|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 22:11 schreef remco k het volgende:3-0 zou best eens kunnen, het wordt tijd dat AJAX eens 2 keer op rij de nul houd in de arena. Verder weer bedankt voor je bijdrage kerel... Graag gedaan kerel... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
het is weer een prachtig stuk ali!waar haal je toch de tijd vandaan man? ben het weer bijna helemaal met je eens over de opstelling,behalve sule en urby he?maar dat is elke week weer het geval dus. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
dat weten we nu wel joduh |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 07:37 schreef joduh het volgende:het is weer een prachtig stuk ali!waar haal je toch de tijd vandaan man? ben het weer bijna helemaal met je eens over de opstelling,behalve sule en urby he?maar dat is elke week weer het geval dus. Thanks man! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 21:52 schreef alibabba het volgende:Morgen het onderonsje tegen het Limburgse Roda Jc uit Kerkrade. Normaal gesproken gaat AJAX die pot winnen, want als ik zie dat Ajax 30 van de 37 potjes won, tot nu toe voor de competitie, dan behoort een 31e overwinning zeker tot de mogelijkheden. Slechts 3x wist Roda te winnen in Amsterdam en 4x eindigde het duel in een remise. Doelcijfers; 110 - 37. De 1e Ajax - Roda Jc ooit voor de competitie was op 23-12-1973 en daarin gingen wij met de overwinning aan de haal ( 3-0 ). 2 doelpunten waren er van Arnold Muhren en 1 van Johnny Rep. Johnny Rep werd het Goudhaantje genoemd en die naam was ie ook waard, omdat hij de gave had om op beslissende momenten te scoren. Hij scoorde onder meer 2 doelpunten om de Wereldbeker met Ajax, die we in 1972 wonnen. In de EC1-finale van 1973 scoorde hij het enige doelpunt, waardoor Ajax voor de 3e maal de Cup met de grote oren kon tonen aan onze supporters. Frank Rijkaard was op 20-11-1983 de gevierde man. Nadat John v.het Schip de score had geopend, maakte Rijkaard de 2-0, de 3-1 en de 5-1. De tegengoals waren van Rene Hofman en Hans Zuidersma. De 4-1 kwam op naam van John Bosman, die zijn debuut maakte voor Ajax in die pot. Hij was toen 18 en hij wist voor Ajax vele malen doel te treffen. Op 14-3-1997 was Martin Jol de trainer van Roda, maar onder zijn leiding wisten de Kerkradenaren een nederlaag niet te voorkomen. Het werd 3-1 voor de Amsterdammers, na een 0-1 achterstand door Melvin Plet. Babangida scoorde de gelijkmaker, die daarvoor 3 seizoenen voor Roda had gespeeld. Voor rust maakte Overmars de 2-1 en in de 86e minuut legde Ronald de Boer de 3-1 in het netje. Een seizoen later deed Babangida weer van zich spreken, door het enige doelpunt van de wedstrijd te maken. Jol moest weer lijdzaam toezien dat zijn club Roda aan het kortste eind trok en mede door deze nederlaag werd hem in Maart 1998 het ontslag aangezegd in Kerkrade. In November ´98 werd Jol trainer bij Rkc en daar leverde hij t/m 2004 uitstekend werk, waarna hij de overstap maakte naar Tottenham Hotspur. Yannis Anastasiou speelde 3 en een half seizoen voor Roda, alvorens hij in de winterstop van het seizoen 03'04 door Ajax werd gecontracteerd. Op 14-3-2004, hij was enkele maanden in dienst van Ajax, scoorde hij tegen zijn oude club 2x. Nadat Mitea de score opende, maakte Anastasiou de 2-0. Iwan Redan maakte er 2-1 van, waarna Anastasiou de 3-1 achter de lijn werkte. Mark Luypers maakte het nog spannend, maar Pienaar maakte in de 82e minuut aan alle onzekerheid een einde ( 4-2 ). Mede door deze overwinning werd Ajax kampioen in 2004. Een seizoen later was Anastasiou zelfs de matchwinnaar in dit duel, doordat hij in de 89e minuut als enige doel trof. 3 doelpunten scoorde hij dus voor Ajax in de thuiswedstrijden tegen Roda, van in totaal 7 treffers die hij maakte voor Ons AJAX in de Eredivisie. Karig aantal, maar Ronald