BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax geïnteresseerd in Lukaku'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
japhe
 japhe - donderdag 19 augustus 2010 - 12:39   quote  deeplink  
'Ajax geïnteresseerd in Lukaku'
Door jacobz, 19 augustus 2010 12:22
, Amsterdam
, Bron: Marca |
Wed 50 euro gratis op wedstrijdenDe Spaanse krant Marca meldt vandaag dat naast Real Madrid, Arsenal en Chelsea ook Ajax geïnteresseerd zou zijn in het Belgische toptalent Roman Lukaku. De zeventien-jarige aanvaller zal Ajax zien als een goede tussenstap naar de absolute top van Europa.

De Spaanse krant vermeldt dan ook dat Ajax de meeste kans zou maken op zijn handtekening. Ajax zou hem voor een relatief laag bedrag kunnen halen, waarbij Anderlecht een groot percentage zal krijgen bij de doorverkoop van de speler. Voor Chelsea en Real Madrid ligt de vraagprijs een stuk hoger; rond de 20 miljoen euro.

Eerder deze week deed de algemeen directeur van Ajax, Rik van den Boog, de mededeling dat Ajax achter de schermen bezig was met jonge talenten mocht de Champions League worden gehaald.
japhe
 japhe - donderdag 19 augustus 2010 - 12:40   quote  deeplink  
http://www.marca.com/2010/08/19/futbol/equipos/real_madrid/1282208928.html
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 19 augustus 2010 - 12:40   quote  deeplink  
Als dit écht waar zou zijn, zou dit top zijn.
Alleen geloof der geen donder van.
japhe
 japhe - donderdag 19 augustus 2010 - 12:42   quote  deeplink  
ik weet ook niet of het waar is is marca beetje betrouwbare krant?? alleen het nadeel is dat anderlecht wel een heel groot percentage krijgt bij doorverkoop maar ajax kan hem wel voor weinig ophalen
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 19 augustus 2010 - 12:42   quote  deeplink  
Geloof er helemaal niets van. Zou des te mooier zijn als hij echt zou komen. Toppertje in wording.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 19 augustus 2010 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:42 schreef japhe het volgende:
ik weet ook niet of het waar is is marca beetje betrouwbare krant?? alleen het nadeel is dat anderlecht wel een heel groot percentage krijgt bij doorverkoop maar ajax kan hem wel voor weinig ophalen
Marca is absoluut niet betrouwbaar.
Beetje de Telegraaf van Spanje.
japhe
 japhe - donderdag 19 augustus 2010 - 12:43   quote  deeplink  
ok maar het zo wel egt mooi zijn idd
japhe
 japhe - donderdag 19 augustus 2010 - 12:44   quote  deeplink  
ik citeer dit uit het forum van silva:
Colles
stuur prive bericht
Colles - donderdag 19 augustus 2010 - 12:35 quote deeplink

Ik lees net op BBC.com dat Ajax in strijd is met Chelsea voor Lukaku!!!!!
Jacco
 Jacco - donderdag 19 augustus 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Lukaku is toch een spits? Lijkt me sterk dat Ajax er nu alles aan gaat doen om een speler dure spits voor de bank te kopen
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 augustus 2010 - 12:50   quote  deeplink  
Ja idd.. Dus klopt geen hol van lijkt me..
SanderS
 SanderS - donderdag 19 augustus 2010 - 12:55   quote  deeplink  
Natuurlijk, en Messi naar Vitesse zeker...
Robertos90
 Robertos90 - donderdag 19 augustus 2010 - 12:58   quote  deeplink  
Lol Talent? op Papier is die 17:P in het echt 23 a 24?
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 augustus 2010 - 13:00   quote  deeplink  
Nee hoor hij is 17 ;)
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 19 augustus 2010 - 13:00   quote  deeplink  
In het echt is ie ook 17.
japhe
 japhe - donderdag 19 augustus 2010 - 13:00   quote  deeplink  
Door jacobz, donderdag 19 augustus 2010 12:54Reactie op LUISxSUAREZ, donderdag 19 augustus 2010 12:50Roman Lukaku, wat een grap. Als dit uit Marca zou komen zouden ze ook wel Romelu Lukaku schrijven, niet?Het originele bericht komt trouwens niet uit Marca, maar van talksport (Engelse krant). Ik heb het bericht van Marca maar wat vrij vertaald, mijn Spaans is niet zo goed.

