BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
3036
 3036 - dinsdag 24 augustus 2010 - 22:03   quote  deeplink  
Ik vindt dat ajax Emanuelson niet waard is.
Jaren lang vaste kracht. En ajax zet hem keer op keer op de verdedigende flank terwijl het een speler is met aanvallende capaciteiten.
+ altijd maar klagen over hem, ulghh.
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 22:03 schreef 3036 het volgende:
Jaren lang vaste kracht. En ajax zet hem keer op keer op de verdedigende flank terwijl het een speler is met aanvallende capaciteiten.
speelt al 2 seizoenen als linksbuiten hoor.
Pietje
 Pietje - dinsdag 24 augustus 2010 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 22:03 schreef 3036 het volgende:
Verdedigende flank??
Kiljahboy
 Kiljahboy - woensdag 25 augustus 2010 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 14:28 schreef freakie het volgende:
Niemand is zijn goal vergeten.. Maar die heeft sno ook gemaakt.. Zoek maar op youtube.. Hij kan je nou telkens zegge weet je de goal nog tegen psv.. Prachtig doelpunt.. Maar voor de rest op 4 prachtige doelpunten heb je nog aan hem.. Als je hem nou zou wisselen 4 keer per jaar en dan 4 die 4 goals had gemaakt is het anders maar hij heeft dan zullen we maar zegge 2 minuten goede dingen gedaan.. Pfoee.. Fijn.. Iedere speler zelfs jij kiljahboy kan zoon doelpunt maken.. In 40 wedstrijden komt er OOIT een mooie goal..
Klopt, daar heb je gelijk in.
swennos
 swennos - woensdag 25 augustus 2010 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:21 schreef nummer10 het volgende:
oh je gaat niet eens naar de wedstrijd ? en nee man ik ga niet zitten schrijven in het stadion.. daarbij ik zie ook veel bal verlies en NIET meeverdedigen van suarez.. en ja suarez scoort inderdaad meer.. maar is suarez niet een spits en ema van nature een linkshalf ? die het spel moet zien ? en die de bal terug moet leggen als hij verder niks kan waardoor je opnieuw opkan bouwen ?
je bent er nog al trots op dat je in het stadion zit gefeliciteerd maar misschien moet je is een wedstrijd achter de tv zitten dan kun je het misschien beter zien en dan kun je zien dat hij zich altijd vastloopt of uitglijd want volgens jouw natuurlijk aan de grasmat ligt waar de rest overigens weinig last van schijnen te hebben en freakie ik ga ook ff bijhouden hoe vaak hij balverlies lijd en hoeveel slechte voorzetten hij geeft aan de andere kant hoop ik dat hij het heel erg goed doet
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 augustus 2010 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 19:29 schreef remco k het volgende:

[..]

slechts een man of 5 is mij zat, toevallig zijn dat vrijwel alleen maar mensen die hier net komen. dus wederom geen juiste feiten, maar dat zijn we wel gewend van je toch?
moet je toch is wat beter kijken kereltje.. en mensen die net komen kijken.. en ? lekker belangrijk man !!!
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 08:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

moet je toch is wat beter kijken kereltje.. en mensen die net komen kijken.. en ? lekker belangrijk man !!!
inderdaad lekker belangrijk, je ziet ze trouwens nu al niet meer, ik kan er zelfs wel om lachen, dat soort types, eigenlijk zijn ze een beetje zoals jij ook bent, inhoudloos
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 20:11 schreef joduh het volgende:

[..]

gelul man!volgens mij is ajax het hoogste in nederland?en vraag aan diezelfde europees even of die suleimani kent dan?
ik zeg niet dat iedereen Sulejmani kent hoor, en AJAX is al 6 jaar niet het hoogst haalbare in NL, ik snap je dus niet helemaal
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 20:15 schreef joduh het volgende:
kijk anders even in je statistieken wie er wel recht van spreken heeft volgens jou hier?die lang genoeg hier op dit forum komt om wat te mogen vertellen van jou?
waar zeg ik dan dat mensen niks mogen zeggen, je bent alleen maar aan het liegen man, beetje vervelend.....
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 19:21 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

ja dat kan en zal zo zijn, maar wil dan wel graag even een uiteenzetting van je lezen zoals ik je een paar berichtjes naar boven heb gevraagd....gaat me toch niet teleurstellen he??!!
Krijg ik toch weer gelijk, 2 dagen verder en meneer geft nog steeds geen antwoord, dat doet hij overigens nooit als hij klem in de hoek zit, maar wel blijven roepen dat een ander geen verstand van voetbal heeft...

