|
|
dege
|
|
|
quote: nog niet, maar als die 2 een paar wedstrijden verder zijn vrees ik voor de tegenstanders van wel, dus ik verheug me er al op |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat Van Halst het goed verwoorde, beide spelers zijn echte individuen, vinden elkaar automatisch. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
vind wel Anita tot nu een puike pot spelen, mag ook eens gezegd worden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
URBY HOUD NOU GODSAMME EENDE BUITENKANT!!!!!!!!!!!
Hij staat nog niet 1 minuut aan de buitenzijde, en houd het veld absoluut niet breed, echt heel erg irritant. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: inderdaad, ook de Jong speelt een prima wedstrijd, al staat hij misschien ies te diep... |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Anita speelt inderdaad beter dan tegen Kiev. Toch de zenuwen dan afgelopen Dinsdag? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:11 schreef remco k het volgende:URBY HOUD NOU GODSAMME EENDE BUITENKANT!!!!!!!!!!! Hij staat nog niet 1 minuut aan de buitenzijde, en houd het veld absoluut niet breed, echt heel erg irritant. als hij dat tegen Dinamo ook weer doet vrees ik weer het ergste, ben daarom benieuwd wie er woensdag op de backpositie speelt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:14 schreef dege het volgende:[..] als hij dat tegen Dinamo ook weer doet vrees ik weer het ergste, ben daarom benieuwd wie er woensdag op de backpositie speelt het zegt genoeg dat zelfs de commentator het meld |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Het voetbal wordt steeds minder om aan te zien.Het is tegenwoordig de trend:We mogen niet verliezen,liever 0-0 of gelijk spel in uitwedstrijden daarna pakken we wel thuis.Kijk maar naar het wk en europacups.Waar is die passie die we vroeger wel hadden gebleven......De jeugd wordt niet ingepast,verhuurd,overgeslagen,verkocht.De drive om te winnen wordt weg gekocht door uitgerangeerde spelers terug te halen.Uitgerangeerde spelers klinkt heel negatief maar zo bedoel ik het niet.Ik kan nog uren doorgaan maar ik stop ermee,anders wordt ik toch weer verwijderd door mijn grote vriend boudewijn |
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
ik vind de Jong ook niet zo sterk spelen hoor, hij is wel goed bij de aanvallen betrokken enzo en is veel in beweging. Maar hij heeft links en rechts toch wel wat kansjes verprutst |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Mounir El Hamdaoui maakt de 3-0. Tevens maakt hij de 50.000ste eredivisietreffer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
gelukkig, AJAX is de de maker van de 50.000ste Goal in de eredivisie. en HAMMIE heeft er inmiddels al wel 4 in het madje liggen... |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Jaaaa El Hamdaoui maakt goal 50.000! En terecht! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:16 schreef Wonderdokter het volgende:ik vind de Jong ook niet zo sterk spelen hoor, hij is wel goed bij de aanvallen betrokken enzo en is veel in beweging. Maar hij heeft links en rechts toch wel wat kansjes verprutst dus conclusie is dat hij op het missen van 2 kansen wel een prima wedstrijd speelt?? |
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
jep :) Hij is betrokken en dat is belangrijk op zijn positie, hij dient het alleen soms wel iets beter aan te pakken deze wedstrijd. Maar ben tevreden met de Jong, hij blijft doorgaan. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Urby speelt de tweede helft in ieder geval minder slecht dan de eerste pfff:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker om te zien, dat Hammie en Suarez elkaar makkelijk vinden, en dat pas in hun tweede wedstrijd samen.....
raar weer dat Sulejmani weer geen kans krijgt en Eriksen voor Urby komt.
Klasse Jol, je weet Sulejmani het vertrouwen wel te geven kerel |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Vertonghen schuift door naar t middenveld denk ik. Anita zou ook kunnen en dan Vertonghen op links... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: dat is wel een pluspunt |
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
Waarom fluiten? Ooijer is een prima verdediger waar je wat aan hebt in je selectie |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:23 schreef remco k het volgende:Lekker om te zien, dat Hammie en Suarez elkaar makkelijk vinden, en dat pas in hun tweede wedstrijd samen..... raar weer dat Sulejmani weer geen kans krijgt en Eriksen voor Urby komt. Klasse Jol, je weet Sulejmani het vertrouwen wel te geven kerel Idd.. Jamner |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Raar ja..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 augustus 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
Jammer dat er in Nederland altijd naar het verleden wordt gekeken |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Had Jol beter een kwartier eerder kunnen doen;) |
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
grappig om te zien, eerste balcontact van Sulej moest roda een overtreding op Suarez maken om ervoor te zorgen dat Sulej niet ervandoor is, tweede balcontact is de vrij trap op Suarez waar de 4-0 uiot moet komen.....
Niks meer dan feiten dit trouwens. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
roda begint nu wel behoorlijk geirriteerd te voetballen |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Indd! Laat Sulejmani maar is een hele wedstrijd spelen! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Net ook weer hoort een strafschop te zijn... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk Wegereef, 300% penalty moet AJAX krijgen, en WEER SULEJMANI |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Duidelijke STRAFSCHOP, hoe duidelijk wil je ze hebben gvdm |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
100% strafschop pfffffffff! FC Wegereef volgens ten Cate:P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En dat wedstrijden achter elkaar |
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
veel duidelijker dan deze gaan ze niet meer worden dit seizoen |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
Tsjonge jonge.. Ongelofelijk Wegereef! |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
100% penalty.... Wegereef zeker? |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: 90 minuten lang laten spelen tegen Kiev. Zowiezo! |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Wel een schitterend schot! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: dat denk ik ook wel dat hij woensdag speelt maar over vanavond, prima wedstrijd, veel kansen gehad, weinig weggeven en 3-0 winnen. Als ze door hadden gezet was het meer geworden en als de scheids ook oplet word het ook makkelijker. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
prima tweede helft van AJAX.
En Sulejmani in slechts 10 minuten 3 keer gevaarlijker dan Urby in 80 minuten, en niet voor de eerste keer. JOL DOE JE OGEN OPEN |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:37 schreef dege het volgende:[..] dat denk ik ook wel dat hij woensdag speelt maar over vanavond, prima wedstrijd, veel kansen gehad, weinig weggeven en 3-0 winnen. Als ze door hadden gezet was het meer geworden en als de scheids ook oplet word het ook makkelijker. Met de eigenwijsheid van de heer Jol? Nee, ik denk dat hij Emanuelson gewoon weer laat spelen. |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
Serieus Sulejmani staat 12 min op het veld.. en laat zoveel meer zien dan Furby! Ik hoop echt dat ie woensdag in de basis mag starten!! |
|
|
|