BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Roda JC (21-08-2010 20:45): 3-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
thomASS
 thomASS - zaterdag 21 augustus 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:16 schreef nemam-tiL het volgende:
Het voetbal wordt steeds minder om aan te zien.Het is tegenwoordig de trend:We mogen niet verliezen,liever 0-0 of gelijk spel in uitwedstrijden daarna pakken we wel thuis.Kijk maar naar het wk en europacups.Waar is die passie die we vroeger wel hadden gebleven......De jeugd wordt niet ingepast,verhuurd,overgeslagen,verkocht.De drive om te winnen wordt weg gekocht door uitgerangeerde spelers terug te halen.Uitgerangeerde spelers klinkt heel negatief maar zo bedoel ik het niet.Ik kan nog uren doorgaan maar ik stop ermee,anders wordt ik toch weer verwijderd door mijn grote vriend boudewijn
Ga je fucking mond spoelen aub... Je lult echt tyfus onzin. Om 1 ding te noemen; 7 spelers uit eigen jeugd in basis nuff said.

En leuk om te zien hoe suarez en el ham de goals vieren met elkaar! Woensdag Sulejmani in de basis zou ik zeggen. Jammer voor hem dat hij geen penalty kreeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 augustus 2010 door thomASS --
remco k
 remco k - zaterdag 21 augustus 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:38 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Met de eigenwijsheid van de heer Jol? Nee, ik denk dat hij Emanuelson gewoon weer laat spelen.
Anita is geschorst dus misschien dat Sulej op linksbuiten speelt en Urby als back gaat spelen.

Liever gewoon Ooijer of Olequer in het centrum en dan Vertongen naar links
Kiljahboy
 Kiljahboy - zaterdag 21 augustus 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Anita is geschorst dus misschien dat Sulej op linksbuiten speelt en Urby als back gaat spelen.

Liever gewoon Ooijer of Olequer in het centrum en dan Vertongen naar links
Doe mij dan maar Ooijer. Oleguer heeft zn waarde ook wel bewezen in de eerste wedstrijd. Uhum Uhum...
Pim
 Pim - zaterdag 21 augustus 2010 - 22:49   quote  deeplink  
Netjes gewonnen, op naar woensdag:)! Hopelijk weer 3 goals van het koningskoppel!!!! Dan moet het lukken en heb ik een mooie avond!
Kiljahboy
 Kiljahboy - zaterdag 21 augustus 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:49 schreef Pim het volgende:
Hopelijk weer 3 goals van het koningskoppel!!!!
Koningskoppel? Dat wordt komt me bekend voor.
Pim
 Pim - zaterdag 21 augustus 2010 - 22:52   quote  deeplink  
Vertel:D?
Kiljahboy
 Kiljahboy - zaterdag 21 augustus 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:52 schreef Pim het volgende:
Vertel:D?
Hahaha. Ik gebruikte hetzelfde woord eerder.
Pim
 Pim - zaterdag 21 augustus 2010 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:57 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Hahaha. Ik gebruikte hetzelfde woord eerder.
En terecht!
Kiljahboy
 Kiljahboy - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:59 schreef Pim het volgende:

[..]

En terecht!
Dacht ik ook! Maar is het ook beter dan Pantelic en Suarez? Ik denk persoonlijk van wel.
remco k
 remco k - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:43 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Doe mij dan maar Ooijer. Oleguer heeft zn waarde ook wel bewezen in de eerste wedstrijd. Uhum Uhum...
1 kopduel verloren in de eerste wedtrijd, verder geen enkel duel verloren, aan de bal is hij slecht maar verdedigend VERUIT de beste man in onze selectie.
remco k
 remco k - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:00 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Dacht ik ook! Maar is het ook beter dan Pantelic en Suarez? Ik denk persoonlijk van wel.
kan toch ook bijna niet anders joh, Hammie loopt nu al meer dan 1 op 1 bij ajax in de competitie..

