|
|
tom
|
|
|
Zat gister zoals iedereen ajax te kijken, en wat me opviel was, dat de commentator zei dat ze in kiev maar 15 euro max betaald hebben voor een kaartje, en 5€ achter het doel.
zo kan het dus ook. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Mensen verdienen daar ook aanzienlijk minder, waardoor, als je inflatie meerekent, zij omgerekend ook iets van 20 euro voor een kaartje betalen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 18:09 schreef tom het volgende:Zat gister zoals iedereen ajax te kijken, en wat me opviel was, dat de commentator zei dat ze in kiev maar 15 euro max betaald hebben voor een kaartje, en 5€ achter het doel. zo kan het dus ook. een topsalaris in dat land is slechts 500Euro per maand, daar kun je in NL je kont nog niet een maand lang voor afvegen. of wil je dat dan liever ook? |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
M'n kont een maand lang afvegen? Nah, liever niet... :-) |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 18:20 schreef Yordee1 het volgende:Mensen verdienen daar ook aanzienlijk minder, waardoor, als je inflatie meerekent, zij omgerekend ook iets van 20 euro voor een kaartje betalen. Wat heeft de inflatie ermee te maken? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Stond er mooi bij.
On. Als ajax de prijzen iets omlaag doet krijg je het stadion veel voller en al die extra mensen halen ook iets te eten/drinken dus win win. Maar helaas europees word er liever gespeeld met een half vol stadion |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 20:55 schreef Hummel10 het volgende:[..] Stond er mooi bij. On. Als ajax de prijzen iets omlaag doet krijg je het stadion veel voller en al die extra mensen halen ook iets te eten/drinken dus win win. Maar helaas europees word er liever gespeeld met een half vol stadion juist,maar ik zei hier op dit forum ook dat de prijzen van de kaarten naar beneden moesten toen kreeg ik van iedereen op mijn flikker dat ik aan mezelf dacht en niet aan DE CLUB!!!! hahahah jaja fijne supporters hiero |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 20:55 schreef Hummel10 het volgende:[..] Stond er mooi bij. On. Als ajax de prijzen iets omlaag doet krijg je het stadion veel voller en al die extra mensen halen ook iets te eten/drinken dus win win. Maar helaas europees word er liever gespeeld met een half vol stadion Wedden dat het stadion vol is volgende week;). Eerste ring is inmiddels uitverkocht en de tweede ring zal ook wel bijna vol komen... Zijn nog maar een paar vakken beschikbaar.
Zolang Ajax het stadion vol krijgt, kan je er niks van zeggen. En zoveel is die 30 euro voor een kaartje ook niet hoor. Kijk eens in andere landen, zoals Engeland... Daar betaal je minstens het dubbele. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:21 schreef Pim het volgende:[..] Wedden dat het stadion vol is volgende week;). Eerste ring is inmiddels uitverkocht en de tweede ring zal ook wel bijna vol komen... Zijn nog maar een paar vakken beschikbaar. Zolang Ajax het stadion vol krijgt, kan je er niks van zeggen. En zoveel is die 30 euro voor een kaartje ook niet hoor. Kijk eens in andere landen, zoals Engeland... Daar betaal je minstens het dubbele. inderdaad alleen langekant naast 424 425.. 423 etc etc is beschikbaar.. morge snel kaartje nog scoren.. alleen belachelijk dat je voor 2de ring ook 40 euro betaalt maar goed ik ben van de partij.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:21 schreef Pim het volgende:[..] Wedden dat het stadion vol is volgende week;). Eerste ring is inmiddels uitverkocht en de tweede ring zal ook wel bijna vol komen... Zijn nog maar een paar vakken beschikbaar. Zolang Ajax het stadion vol krijgt, kan je er niks van zeggen. En zoveel is die 30 euro voor een kaartje ook niet hoor. Kijk eens in andere landen, zoals Engeland... Daar betaal je minstens het dubbele. bedrag zit tussen de 20 (achter het doel) en 42.50 (langezijde) .. goedkoopste kaartje nu nog beschikbaar is 32.50 en dan zit je in 423 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:27 schreef nummer10 het volgende:[..] bedrag zit tussen de 20 (achter het doel) en 42.50 (langezijde) .. goedkoopste kaartje nu nog beschikbaar is 32.50 en dan zit je in 423 dat zijn toch redelijl normale prijzen voor zo'n wedstrijd, als men goedkoop wilt dan moet men er gewon snel bij zijn toch??. En in vergelijking tot de rest van Eurpa valt het nog wel mee.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ik wachtte tot de 1e ring uitverkocht was, toen pas deed Ajax de 3 vakken achter het rechterdoel in de verkoop, voor 17,50 per kaartje. 426, 427 en 428 geloof ik. Ik hoop echt dat het woensdag uitverkocht is. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
PSV rekent geloof ik maar € 5.00 voor de thuiswedstrijd... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Voor de seizoenskaarthouders, maar dat is geen CL-wedstrijd. Denk dat de prijzen in dat geval ook wat hoger zouden liggen. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Volgens mij zijn de prijzen niet het grootste obstakel om het stadion vol te krijgen hoor. De belangrijkste reden waarom het stadion tegen PAOK maar halfvol zat was, dat je slechts 1 kaart kon kopen per clubcard. Dan haak ik af, aangezien ik altijd samen met iemand (mijn vriendin of een vriend van me) ga en daar dan ook de kaarten voor koop op mijn clubcard... Ik durf te wedden dat het woensdag gewoon uitverkocht is hoor! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 15:59 schreef Harm de Graaf het volgende:Volgens mij zijn de prijzen niet het grootste obstakel om het stadion vol te krijgen hoor. De belangrijkste reden waarom het stadion tegen PAOK maar halfvol zat was, dat je slechts 1 kaart kon kopen per clubcard. Dan haak ik af, aangezien ik altijd samen met iemand (mijn vriendin of een vriend van me) ga en daar dan ook de kaarten voor koop op mijn clubcard... Ik durf te wedden dat het woensdag gewoon uitverkocht is hoor! En veel mensen, zoals ik, waren destijds op vakantie. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 15:30 schreef PSVMocro het volgende:[..] Voor de seizoenskaarthouders, maar dat is geen CL-wedstrijd. Denk dat de prijzen in dat geval ook wat hoger zouden liggen. Vorig jaar moest ik ook 15 pleuro betalen...
