BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El ahmadi ruilen voor koevermans

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - donderdag 19 augustus 2010 - 00:07   quote  deeplink  
mij wel
G-child
 G-child - donderdag 19 augustus 2010 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 23:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Hoezo kost niets? Staat onder contract bij Excelsior en die gaan een van hun beste spelers echt niet gratis wegdoen. Daarnaast is dit een counterspits en die zoeken we niet!
Counterspits? Speelde Excelsior vorig seizoen dan op de counter? 15 goals uit 20 wedstrijden, loopt nu ook gewoon 1 op 1....
Gaar woord overigens "counterspits" net of hij nu bijv. geen voorzetten kan geven, of een bal van 10 meter kan binnentikken?!
Voetballers hebben kwaliteiten maar dat maakt hun niet gebonden aan 1 spelmoment.
JanM
 JanM - donderdag 19 augustus 2010 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 00:12 schreef G-child het volgende:

[..]

Counterspits? Speelde Excelsior vorig seizoen dan op de counter? 15 goals uit 20 wedstrijden, loopt nu ook gewoon 1 op 1....
Gaar woord overigens "counterspits" net of hij nu bijv. geen voorzetten kan geven, of een bal van 10 meter kan binnentikken?!
Voetballers hebben kwaliteiten maar dat maakt hun niet gebonden aan 1 spelmoment.
Spits die ruimte voor zich nodig heeft en bij voorkeur met het gezicht naar de goal speelt wordt het ook genoemd. Neem ik ter kennisgeving aan. Koevermans is (ook) sterk als aanspeelpunt, met zijn rug naar de goal.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 augustus 2010 - 06:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:57 schreef raket het volgende:
Die enige die hier een beetje normaal over voetbal kan discussieren is stylzz en de rest is toch wel van een nivo plakbandje,als je alle teksten mag geloven.
Stylzz is van z'n werk uit gewend op domme stellingen te reageren, de rest past zich naadloos aan op het niveau van jouw stelling.

PSV lacht zich een krul in hun pik als ze Koevermans kunnen ruilen voor El Ahmadi. Door het bedroevende positie spel en het categorisch niet bewegen zonder bal kan hij geen combinatie aangaan. Bruins heeft daar ook onder te lijden.
raket
 raket - donderdag 19 augustus 2010 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:48 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Heb ik al gezegd dat ik jou een lul vind?
Ik vind dit van een erg laag nivo,om iemand die je niet kent en een andere mening heeft,maar uit te maken voor alles en nog wat.Ik heb een mening over een feyenoord speler.Maar er zijn hier (waaronder jij er een van bent)volgens mij een paar leden die al lang op dit forum zitten en gelijk denken dat hun mening geweldig is en de rest die iets anders denkt moet maar gelijk met de grond gelijk gemaakt worden.Een beetje oost duitse praktijken van vroeger.Jullie hebben gelijk en de rest moet maar z'n mond houden en luisteren naar de rest.Maar zo zit de wereld niet in elkaar vriend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door raket --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 augustus 2010 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 06:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Stylzz is van z'n werk uit gewend op domme stellingen te reageren, de rest past zich naadloos aan op het niveau van jouw stelling.

PSV lacht zich een krul in hun pik als ze Koevermans kunnen ruilen voor El Ahmadi. Door het bedroevende positie spel en het categorisch niet bewegen zonder bal kan hij geen combinatie aangaan. Bruins heeft daar ook onder te lijden.
Dat is wel waar inderdaad....

En t andere zei ik eerder ook al, Karim rendeert echt veel beter in een elftal in beweging. Niet dat statische wat we normaal zien.
Ik hoop dat Been de ballen heeft om Cabral en Schaken op te stellen en deze diep te plaatsen.
Zo dat er ruimte komt waarin bewogen kan worden. Bruins of Wijnaldum creatieve middenvelder en Fer plus Karim daarachter.
Dan denk ik dat we nog wel eens kunnen verrassen.
raket
 raket - donderdag 19 augustus 2010 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 09:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is wel waar inderdaad....

