BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Goed nieuws dit...laat Martins Indi maar spelen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 18 augustus 2010 - 16:01   quote  deeplink  
Bahia verlaat laatste training

18 augustus 2010

Het is zeer twijfelachtig of André Bahia donderdag met Feyenoord mee kan spelen in de wedstrijd tegen AA Gent. De Braziliaan kreeg woensdag tijdens de laatste training opnieuw last van zijn knie en maakte de oefensessie niet af.

www.rijnmond.nl
chrissie
 chrissie - woensdag 18 augustus 2010 - 16:24   quote  deeplink  
wat een onzin topic weer, goed nieuws.
slaat helemaal nergens op. bahia is nu de gebeten hond zeker. flikker op heeft laten zien dat hij heel belangrijk is voor feyenoord. en mag nu geen fout meer maken zeker. triest.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 18 augustus 2010 - 16:27   quote  deeplink  
bahia maak altijd wel 1 fout in de wedstrijd, maar tegen excelsior was het gewoon triest

buiten dat heb ik martins indi al een aantal keer zien spelen, hij is zeker niet minder.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 18 augustus 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 16:24 schreef chrissie het volgende:
wat een onzin topic weer, goed nieuws.
slaat helemaal nergens op. bahia is nu de gebeten hond zeker. flikker op heeft laten zien dat hij heel belangrijk is voor feyenoord. en mag nu geen fout meer maken zeker. triest.
Ben het helemaal met je eens, Andre Bahia is een speler die zich "bijna" altijd voor 100% heeft ingezet voor feyenoord. Je kan hem ook niets verwijten alleen dat er afgelopen week behoorlijk wat fouten heeft gemaakt.
Maar dat kan je hem zelf niet kwalijk nemen, hij is gewoon een middelmatige voetballer die goed is in de mandekking maar opbouwend een drama, maar dat weet men toch nu onderhand wel. hij speelt naar zijn kunnen en blijkbaar vind feyenoord hem goed genoeg om hem in Feyenoord 1 op te stellen, daar kan Andre zelf ook niets aan doen. Ik mag aannemen dat hij zelf ook wel weet dat het nooit een grote voetballer zal worden?!
chrissie
 chrissie - woensdag 18 augustus 2010 - 16:36   quote  deeplink  
nogmaals onzin, en hij maakt niet iedere wedstrijd 1 fout. ja het was triest tegen excelsior maar was hij de enige.
martins indi is een leuke opvolger maar laat hem eerst eens zoveel wedstrijden spelen als bahia voor ons gedaan heeft met dezelfde instelling!
craven
 craven - woensdag 18 augustus 2010 - 16:39   quote  deeplink  
martins indi al 34 wedstrijden zien spelen? Bahia nu afzeiken is zo makkelijk, alsof de 9 andere(De Cler natuurlijk niet :) )niet gefaald hebben!
BRAYY
 BRAYY - woensdag 18 augustus 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Bahia heeft altijd de juiste instelling, is zelden geblesseerd en is in de loop der jaren ook beter geworden.

