|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Voor mij net zo ongrijpbaar als voor jou:
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 20:09 schreef erikkfr het volgende:[..] das nog erger ach had hem al te pakken gehad het zn vaantje van a....in de fik gestoken toen kon ik lachen hehe |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doe maar een slotje Thomas.. Gaat nergens over. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ok, bij babo ook maar doen dan? Is tenslotte geen Feyenoorder (meer) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee, dat topic zal gewoon altijd open blijven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We gaan het weer over uitfluiten hebben. Tim de Cler mag niet uitgefloten worden. Wat vinden jullie (hahaha)? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
je moet als Feyenoord supporter zowiezo geen speler die het mooie Feyenoord shirt draagt gaan uitfluiten. als ze een shirt van een andere club aantrekken is het weer een heel ander geval. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fluiten doe je vanaf een steiger in de bouw.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: of naar je hond natuurlijk, . . althans, . . . . . ik dus wel |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, of evt op een terras naar de ober voor een biertje. Hoewel je dan ook niet echt vrienden maakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Altijd makkelijk!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 22:43 schreef Els het volgende:[..] Ja, of evt op een terras naar de ober voor een biertje. Hoewel je dan ook niet echt vrienden maakt. ik steek meestal m'n hand omhoog op 'n terras, . . . . . hebben ze mij op de lagere school al geleerd als ik iets wilde vragen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 22:49 schreef sevillana het volgende:[..] ik steek meestal m'n hand omhoog op 'n terras, . . . . . hebben ze mij op de lagere school al geleerd als ik iets wilde vragen Kan me niet herinneren dat ik naar m'n leraar heb gefloten, dus zo zal het bij mij ook wel gegaan zijn |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 22:51 schreef Els het volgende:[..] Kan me niet herinneren dat ik naar m'n leraar heb gefloten, dus zo zal het bij mij ook wel gegaan zijn hahahahahahahahaha !!! overigens, over de hond gesproken, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . latersssss !!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Dit heb je toch al via PB gezegd?
Alleen nu nog in mijn gezicht. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Terug naar topic.. Naar de hond fluiten. Simpel zeg. Beter naar een kat..Luistert toch niet. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben altijd serieus. Fluiten heeft geen zin naar eigenwijze dieren. Dus naar Timmieboy ook niet. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Moet jij eens opletten hahahaha!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ga je een kat halen dan? |
|
|
|
|
louise
|
|
|
Gewoon achter het elftal blijven staan, dan ben je pas een echte supporter!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: hey leuk je haar!
ben je naar de kapper geweest? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: EENS!
(KKL = supporter van de verkeerde club!) |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: Sexist, omdat het een vrouw is mag ze niet meepraten over voetbal? Wordt tijd voor een ban van dat puberachtig gedrag van je. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeg het maar KKL: a) ben je echt attent en betrokken, of b) ben je gewoon een forum-masturbator. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 14:44 schreef henkie1969 het volgende:[..] Sexist, omdat het een vrouw is mag ze niet meepraten over voetbal? Wordt tijd voor een ban van dat puberachtig gedrag van je. ben ik keer een aardig en attent....wordt ik uitgemaakt voor sexist en puber en moet ik een ban krijgen!?!?
Nou poeh....ben gekke Henkie toch niet???? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 15:05 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zeg het maar KKL: a) ben je echt attent en betrokken, of b) ben je gewoon een forum-masturbator. kan moeilijk kiezen...
dan toch kies ik voor A en B |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Goed geantwoord...Hahahahaha |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
graag gedaan....mijn favoriete HENK!!!! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: da's waar... je bent geen puber...die hebben tenminste nog hersens. jij zit meer in de kleuterfase. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 18:37 schreef henkie1969 het volgende:[..] da's waar... je bent geen puber...die hebben tenminste nog hersens. jij zit meer in de kleuterfase. Hersens of hersenen? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: jij gaat uit van meervoud, ik van enkelvoud, dan is het hersen of hersens. maar tevens in het meervoud is het hersens of hersenen, dus beide gevallen is goed, maar toch blij dat er hier mensen zijn die wel nadenken. +1 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 - 12:26 schreef henkie1969 het volgende:[..] jij gaat uit van meervoud, ik van enkelvoud, dan is het hersen of hersens. maar tevens in het meervoud is het hersens of hersenen, dus beide gevallen is goed, maar toch blij dat er hier mensen zijn die wel nadenken. +1 Prettig dat er ook mensen zijn die NIET nadenken. Kejje lekker stom op reageren. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hersenloos, Hersenenloos, hersensloos, deze topic, leeghoofdig, etc. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dit zijn de hersenen van de zogeheten Vlaardingse haringkop... Deze onderscheid zich met een haringstaart in het onderste gedeelte... Het IQ van de gemiddelde haringkop ligt op het niveau - 11 N.A.P... Dat wil zeggen ,eerst slaan dan praten en dan sorry zeggen.. Tijdens het werk sjouwen tot je erbij neervalt... Tijdens het werk is lullen uit den boze... Accepteer alle mensen van alle soorten... Rond je 20ste moet je minimaal de toegang geweigerd zijn in alle kroegen.(om diverse redenen).. En ook niet onbelangerijk ,je moet bier lusten(veel) en Haring en de rest van alle vissoorten(Paling is geen must).. Oja vrijdags je eigen melden in je favo kroeg in je werk klofie..
Rare lui die Vlaardingers :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zitten vele Forumleden dus tegen hun eigen hersenen aan te kijken!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volgens mij alleen ikku ;)... En Qwerto woont er maar is een stoepeschijtert dus dat wordt m niet... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908