Tjaa, je kan eigenlijk ook niet anders verwachten
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 augustus 2010 - 11:30   quote  deeplink  
2 dagen verder ? je weet zeker dat je "gehandicapt" bent ? of is het in die bovenkamer ook al niet meer in orde ? begin het me namelijk steeds meer af te vragen.. volgens mij heb ik al wel vaker aan gegeven waarom ik ema een topper vind of niet soms ? als je dat vergeten bent weet ik het zeker dat het daar nie in orde is..
dege
 dege - woensdag 25 augustus 2010 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 11:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Krijg ik toch weer gelijk, 2 dagen verder en meneer geft nog steeds geen antwoord, dat doet hij overigens nooit als hij klem in de hoek zit, maar wel blijven roepen dat een ander geen verstand van voetbal heeft...

Tjaa, je kan eigenlijk ook niet anders verwachten
er gaat geen dag voorbij dat je niet in de clinch ligt met iemand.
Als je echt zo wijs bent als je zelf zegt te zijn, zou je niet reageren op zulke berichten.
Kiljahboy
 Kiljahboy - woensdag 25 augustus 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 12:00 schreef dege het volgende:

[..]

er gaat geen dag voorbij dat je niet in de clinch ligt met iemand.
Als je echt zo wijs bent als je zelf zegt te zijn, zou je niet reageren op zulke berichten.
Mee eens, er valt elke dag wel te lezen dat Remco weer is ruzie heb met iemand. Ik heb 1 goeie discussie met hem gehad maar daar bleef het dan ook bij. Sommige mensen irriteerd het ook dat hij de hele tijd met hoofdletters praat. Ik bedoel waar slaat dat op? Je hoeft je woorden geen kracht bij te zetten als je overtuigd ben van je gelijk.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 25 augustus 2010 - 12:34   quote  deeplink  
laat remco gewoon met rust.. ik ben het bijna met al zijn punten eens, er komen
hier alleen eendagsvliegen/groentjes of gewoon mogolen en die denken dat ze het beter weten en die gaan kansloze discussies aan... ik ben zo iemand die dan gelijk op het mooie rode kruisje drukt en remco k drukt op plaats bericht...

laat hem gewoon met rust dat laat hij jullie ook met rust
dege
 dege - woensdag 25 augustus 2010 - 12:36   quote  deeplink  
ben ik niet met je eens, als iedereen gewoon normaal discussie zou voeren over ajax waar dit forum ook over gaat zou je wel gelijk hebben, maar vaak, te vaak zelfs zoekt Remco onnodig de confrontatie op.
Vind jouw termen zoals mongolen ook totaal overbodig.
Kiljahboy
 Kiljahboy - woensdag 25 augustus 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 12:36 schreef dege het volgende:
ben ik niet met je eens, als iedereen gewoon normaal discussie zou voeren over ajax waar dit forum ook over gaat zou je wel gelijk hebben, maar vaak, te vaak zelfs zoekt Remco onnodig de confrontatie op.
Inderdaad. Laat mensen lekker in hun eigen waarde, voer discussies zonder enig grof taalgebruik, en zoek onnodige confrontaties gewoon niet meer op. Dat is toch zinloos.
Kiljahboy
 Kiljahboy - woensdag 25 augustus 2010 - 12:47   quote  deeplink  
Ik ga maar is een apart topic openen voor Remco denk. Die gozer is meer discussiepunt dan de meeste topics hier. Wat ik ook best wel logisch vind aangeizne hij af en toe wat irritaties opwekt bij mensen.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 25 augustus 2010 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 12:47 schreef Kiljahboy het volgende:
Ik ga maar is een apart topic openen voor Remco denk. Die gozer is meer discussiepunt dan de meeste topics hier. Wat ik ook best wel logisch vind aangeizne hij af en toe wat irritaties opwekt bij mensen.
dat is een goed idee man!!! hoe oud ben je als ik vragen mag???
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 augustus 2010 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 12:34 schreef Aaaaight het volgende:
laat remco gewoon met rust.. ik ben het bijna met al zijn punten eens, er komen
hier alleen eendagsvliegen/groentjes of gewoon mogolen en die denken dat ze het beter weten en die gaan kansloze discussies aan... ik ben zo iemand die dan gelijk op het mooie rode kruisje drukt en remco k drukt op plaats bericht...