Hij is echter nog steeds geen topverdediger al vinden sommige supporters van wel, waarschijnlijk vanwege bovenstaande dingen. Feit is wel dat alle andere Nederlandse voetbalfans al die jaren hebben gelachen om Bahia en dat nog steeds doen. Hij maakt heel veel fouten, waaronder afgelopen week nog zeker twee waaruit twee doelpunten vielen. Vind je het gek dat het zo'n feyenoordman is, hij staat er nooit naast bij ons. In al die jaren heeft er nog geen club interesse getoont in Bahia, er zijn zelfs niet eens serieuse geruchten geweest rondom hem. Dat zegt toch ook wel wat. En ondertussen staat hij al 6 jaar in onze basiself en dat lijkt door te gaan tot dat hij 36 is en zn carriere afsluit. Ja dan zou Feyenoord ook de club naar mijn hart zijn hoor André.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 18 augustus 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Ik zeik Bahia niet af, maar je bent toch wel met me eens dat het een middelmatige voetballer is??? En dan bedoel ik echt voetballend en niet over inzet en dat soort dingen! maar echt opbouwen, 1 tegen 1 en openingen creeeren, verdedigend neerzetten??!!
craven
 craven - woensdag 18 augustus 2010 - 16:52   quote  deeplink  
Nee het is geen absolute topper, maar de fouten begonnen niet alleen maar bij Bahia, fouten liggen ook voorin en het middenveld, die moeten ook druk zetten en de voorzet eruit halen. Bahia heeft slecht gepresteerd: eens. Maar vorig seizoen heb ik maar weinig mensen over hem horen zeiken en was hij met Vlaar een prima duo, nu ineens niks meer? opportunisme ten top! Trouwens zie je wel meer verdegingsduo's waar de een beter op bouwt dan de ander....
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 18 augustus 2010 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 16:52 schreef craven het volgende:
Nee het is geen absolute topper, maar de fouten begonnen niet alleen maar bij Bahia, fouten liggen ook voorin en het middenveld, die moeten ook druk zetten en de voorzet eruit halen. Bahia heeft slecht gepresteerd: eens. Maar vorig seizoen heb ik maar weinig mensen over hem horen zeiken en was hij met Vlaar een prima duo, nu ineens niks meer? opportunisme ten top! Trouwens zie je wel meer verdegingsduo's waar de een beter op bouwt dan de ander....
ik zou zeggen noem eens tien clubs waar een vededigingsduo zo verschillend zijn?!!
Roy15
 Roy15 - woensdag 18 augustus 2010 - 16:58   quote  deeplink  
het is nooit goed nieuws als er een feyenoorder pijn lijdt!
craven
 craven - woensdag 18 augustus 2010 - 17:01   quote  deeplink  
chiellini-cannavaro(juve), demichelis-van Buyten(bayern), Terry-Alex(chelsea), pepe-garay( real madrid)... maar dat zijn enkele vergelijkingen(weliswaar topclubs) maar de rest van mijn reactie hoor ik je niet over...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 augustus 2010 door craven --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 18 augustus 2010 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 16:01 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Bahia verlaat laatste training

18 augustus 2010

Het is zeer twijfelachtig of André Bahia donderdag met Feyenoord mee kan spelen in de wedstrijd tegen AA Gent. De Braziliaan kreeg woensdag tijdens de laatste training opnieuw last van zijn knie en maakte de oefensessie niet af.