En t andere zei ik eerder ook al, Karim rendeert echt veel beter in een elftal in beweging. Niet dat statische wat we normaal zien.
Ik hoop dat Been de ballen heeft om Cabral en Schaken op te stellen en deze diep te plaatsen.
Zo dat er ruimte komt waarin bewogen kan worden. Bruins of Wijnaldum creatieve middenvelder en Fer plus Karim daarachter.
Dan denk ik dat we nog wel eens kunnen verrassen.
Maar wie gaat die ballen er dan inschieten??Smolov gaat er echt geen 20 of 25 maken!!Het is wel leuk als schaken en cabral geweldige voorzetten gaan geven,maar dan moet daar wel iemand staan die een neusje voor de goal heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door raket --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 augustus 2010 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 09:50 schreef raket het volgende:

[..]

Maar wie gaat die ballen er dan inschieten??Smolov gaat er echt geen 20 of 25 maken!!
mwah dat weet ik niet. misschien dan wel.
Of JDT of Cissé..

Of misschien wel Castaignos.
KKL
 KKL - donderdag 19 augustus 2010 - 09:55   quote  deeplink  
Klopt lul.....we hebben simpelweg veels te weinig scorendvermogen.

In de voorhoede maar ook op het middenveld.
Daarom is het ook heel erg belangerijk dat Tomasson weer snel fit raakt.

Alleen hij is in staat om 10 tot 15 goals per seizoen te maken, geen één andere speler in de selectie is daar toe in staat.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 augustus 2010 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 09:55 schreef KKL het volgende:
Klopt lul.....we hebben simpelweg veels te weinig scorendvermogen.

In de voorhoede maar ook op het middenveld.
Daarom is het ook heel erg belangerijk dat Tomasson weer snel fit raakt.

Alleen hij is in staat om 10 tot 15 goals per seizoen te maken, geen één andere speler in de selectie is daar toe in staat.
Niet op de manier waarop we nu spelen....
raket
 raket - donderdag 19 augustus 2010 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 09:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

mwah dat weet ik niet. misschien dan wel.
Of JDT of Cissé..

Of misschien wel Castaignos.
Cisse zie ik toch meer van de buitenkant komen.John dahl zou een super optie wezen,maar is jammer genoeg te vaak gebleseerd.(is trouwens de enige speler die Feyenoord ook echt nodig heeft,durft z'n mond open te doen en werkt als een paard,daar hebben we te weinig spelers van)Castagnois wordt teveel druk opgelegd en zou denk ik beter zijn als die voor een jaartje verhuurd wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door raket --
KKL
 KKL - donderdag 19 augustus 2010 - 09:59   quote  deeplink  
klopt ook wat je zegt....JDT is een prima speler op 10 maar moet wel een spits voor hem hebben die de ruimtes voor hem creëerd, in de bal speelt en goed in de combinatie.

JDT als spits heb ik nooit wat gevonden....dan staat hij er al als eindstation terwijl hij een speler is die moet komen en de ruimtes in kan lopen.
raket
 raket - donderdag 19 augustus 2010 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 09:59 schreef KKL het volgende:
klopt ook wat je zegt....JDT is een prima speler op 10 maar moet wel een spits voor hem hebben die de ruimtes voor hem creëerd, in de bal speelt en goed in de combinatie.