laat hem gewoon met rust dat laat hij jullie ook met rust
aaight er is er maar 1 hier op dit forum die denkt dat hij alles beter weet.. met zijn FEITEN.. ik geniet gewoon van ema en dat is mijn goed recht dacht ik zo toch of niet ?
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 25 augustus 2010 - 13:10   quote  deeplink  
ja tuurlijk het maakt toch ook niet uit of je een meningsverschil heb?? maar val elkaar niet de hele tijd aan, nergens voor nodig..

mijn mening over Urby is of hij speelt een 3 of hij heelt een 9... en hij mag van mij
een keer laten zien dat hij echt een top wil worden.( soms loopt hij al met een saggo kop het veld op van het moet maar ) in belangrijke wedstrijden staat hij er wel vaak zie vorig jaar 010, psv, az... mooie goals allemaal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door Aaaaight --
Kiljahboy
 Kiljahboy - woensdag 25 augustus 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 13:10 schreef Aaaaight het volgende:
ja tuurlijk het maakt toch ook niet uit of je een meningsverschil heb?? maar val elkaar niet de hele tijd aan, nergens voor nodig..

mijn mening over Urby is of hij speelt een 3 of hij heelt een 9... en hij mag van mij
een keer laten zien dat hij echt een top wil worden.( soms loopt hij al met een saggo kop het veld op van het moet maar ) in belangrijke wedstrijden staat hij er wel vaak zie vorig jaar 010, psv, az... mooie goals allemaal
Remco is telkens degene die onnodige confrontaties opzoekt. Mensen irriteren zich aan zijn HOOFDLETTERS. Maar zodra je overtuigd ben van je eigen gelijk hoef je geen hoofdletters te gebruiken.

En mijn leeftijd heb ik hier al eerder bekend gemaakt, zoek het maar op.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 25 augustus 2010 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 13:20 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Remco is telkens degene die onnodige confrontaties opzoekt. Mensen irriteren zich aan zijn HOOFDLETTERS. Maar zodra je overtuigd ben van je eigen gelijk hoef je geen hoofdletters te gebruiken.

En mijn leeftijd heb ik hier al eerder bekend gemaakt, zoek het maar op.
irriteer jij je aan hoofdletters?? als je je daar al druk om maakt, suc6 dan in het leven dan ga jij het nog zwaar krijgen..

ik ga niet uitzoeken hoe oud je bent, zo boeiend vind ik het niet maar gedraag je gewoon punt
Kiljahboy
 Kiljahboy - woensdag 25 augustus 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 13:27 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

irriteer jij je aan hoofdletters?? als je je daar al druk om maakt, suc6 dan in het leven dan ga jij het nog zwaar krijgen..