www.rijnmond.nl
krijg jij lekker vlekken in je nek. het goed nieuws noemen als een Feyenoorder geblesseerd is, mag lijen dat je vanavond geen toetje krijgt van je moeder.
de flh
 de flh - woensdag 18 augustus 2010 - 17:05   quote  deeplink  
eens
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 18 augustus 2010 - 17:06   quote  deeplink  
Spelen wel allemaal in nationale teams of geselecteerd daarvoor! De rest van je reactie over de fouten voorin of middenveld?? Ben nooit echt een voorstander van hem geweest als voetballer maar er is geen andere optie op dit moment volgens mij? Martins Indi heeft een goede indruk achtergelaten op basis van 1 wedstrijd bij mij.. maar dat zegt niet zoveel!
aad 64
 aad 64 - woensdag 18 augustus 2010 - 17:07   quote  deeplink  
Tjonge volgens mij heeft Andre een echt Feyenoord hart Nooit zeiken maar doorgaan
hotjumper
 hotjumper - woensdag 18 augustus 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 16:35 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens, Andre Bahia is een speler die zich "bijna" altijd voor 100% heeft ingezet voor feyenoord. Je kan hem ook niets verwijten alleen dat er afgelopen week behoorlijk wat fouten heeft gemaakt.
Maar dat kan je hem zelf niet kwalijk nemen, hij is gewoon een middelmatige voetballer die goed is in de mandekking maar opbouwend een drama, maar dat weet men toch nu onderhand wel. hij speelt naar zijn kunnen en blijkbaar vind feyenoord hem goed genoeg om hem in Feyenoord 1 op te stellen, daar kan Andre zelf ook niets aan doen. Ik mag aannemen dat hij zelf ook wel weet dat het nooit een grote voetballer zal worden?!
zo'n beetje iedere trainer heeft geprobeerd Bahia uit de basis te houden, hij wist zich steeds terug te knokken, zelfs de "grote" Kevin Hofland werd door hem overvleugelt. een beetje meer respect dus. André Bahia///Mr. Feyenoord!!!!
Roy15
 Roy15 - woensdag 18 augustus 2010 - 17:29   quote  deeplink  
Indi speelt idd als vervanger Bahia
craven
 craven - woensdag 18 augustus 2010 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 17:06 schreef El Jardinero het volgende:
Spelen wel allemaal in nationale teams of geselecteerd daarvoor! De rest van je reactie over de fouten voorin of middenveld?? Ben nooit echt een voorstander van hem geweest als voetballer maar er is geen andere optie op dit moment volgens mij? Martins Indi heeft een goede indruk achtergelaten op basis van 1 wedstrijd bij mij.. maar dat zegt niet zoveel!
Ja zijn allemaal grote namen, maar wel voorbeelden dat ook op hoog niveau er verschillen zijn...Martins Indi is misschien een goede verdediger( moet nog blijken) maar om Bahia nu definitief afteschrijven vindt ik te ver gaan. En wat ik al zei: Bahia was vorig jaar een uitstekend duo met Vlaar
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 augustus 2010 - 18:15   quote  deeplink  
Toch!
Bahia///held
Nooit zieken.
Niet lullen maar poetsen.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 18 augustus 2010 - 18:20   quote  deeplink  
Ik heb Indi wel vaker zien spelen. En in de meeste wedstrijden was hij helemaal niet goed. En dat was jeugdniveau. Dus ik hou mn hart vast als hij zon belanrijke pot moet spelen tegen zon sterke tegenstander.
Bahia kan maar 1 ding! En dat is een man uitschakelen. En normaal gesproken kan hij dat heel goed! Behalve tegen Ex, toen kon hij dat heel slecht.

Maar was een incident

Dus slotje

In het belang van onze huidige MR Feyenoord
de flh
 de flh - woensdag 18 augustus 2010 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 17:08 schreef hotjumper het volgende:

[..]

zo'n beetje iedere trainer heeft geprobeerd Bahia uit de basis te houden, hij wist zich steeds terug te knokken, zelfs de "grote" Kevin Hofland werd door hem overvleugelt. een beetje meer respect dus. André Bahia///Mr. Feyenoord!!!!
..dat bedoel ik nou in m'n vorige posts. Je ziet echt dat 't gedrag van 020 en andere provincieclubs wordt overgenomen.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 18 augustus 2010 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 16:35 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens, Andre Bahia is een speler die zich "bijna" altijd voor 100% heeft ingezet voor feyenoord. Je kan hem ook niets verwijten alleen dat er afgelopen week behoorlijk wat fouten heeft gemaakt.
Maar dat kan je hem zelf niet kwalijk nemen, hij is gewoon een middelmatige voetballer die goed is in de mandekking maar opbouwend een drama, maar dat weet men toch nu onderhand wel. hij speelt naar zijn kunnen en blijkbaar vind feyenoord hem goed genoeg om hem in Feyenoord 1 op te stellen, daar kan Andre zelf ook niets aan doen. Ik mag aannemen dat hij zelf ook wel weet dat het nooit een grote voetballer zal worden?!
Lekker boeiend of hij kan voetballen.. hij is een mandekker. Denk je dat Terry, Alex, Carvalho, Pepe, Cris, Juan en ga zo maar door kunnen voetballen? Ziet er niet uit! Hun taak is een man uitschakelen. Vertongen is zo'n typische verdediger die kan voetballen met een mooie pass van achteruit, maar hij kan niet VERDEDIGEN!!! En daar gaat het om als centrale verdediger. Afpakken in inleveren bij de backs en middenvelders. Die moeten opbouwen.
craven
 craven - woensdag 18 augustus 2010 - 18:32   quote  deeplink  
amen
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 18 augustus 2010 - 18:34   quote  deeplink  
UPDATE: Indi start morgen. Ik hoop dat hij het goed doet!!! Belangrijke pot. De 0 is heel belangrijk en Vlaar en Indi hebben nooit samen gespeeld. Mulder ook niet echt zeker. Dus wordt spannend.!