JDT als spits heb ik nooit wat gevonden....dan staat hij er al als eindstation terwijl hij een speler is die moet komen en de ruimtes in kan lopen.
Ja heb je zeker gelijk in.Maar omdat we waarschijnlijk geen geld hebben voor een echte spits,zal je het waarschijnlijk toch met john dahl moeten doen,maar redeneert beter achter de spitsen,zeker waar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door raket --
KKL
 KKL - donderdag 19 augustus 2010 - 10:04   quote  deeplink  
snap nog steeds niet dat Feyenoord , Sibon niet heeft gecontracteerd voor een seizoen.

was een zeer goedkope oplossing geweest en had makkelijk mee kunnen draaien in dit elftal
raket
 raket - donderdag 19 augustus 2010 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 10:04 schreef KKL het volgende:
snap nog steeds niet dat Feyenoord , Sibon niet heeft gecontracteerd voor een seizoen.

was een zeer goedkope oplossing geweest en had makkelijk mee kunnen draaien in dit elftal
Wel oud,maar gevaarlijke vrije trappen en had de voorzetten van cabral en schaken met z'n lengte voor veel gevaar kunnen zorgen.
KKL
 KKL - donderdag 19 augustus 2010 - 10:09   quote  deeplink  
maar ook zeer sterk in de combinatie en uitstekende techniek
raket
 raket - donderdag 19 augustus 2010 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 10:09 schreef KKL het volgende:
maar ook zeer sterk in de combinatie en uitstekende techniek
Ik denk dat de hoop van het bestuur gevestigd was op de connectie's van leo beenhakker.Dat die wel met een goed spits zou komen,maar als je hem dan een lege portemonee mee geeft,gaat het denk ik niet veel worden.Maar je had hem in ieder geval kunnen halen,ook al had leo een goed spits uit de hoed getoverd,want als target men,als een wedstrijd op slot zit,had ook niet verkeerd geweest.
KKL
 KKL - donderdag 19 augustus 2010 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 10:12 schreef raket het volgende:

[..]

Ik denk dat de hoop van het bestuur gevestigd was op de connectie's van leo beenhakker.Dat die wel met een goed spits zou komen,maar als je hem dan een lege portemonee mee geeft,gaat het denk ik niet veel worden.Maar je had hem in ieder geval kunnen halen,ook al had leo een goed spits uit de hoed getoverd,want als target men,als een wedstrijd op slot zit,had ook niet verkeerd geweest.
slimme gozer ben ik hé
JanM
 JanM - donderdag 19 augustus 2010 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 10:49 schreef KKL het volgende:

[..]

slimme gozer ben ik hé
Misschien moet je een open sollicitatiebrief mailen naar gudde@feyenoord.nl en Leo uit zijn leiden verlossen? Het eerste wat je dan wat mij betreft kunt doen is die ruil El Ahmadi <=> Koef + 3 miljoen rondmaken!
fredje
 fredje - donderdag 19 augustus 2010 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:45 schreef raket het volgende:
Noem dan is een paar pluspunten op van onze marokaanse vriend ?
geen strafblad
fredje
 fredje - donderdag 19 augustus 2010 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:57 schreef raket het volgende:
Die enige die hier een beetje normaal over voetbal kan discussieren is stylzz en de rest is toch wel van een nivo plakbandje,als je alle teksten mag geloven.
www.vandalen.nl
Je hebt gezocht op het woord: plakbandje.
 plak·band het; o klevende plastic strook voor het dichtplakken van pakketjes enz
MMM
 MMM - donderdag 19 augustus 2010 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:57 schreef raket het volgende:
Die enige die hier een beetje normaal over voetbal kan discussieren is stylzz
Je vergeet mij...
sevillana
 sevillana - donderdag 19 augustus 2010 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Je vergeet mij...
en nog wel een paar meer . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
MMM
 MMM - donderdag 19 augustus 2010 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:09 schreef sevillana het volgende:

[..]

en nog wel een paar meer . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Eens.....
fredje
 fredje - donderdag 19 augustus 2010 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 22:34 schreef sevillana het volgende:

[..]