Koeman haalde hem in 2004 door blessures van Zlatan en Mido. Vorig seizoen eindigde dit treffen in een 4-0 zege voor Ons. Bij rust stond het nog 0-0, maar na rust had Suarez zijn vizier op scherp. Maar liefst 4x zou hij scoren en een serie van 14 competitiezege's op rij werd in gang gezet. Ik verwacht dat Alderweireld de plek weer gaat innemen van Oleguer en ik hoop dat Sulejmani in de basis mag starten, ten faveure van Emanuelson. Een voorhoede met Mickey, El Hamdaoui en Suarez, ziet men in Kirchroaj ( Kerkrade ) met afgrijzen tegemoet. Eriksen achter de hand houden en bij een ruime voorsprong de jongelingen laten invallen. Ik denk dat Ajax de wedstrijd vroegtijdig wil beslissen i.v.m. de belangrijke match tegen Kiev en dat gaat ook gebeuren. El Hamdaoui laat morgen van zich spreken en gaat er zeker 2 inschieten, Suarez zal ook een aandeel hebben in de overwinning door ook te scoren. 3-0? Heb ik dit goed mensen? Mooi stukje Alibabba!! Ik voorspel zelf ook 3-0.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 21:52 schreef alibabba het volgende:Morgen het onderonsje tegen het Limburgse Roda Jc uit Kerkrade. Normaal gesproken gaat AJAX die pot winnen, want als ik zie dat Ajax 30 van de 37 potjes won, tot nu toe voor de competitie, dan behoort een 31e overwinning zeker tot de mogelijkheden. Slechts 3x wist Roda te winnen in Amsterdam en 4x eindigde het duel in een remise. Doelcijfers; 110 - 37. De 1e Ajax - Roda Jc ooit voor de competitie was op 23-12-1973 en daarin gingen wij met de overwinning aan de haal ( 3-0 ). 2 doelpunten waren er van Arnold Muhren en 1 van Johnny Rep. Johnny Rep werd het Goudhaantje genoemd en die naam was ie ook waard, omdat hij de gave had om op beslissende momenten te scoren. Hij scoorde onder meer 2 doelpunten om de Wereldbeker met Ajax, die we in 1972 wonnen. In de EC1-finale van 1973 scoorde hij het enige doelpunt, waardoor Ajax voor de 3e maal de Cup met de grote oren kon tonen aan onze supporters. Heerlijk ALIBABBA! Bedankt weer hoor ;)Frank Rijkaard was op 20-11-1983 de gevierde man. Nadat John v.het Schip de score had geopend, maakte Rijkaard de 2-0, de 3-1 en de 5-1. De tegengoals waren van Rene Hofman en Hans Zuidersma. De 4-1 kwam op naam van John Bosman, die zijn debuut maakte voor Ajax in die pot. Hij was toen 18 en hij wist voor Ajax vele malen doel te treffen. Op 14-3-1997 was Martin Jol de trainer van Roda, maar onder zijn leiding wisten de Kerkradenaren een nederlaag niet te voorkomen. Het werd 3-1 voor de Amsterdammers, na een 0-1 achterstand door Melvin Plet. Babangida scoorde de gelijkmaker, die daarvoor 3 seizoenen voor Roda had gespeeld. Voor rust maakte Overmars de 2-1 en in de 86e minuut legde Ronald de Boer de 3-1 in het netje. Een seizoen later deed Babangida weer van zich spreken, door het enige doelpunt van de wedstrijd te maken. Jol moest weer lijdzaam toezien dat zijn club Roda aan het kortste eind trok en mede door deze nederlaag werd hem in Maart 1998 het ontslag aangezegd in Kerkrade. In November ´98 werd Jol trainer bij Rkc en daar leverde hij t/m 2004 uitstekend werk, waarna hij de overstap maakte naar Tottenham Hotspur. Yannis Anastasiou speelde 3 en een half seizoen voor Roda, alvorens hij in de winterstop van het seizoen 03'04 door Ajax werd gecontracteerd. Op 14-3-2004, hij was enkele maanden in dienst van Ajax, scoorde hij tegen zijn oude club 2x. Nadat Mitea de score opende, maakte Anastasiou de 2-0. Iwan Redan maakte er 2-1 van, waarna Anastasiou de 3-1 achter de lijn werkte. Mark Luypers maakte het nog spannend, maar Pienaar maakte in de 82e minuut aan alle onzekerheid een einde ( 4-2 ). Mede door deze overwinning werd Ajax kampioen in 2004. Een seizoen later was Anastasiou zelfs de matchwinnaar in dit duel, doordat hij in de 89e minuut als enige doel trof. 3 doelpunten scoorde hij dus