ik ga niet uitzoeken hoe oud je bent, zo boeiend vind ik het niet maar gedraag je gewoon punt
Ja, als je overtuigd ben van je gelijk hoef je geen hoofdletters te gebruiken. En geloof me ik heb meer gezien in het leven dan jou vriend. En voorlopig heb ik me nog keurig gedragen.
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 13:38   quote  deeplink  
HOOFTLETTERS gebruikt onze remco erg weinig.. Ik heb ook wel eens een discussie met hem gehad maar wil niet zegge dat mensen door moeten gaan op een ander topic.. Als je hier een menings verschil heb kan je wel gewoon normaal praten op het andere topic.. Wat ik wel zo vind is dat iedereen gewoon normaal behandelt moet worden ookal zijn het mensen die er net bij zijn en een discussie aangaan.. Want daar heeft remco wel last van.. Als een eendagsvlieg of een "Mongool" reageert die je nooit eerder heb gezien kan je die ook normaal aanspreken.. Sonja die werd ook al gelijk belaagt.. Maar waarom?? Ze had een mening en remco kon dat niet hebben.. Het is geen aanval op remco maar meer dat wij der met zun alle op moeten letten..

Maar nummer 10 die word aangesproken door remco omdat nummer10 een vraag is gesteld en hij daar niet op heeft geantwoord.. En nummer10 op dit moment reageert dan heel erg fel.. Als je gewoon had gereageerd van dat je dat al gedaan had is het klaar.. Maar nu ga je erg domme dingen roepen... Gehandicapt.. Iets wat remco heeft verteld ga je er nu bijhalen.. Echt typische basisschool pester ben je.. Je hoort iets gevoeligs en tsja als ik een discussie heb of het even niet zo goed kan vinden met een persoon dan ga ik daar even lekker lullige opmerkingen over maken.. TRIEST..
p-style
 p-style - woensdag 25 augustus 2010 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 11:11 schreef remco k het volgende:

[..]

inderdaad lekker belangrijk, je ziet ze trouwens nu al niet meer, ik kan er zelfs wel om lachen, dat soort types, eigenlijk zijn ze een beetje zoals jij ook bent, inhoudloos
hahah remco niet iedereen heeft zoveel tijd net als jou om hier elke minuut van de dag te discussiƫren :P
joduh
 joduh - woensdag 25 augustus 2010 - 14:07   quote  deeplink  
hahah ik denk dat remco na mij de meest gehate persoon is hier????? maar nu gaan ik lekker naar het leidsche toe......proost maar weer en op goede afloop!!!!enne nummer 10?ik sta achter je man!!!1000%tjes
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 14:37   quote  deeplink  
Joduh!! En uit je bol gaan jongen!!! Ik ga genieten ik voel het.. Misschien een beetje rare gedachten.. Ik hoop dat ajax met goed spel doorgaat maar dat het 1-1 word zodat ik ajax nog een half uurtje langer kan zien voetballen..! Maar 3-0 winnen vind ik ook niet erg xD
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 augustus 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 14:07 schreef joduh het volgende:
hahah ik denk dat remco na mij de meest gehate persoon is hier????? maar nu gaan ik lekker naar het leidsche toe......proost maar weer en op goede afloop!!!!enne nummer 10?ik sta achter je man!!!1000%tjes
tot vanaaf dan maar in het stadion ? vak409 ! zoek me maar tussen de 50 000 man ;d
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 augustus 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 13:38 schreef freakie het volgende:
HOOFTLETTERS gebruikt onze remco erg weinig.. Ik heb ook wel eens een discussie met hem gehad maar wil niet zegge dat mensen door moeten gaan op een ander topic.. Als je hier een menings verschil heb kan je wel gewoon normaal praten op het andere topic.. Wat ik wel zo vind is dat iedereen gewoon normaal behandelt moet worden ookal zijn het mensen die er net bij zijn en een discussie aangaan.. Want daar heeft remco wel last van.. Als een eendagsvlieg of een "Mongool" reageert die je nooit eerder heb gezien kan je die ook normaal aanspreken.. Sonja die werd ook al gelijk belaagt.. Maar waarom?? Ze had een mening en remco kon dat niet hebben.. Het is geen aanval op remco maar meer dat wij der met zun alle op moeten letten..