Wat wel zo is, is dat AJAX nu anders speelt met hem in de ploeg, en of dat goed voor AJAX is, daar twijfel ik nog aan. AJAX speelt nu namelijk eigenlijk 442, alleen is daar ons middenveld weer niet op ingericht, ik ben dan ook benieuwd hoe Jol het neer wil gaan zetten, want het staat nu lang niet altijd goed op het middenveld, en dat heeft niet veel te maken met de vorm van de Zeeuw of de Jong, maar meer met waar ze moeten spelen.
Kiljahboy
 Kiljahboy - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:01 schreef remco k het volgende:

[..]

1 kopduel verloren in de eerste wedtrijd, verder geen enkel duel verloren, aan de bal is hij slecht maar verdedigend VERUIT de beste man in onze selectie.
Wel het kopduel waar de 1-1 uit voort kwam. En ja ook Emanuelson was deels schuldig.
Kiljahboy
 Kiljahboy - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:05 schreef remco k het volgende:

[..]

kan toch ook bijna niet anders joh, Hammie loopt nu al meer dan 1 op 1 bij ajax in de competitie..

Wat wel zo is, is dat AJAX nu anders speelt met hem in de ploeg, en of dat goed voor AJAX is, daar twijfel ik nog aan. AJAX speelt nu namelijk eigenlijk 442, alleen is daar ons middenveld weer niet op ingericht, ik ben dan ook benieuwd hoe Jol het neer wil gaan zetten, want het staat nu lang niet altijd goed op het middenveld, en dat heeft niet veel te maken met de vorm van de Zeeuw of de Jong, maar meer met waar ze moeten spelen.
Er staat toch dat ik daar persoonlijk ook over denk? Waarom gelijk zo fucking hatelijk reageren?
remco k
 remco k - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:08 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Wel het kopduel waar de 1-1 uit voort kwam. En ja ook Emanuelson was deels schuldig.
ieder koduel is 50/50 wie hem wint, het gaat meer om wat daarachter gebeurt, Vertongen stond niet goed, en het Urby verhaal hebben we het al over gehad inderdaad.

Maar Olequer speelde verder gewoon goed, we weten dat hij niet goed kan opbouwen, daar hoeven we dus ook niet over te discussieren.

Ik vind dat we met 1 goed opbouwende verdediger in de naam van Vertongen genoeg hebben, beide backs kunnen dit namelijk ook prima vanaf de zijkant, Olequer is een echte killer achterin en daar moet je hem dan ook op beoordelen, en niet op zijn opbouwende kwaliteiten
remco k
 remco k - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:10 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Er staat toch dat ik daar persoonlijk ook over denk? Waarom gelijk zo fucking hatelijk reageren?
volgens moet je ff opnieuw lezen, hatelijk is namelijk iets anders, zeker als ik je gelijk geef..
Kiljahboy
 Kiljahboy - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:13 schreef remco k het volgende:

[..]

ieder koduel is 50/50 wie hem wint, het gaat meer om wat daarachter gebeurt, Vertongen stond niet goed, en het Urby verhaal hebben we het al over gehad inderdaad.

Maar Olequer speelde verder gewoon goed, we weten dat hij niet goed kan opbouwen, daar hoeven we dus ook niet over te discussieren.

Ik vind dat we met 1 goed opbouwende verdediger in de naam van Vertongen genoeg hebben, beide backs kunnen dit namelijk ook prima vanaf de zijkant, Olequer is een echte killer achterin en daar moet je hem dan ook op beoordelen, en niet op zijn opbouwende kwaliteiten
Nee, z'n opbouwende passes zijn inderdaad niet al te best
Kiljahboy
 Kiljahboy - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:14 schreef remco k het volgende:

[..]

