|
|
plannetje
|
|
|
Laat iedereen ze vuurwerk lekker thuis of steek het voor de deur af (tenzij je in sportdorp woont). maarre kom op man als het gebeurd word het wel verhaalt op de boef maar daar schieten we alsnog niets mee op!! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Ik wil er aan toevoegen dat als je een echte Feyenoord supporter bent dat je dan Zowel uit als thuis Rustig blijft omdat je moet weten wat de risico's zijn ! Help je club steun ze maar maak er nou geen potje van want dan kun je europees voetbal de komende paar jaar zoiezo wel vergeten en ik had niet het idee dat dat de bedoeling was ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ok, ik zal geen vuurwerk thuis afsteken. |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
zit ik dan met mijn sterretjes |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
sterretjes zijn wel mooi hebben we met de kerst gezien hahah tegen vvv dacht ik... |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 11:31 schreef plannetje het volgende:Laat iedereen ze vuurwerk lekker thuis of steek het voor de deur af (tenzij je in sportdorp woont). maarre kom op man als het gebeurd word het wel verhaalt op de boef maar daar schieten we alsnog niets mee op!! Wat doe ik met mijn bijl? Ook maar thuislaten dit keer dan? |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
denk niet dat de hooligans die dat altijd doen op dit forum zitten :P |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
mee eens maar hou mijn hart vast. Beveiligng dubbel verscherpen. En als er een boete komt op laten draaien door desbetreffende raddraaiers |
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kopen?
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zolang je die niet op het veld gooit lijkt me het geen probleem als je die meeneemt. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: als je zo bootjes gaat kijken, wil je dan ff rondkijken voor een 4 fakkels voor vanavond? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik denk dat ie al weg is. Staat nu bij de Clipper te gluren. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
hij ging om 11.00 uur heen zei hij.....ik ga hem vanmiddag wel ff ophalen in 020 voordat hij tussen wal en schip ligt met teveel alcohol promilage in z'n lijf hahahaha |
|
|
|