BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stage verloopt niet zoals verwacht

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joey
 joey - woensdag 18 augustus 2010 - 14:02   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=14218&abbr=ajaxfside

Japanse stagiair Miyaichi breekt kuitbeen tijdens oefenduel Jong Ajax
18-08-10

De stagiair Ryo Miyaichi heeft zijn stage bij Ajax moeten afbreken. Het Algemeen Dagblad meldt dat de Japanner zijn kuitbeen heeft gebroken in het vriendschappelijke duel van Jong Ajax tegen Scheveningen afgelopen week. Miyaichi geldt als een enorm talent. Hij was ook bij Arsenal op proef waar men nog overweegt hem een contract aan te bieden. Ook bij Ajax is men in enkele dagen zeer gecharmeerd geraakt van de jonge Japanner. Bryan Roy liet zich ontglippen het talent een grote toekomst te voorspellen.

Ik vind het wel erg sneu voor die jongen, staat bekend als groot talent. Ook bij Arsenal waren ze zeer onder de indruk van deze jongen. Hoelang zal hij eruit zijn? Misschien uiteindelijk nog testen en misschien wel een contract aanbieden, na een 2e kans?
alibabba
 alibabba - woensdag 18 augustus 2010 - 21:44   quote  deeplink  
Shit happens...
dege
 dege - woensdag 18 augustus 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:44 schreef alibabba het volgende:
Shit happens...
vind dit wel erg sneu voor hem hoor.
alibabba
 alibabba - woensdag 18 augustus 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:46 schreef dege het volgende:

[..]

vind dit wel erg sneu voor hem hoor.
Daar ben ik me ter(dege) van bewust......:P
remco k
 remco k - woensdag 18 augustus 2010 - 23:05   quote  deeplink  
toch met ajax hem 500% vastleggen, en speler van dit caliber gaat in de toenkomst veel scoren voor ajax en ook veel geld opleveren, die jongen is werkelijk waar geniaal aan de bal
Passs
 Passs - woensdag 18 augustus 2010 - 23:26   quote  deeplink  
maar heb ergens gelezen dat hij zo'n 2 miljoen zou gaan kosten..en ik dacht dat AJAX geen geld had.....
Hoe zit dat dan ( als je hem hadden gecontracteerd)
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - donderdag 19 augustus 2010 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 23:26 schreef Passs het volgende:
maar heb ergens gelezen dat hij zo'n 2 miljoen zou gaan kosten..en ik dacht dat AJAX geen geld had.....
Hoe zit dat dan ( als je hem hadden gecontracteerd)
geld is geen probleem als we de groepsfase halen ;)
morkanne
 morkanne - donderdag 19 augustus 2010 - 07:55   quote  deeplink  
Het is wel te hopen dat ze hem goed verzekerd hebben...
joey
 joey - donderdag 19 augustus 2010 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 23:05 schreef remco k het volgende:
toch met ajax hem 500% vastleggen, en speler van dit caliber gaat in de toenkomst veel scoren voor ajax en ook veel geld opleveren, die jongen is werkelijk waar geniaal aan de bal
Mocht hij goed terugkomen van deze blessure wel jah..Maar kijk naar Kerlon..Die is niks meer wie hij vroger was na al dat gedoe!
remco k
 remco k - donderdag 19 augustus 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 11:05 schreef joey het volgende:

[..]

Mocht hij goed terugkomen van deze blessure wel jah..Maar kijk naar Kerlon..Die is niks meer wie hij vroger was na al dat gedoe!
Die vergelijking slaat nergens op, Kerlon is veel zwaaarder geblesseerd geweest, en heeft 2 jaar moeten revalideren van 2 gescheurde kruisbanden, dat is wel wat anders dan een kuitbeenbreuk, daar herstel je normaal gesproken altijd gewoon goed van zonder complicaties.

Kerlon is een extreem geval, en daar zijn er niet veel van op te noemen, er zijn er veel meer die wel gewoon een mooie carriere hebben gehad, zelfs met 2 keer je kruibanden afscheuren.
joey
 joey - donderdag 19 augustus 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Die vergelijking slaat nergens op, Kerlon is veel zwaaarder geblesseerd geweest, en heeft 2 jaar moeten revalideren van 2 gescheurde kruisbanden, dat is wel wat anders dan een kuitbeenbreuk, daar herstel je normaal gesproken altijd gewoon goed van zonder complicaties.

Kerlon is een extreem geval, en daar zijn er niet veel van op te noemen, er zijn er veel meer die wel gewoon een mooie carriere hebben gehad, zelfs met 2 keer je kruibanden afscheuren.
ik zeg ook niet dat ze hetzelfde hebben..Dat maak JIJ er weer van!;)
Ik zeg alleen.. JE moet gewoon kijken of hij na de blessure het niveau gewoon weer kan halen..Dats het enige..Voordat je hem meteen een contract aanbiedt!;)
remco k
 remco k - donderdag 19 augustus 2010 - 20:50   quote  deeplink  
ja dat is het beste, en dan bied een andere club hem een contract aan en zijn we weer te laat, dat lijkt me het beste, en jij vergelijkt hem me KErlon, ik niet
joey
 joey - donderdag 19 augustus 2010 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 20:50 schreef remco k het volgende:
ja dat is het beste, en dan bied een andere club hem een contract aan en zijn we weer te laat, dat lijkt me het beste, en jij vergelijkt hem me KErlon, ik niet
ER is een verschil tussen vergelijken en iemand als VOORBEELD nemen!;) Miss moet je dat is leren;) hahahaha..,,

Najaa jonge..Als jij hem lekker nu al een contract zou aanbieden prima.. doe je ding..Watr jij vind.. ik zou dat niet zo snel doen!
remco k
 remco k - donderdag 19 augustus 2010 - 23:50   quote  deeplink  
misschien moet je dat juist zelf eens leren, kijk maar hoe je het roept.
joey
 joey - vrijdag 20 augustus 2010 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 23:50 schreef remco k het volgende:
misschien moet je dat juist zelf eens leren, kijk maar hoe je het roept.
Najaa goed jonge wat jij wilt man!;)
Ik ben jou gedoe een beetje zat.. jij pakt op de 1 of andere manier altijd mijn
meningen 9 van de 10 verkeerd op..En ik denk dat dat dan niet aan mij ligt!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stage verloopt niet zoals verwacht

0.0049669