volgens moet je ff opnieuw lezen, hatelijk is namelijk iets anders, zeker als ik je gelijk geef..
Bij mij komt die 'joh' een beetje heel typerend over.
remco k
 remco k - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:15 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Bij mij komt die 'joh' een beetje heel typerend over.
en jij werkt in een keuken toch?, dan ben je normaal gesproken wel wat gewend, en zeker daar in de regio wordt het woordje "joh" veel op die manier gebruikt...
Kiljahboy
 Kiljahboy - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

en jij werkt in een keuken toch?, dan ben je normaal gesproken wel wat gewend, en zeker daar in de regio wordt het woordje "joh" veel op die manier gebruikt...
Klopt. Maar waar ik werk wordt heel keurig met elkaar omgegaan. De hatelijk vorm van 'joh' tolereer ik zelfs niet in de keuken.
remco k
 remco k - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:20 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Klopt. Maar waar ik werk wordt heel keurig met elkaar omgegaan. De hatelijk vorm van 'joh' tolereer ik zelfs niet in de keuken.
als je dat al hatelijk vind, dan moet je de echte wereld maar niet vaak betreden...:):)
Kiljahboy
 Kiljahboy - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:45 schreef remco k het volgende:

[..]

als je dat al hatelijk vind, dan moet je de echte wereld maar niet vaak betreden...:):)
Ik heb meer gezien van deze wereld dan jij. Daar ben ik heilig van overtuigd.
thomASS
 thomASS - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:58   quote  deeplink  
Rustig dames..
Afcabz
 Afcabz - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 21:52 schreef alibabba het volgende:
Morgen het onderonsje tegen het Limburgse Roda Jc uit Kerkrade. Normaal gesproken gaat AJAX die pot winnen, want als ik zie dat Ajax 30 van de 37 potjes won, tot nu toe voor de competitie, dan behoort een 31e overwinning zeker tot de mogelijkheden. Slechts 3x wist Roda te winnen in Amsterdam en 4x eindigde het duel in een remise. Doelcijfers; 110 - 37.

De 1e Ajax - Roda Jc ooit voor de competitie was op 23-12-1973 en daarin gingen wij met de overwinning aan de haal ( 3-0 ). 2 doelpunten waren er van Arnold Muhren en 1 van Johnny Rep. Johnny Rep werd het Goudhaantje genoemd en die naam was ie ook waard, omdat hij de gave had om op beslissende momenten te scoren. Hij scoorde onder meer 2 doelpunten om de Wereldbeker met Ajax, die we in 1972 wonnen. In de EC1-finale van 1973 scoorde hij het enige doelpunt, waardoor Ajax voor de 3e maal de Cup met de grote oren kon tonen aan onze supporters.

Frank Rijkaard was op 20-11-1983 de gevierde man. Nadat John v.het Schip de score had geopend, maakte Rijkaard de 2-0, de 3-1 en de 5-1. De tegengoals waren van Rene Hofman en Hans Zuidersma. De 4-1 kwam op naam van John Bosman, die zijn debuut maakte voor Ajax in die pot. Hij was toen 18 en hij wist voor Ajax vele malen doel te treffen.

Op 14-3-1997 was Martin Jol de trainer van Roda, maar onder zijn leiding wisten de Kerkradenaren een nederlaag niet te voorkomen. Het werd 3-1 voor de Amsterdammers, na een 0-1 achterstand door Melvin Plet. Babangida scoorde de gelijkmaker, die daarvoor 3 seizoenen voor Roda had gespeeld. Voor rust maakte Overmars de 2-1 en in de 86e minuut legde Ronald de Boer de 3-1 in het netje.

Een seizoen later deed Babangida weer van zich spreken, door het enige doelpunt van de wedstrijd te maken. Jol moest weer lijdzaam toezien dat zijn club Roda aan het kortste eind trok en mede door deze nederlaag werd hem in Maart 1998 het ontslag aangezegd in Kerkrade. In November ยด98 werd Jol trainer bij Rkc en daar leverde hij t/m 2004 uitstekend werk, waarna hij de overstap maakte naar Tottenham Hotspur.

Yannis Anastasiou speelde 3 en een half seizoen voor Roda, alvorens hij in de winterstop van het seizoen 03'04 door Ajax werd gecontracteerd. Op 14-3-2004, hij was enkele maanden in dienst van Ajax, scoorde hij tegen zijn oude club 2x. Nadat Mitea de score opende, maakte Anastasiou de 2-0. Iwan Redan maakte er 2-1 van, waarna Anastasiou de 3-1 achter de lijn werkte. Mark Luypers maakte het nog spannend, maar Pienaar maakte in de 82e minuut aan alle onzekerheid een einde ( 4-2 ). Mede door deze overwinning werd Ajax kampioen in 2004.