Maar nummer 10 die word aangesproken door remco omdat nummer10 een vraag is gesteld en hij daar niet op heeft geantwoord.. En nummer10 op dit moment reageert dan heel erg fel.. Als je gewoon had gereageerd van dat je dat al gedaan had is het klaar.. Maar nu ga je erg domme dingen roepen... Gehandicapt.. Iets wat remco heeft verteld ga je er nu bijhalen.. Echt typische basisschool pester ben je.. Je hoort iets gevoeligs en tsja als ik een discussie heb of het even niet zo goed kan vinden met een persoon dan ga ik daar even lekker lullige opmerkingen over maken.. TRIEST..
freakie ik heb al vaker aan gegeven waarom ik hem goed vind.. en ik val niet zo graag in herhaling zoals remco... en nee dat zijn geen rare dingen.. hij heeft een handicap dat klopt.. maar ik vraag me alleen af of het alleen lichamelijk is of ook geestelijk.. is toch een normale vraag ? maar goed ik zou nie meer discuseren ok ?
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 14:50   quote  deeplink  
Nee discuseren kan zeker wel.. Aleen jij vroeg het niet aan hem je gaf daar eigenlijk een vorzetje voor je zelf om hem even te pakken.. Dat is het trieste want remco die schrijft op de computer.. oo en als je gehandicapt ben in je hooft dan lukt dat niet..

Remco heeft altijd alle feitjes.. oo maar dat kan iemand die gehandicapt is in zijn hooft ook niet.. Dus dat je dat vroeg om nieuwsgierigheid slaat nergens op..

Dat je niet in herhaling wil vallen net als remco, aaaaight, joey patrick en ik want wij zegge telkens het zelfde over urby, mag. Maar het is heel makkelijk om dat te zeggen.. Inplaats van nu rare dingen te roepen.. Want als je zegt dat je het al had verteld dan was je klaar..
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 augustus 2010 - 14:56   quote  deeplink  
de manier waarop makker.. ik ben niet de enige nogmaals je mag vinden wat je wilt.. gaat me alleen op de manier waarop.. als iemand zegt ik vind urby goed dan moet en zou remco ertegen ingaan.. is dat niet een beetje het zelfde als je mag je eigenmening niet geven ?
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 11:30 schreef nummer10 het volgende:
2 dagen verder ? je weet zeker dat je "gehandicapt" bent ? of is het in die bovenkamer ook al niet meer in orde ? begin het me namelijk steeds meer af te vragen.. volgens mij heb ik al wel vaker aan gegeven waarom ik ema een topper vind of niet soms ? als je dat vergeten bent weet ik het zeker dat het daar nie in orde is..
Nou nou, hou je wel rustig he, ik weet het wel wat jij van Urby vind, maar iemand anders gaat een discussie met jou aan, en die durf je niet aan te gaan, erger nog, je reageerd helemaal niet meer op die persoon, en dat doe je hier wel vaker als jij een discussie niet kan winnen...
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 15:02   quote  deeplink  
Ja klopt nummer10 iedereen die discuseert op zijn eigen manier.. Remco gaat fel de discussie aan.. Maar als jij zegt dat je urby goed vind op grond van niks dan kan je verwachten dat je daar een reactie op krijgt.. Ik ga vandaag eens goed kijken of urby echt zo goed is als hij zegt.. Maar ik weet het antwoord eigenlijk al.. Ik ga wel met open blik kijken maar wat remco zegt is wel waar urby geeft de pass niet en urby loopt de ruimtes vaak dicht.. De gene die ruimte creeert is suarez dat komt omdat hij overal loopt en verdedigers daar moedeloos van worden.. Natuurlijk wenst iedereen urby het beste.. Maar bij ajax is hij de beste linkbuiten op dit moment maar wel de zwakste speler.. Samen met de jong in het begin van dit seizoen.. Maar vorig jaar was urby het alleen.. Ik hoop dat urby er vandaag een inschiet van 28 meter.. Maar ik zeg nu al dat maakt urby niet gelijk een goede speler..
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 augustus 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 15:02 schreef freakie het volgende:
Ja klopt nummer10 iedereen die discuseert op zijn eigen manier.. Remco gaat fel de discussie aan.. Maar als jij zegt dat je urby goed vind op grond van niks dan kan je verwachten dat je daar een reactie op krijgt.. Ik ga vandaag eens goed kijken of urby echt zo goed is als hij zegt.. Maar ik weet het antwoord eigenlijk al.. Ik ga wel met open blik kijken maar wat remco zegt is wel waar urby geeft de pass niet en urby loopt de ruimtes vaak dicht.. De gene die ruimte creeert is suarez dat komt omdat hij overal loopt en verdedigers daar moedeloos van worden.. Natuurlijk wenst iedereen urby het beste.. Maar bij ajax is hij de beste linkbuiten op dit moment maar wel de zwakste speler.. Samen met de jong in het begin van dit seizoen.. Maar vorig jaar was urby het alleen.. Ik hoop dat urby er vandaag een inschiet van 28 meter.. Maar ik zeg nu al dat maakt urby niet gelijk een goede speler..
kijk en ik zie dat anders over de ruimtes.. en passes.. dat kan toch ? en sorry remco over dat handicap enzo.. was niet zo bedoeld.. maar word wel moe van jou soms :D
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 15:09   quote  deeplink  
Ja klopt dat kan ook maar we zien het vandaag wel.. Ik ga der eens opletten.. Want ik let namelijk alleen op de voorzetten en acties en schoten die hij doet en die gaan vaak mis.. We zien het wel.. Ik heb al afgesproken thuis dat we hapjes in de frituurpan doen om 20.40 xD
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 12:36 schreef dege het volgende:
Ik denk dat je even een aantal discussie terug moet gaan lezen, ik discussier prima en normaal over iedere onderwerp, echter ben ik niet makkelijk bereid van mening te veranderen, en als mensen dat door hebben, vallen ze mij persoonlijk aan, en daar reageer ik op, je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat ik dat wat minder moet doen, maar het zit nou eenmaal in de aard van het beestjke. En ik ben er inderdaad vaak bij betrokken, maar dat komt omdat ik graag discussies uitlok.
En het is ook echt niet zo dat ik met iedereen overhoop lig, er zijn er hier voldoende die wel kunnen discussieren, en er zijn er zelfs een aantal die hun menng dusdanig goed kunnen onderbouwen, dat ook ik weleens bijdraai in mijn mening, maar daar is wel wat voor nodig.
Mensen zoals Sonja kan ik echt helemaal niks mee, zeker niet als haar eerste post er direct op gericht is mij aan te vallen, voor dat soort types neem ik de moeite niet eens om recpect op te brengen, die is er namelijk andersom al helemaal niet....