Dit staat in TalkSPORT:

Insiders at the club have told talkSPORT they would be willing to take Lukaku to the Amsterdam Arena to help him develop.

The terms would be simple - Lukaku would join Ajax for a relatively small sum and then sold for big money if he reaches his potential, with Anderlecht getting a hefty percentage on the future sell-on fee.
Robertos90
 Robertos90 - donderdag 19 augustus 2010 - 13:02   quote  deeplink  
er staat wel wat in over ajax en lukaku jah.
heb zon iphone met alle kranten alleen mn spaans is 0,0
Ajax_fan
 Ajax_fan - donderdag 19 augustus 2010 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:58 schreef Robertos90 het volgende:
Lol Talent? op Papier is die 17:P in het echt 23 a 24?
Hoevaak moet er nog gezegd worden dat hij gewoon een Belg is die in Belgie geboren is!! Hij is 17!
Rogier
 Rogier - donderdag 19 augustus 2010 - 13:03   quote  deeplink  
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/2010-08-18/ajax-battle-chelsea-belgian-teen-sensation

Ja, ook Talksport meld het.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 19 augustus 2010 - 13:06   quote  deeplink  
Hahaha... die fokking engelsen maken ons helemaal gek voor 31 augustus.

Hebben ze tegen ons gewed ofzo en hopen ze dat we bagger spelen...

Al die geruchten...tot nu toe pas 5% waar... en dat was El Hammie
Rich-i-am
 Rich-i-am - donderdag 19 augustus 2010 - 13:11   quote  deeplink  
Hij is gewoon 17, zijn vader speelde ookal in de belgische competetitie en is in 1967 geboren. hij is van congolese afkomst, maar gewoon in belgië geboren, zijn vader geeft vaak interviews aan de belgische pers en weet zelf veel van de voetbalwereld, dus het zou kunnen dat die vader het goed zou vinden om eerst naar ajax te gaan om door te ontwikkelen
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 augustus 2010 - 13:12   quote  deeplink  
Ik had ergens gelezen dat de vader eerst wil dat hij zijn school afmaakt..
Rich-i-am
 Rich-i-am - donderdag 19 augustus 2010 - 13:13   quote  deeplink  
dat kan ook in nederland:p
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 augustus 2010 - 13:16   quote  deeplink  
Ja oke, maar dan moetie of naar een andere school of hij moet veel reizen..
Rich-i-am
 Rich-i-am - donderdag 19 augustus 2010 - 13:17   quote  deeplink  
Ajax hope to dash Chelsea's hopes of signing teen sensation Romelu Lukaku by offering the Belgian striker the chance to make his name in Holland.

The Dutch club, famed for their youth academy, are interested in the Anderlecht striker, who scored 15 goals in 25 games for Anderlecht last season having made his debut at 16. They are keen for Lukaku to visit the academy and ply his trade there before a big-money move elsewhere.

Chelsea are among a long list of European clubs interested in the 17-year-old and Lukaku was pictured at Stamford Bridge this summer wearing a Chelsea shirt. Real Madrid, Arsenal and Barcelona are all keen too, with Anderlecht realising they won't be able to keep hold of him for too long.

But the Belgian Under 21 star's agent Christophe Hentoray has said the forward is too young to move to the likes of Madrid and Chelsea and now Ajax have registered their interest.

Insiders at the club have told talkSPORT they would be willing to take Lukaku to the Amsterdam Arena to help him develop.

Johan Cruyff, Marco van Basten and Dennis Bergkamp all graduated from the Ajax academy and the Eredivisie club are keen to strike a deal with Lukaku.

