|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 06:09 schreef Feijenoord1908 het volgende:zoals de psv hun ploeg keihard uitfloten tegen vvv..zo moeten wij het de spelers ook een keer laten voelen, misschien worden ze dan wakker. we zijn veel te soft geworden als publiek Lul |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 06:09 schreef Feijenoord1908 het volgende:zoals de psv hun ploeg keihard uitfloten tegen vvv..zo moeten wij het de spelers ook een keer laten voelen, misschien worden ze dan wakker. we zijn veel te soft geworden als publiek Wat krijgen we nou? ik ben het met je eens!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Gvd ze moet hun ballen uit hun broek rennen! stel wijven! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja .. daar ben ik t dan wel mee eens. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Maar uitfluiten gaat daarbij echt niet helpen! En sowieso ga je je eigen club/spelers toch niet uit lopen fluiten. Raken die jonge spelers helemaal van de leg. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Daarom is het jammer dat we zo'n clinisch dooie als assistent trainer hebben, had daar liever een Fräser of De Wolf gezien. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Uitfluiten werkt averechts. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja als baas mij gaat uitfluiten hoek ik m ook op zn oog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik denk dat niets meer werkt bij deze generatie voetballers. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: jawel....nieuwe roze of gele patta's |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ga dwarsfluiten!..... en neem jezelf minder serieus. Werkt niet man. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ga dwarsfluiten!..... en neem jezelf minder serieus. En Obiku gaat hierna zeggen dat ie ons allemaal wil uitfluiten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hierbij wil ik van de gelegenheid gebruik maken en jullie allemaal uitfluiten! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Helemaal als ze astma hebben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fluiten in het voorjaar werkt beter. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Deze topic is bedoeld voor het uitfluiten van Timmetje!!!
Let op! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O ja, Tim...Speelt ie nog mee dan? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Hij staat er erin maar speelt niet! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 13:56 schreef JanM het volgende:Maar uitfluiten gaat daarbij echt niet helpen! En sowieso ga je je eigen club/spelers toch niet uit lopen fluiten. Raken die jonge spelers helemaal van de leg. van de leg? GVD... het zijn duur betaalde profs! werken voor je geld! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: vind ik te simpel gesteld Milo!
ik verdien ook een aardig centje maar zit ook iedere dag een beetje te internetten. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Die jongens werken hard genoeg!! Ik heb er meer problemen mee als een groep ervaren rotten staan en het gaat zo. mentaal zijn deze jongens gewoon nog zwak. Na een uitschakeling in de beker en de UEFA en daarna ook nog eens niet weten te winnen maak het voor die jongens een hoofdbreker!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 07 oktober 2010 - 18:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Die jongens werken hard genoeg!! Ik heb er meer problemen mee als een groep ervaren rotten staan en het gaat zo. mentaal zijn deze jongens gewoon nog zwak. Na een uitschakeling in de beker en de UEFA en daarna ook nog eens niet weten te winnen maak het voor die jongens een hoofdbreker!! hahahaha, werken hard genoeg! 1 per dag trainen van maximaal 1,5 uur met het mooiste beroep van de wereld laat me niet lachen!
als ze niet met de druk kunnen omgaan moeten ze wat anders gaan doen! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
met druk moet je leren omgaan als jonkie maar daar heb je dan wel ervaren spelers voor nodig!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaap.. stelletje lp's met krassen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geef Tim een paar zangvogels. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
zo....morgen weer lekker Timmetje uitfluiten!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hup Timmie, maak de winnende voor ons! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
dat mag altijd!
maar ik blijf fluiten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dan is het gewoon je hobby! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Staat toch nog vaak net te diep. Meer doseren niet elke aanval dr overheen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Tim speelde zijn beste wedstrijd ooit in het Feyenoordshirt; hou dit vol Tim.
En niet alleen Tim deed het goed, Bruins ook.
Ik snap alleen niet waarom dat uitfluiten van je eigen team. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
heb weer een andere wedstrijd gezien.... |
|
|