En wat helemaal triest is, is dat jullie hier met een aantal mensen erg druk zijn met of om mij, zonder dat ik zelfs maar aanwezig en online ben...
Als laatste iets wat ik altijd al zeg, als mijn mening iemand niet bevalt, en die persoon wil er niet over discussieren, dan is het wel heel erg beknopt om 1 keer mij te quoten en daarna te verwachten dat ik niet terug reageer. Dan moet men er maar voor kiezen mij te negeren of het simpelweg niet te lezen.....

Mensen als Killjhoy?? Freaky Joey en Patrick, mag ik eigenlijk wel, je kan er helemaal mee overhoop liggen tot irritatie van beide zijdes aan toe, maar een dag later kunne we het ook weer eens zijn over bepaalde dingen.
Verwacht jij serieus dat ik mensen die hier met doel komen alleen maar mij te provceren met respect behandel???
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 13:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

aaight er is er maar 1 hier op dit forum die denkt dat hij alles beter weet.. met zijn FEITEN.. ik geniet gewoon van ema en dat is mijn goed recht dacht ik zo toch of niet ?
volgens mij ben jij her zelf degen die tegen iedereen die het niet met jou eens is, standaard roept dat de ander nooit gespeeld heeft en dus geen verstand van voetbal zou hebben, ik ben niet degene die dat roept. Patrick vraagt jou iets uit te leggen, en jij doet dat gewoon niet, beetje zwak vind je ook niet
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 13:38 schreef freakie het volgende:

het was met Sonja toch echt andersom hoor Freaky, haar eerste de beste post was een directe aanval op mij, en zoals je weet, reageer ik daar dan op.....
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 15:19   quote  deeplink  
Ja klopt remco.. Maar ik denk dan dat het bij een ander topic gewoon normaal kan.. Maar ik begrijp jou wel alleen aan de andere kant denk ik dan van mensen die hier eventjes zijn daar moet je je dan niet zo druk om maken..
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 14:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

freakie ik heb al vaker aan gegeven waarom ik hem goed vind.. en ik val niet zo graag in herhaling zoals remco... en nee dat zijn geen rare dingen.. hij heeft een handicap dat klopt.. maar ik vraag me alleen af of het alleen lichamelijk is of ook geestelijk.. is toch een normale vraag ? maar goed ik zou nie meer discuseren ok ?
Dit is pas echt een trieste opmerking van je, ik heb je al 2 keer uitgelegd wat ik heb, enkel dusdanig veel pijn in de benen door een ongeluk dat ik niet lang kan lopen of staan, en dus de drukte van de Arena is dan niet altijd even makkelijk...Gelukkig hebik ieder succes in de Meer en Olympisch ter plekke meegemaakt en hoeft het dus ook niet meer zo nodig, desalniettemin zijn er nog steeds 6 seizoenskaarten aanwezig in de "kleine" fammilie.

Ik hoop dat het je nu duidelijk is en dat je daar over ophoud, je kan begrijpen dat het namelijk niet het leukste is op de wereld.
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 14:56 schreef nummer10 het volgende:
de manier waarop makker.. ik ben niet de enige nogmaals je mag vinden wat je wilt.. gaat me alleen op de manier waarop.. als iemand zegt ik vind urby goed dan moet en zou remco ertegen ingaan.. is dat niet een beetje het zelfde als je mag je eigenmening niet geven ?
je kan echt niet zo heel goed lezen, ik was namelijk niet degene die je dat vroeg, dat was Patrick Buisman, en je kan van hem niet verwachten dat hij alle topics gaat teruglezen wat je van hem vind, of wel???
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 15:23   quote  deeplink  
Zo, nu iedereen klaar is zijn mening over mij te geven, kunnen we het misschien weer over het belangrijkste van vandaag hebben.

CL halen vanavond, want volgens mij heeft iedereen hier (al twijfel ik daar bij sommige nog wel eens aan) wel hetzelfde doel voor ogen, AJAX moet weer succes gaan krijgen...
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 augustus 2010 - 15:32   quote  deeplink  
`lezen remco over die opmerking.. en pijn na een ongeluk ken ik wel.. ook zelf men schouder en pols na de knoppen na een ongeval.. maar dat weerhoud me niet om naar het stadion te gaan. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door nummer10 --
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 15:36   quote  deeplink  
remco daar had nummer10 wel gelijk in.. Hij hofde niet zoveel terug te lezen.. Ik had al aan nummer10 gevraagd 5 regels terug ongv waarom hij urby dan goed vond..

Als we champions league halen dan kan mijn plezier niet meer op.. Feyenoorders zeggen dat ze net zo goed zijn als ons team, Psv zegt dat ze beter zijn(de fans dan he) Maar wij doen het dan maar even.. Ik voel dat dit het jaar is voor ons.. We nemen ze te grazen die kiev!!!! 1-1 sulejmani in de 80ste min en in de verlenging suarez met een solo op de keeper af en geeft een pass op el HAMDAOUI!!!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 25 augustus 2010 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 13:27 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

wie de schoen past.......pfff...wat een wijsneuzen hier allemaal zeg....
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 25 augustus 2010 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 14:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tot vanaaf dan maar in het stadion ? vak409 ! zoek me maar tussen de 50 000 man ;d
in vak 409 passen er geen 50000 suffie.....
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 25 augustus 2010 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 14:50 schreef freakie het volgende:
Nee discuseren kan zeker wel.. Aleen jij vroeg het niet aan hem je gaf daar eigenlijk een vorzetje voor je zelf om hem even te pakken.. Dat is het trieste want remco die schrijft op de computer.. oo en als je gehandicapt ben in je hooft dan lukt dat niet..

