet Steek Wiel en Suarez kennen
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 19:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

remco... HAHAHAHAHA gaan we morgen nog samen trouwens of niet ? kom anders gewoon is bij ons op de bank zitten thuis ok als ik een keer niet naar de wedstrijd ga is dat een idee ? dit bewijst maar weer eens dat je alleen wil zien wat je wil zien.. of je kijkt alleen NOS ???
feiten meneer, niks meer dan feiten, laat jij maar eens zien dan waarom hij wel zo goed is als dat jij beweerd dat hij is, en niet komen met dat dit door je gevoel komt
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 19:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

slechts een man of 5 is mij zat, toevallig zijn dat vrijwel alleen maar mensen die hier net komen. dus wederom geen juiste feiten, maar dat zijn we wel gewend van je toch?
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 19:21 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

ja dat kan en zal zo zijn, maar wil dan wel graag even een uiteenzetting van je lezen zoals ik je een paar berichtjes naar boven heb gevraagd....gaat me toch niet teleurstellen he??!!
krijg ik toch weer gelijk ten opzichte van deze matige voetbalkenner
joduh
 joduh - dinsdag 24 augustus 2010 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 19:24 schreef remco k het volgende:

[..]

waar zeg ik dat we moeten kopen, helemaal nergens, en Urby speelt helemaal niet op het hoogste niveau, of heb ik de Cl wedstijden van AJAX de afgelopen 5 jaar toevallig gemist??

Ik denk trouwens dat vrijwel geen enkele europees weet dat er ene Urby bij AJAX speelt hoot, ik denk dat ze eerdet Steek Wiel en Suarez kennen
gelul man!volgens mij is ajax het hoogste in nederland?en vraag aan diezelfde europees even of die suleimani kent dan?
p-style
 p-style - dinsdag 24 augustus 2010 - 20:11   quote  deeplink  
omdat jij hier niet nieuw bent wil niet zegge dat je er verstand van heb remco :P
ik denk nog altijd dat Jol een uitstekende kijk heeft wie er recht heeft op een basisplaats,, urby is één van de meest technische spelers bij ajax "dit zeggen zijn teamgenoten" wie kan ik me niet meer herinneren,, maar fak jullie allemaal,, pech voor jullie haters dat hij erin staat stelletje negatievelingen,, ik ben er blij mee dat hij speelt en tjaah soms speelt hij slecht maar dan hoor je iemand aan te moedigen waar door die jonge miss wel goed ga spelen,, in plek iemand af te kraken en wat betreft sulejmani heeft echt wel zijn kansen gehad om het waar te maken dat hij goed is want hij stond er ook paar x in van af het begin en toen maakte hij ook niks klaar,, in plek dat hij alleen laatste kwartier speelde dan heb je toch wel wat wedstrijden gemist haha en tjaah jammer voor hem,, ik vind het ook jammer dat hij niet kan brengen wat hij in zich heeft maar het is niet anders en als hij speelt dan steun ik hem net zoals elke andere speler die in het veld sta,, hou gwn op om spelers af te kraken,, moedig hun aan,, WIJ ZIJN AJAX ONE LOVE!!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 24 augustus 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 20:11 schreef joduh het volgende:

[..]

gelul man!volgens mij is ajax het hoogste in nederland?en vraag aan diezelfde europees even of die suleimani kent dan?
welke europees bedoel je??
joduh
 joduh - dinsdag 24 augustus 2010 - 20:15   quote  deeplink  
kijk anders even in je statistieken wie er wel recht van spreken heeft volgens jou hier?die lang genoeg hier op dit forum komt om wat te mogen vertellen van jou?
p-style
 p-style - dinsdag 24 augustus 2010 - 20:22   quote  deeplink  
Mee is Chineess,, I Know Who Urby is I Not Speak Americano :P hahahah
Pietje
 Pietje - dinsdag 24 augustus 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Oei..... Foutje, bedankt ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 24 augustus 2010 - 21:30   quote  deeplink  
Veritas Odium Paret.
alibabba
 alibabba - dinsdag 24 augustus 2010 - 21:54   quote  deeplink  
Hoezo is Urby een discussiepunt? Geweldig die verschillende meningen, elke mening is er één en we moeten niet vergeten dat het allemaal draait om AJAX. Iedereen, op een enkeling na, is Ajax-supporter en elke mening dient respectvol benaderd te worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0095651