Martins Indi vervangt Bahia tegen Gent
Feyenoord-trainer Mario Been kan donderdag in het eerste duel met AA Gent geen beroep doen op André Bahia. De verdediger ondervindt teveel hinder van een kniekwetsuur.

Bruno Martins Indi zal de Braziliaan in het centrum gaan vervangen. Het achttienjarige talent zat dit seizoen twee keer op de bank, maar kwam nog niet in actie. Het duel met AA Gent wordt dan ook zijn officiële debuut.

"Na het vertrek van Kevin Hofland hebben we Bruno verteld dat hij zich moet richten op die positie", zei Mario Been woensdag in De Kuip. "Hij heeft in de oefenwedstrijd tegen Aston Villa ook al centraal achterin gespeeld en dat heeft hij naar behoren gedaan. We hopen dat hij het morgen weer laat zien."

Been kan donderdag ook geen beroep doen op John Dahl Tomasson en Diego Biseswar. Sekou Cissé keert mogelijk wel terug. "Dat zullen we met de medische staf gaan bespreken. Ik zou heel gelukkig zijn als hij morgen een half uur kan spelen", aldus Been.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 18 augustus 2010 - 18:35   quote  deeplink  
nu maar afwachten op het goede nieuws dat feyenoord1908 z'n pc ontploft.
craven
 craven - woensdag 18 augustus 2010 - 18:37   quote  deeplink  
biddende-smile.gif
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 18 augustus 2010 - 18:40   quote  deeplink  
scherven door de kootjes heen
hotjumper
 hotjumper - woensdag 18 augustus 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 16:01 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Bahia verlaat laatste training

18 augustus 2010

Het is zeer twijfelachtig of André Bahia donderdag met Feyenoord mee kan spelen in de wedstrijd tegen AA Gent. De Braziliaan kreeg woensdag tijdens de laatste training opnieuw last van zijn knie en maakte de oefensessie niet af.