Een seizoen later was Anastasiou zelfs de matchwinnaar in dit duel, doordat hij in de 89e minuut als enige doel trof. 3 doelpunten scoorde hij dus voor Ajax in de thuiswedstrijden tegen Roda, van in totaal 7 treffers die hij maakte voor Ons AJAX in de Eredivisie. Karig aantal, maar Ronald Koeman haalde hem in 2004 door blessures van Zlatan en Mido.

Vorig seizoen eindigde dit treffen in een 4-0 zege voor Ons. Bij rust stond het nog 0-0, maar na rust had Suarez zijn vizier op scherp. Maar liefst 4x zou hij scoren en een serie van 14 competitiezege's op rij werd in gang gezet.

Ik verwacht dat Alderweireld de plek weer gaat innemen van Oleguer en ik hoop dat Sulejmani in de basis mag starten, ten faveure van Emanuelson. Een voorhoede met Mickey, El Hamdaoui en Suarez, ziet men in Kirchroaj ( Kerkrade ) met afgrijzen tegemoet. Eriksen achter de hand houden en bij een ruime voorsprong de jongelingen laten invallen. Ik denk dat Ajax de wedstrijd vroegtijdig wil beslissen i.v.m. de belangrijke match tegen Kiev en dat gaat ook gebeuren. El Hamdaoui laat morgen van zich spreken en gaat er zeker 2 inschieten, Suarez zal ook een aandeel hebben in de overwinning door ook te scoren.

3-0? Heb ik dit goed mensen?
netjes ;0
alibabba
 alibabba - zondag 22 augustus 2010 - 02:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:59 schreef Afcabz het volgende:

[..]

netjes ;0
Ik had fucking de uitslag goed, gebeurt me niet vaak....XD. Zelfs de doelpuntenmakers had ik goed.....niet normaal dit...zou het dan toch eens goed komen met me??? Hahahahahaha. Maar f over de pot.

Dat Roda deed het de 1e helft niet slecht, maar het kwam ook door de onnauwkeurigheid van Onze Ajacieden. Ik vond Urby de 1e helft naar behoren spelen door enkele goede passes, maar hij blijft foutjes maken. Vd.Wiel had vooral de 1e helft het mindere van zijn spel en Enoh liep als een sluwe vos. Ik heb enorm gelachen om Suarez, omdat hij ontzettend nadrukkelijk aanwezig was. Wat een mannetje is het toch en geweldig om te zien. El Hamdaoui vind ik het goed doen, maar ik vind dat hij zich meer als aanspeelpunt moet fungeren. Hij loopt vaak ruimtes dicht, waar andere spelers gebruikelijk in lopen. Het is te prijzen dat hij zo ijverig is en dat moet hij ook blijven houden, maar voor het elftal is het beter als hij wat dieper speelt.

De Zeeuw haalt niet zijn normale niveau en ik zou het verstandig vinden om hem na Kiev een paar weken op vakantie te sturen. Het verdedigingsduo Alder/Vertonghen moet niet als geheel gaan twijfelen en dat is iets wat volgens mij nu het geval is. Het kan komen, omdat men de kritiek hoort van buitenaf. Ze moeten leren daar boven te staan en er volwassener in worden. Voor Anita vind ik het verdomd lastig op die plek, omdat hij handelingen moet verrichten, die niet gebruikelijk zijn op die positie. De Jong was ijverig zoals altijd, maar hij zou gebaat zijn bij wat meer rust in zijn doen en laten.