kan me er ook wel in vinden, . . maar . . . . . . vraag blijft natuurlijk of hij mentaal sterk genoeg is, er zijn er al heel wat geweest die het uiteindelijk in de Kuip toch niet konden laten zien en dat zou wel weer sneu zijn voor die jongen.
Die jongen heeft plezier in het spelletje en blaakt van zelfvertrouwen.
Beenhakker zei zonder goed na te denken nee.
De reden is dat hij voor de wedstrijd zo stoer zat te vertellen dat hij excelsior nog niks kan beloven. En nog geen 2 uur later moet hij bij die gasten aankloppen.
Is wel een beetje lullig.
Feyenoord moet op de counter gaan voetballen met zo een spits want onze achterhoede kan niet opbouwen.We hebben een jeugdig elftal daar moeten we van profiteren. Die hebben snelheid voor de counter.
JanM
 JanM - donderdag 19 augustus 2010 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens.....
Wie dan?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 19 augustus 2010 - 12:15   quote  deeplink  
Een van de spelers die nog enigszins het verschil kan maken is El Ahmadi. Die moeten we van zijn leven niet meer laten gaan. Jullie onderschatten hem. Koevermans mag best komen, misschien kan Biseswar in een ruil worden betrokken? PSV wou hem toch vorig jaar?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 augustus 2010 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:15 schreef JanM het volgende:

[..]

Wie dan?
Quiroz.
JanM
 JanM - donderdag 19 augustus 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Quiroz.
Oh, die was ik even vergeten!
fredje
 fredje - donderdag 19 augustus 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 09:23 schreef raket het volgende:

[..]

Ik vind dit van een erg laag nivo,om iemand die je niet kent en een andere mening heeft,maar uit te maken voor alles en nog wat.Ik heb een mening over een feyenoord speler.Maar er zijn hier (waaronder jij er een van bent)volgens mij een paar leden die al lang op dit forum zitten en gelijk denken dat hun mening geweldig is en de rest die iets anders denkt moet maar gelijk met de grond gelijk gemaakt worden.Een beetje oost duitse praktijken van vroeger.Jullie hebben gelijk en de rest moet maar z'n mond houden en luisteren naar de rest.Maar zo zit de wereld niet in elkaar vriend.
Je moet nu niet verrast zijn.
Had je moeten verwachten als je in een forum zit met mensen van het nivo plakbandje
Mijn advies zou zijn, vraag Stylzz naar zijn e-mail kunnen jullie ongestoord op nivo de discussie voortzetten.
MMM
 MMM - donderdag 19 augustus 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:15 schreef JanM het volgende:

[..]

Wie dan?
Ja....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 augustus 2010 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:16 schreef fredje het volgende:

[..]

Je moet nu niet verrast zijn.
Had je moeten verwachten als je in een forum zit met mensen van het nivo plakbandje
Mijn advies zou zijn, vraag Stylzz naar zijn e-mail kunnen jullie ongestoord op nivo de discussie voortzetten.
hey ventje, laat mij dr lekker buiten.
plannetje
 plannetje - donderdag 19 augustus 2010 - 12:27   quote  deeplink  
koevermans wilt niet naar feyenoord dan gaat hij te weinig verdienen....
fredje
 fredje - donderdag 19 augustus 2010 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hey ventje, laat mij dr lekker buiten.
Mijn ventje speelt buiten.
Je moest zo reageren toen raketje jou aanhaalde als enige gesprekspartner.
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:57 schreef raket het volgende:
Die enige die hier een beetje normaal over voetbal kan discussieren is stylzz en de rest is toch wel van een nivo plakbandje,als je alle teksten mag geloven.
Vandaar mijn eerdere reactie
MMM
 MMM - donderdag 19 augustus 2010 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:27 schreef plannetje het volgende:
koevermans wilt niet naar feyenoord dan gaat hij te weinig verdienen....
Verzin jij daar dan eens een plannetje op, zodat hij wel komt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door MMM --
fredje
 fredje - donderdag 19 augustus 2010 - 12:28   quote  deeplink  
Hij moet wegblijven
Die heeft Feyenoord te vaak afgewezen.
sevillana
 sevillana - donderdag 19 augustus 2010 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Quiroz.
o.a. (?)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 19 augustus 2010 - 12:31   quote  deeplink  
't Is weer Telegraaf-nivo hier...
HenkFey1908
 HenkFey1908 - donderdag 19 augustus 2010 - 12:32   quote  deeplink  
Beter Cisse Inruilen.
die gozer speelt nooit Gewoon 3 miljoen weggegooid
sevillana
 sevillana - donderdag 19 augustus 2010 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:31 schreef FR-Henk het volgende:
't Is weer Telegraaf-nivo hier...
met dank aan Jan . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
JanM
 JanM - donderdag 19 augustus 2010 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:33 schreef sevillana het volgende:

[..]

met dank aan Jan . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Welke Jan?
sevillana
 sevillana - donderdag 19 augustus 2010 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 13:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Welke Jan?
die Jan . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (M?)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 augustus 2010 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:27 schreef fredje het volgende:

[..]

Mijn ventje speelt buiten.
Je moest zo reageren toen raketje jou aanhaalde als enige gesprekspartner.

[..]

Vandaar mijn eerdere reactie
daar heb ik ook op gereageerd mannetje.
raket
 raket - donderdag 19 augustus 2010 - 13:38   quote  deeplink  
Rustig geen paniek.Er zullen heus nog wel meerdere forum leden zijn die normaal over Feyenoord kunnen discusseren.Gisteravond alleen niet.Werd gelijk voor alles en nog wat uitgemaakt,omdat ik het wel slim zou vinden als Feyenoord en goede spits zou halen en een middenvelder die (vind ik)niks toevoegt aan Feyenoord in die ruil zou betrekken.Want je hebt nou eenmaal geen geld dus moet je wel zulke capriolen uithalen,om wat doelpunten te krijgen.Anders wordt het dit seizoen denk ik huilen met de pet op.Zeg maar nivo plakbandje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door raket --
raket
 raket - donderdag 19 augustus 2010 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 11:59 schreef fredje het volgende:

[..]

geen strafblad
ha,ha.ja dat zie je ook niet vaak meer
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 19 augustus 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 13:42 schreef raket het volgende:

[..]

ha,ha.ja dat zie je ook niet vaak meer
met dit soort reacties vraag je erom om als rascist uitgemaakt te worden, rascist
fredje
 fredje - donderdag 19 augustus 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 16:49 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

met dit soort reacties vraag je erom om als rascist uitgemaakt te worden, rascist
Dat is humor
raket
 raket - donderdag 19 augustus 2010 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 16:49 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

met dit soort reacties vraag je erom om als rascist uitgemaakt te worden, rascist
Rascist?wat een vreselijk figuur ben jij zeg,om na een geintje gelijk rascist te noemen.
Als er een geintje gemaakt wordt over een buitenlander,zijn er altijd van die soepkippen,die gelijk het woord rascist in de mond nemen.
Maar ga is een keer een kwartiertje door de oranjeboomstraat lopen.Daar lopen nog meer vrienden van je.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door raket --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 augustus 2010 - 19:07   quote  deeplink  
Marokkaan is overigens geen ras.
Dus zou ie hoogstens generalist genoemd kunnen worden.
Discriminerend zou ook nog kunnen.

En wie zegt dat niet WEL een strafblad heeft.
raket
 raket - donderdag 19 augustus 2010 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 19:07 schreef Stylzz het volgende:
Marokkaan is overigens geen ras.
Dus zou ie hoogstens generalist genoemd kunnen worden.
Discriminerend zou ook nog kunnen.

En wie zegt dat niet WEL een strafblad heeft.
Hartelijk dank.Ik hoop dat el ahmadi 3 keer scoort vanavond.Kunnen we gelijk de topic sluiten(ha,ha)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El ahmadi ruilen voor koevermans









0.0073151