|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 21:35 schreef El Jardinero het volgende:ja een heerlijke pot, simpel en degelijk weinig weggegeven. Hoorde trouwens in de wandelgangen dat Feyenoord interesse heeft in Roque Santa Cruz en al in een vergevorderd stadium zijn. maar nu ff serieus.... |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
kan het zelf niet bevestigen.. tis een gerucht zal ik maar zeggen dan! maar komt wel uit een betrouwbare bron |
|
|
|
|
craven
|
|
|
voetbalt bij manchester city(lees hoog salaris), contract tot 2012 en kost tussen de 7 en 12 mil.... |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Mag ie zichzelf nog 1 jaartje gratis in de kijker spelen en dan in de verkoop! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
voor niks gaat de zon op, maar ja.... |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Ik hoop dat het echt waar is! Maar als je het nuchter bekijkt lijkt het mij haast onmogelijk. Of een Feyenoorder met geld is hier bij betrokken... |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Ik neem aan dat die jongen ook graag wil voetballen en aangezien niemand tussen de 7 en 12 milj. voor hem over heeft is het een optie?! Ik weet niet hoe die constructies precies in elkaar zitten.. maar mag aannemen dat city nog wel geld voor hem wil vangen tijdens verkoop! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 21:35 schreef El Jardinero het volgende:ja een heerlijke pot, simpel en degelijk weinig weggegeven. Hoorde trouwens in de wandelgangen dat Feyenoord interesse heeft in Roque Santa Cruz en al in een vergevorderd stadium zijn. was je aan 't wandelen in de gangen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb gehoord dat het toch vennegoor word... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je veel gangen bewandelt, levert dat nog meer geruchten op. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
tijd dus om z'n gangen eens na te gaan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik heb die Santa Cruz nog getraind toen ik manager van Sunderland was. lastig type |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Martins Indi heeft het trouwens goed gedaan. In het interview na afloop zei hij dat hij tegen een fysiek imponerende tegenstander stond, is me eigenlijk niet zo opgevallen, die Martins Indie is groot zeg. Zal grappig zijn op de elftalfoto... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wat een goede speler die indi ik heb genoten wijnaldam en fer speelde ook weer ouderwets goed. En smolov die komt er wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Cabral, Martins Indi...Er zijn weer nieuwe talenten voor Feyenoord 1 boven komen drijven. Hoezo alleen kommer en kwel? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Aardig gespeeld. Liet zich wel een keer te gemakkelijk uitkappen door die lange slungel die de bal klungelig naast tikte, terwijl hij de bal voor het inpiesen had en hij had hem had kunnen breedleggen, maar goed, op Martins Indi zit een goeie kop! Die komt er wel. Misschien moet Been hem wel regelmatig opstellen, hetzij als linksback, maar ook als centrumverdediger. Hij durft tenminste de bal in te spelen!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 10:45 schreef Arie.Klooster het volgende:Aardig gespeeld. Liet zich wel een keer te gemakkelijk uitkappen door die lange slungel die de bal klungelig naast tikte, terwijl hij de bal voor het inpiesen had en hij had hem had kunnen breedleggen, maar goed, op Martins Indi zit een goeie kop! Die komt er wel. Misschien moet Been hem wel regelmatig opstellen, hetzij als linksback, maar ook als centrumverdediger. Hij durft tenminste de bal in te spelen!!! Helemaal mee eens. Zat durf in die gast. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 21:35 schreef El Jardinero het volgende:ja een heerlijke pot, simpel en degelijk weinig weggegeven. Hoorde trouwens in de wandelgangen dat Feyenoord interesse heeft in Roque Santa Cruz en al in een vergevorderd stadium zijn. waren ze daar 2 of 3 jaar geleden ook niet mee bezig?! Dat makaay een beetje moest bemiddelen,die kende hem van Munchen... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 12:13 schreef Wolfmen het volgende:[..] waren ze daar 2 of 3 jaar geleden ook niet mee bezig?! Dat makaay een beetje moest bemiddelen,die kende hem van Munchen... ja en volgens mij pizzaro ook |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 21:35 schreef El Jardinero het volgende:Hoorde trouwens in de wandelgangen dat Feyenoord interesse heeft in Roque Santa Cruz en al in een vergevorderd stadium zijn. En toen werd je wakker? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|