voor Ajax in de thuiswedstrijden tegen Roda, van in totaal 7 treffers die hij maakte voor Ons AJAX in de Eredivisie. Karig aantal, maar Ronald Koeman haalde hem in 2004 door blessures van Zlatan en Mido. Vorig seizoen eindigde dit treffen in een 4-0 zege voor Ons. Bij rust stond het nog 0-0, maar na rust had Suarez zijn vizier op scherp. Maar liefst 4x zou hij scoren en een serie van 14 competitiezege's op rij werd in gang gezet. Ik verwacht dat Alderweireld de plek weer gaat innemen van Oleguer en ik hoop dat Sulejmani in de basis mag starten, ten faveure van Emanuelson. Een voorhoede met Mickey, El Hamdaoui en Suarez, ziet men in Kirchroaj ( Kerkrade ) met afgrijzen tegemoet. Eriksen achter de hand houden en bij een ruime voorsprong de jongelingen laten invallen. Ik denk dat Ajax de wedstrijd vroegtijdig wil beslissen i.v.m. de belangrijke match tegen Kiev en dat gaat ook gebeuren. El Hamdaoui laat morgen van zich spreken en gaat er zeker 2 inschieten, Suarez zal ook een aandeel hebben in de overwinning door ook te scoren. 3-0? Heb ik dit goed mensen? heerlijk ALIBABBA!! bedankt hoor!! ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 augustus 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Het wordt serieus 5-0 6-1 7-2 8-3!
Roda heeft 1 keer stand gehouden tegen Twente, wat ook als een skippybal speelt!
Ajax - Roda 6 - 1
En als ik bij elk doelpunt een biertje mag, moet het toch zeker 16-4 worden hoor! XD |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 17:29 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Het wordt serieus 5-0 6-1 7-2 8-3! Roda heeft 1 keer stand gehouden tegen Twente, wat ook als een skippybal speelt! Ajax - Roda 6 - 1 En als ik bij elk doelpunt een biertje mag, moet het toch zeker 16-4 worden hoor! XD Dan ben je een rustige drinker! XD |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dat zeggen er meer! XD |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, Enoh, De Jong, Emanuelson; Suarez, El Hamdaoui
Wissels: Verhoeven, Sulejmani, Eriksen, Ooijer, Blind, Oleguer, Bonevacia |
|
|
|
|
dege
|
|
|
hopenlijk doet Ema het vandaag beter, ik had nu persoonlijk liever Suli gezien, maar ja, wie ben ik? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
dat Jol ook na de wanprestaties van Urby toch gewoon weer hem verkiest boven Sulejmani, laat wel zien dat Jol weinig vertrouwen heeft in Sulejmani, erg jammer... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik vind Ajax op het moment goed spelen. Maar Urby is weer is ziek slecht bezig! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Urby blijft constant naar binnen trekken, soms staat hij gewoon minuten lang op de 10 positie, ik snap dat niet zo goed.
De Jong speelt trouwens wel een redelijke pot tot nog toe, net zoals Anita....
Voorin is het voorlopig iig echt dramatisch slecht,iedereen loopt elkaar in de weg. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
idd, ze verslappen... Ze moeten iig voor de rust ff de 1-0 maken, anders kan het nog een lastig avondje worden.... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
Eindelijk 1-0.. Nu nog Urby eraf en Sulejmani erin.. eindelijk wat dreiging van links..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 augustus 2010 door Winston Bogarde -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
wel mooi om te zien hoe El Hamdaoui Suarez opzocht na het doelpunt. Maar ze zijn er nog lang niet hoor, hopen dat ze snel de 2-0 maken. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
wat een geweldig blok van Anita! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
voor de rust zou inderdaad mooi zijn.
Alder speelt trouwens echt dramatich in combinatie met Vertongen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
2e helft lekker Sulej laten spelen vanaf links of rechts, Suarez lekker vrije rol.
