|
|
FR-Henk
|
|
|
Ze moeten wat geholpen worden, misschien...Opbeuren wellicht? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een beetje Rotterdammert behoeft geen hulp.... De Rotterdammert zal dan zeggen.Dat los ik zelf wel op!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Deze kan wat mij betreft wel op slot! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 - 20:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Een beetje Rotterdammert behoeft geen hulp.... De Rotterdammert zal dan zeggen.Dat los ik zelf wel op!! Doe Feyenoord nu ook. En gaat ze lukken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanavond lekker fluiten voor de TV! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
wat een heerlijke topic is dit eigenlijk en vooral als je dit aan het lezen bent in een Gents internet café!!!!!
ik fluit vanavond live....als ik het stadion eventueel binnenkom!!
Rotterdam Hooligans!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een internetcafé die 's ochtends open is? Hmm, oke. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Coffee Lounge wel pipo!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop dat je er niet inkomt. Kan ons alleen maar weer gezeik opleveren als je in het thuisvak zit.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gedraag je in ieder geval! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 10:39 schreef KKL het volgende:wat een heerlijke topic is dit eigenlijk en vooral als je dit aan het lezen bent in een Gents internet café!!!!! ik fluit vanavond live....als ik het stadion eventueel binnenkom!! Rotterdam Hooligans!!!!!!!!!!!!!!!!! veel plezier ik ben jaloers! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik niet, ik vind t stom om toch op eigen gelegenheid te gaan.
Waarom zou Feyenoord doen wat de supporters willen als de supporters schijt hebben aan wat Feyenoord graag zou willen? Of Zelfs Feyenoord kan schaden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 12:47 schreef Stylzz het volgende:[..] ik niet, ik vind t stom om toch op eigen gelegenheid te gaan. Waarom zou Feyenoord doen wat de supporters willen als de supporters schijt hebben aan wat Feyenoord graag zou willen? Of Zelfs Feyenoord kan schaden. Klopt volkomen. Wijze woorden, werd tijd ook. Elk tegenargument hierna is kansloos. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 12:47 schreef Stylzz het volgende:[..] ik niet, ik vind t stom om toch op eigen gelegenheid te gaan. Waarom zou Feyenoord doen wat de supporters willen als de supporters schijt hebben aan wat Feyenoord graag zou willen? Of Zelfs Feyenoord kan schaden. Eens. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 12:47 schreef Stylzz het volgende:[..] ik niet, ik vind t stom om toch op eigen gelegenheid te gaan. Waarom zou Feyenoord doen wat de supporters willen als de supporters schijt hebben aan wat Feyenoord graag zou willen? Of Zelfs Feyenoord kan schaden. Gvd het moet niet gekker worden! als KKL daar wil zijn moet dat toch kunnen! en als hij erniet in komt is het jammer en dan hij lekker in een cafe kijken maar nee Feyenoordsup worden geweigerd in gent belachelijk! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dan ga ik er nooit meer heen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 14:51 schreef Milo het volgende:[..] Gvd het moet niet gekker worden! als KKL daar wil zijn moet dat toch kunnen! en als hij erniet in komt is het jammer en dan hij lekker in een cafe kijken maar nee Feyenoordsup worden geweigerd in gent belachelijk! jouw mening. Mijn mening is anders, zeker in deze tijden. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ik ben het gewoon met iedereen eens! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat zal wel extra kosten. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
zondag verdienen ze allemaal een fluitconcert |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Ja daar zullen ze beter van gaan ballen tegen een Fietstas met 5 nieuwe aankopen dat bloed ruikt... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: jij een steenconcert, |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Laten we zondag Feyenoord steunen behalve Timmetje!!!!
uitfluiten die ouwe man!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
En ook Michel Janota uitfluiten! Hij is de schuld van alles! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: dit is de eerste zinnige opmerking die ik van jou hoor! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: huh?tering tyfus tering tering pleuruszooi god gloeiende !!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: jaja....je wordt populair net zoals ik!
lekker gevoel hé om aanbeden te worden! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heerlijk godveredomme!!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: geniet maar van Leon zolang het kan GVD!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben afgekoeld nu!!,je heb me echt geholpen KKL... HAND IN HAND kameraden,hand in hand voor Feyenoord 1...
Zo dat is er uit! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Huppie huppie huppie huppie Feyenoord dat is mijn cluppie Huppie huppie huppie huppie Feyenoord 1 wordt kampioen van de rechterrij hé hé hé!!!!
Huppie huppie huppie huppie Feyenoord dat is mijn cluppie Huppie huppie huppie huppie Feyenoord 1 wordt kampioen van de rechterrij hé hé hé!!!!
Huppie huppie huppie huppie Feyenoord dat is mijn cluppie Huppie huppie huppie huppie Feyenoord 1 wordt kampioen van de rechterrij hé hé hé!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 16:36 schreef KKL het volgende:Huppie huppie huppie huppie Feyenoord dat is mijn cluppie Huppie huppie huppie huppie Feyenoord 1 wordt kampioen van de rechterrij hé hé hé!!!! Huppie huppie huppie huppie Feyenoord dat is mijn cluppie Huppie huppie huppie huppie Feyenoord 1 wordt kampioen van de rechterrij hé hé hé!!!! Huppie huppie huppie huppie Feyenoord dat is mijn cluppie Huppie huppie huppie huppie Feyenoord 1 wordt kampioen van de rechterrij hé hé hé!!!! Huppie huppie huppie huppie Feyenoord dat is mijn cluppie Huppie huppie huppie huppie Feyenoord 1 wordt kampioen van de rechterrij hé hé hé!!!! hahahaha ik ga er in iedergeval vanuit >..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blij dat dit niet uitgeprint is. |
|
|
|