Remco heeft altijd alle feitjes.. oo maar dat kan iemand die gehandicapt is in zijn hooft ook niet.. Dus dat je dat vroeg om nieuwsgierigheid slaat nergens op..

Dat je niet in herhaling wil vallen net als remco, aaaaight, joey patrick en ik want wij zegge telkens het zelfde over urby, mag. Maar het is heel makkelijk om dat te zeggen.. Inplaats van nu rare dingen te roepen.. Want als je zegt dat je het al had verteld dan was je klaar..
wat een slap gelul beste...."gehandicapt in zijn hooft (moet voor de volledigheid een d zijn)....waar gaat dit in godsnaam over....Urby linkshalf en Sulejmani ervoor...alles opgelost...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 25 augustus 2010 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je even een aantal discussie terug moet gaan lezen, ik discussier prima en normaal over iedere onderwerp, echter ben ik niet makkelijk bereid van mening te veranderen, en als mensen dat door hebben, vallen ze mij persoonlijk aan, en daar reageer ik op, je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat ik dat wat minder moet doen, maar het zit nou eenmaal in de aard van het beestjke. En ik ben er inderdaad vaak bij betrokken, maar dat komt omdat ik graag discussies uitlok.
En het is ook echt niet zo dat ik met iedereen overhoop lig, er zijn er hier voldoende die wel kunnen discussieren, en er zijn er zelfs een aantal die hun menng dusdanig goed kunnen onderbouwen, dat ook ik weleens bijdraai in mijn mening, maar daar is wel wat voor nodig.
Mensen zoals Sonja kan ik echt helemaal niks mee, zeker niet als haar eerste post er direct op gericht is mij aan te vallen, voor dat soort types neem ik de moeite niet eens om recpect op te brengen, die is er namelijk andersom al helemaal niet....

En wat helemaal triest is, is dat jullie hier met een aantal mensen erg druk zijn met of om mij, zonder dat ik zelfs maar aanwezig en online ben...
Als laatste iets wat ik altijd al zeg, als mijn mening iemand niet bevalt, en die persoon wil er niet over discussieren, dan is het wel heel erg beknopt om 1 keer mij te quoten en daarna te verwachten dat ik niet terug reageer. Dan moet men er maar voor kiezen mij te negeren of het simpelweg niet te lezen.....

Mensen als Killjhoy?? Freaky Joey en Patrick, mag ik eigenlijk wel, je kan er helemaal mee overhoop liggen tot irritatie van beide zijdes aan toe, maar een dag later kunne we het ook weer eens zijn over bepaalde dingen.
Verwacht jij serieus dat ik mensen die hier met doel komen alleen maar mij te provceren met respect behandel???
Hallo Remco,

maak jezelf nou niet roomser dan de paus beste....al deze vreemdsoortige discussies die over alles behalve voetbal te maken hebben zijn een gevolg van misinterpretatie tussen zender en ontvanger....wellicht dat je zelf ook een klein beetje op je toonzetting kunt letten, want daar valt eerlijk gezegd ook best wat op aan te merken...het kan en zal echt niet zo zijn dat het altijd maar de schuld van anderen is terwijl jij je uiterst netjes verwoord....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door Patrick Buisman --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 25 augustus 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 15:13 schreef remco k het volgende:

[..]

volgens mij ben jij her zelf degen die tegen iedereen die het niet met jou eens is, standaard roept dat de ander nooit gespeeld heeft en dus geen verstand van voetbal zou hebben, ik ben niet degene die dat roept. Patrick vraagt jou iets uit te leggen, en jij doet dat gewoon niet, beetje zwak vind je ook niet
ja nummer 10...waar blijft je onderbouwing nou??? je geloofwaardigheid holt echt achteruit.....
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 augustus 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 15:50 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

wat een slap gelul beste...."gehandicapt in zijn hooft (moet voor de volledigheid een d zijn)....waar gaat dit in godsnaam over....Urby linkshalf en Sulejmani ervoor...alles opgelost...
true

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0098090