Ajax - Juve was 29.45
Hell.. the bekerfinale Ajax-Feyenoord was 30 pleuro's
en dan zit ik in het minst dure vak... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 15:59 schreef Harm de Graaf het volgende:Volgens mij zijn de prijzen niet het grootste obstakel om het stadion vol te krijgen hoor. De belangrijkste reden waarom het stadion tegen PAOK maar halfvol zat was, dat je slechts 1 kaart kon kopen per clubcard. Dan haak ik af, aangezien ik altijd samen met iemand (mijn vriendin of een vriend van me) ga en daar dan ook de kaarten voor koop op mijn clubcard... Ik durf te wedden dat het woensdag gewoon uitverkocht is hoor! We zullen zien. Denk niet dat het helemaal vol zit, maar sowieso wel 40.000 man. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 15:59 schreef Harm de Graaf het volgende:Volgens mij zijn de prijzen niet het grootste obstakel om het stadion vol te krijgen hoor. De belangrijkste reden waarom het stadion tegen PAOK maar halfvol zat was, dat je slechts 1 kaart kon kopen per clubcard. Dan haak ik af, aangezien ik altijd samen met iemand (mijn vriendin of een vriend van me) ga en daar dan ook de kaarten voor koop op mijn clubcard... Ik durf te wedden dat het woensdag gewoon uitverkocht is hoor! Wat is de reden dan dat je slechts 1 kaart kon kopen per clubcard? |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Dat vragen we ons allemaal af... Wellicht veiligheidsoverwegingen of zo? |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 19:29 schreef remco k het volgende:[..] een topsalaris in dat land is slechts 500Euro per maand, daar kun je in NL je kont nog niet een maand lang voor afvegen. of wil je dat dan liever ook? zijn gelukkig niet een heleboel mensen in dit land die van die € 500,-- per maand moeten leven....wel keurig genuanceerd uitgedrukt dan dat je in nederland je kont er nog niet voor af kunt vegen....heel realistisch en respectvol.... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:21 schreef Pim het volgende:[..] Wedden dat het stadion vol is volgende week;). Eerste ring is inmiddels uitverkocht en de tweede ring zal ook wel bijna vol komen... Zijn nog maar een paar vakken beschikbaar. Zolang Ajax het stadion vol krijgt, kan je er niks van zeggen. En zoveel is die 30 euro voor een kaartje ook niet hoor. Kijk eens in andere landen, zoals Engeland... Daar betaal je minstens het dubbele. ja maar als je daar de inflatie in meerekent.......whahahaha |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: ja maar die worden ook vrijwel zeker uitgeschakeld.... |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Oekraïne is en blijft een land dat onder ontwikkeld is. Ze hebben geld zat,maar het wordt niet aan de juiste plannen besteed zoals infratructuur. Het is dat het nu moet van de FIFA vanwege 't EK in 2012,maar anders zou het niet gebeuren. Maandsalaris in Oekraïne is idd maar heel weinig,vandaar dat alles daar ook spot goedkoop is + dat ze het hele stadion gevuld willen hebben,en wat doen hun dan? Prijzen verlagen om t stadion vol te krijgen,daar kunnen sommige clubs nog van leren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dat verwacht ik eigenlijk helemaal niet, PSv gaat thuis met 3/4 doelpunten verschil winnen hoor, die andere ploeg is echt hele slecht |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik hoop trouwens ook dat ze door gaan, dat maakt hun programma iig ook wat zwaarder, anders kunnen zij zich weer 100% op de competitie richten |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
Ja mee eens, en voor het Nederlands voetbal zou het ook beter zijn.
ALs je een psv forum voor de gein even zou lezen, dan zeggen de sukkels dat ze hopen dat Ajax er snel uitvliegt, ze denken niet aan het Nederlands voetbal maar alleen aan hun zogenaamde Haat tegen Ajax.wat een zielige gasten. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 19:06 schreef frankdrebin het volgende:Ja mee eens, en voor het Nederlands voetbal zou het ook beter zijn. ALs je een psv forum voor de gein even zou lezen, dan zeggen de sukkels dat ze hopen dat Ajax er snel uitvliegt, ze denken niet aan het Nederlands voetbal maar alleen aan hun zogenaamde Haat tegen Ajax.wat een zielige gasten. Bestaat dat Psv-forum nog dan?.....XD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 19:06 schreef frankdrebin het volgende:Ja mee eens, en voor het Nederlands voetbal zou het ook beter zijn. ALs je een psv forum voor de gein even zou lezen, dan zeggen de sukkels dat ze hopen dat Ajax er snel uitvliegt, ze denken niet aan het Nederlands voetbal maar alleen aan hun zogenaamde Haat tegen Ajax.wat een zielige gasten. er zijn een aantal supportersgroepen in NL waravan PSV en Feyenoord er 2 van zijn, die drukker zijn met het negatieve rondom ajax dan met het positieve rondom hun eigen club.. |
|
|
|