Enoh trouwes wel weer beresterk hoor. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 21:29 schreef remco k het volgende:2e helft lekker Sulej laten spelen vanaf links of rechts, Suarez lekker vrije rol. Enoh trouwes wel weer beresterk hoor. zoals gewoonlijk die Enoh. Maar van mij mag Ema er inderdaad vanaf, alweer. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 21:29 schreef remco k het volgende:2e helft lekker Sulej laten spelen vanaf links of rechts, Suarez lekker vrije rol. Enoh trouwes wel weer beresterk hoor. Helemaal mee eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zit Jozefzoon trouwens op de bank?? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 20:08 schreef thomASS het volgende:Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, Enoh, De Jong, Emanuelson; Suarez, El Hamdaoui Wissels: Verhoeven, Sulejmani, Eriksen, Ooijer, Blind, Oleguer, Bonevacia nee dus |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 21:52 schreef alibabba het volgende:Morgen het onderonsje tegen het Limburgse Roda Jc uit Kerkrade. Normaal gesproken gaat AJAX die pot winnen, want als ik zie dat Ajax 30 van de 37 potjes won, tot nu toe voor de competitie, dan behoort een 31e overwinning zeker tot de mogelijkheden. Slechts 3x wist Roda te winnen in Amsterdam en 4x eindigde het duel in een remise. Doelcijfers; 110 - 37. De 1e Ajax - Roda Jc ooit voor de competitie was op 23-12-1973 en daarin gingen wij met de overwinning aan de haal ( 3-0 ). 2 doelpunten waren er van Arnold Muhren en 1 van Johnny Rep. Johnny Rep werd het Goudhaantje genoemd en die naam was ie ook waard, omdat hij de gave had om op beslissende momenten te scoren. Hij scoorde onder meer 2 doelpunten om de Wereldbeker met Ajax, die we in 1972 wonnen. In de EC1-finale van 1973 scoorde hij het enige doelpunt, waardoor Ajax voor de 3e maal de Cup met de grote oren kon tonen aan onze supporters. Frank Rijkaard was op 20-11-1983 de gevierde man. Nadat John v.het Schip de score had geopend, maakte Rijkaard de 2-0, de 3-1 en de 5-1. De tegengoals waren van Rene Hofman en Hans Zuidersma. De 4-1 kwam op naam van John Bosman, die zijn debuut maakte voor Ajax in die pot. Hij was toen 18 en hij wist voor Ajax vele malen doel te treffen. Op 14-3-1997 was Martin Jol de trainer van Roda, maar onder zijn leiding wisten de Kerkradenaren een nederlaag niet te voorkomen. Het werd 3-1 voor de Amsterdammers, na een 0-1 achterstand door Melvin Plet. Babangida scoorde de gelijkmaker, die daarvoor 3 seizoenen voor Roda had gespeeld. Voor rust maakte Overmars de 2-1 en in de 86e minuut legde Ronald de Boer de 3-1 in het netje. Een seizoen later deed Babangida weer van zich spreken, door het enige doelpunt van de wedstrijd te maken. Jol moest weer lijdzaam toezien dat zijn club Roda aan het kortste eind trok en mede door deze nederlaag werd hem in Maart 1998 het ontslag aangezegd in Kerkrade. In November ´98 werd Jol trainer bij Rkc en daar leverde hij t/m 2004 uitstekend werk, waarna hij de overstap maakte naar Tottenham Hotspur. Yannis Anastasiou speelde 3 en een half seizoen voor Roda, alvorens hij in de winterstop van het seizoen 03'04 door Ajax werd gecontracteerd. Op 14-3-2004, hij was enkele maanden in dienst van Ajax, scoorde hij tegen zijn oude club 2x. Nadat Mitea de score opende, maakte Anastasiou de 2-0. Iwan Redan maakte er 2-1 van, waarna Anastasiou de 3-1 achter de lijn werkte. Mark Luypers maakte het nog spannend, maar Pienaar maakte in de 82e minuut aan alle onzekerheid een einde ( 4-2 ). Mede door deze overwinning werd Ajax kampioen in 2004. Een seizoen later was Anastasiou zelfs de matchwinnaar in dit duel, doordat hij in de 89e minuut als enige doel trof. 3 doelpunten scoorde hij dus voor Ajax in de thuiswedstrijden tegen Roda, van in totaal 7 treffers die hij maakte voor Ons AJAX in de Eredivisie. Karig aantal, maar Ronald Koeman haalde hem in 2004 door blessures van Zlatan en Mido. Vorig seizoen eindigde dit treffen in een 4-0 zege voor Ons. Bij rust stond het nog 0-0, maar na rust had Suarez zijn vizier op scherp. Maar liefst 4x zou hij scoren en een serie van 14 competitiezege's op rij werd in gang gezet. Ik verwacht dat Alderweireld de plek weer gaat innemen van Oleguer en ik hoop dat Sulejmani in de basis mag starten, ten faveure van Emanuelson. Een voorhoede met Mickey, El Hamdaoui en Suarez, ziet men in Kirchroaj ( Kerkrade ) met afgrijzen tegemoet. Eriksen achter de hand houden en bij een ruime voorsprong de jongelingen laten invallen. Ik denk dat Ajax de wedstrijd vroegtijdig wil beslissen i.v.m. de belangrijke match tegen Kiev en dat gaat ook gebeuren. El Hamdaoui laat morgen van zich spreken en gaat er zeker 2 inschieten, Suarez zal ook een aandeel hebben in de overwinning door ook te scoren. 