|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Silva heeft het niet naar zijn zin en wil voortijdig terugkeren naar Ajax' (AjaxF-side.nl)
|
|
|
Thomas
|
|
|
Bruno Silva zou Ajax hebben laten weten voortijdig te willen terugkeren van zijn verhuurperiode. De Uruguayaan wordt momenteel uitgeleend aan het Braziliaanse Internacional.
Het Algemeen Dagblad meldt donderdag de de rechterverdediger het niet naar zijn zin heeft in Zuid-Amerika, waar hij een contract heeft tot 31 december. De verhuurperiode van Bruno Silva draait niet uit op het gehoopte succes, hij zou dan ook openstaan voor een terugkeer naar Amsterdam.
Mocht Bruno Silva daadwerkelijk weer aansluiten bij de selectie van trainer Martin Jol dan betekent dit dat Ajax mogelijk kan meewerken aan het vertrek van één van de verdedigers. Op die manier kan de financiële balans wellicht enigszins versterkt worden. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Bij Ajax wordt hij ook niet opgesteld. Heeft hij het in Amsterdam dan wel naar zijn zin? |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
|
|
|
Heico
|
|
|
@joey, je neemt me de woorden uit de mond :p |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: is ook het eerste dat ik dacht, maar ALS ajax hem wel terug haalt dan hebben ze ook weer zijn vorstelijke salaris dat betaald moet worden. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 14:36 schreef remco k het volgende:[..] is ook het eerste dat ik dacht, maar ALS ajax hem wel terug haalt dan hebben ze ook weer zijn vorstelijke salaris dat betaald moet worden. Ja maar wie zegt dat nu betaald wordt door de club waaraan ze hem verhuren. Ik weat niet meer wat de afspraken waren maar het is niet altijd zo dat de club die de speler huurt ook alle salariskosten overnemen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 14:48 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Ja maar wie zegt dat nu betaald wordt door de club waaraan ze hem verhuren. Ik weat niet meer wat de afspraken waren maar het is niet altijd zo dat de club die de speler huurt ook alle salariskosten overnemen. het salaris van Silva is volledig overgenomen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Okee.. ik d8 ook dat ajax dat nog zelf betaalde... Najaaa...Ik weet niet.. Hij is zeker niet beter dan vd wiel.. Duss en als hij dan terug komt..Kan blind zeker verhuurd worden!!!! |
|
|
|