www.rijnmond.nl
Heb ik al gezegd dat ik jou een lul vind?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 augustus 2010 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Heb ik al gezegd dat ik jou een lul vind?
Ook al mild, hem gun ik ook een ajacied in zn aars.
de.fan
 de.fan - woensdag 18 augustus 2010 - 22:03   quote  deeplink  
Laat Bahia maar lekker de bank warm houden........de rest van dit seizoen!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 augustus 2010 - 22:20   quote  deeplink  
BAHIA///HELD!!!!
sevillana
 sevillana - woensdag 18 augustus 2010 - 22:29   quote  deeplink  
wie weet, misschien is 't "een geluk bij een ongeluk", maar eens kijken of Indi 't kan laten zien
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 augustus 2010 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 22:29 schreef sevillana het volgende:
wie weet, misschien is 't "een geluk bij een ongeluk", maar eens kijken of Indi 't kan laten zien
Nou eerlijk gezegt denk ik dat het goed uitpakt maar Bahia blijft een held.
JanM
 JanM - donderdag 19 augustus 2010 - 00:01   quote  deeplink  
Laten we hopen dat die jonge jongen een goeie wedstrijd speelt!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 augustus 2010 - 06:06   quote  deeplink  
Ach als Indi het goed doet, kan Bahia altijd nog linksback worden. kan de Cler bij het grof vuil.
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 19 augustus 2010 - 07:55   quote  deeplink  
Bahia is geen goede back. Kan je beter indi als back zetten. Die speelde dat ook in de jeugd
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 augustus 2010 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 07:55 schreef scarface1979 het volgende:
Bahia is geen goede back. Kan je beter indi als back zetten. Die speelde dat ook in de jeugd
ach in het verleden heeft hij het ook gespeeld en als Indi back is waarom wil iederéén hem dan centraal?
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - donderdag 19 augustus 2010 - 08:17   quote  deeplink  
Zo ben je de rots van Rio en zo ben je niks meer.
We moeten er mee stoppen om spelers de grond in te trappen als ze een keer een slechte wedstrijd spelen.
Bahia is een echte Feynoorder, altijd inzet, altijd hard werken en loyaal.
Complete onzin dus Feyenoord 1908.
Zoek jij lekker een andere hobby
KKL
 KKL - donderdag 19 augustus 2010 - 11:40   quote  deeplink  
Hup Martins!!
fredje
 fredje - donderdag 19 augustus 2010 - 11:41   quote  deeplink  
Veel Sterker in de opbouw
Die blijft in de basis!!
KKL
 KKL - donderdag 19 augustus 2010 - 11:45   quote  deeplink  
denk ik ook....vind hem qua talent een zeer goede speler!
fredje
 fredje - donderdag 19 augustus 2010 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 08:17 schreef vakkieQkeleku het volgende:
Zo ben je de rots van Rio en zo ben je niks meer.
We moeten er mee stoppen om spelers de grond in te trappen als ze een keer een slechte wedstrijd spelen.
Bahia is een echte Feynoorder, altijd inzet, altijd hard werken en loyaal.
Complete onzin dus Feyenoord 1908.
Zoek jij lekker een andere hobby
Bahia is gewoon door de mand gevallen.
Te licht bevonden.
Een club als Feyenoord mag zich dit soort fouten niet permiteren.
Aan de andere kant heb ik liever alle fouten in 1 wedstrijd.
Maar dat zegt ook genoeg over zijn kwaliteiten.
Opbouwen kan hij niet.(Indi wel)
Vlaar is daar ook geen kei in maar die toont meer lef.
Dat is het probleem van Feyenoord onze verdedigers kunnen niet opbouwen en we hebben geen spits voor de lange ballen.
Als de Cler aan de bal is bv oogt het alsof ik naar de Fjes kijk in een vriendschapelijke wedstrijd.
de Vrij kan het leren en heeft aanleg.
JanM
 JanM - donderdag 19 augustus 2010 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 11:41 schreef fredje het volgende:
Veel Sterker in de opbouw
Die blijft in de basis!!
Vanavond mag hij het laten zien!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 19 augustus 2010 - 12:04   quote  deeplink  
Ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen. Zelf verwacht ik dat hij zich wel waar maakt!
sevillana
 sevillana - donderdag 19 augustus 2010 - 12:08   quote  deeplink  
zingen, juichen en klappen voor hem zal hem de nodige steun geven lijkt mij
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 19 augustus 2010 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 08:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ach in het verleden heeft hij het ook gespeeld en als Indi back is waarom wil iederéén hem dan centraal?
Hij heeft 1 wedstrijd centraal gespeeld bij eku19. Was matig
en tegen villa was hij goed.

Ik denk ook dat hij in potentie een hele goede CV is maar hij stond de rest van zn voetballeven bij Fey LB.

Het maakt mij niets uit waar hij speelt. Als hij het maar goed invult. Te beginnen met vanavond! Hup Bruno Martins Indi! En de rest natuurlijk!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 augustus 2010 - 19:57   quote  deeplink  
Eindelijk eens een besluit waar ik het mee eens ben. Heeft ook niet veel andere keus!
MMM
 MMM - donderdag 19 augustus 2010 - 21:31   quote  deeplink  
Goede pot gespeeld.
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 19 augustus 2010 - 21:35   quote  deeplink  
ja een heerlijke pot, simpel en degelijk weinig weggegeven.
Hoorde trouwens in de wandelgangen dat Feyenoord interesse heeft in Roque Santa Cruz en al in een vergevorderd stadium zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Goed nieuws dit...laat Martins Indi maar spelen









0.0067350