De 2e helft was goed te noemen en dat moet Ons Aller AJAX meenemen naar woensdag. Dan moet het goedkomen en ik hoop echt dat Sulejmani de kans krijgt, want ik denk echt dat hij de wedstrijd kan beslissen tegen Kiev. Bij zijn invalbeurt dinsdag en ook vandaag zie ik een gretigheid, die ik ook zag in zijn tijd bij Heerenveen. Volgens mij weet Jol dat ook en daarom zou het me niet verbazen als Mickey de voorkeur krijgt boven Urby. AJAX IS MIJN LEVEN, AJAX IS MIJN TROTS.
joduh
 joduh - zondag 22 augustus 2010 - 09:17   quote  deeplink  
yep alibabba,je had het helemaal goed,toppie,en was mooie avond gisteren man.En urby stond gewoon in de basis!En speelde een ruime voldoende hoor.
en natuurlijk werd pooijer uitgeflotn...maar ook dat is logisch.1+1=2
maar alles was gewoon weer ouderwets volgens mij.De 0 gehouden,lekkere 3 goals.Geen blessures,geen rare kaarten.....
feli en kijk teletekst!!!!weer gewoon lekker bovenaan man.
fijne dag allen
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 09:17 schreef joduh het volgende:
yep alibabba,je had het helemaal goed,toppie,en was mooie avond gisteren man.En urby stond gewoon in de basis!En speelde een ruime voldoende hoor.
en natuurlijk werd pooijer uitgeflotn...maar ook dat is logisch.1+1=2
maar alles was gewoon weer ouderwets volgens mij.De 0 gehouden,lekkere 3 goals.Geen blessures,geen rare kaarten.....
feli en kijk teletekst!!!!weer gewoon lekker bovenaan man.
fijne dag allen
voldoende????? kom op man laat me niet lachen he, je maakt jezelf nu echt belachelijk door hem maar de hand boven het hoofd te houden.

de eerste 20 minuten waren redelijk, maar alles wat hij daarna heeft gedaan was fout.
Hij had slechts 1 goede pass in de tweede helft,(balletjes breed leggen tellen niet echt mee he) en die pass gaf nog wel vanaf de centrale verdedigers positie, waar hij nooit mag lopen
Hij hielt het veld als linksbuiten welgeteld 2 minuten breed in de hele wedstrijd en was verder alleen maar de Jong op 10 in de weg aan het lopen, en verder was het de ajacied gister met het meeste balverlies, en heb ik hem geen 1 geslaagde actie zien maken...

Ik snap dat je fan van hem bent, maar je moet wel realistisch blijven vind ik kerel.
joduh
 joduh - zondag 22 augustus 2010 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 12:20 schreef remco k het volgende:

[..]

voldoende????? kom op man laat me niet lachen he, je maakt jezelf nu echt belachelijk door hem maar de hand boven het hoofd te houden.

de eerste 20 minuten waren redelijk, maar alles wat hij daarna heeft gedaan was fout.
Hij had slechts 1 goede pass in de tweede helft,(balletjes breed leggen tellen niet echt mee he) en die pass gaf nog wel vanaf de centrale verdedigers positie, waar hij nooit mag lopen
Hij hielt het veld als linksbuiten welgeteld 2 minuten breed in de hele wedstrijd en was verder alleen maar de Jong op 10 in de weg aan het lopen, en verder was het de ajacied gister met het meeste balverlies, en heb ik hem geen 1 geslaagde actie zien maken...

Ik snap dat je fan van hem bent, maar je moet wel realistisch blijven vind ik kerel.
hoi pipo remco! heb ik je toch maar mooi weer laten lachen he?Wat jij?
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 16:05 schreef joduh het volgende:

[..]

hoi pipo remco! heb ik je toch maar mooi weer laten lachen he?Wat jij?
ik lach altijd jongen, echt altijd
Sonjajax
 Sonjajax - zondag 22 augustus 2010 - 20:06   quote  deeplink  
raar dat je altijd zo zuur regaeert op dit forum en overal het laatste woord wil hebben
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:06 schreef Sonjajax het volgende:
raar dat je altijd zo zuur regaeert op dit forum en overal het laatste woord wil hebben
raar dat je er zo druk mee bent, je bent drukker met mij dan het forum zelf, je lijkt wel een feyenoordsupporter, die is ook drukker met ajax dan feyenoord, bemoei jij je nou maar lekker met je eigen ding, ik doe dat namelijk ook
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:13 schreef remco k het volgende:

[..]

en dan zeker ook niet op zijn volledige gebrek aan snelheid??....als ik van iedere speler zijn slechte punten niet in een beoordling mag meenemen wordt ie vanzelf de beste....dat is een flinke vervuiling van statistieken lijkt mij...
dege
 dege - zondag 22 augustus 2010 - 21:43   quote  deeplink  
als je de kwaliteiten van Oleguer naast die van Ooijer legt komt Ooijer denk ik het beste uit de bus, is een stuk completer vind ik en daarom vind ik het ook een aanwinst voor AJAX. Van mij mag hij woensdag ook starten en dat Vertonghen doorschuift naar de linksback, Ooijer samen met Alde in het centrum.
Ooijer is een echte killer en heeft daarnaast ook nog een goede opbouw en kan goed aansturen, wat wil je nog meer.
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:57 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

en dan zeker ook niet op zijn volledige gebrek aan snelheid??....als ik van iedere speler zijn slechte punten niet in een beoordling mag meenemen wordt ie vanzelf de beste....dat is een flinke vervuiling van statistieken lijkt mij...
ik snap wat je bedoelt, maar de hoofdtaak van een verdediger is gewoon verdedigen, en op snelheid wordt hij er vrijwel nooit uitgelopen omdat hij zich goed positioneerd en dus eerder bij de bal is, je kan namelijk niet ontkennen dat hij verdedigend wel heel sterk is, zo ook afgelopen week tegen Kiev...
Sommige mensen gaan dan zeggen dat hij dat kopuel verliest bij die tegen goal, maar dat is iets dat veel vaker gebeurt in een wedstrijd, het gaat daar om wat Urby en Vertongen niet goed doen, en met name dat Urby zijn man liet lopen.....
dege
 dege - zondag 22 augustus 2010 - 21:56   quote  deeplink  
dat verhaal van Urby kennen we nu wel Remco, heb je al heel vaak, misschien wel te vaak geroepen. Iedereen weet nu wel hoe je over hem denkt
joduh
 joduh - zondag 22 augustus 2010 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 21:56 schreef dege het volgende:
dat verhaal van Urby kennen we nu wel Remco, heb je al heel vaak, misschien wel te vaak geroepen. Iedereen weet nu wel hoe je over hem denkt
juist dege
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

ik snap wat je bedoelt, maar de hoofdtaak van een verdediger is gewoon verdedigen, en op snelheid wordt hij er vrijwel nooit uitgelopen omdat hij zich goed positioneerd en dus eerder bij de bal is, je kan namelijk niet ontkennen dat hij verdedigend wel heel sterk is, zo ook afgelopen week tegen Kiev...
Sommige mensen gaan dan zeggen dat hij dat kopuel verliest bij die tegen goal, maar dat is iets dat veel vaker gebeurt in een wedstrijd, het gaat daar om wat Urby en Vertongen niet goed doen, en met name dat Urby zijn man liet lopen.....
[/q

puur alleen verdedigend was ie prima, maar vond hem juist in die wedstrijd ontzettend kwetsbaar met ruimte in zijn rug....en volgens mij hoort dat toch ook echt bij het verdedigen als geheel...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 22:01   quote  deeplink  
euh...hoe komt mijn opmerking nou in jouw quote...hier nogmaals dus..

puur alleen verdedigend was ie prima, maar vond hem juist in die wedstrijd ontzettend kwetsbaar met ruimte in zijn rug....en volgens mij hoort dat toch ook echt bij het verdedigen als geheel...
Sonjajax
 Sonjajax - zondag 22 augustus 2010 - 22:06   quote  deeplink  
positioneert is met een t remco, ook daar heb je al geen verstand van
XXX
 XXX - zondag 22 augustus 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 21:52 schreef alibabba het volgende:

Ik verwacht dat Alderweireld de plek weer gaat innemen van Oleguer en ik hoop dat Sulejmani in de basis mag starten, ten faveure van Emanuelson. Een voorhoede met Mickey, El Hamdaoui en Suarez, ziet men in Kirchroaj ( Kerkrade ) met afgrijzen tegemoet. Eriksen achter de hand houden en bij een ruime voorsprong de jongelingen laten invallen. Ik denk dat Ajax de wedstrijd vroegtijdig wil beslissen i.v.m. de belangrijke match tegen Kiev en dat gaat ook gebeuren. El Hamdaoui laat morgen van zich spreken en gaat er zeker 2 inschieten, Suarez zal ook een aandeel hebben in de overwinning door ook te scoren.