3-0? Heb ik dit goed mensen? Misschien een beetje laat, maar dit is echt heel goed geschreven! Je schrijft beter dan mij! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Hhaha idd, het is beter dan IK. Maar idd Alibabba goed geschreven! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: thanks, wel jammer, hij had van mij wel mogen invallen |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ajax is weer lekker slecht |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van Halst is trouwens wel realistisch. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Excuseer, foutje van mij. 2talig opgevoed. |
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
Ik weet niet wie het pas opmerkte dat Jol sulejmani net zoveel vertrouwen moet geven als Emanuelson. Die emanuelson brengt echt niet genoeg, laat sulejmani maar een keer zoveel kansen krijgen. Elke keer wanneer ze beiden speelde ging sulej er als eerste af van die 2. :( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien een beetje aparte opmerking hoor, maar ik heb een beetje het gevoel dat AJAx misschien wel teveel internationals heeft, er zijn 5 wk gangers die slechts een halve week vakantie hebben gehad, onze voorbereiding is dus ook verre van optimaal geweest.
Helaas zou het dus best zo kunnen zijn dat dit ons in dit seizoen nog wel kan gaan opbreken, of verwacht men gewoon weer 35 goals van SUAREZ en slechts 4 tegengoals in de ARENA en 21 tegen in de hele competitie?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 21:41 schreef Wonderdokter het volgende:Ik weet niet wie het pas opmerkte dat Jol sulejmani net zoveel vertrouwen moet geven als Emanuelson. Die emanuelson brengt echt niet genoeg, laat sulejmani maar een keer zoveel kansen krijgen. Elke keer wanneer ze beiden speelde ging sulej er als eerste af van die 2. :( Ik vind dit al tijden, maar Jol zal dit nooit doen, Sulejmani gaat die kans gewoonweg niet krijgen bij AJAX, als dat namelijk wel zo zou zijn, dat zou hij ook niet 123 verhuurd mogen worden.. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Conclusie;; Emanuelson eruit, Sulejmani erin.
Nu eindelijk wel mee eens, Remco. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: en wel heel snel, wat geeft die weer voor een ballen af zeg, wisselen en snel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
geteld jaja, 6 minuten in de tweede helft urby heeft 7 keer keer geprobeerd een bal af te geven, en lijdt gewoon 7 keer balverlies. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker goal jongens, 2-0 ajax |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 21:58 schreef remco k het volgende:geteld jaja, 6 minuten in de tweede helft urby heeft 7 keer keer geprobeerd een bal af te geven, en lijdt gewoon 7 keer balverlies. verder geen aanvullingen meer nodig Prachtig doelpunt voor ajax, wat vinden die 2 elkaar makkelijk zeg! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik hoop trouwens dat AJAX de 50.000ste eredivisiegoal gaat maken, als meest scorende ploeg van dit getal, verdiend ajax dit wel |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
prachtige aanval van ajax, jammer dat El Hamdaoui hem niet afmaakt en eindelijk een goede pass van Ema |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:01 schreef dege het volgende:prachtige aanval van ajax, jammer dat El Hamdaoui hem niet afmaakt en eindelijk een goede pass van Ema HAHA, nr1 van de wedstrijd naar 54 minuten... |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Speken wij al van een koningskoppel? Mounir El Hamdaoui en Luis Suarez? |
|
|
|