3-0? Heb ik dit goed mensen?
je had maar 1 ding niet goed.... de 50.000e doelpunt in de eredivisie voor een Ajaxied...

voor de rest... Hulde... maar zag meer gasten met 3-0
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 12:10   quote  deeplink  
Stekelenburg
Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Emanuelson
Enoh-De Jong-De Zeeuw
Suarez-El Hamdaoui-Sulejmani
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:06 schreef Sonjajax het volgende:
positioneert is met een t remco, ook daar heb je al geen verstand van
Hoofdletters en punten gebruiken, zeker als je zelf iemand op z'n spelling aanspreekt. En je doet het zelf ook niet al te best hoor, maak je niet zo druk, je lijkt wel een Feyenoordsupporter, je bent drukker met mij als het forum, grappig............
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:01 schreef Patrick Buisman het volgende:
euh...hoe komt mijn opmerking nou in jouw quote...hier nogmaals dus..

Ik vond dat wel meevallen, je hebt wel gelijk als je zegt dat ons centrum niet genoeg snelheid heeft, maar dat geld voor al onze verdedigers, ik snap ook niet zo goed waarom Jol dit seizoen ineens constant op 1 lijn en op buitenspel verdedigd, hij had het gewoon moeten laten zoals het was, nu lopen er inderdaad aardig wat tegenstanders uit onze rug weg, maar dat is niet allen bij Olequer het geval, maar bij alle verdedigers...
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 12:10 schreef Sonjajax het volgende:
Stekelenburg
Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Emanuelson
Enoh-De Jong-De Zeeuw
Suarez-El Hamdaoui-Sulejmani
De wedstrijd is al gespeeld hoor, en Urby stond linksbuiten, Anita stond linksback en Sulejmani was wissel.

De wedstrijd was afgelopen zaterdag en we hebben gewonnen.

Misschien moet je de gids eens wat vaker openslaan, dan kun je de wedstrijden gewoon bekijken.....
tom
 tom - maandag 23 augustus 2010 - 18:48   quote  deeplink  
voor sommige die willen weten met me viswedstrijd:P top 10 eindiging,

hoorde trouwens van de mensen die mijn kaartjes hadden dat het vak 108 eretribune was:P
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

De wedstrijd is al gespeeld hoor, en Urby stond linksbuiten, Anita stond linksback en Sulejmani was wissel.

De wedstrijd was afgelopen zaterdag en we hebben gewonnen.

Misschien moet je de gids eens wat vaker openslaan, dan kun je de wedstrijden gewoon bekijken.....
Je spoort niet, dit is de opstelling voor a.s. woensdag waar ik bij ben en jij niet
joduh
 joduh - maandag 23 augustus 2010 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:48 schreef tom het volgende:
voor sommige die willen weten met me viswedstrijd:P top 10 eindiging,

hoorde trouwens van de mensen die mijn kaartjes hadden dat het vak 108 eretribune was:P
top 10 van de hoeveel dan? van de 100 is het netjes tom,maar van de 11???? ;-)
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:56 schreef Sonjajax het volgende:

[..]

Je spoort niet, dit is de opstelling voor a.s. woensdag waar ik bij ben en jij niet
Ik denk dat jij je vergist, maar dit hele topic gaat niet over as woensdag maar over afgelopen zaterdag.
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 20:13   quote  deeplink  
weet ik
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 14:51   quote  deeplink  
xD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Roda JC (21-08-2010 20:45): 3-0

0.0086870