The terms would be simple - Lukaku would join Ajax for a relatively small sum and then sold for big money if he reaches his potential, with Anderlecht getting a hefty percentage on the future sell-on fee.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - donderdag 19 augustus 2010 - 13:18   quote  deeplink  
Vd Boog heeft deze week nog gezegd dat er absoluut geen geld is voor versterkingen, dus dit is absoluut een broodje aap verhaal. Ik verwacht ook dat hij wel flink wat centjes in het laatje moet brengen, aangezien hij één van de grootste talenten in Europa is. Daarnaast denk ik niet dat hij genoegen zal nemen met een plaats op de bank (en omgekeerd El Hamdaoui ook niet), dan kan hij net zo goed naar Real Madrid gaan.
Dit zou alleen waar kunnen zijn als Suarez vertrekt en Jol vervolgens besluit om met 2 spitsen te gaan spelen. Anders zie ik echt geen enkele mogelijkheid dat hij naar Ajax zou komen.
Rich-i-am
 Rich-i-am - donderdag 19 augustus 2010 - 13:18   quote  deeplink  
wejo:p
Rich-i-am
 Rich-i-am - donderdag 19 augustus 2010 - 13:19   quote  deeplink  
er is wel geld voor jonge spelers als de champions leage gehaald wordt, interview van den boog in de vi.
Rich-i-am
 Rich-i-am - donderdag 19 augustus 2010 - 13:22   quote  deeplink  
mourinho was in belgie vorige week om met zn vader te praten, en die gaf aan dat hij ze school eerst gaat afmaken. Mourinho heeft volgens mij geen haast, en ik ken me nog herinneren dat hij een tijdje geleden onze jeugdopleiding heeft geroemd.
Sebco
 Sebco - donderdag 19 augustus 2010 - 13:38   quote  deeplink  
Lukaku is allang niet meer betaalbaar voor ons helaas volgens mij, geloof dr geen bal van..
Wel een bangelijk talent, en effectief nog maar 17 voor de mensen die dat niet geloven hij idd zoals gezegd gewoon in Belgie geboren.

Als ik ajax was dan zou ik mij misschien meer richten op debruyne van Genk, nu halen nu het nog kan en dan gelijk een jaar verhuren, dan hebben we hopelijk een mooie opvolger van suarez volgend seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door Sebco --
Marco vd L
 Marco vd L - donderdag 19 augustus 2010 - 13:43   quote  deeplink  
http://nl.wikipedia.org/wiki/Romelu_Lukaku

Misschien op links zetten naast El Hamdaoui? Hij is tweebenig
Marco vd L
 Marco vd L - donderdag 19 augustus 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 13:38 schreef Sebco het volgende:
Lukaku is allang niet meer betaalbaar voor ons helaas volgens mij, geloof dr geen bal van..
Wel een bangelijk talent, en effectief nog maar 17 voor de mensen die dat niet geloven hij idd zoals gezegd gewoon in Belgie geboren.

Als ik ajax was dan zou ik mij misschien meer richten op debruyne van Genk, nu halen nu het nog kan en dan gelijk een jaar verhuren, dan hebben we hopelijk een mooie opvolger van suarez volgend seizoen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kevin_De_Bruyne
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 19 augustus 2010 - 14:15   quote  deeplink  
Echt waar...laat iedereen nou eens ophouden met denken over nieuwe spelers kopen.
Onze jeugd wint steeds de kampioensschappen...komt er nou echt geen enkele spits uit?
Ik wil AJAX-jeugd...niet al die buitenlanders (no offence)
Is ook beter voor het nederlands voetbal in de toekomst...
Heico
 Heico - donderdag 19 augustus 2010 - 14:16   quote  deeplink  
Ik geloof het ook niet, Ajax heeft er het geld ook niet voor. Alhoewel ik iets heb gelezen van Rick vd Boog dat ze bij het bereiken van CL toch een aantal jonge spelers willen gaan kopen.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - donderdag 19 augustus 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 13:38 schreef Sebco het volgende:

Volgens mij is het wel handig als de opvolger van Suarez een aanvaller is toch? ;-)
remco k
 remco k - donderdag 19 augustus 2010 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 13:00 schreef Hasjkoph het volgende:
Nee hoor hij is 17 ;)
is vaak onzin, de leeftijd van dit soort spelers passen ze op papier heel vaak aan, daarom zijn ook veel van deze spelers uitgespeeld als ze amper "30" zijn
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 augustus 2010 - 14:36   quote  deeplink  
Naaiend :O
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - donderdag 19 augustus 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 14:33 schreef remco k het volgende:

[..]

is vaak onzin, de leeftijd van dit soort spelers passen ze op papier heel vaak aan, daarom zijn ook veel van deze spelers uitgespeeld als ze amper "30" zijn
Zoals gezegd, aangezien Lukaku in België geboren is, is het onwaarschijnlijk dat er met zijn leeftijd gerommeld is. Ik weet dat zoiets in Afrikaanse landen gebeurt, het schijnt bijv. ook bij Kuffour het geval te zijn geweest, maar in dit geval denk ik dat zijn leeftijd wel klopt.
Eide
 Eide - donderdag 19 augustus 2010 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 14:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Lukaku is geboren en getogen in België. Hij heeft enkel de Belgische nationaliteit. Tenzij je hier nu beweerd en kan bewijzen dat je in België ondertussen ook de papieren van iemand kan aanpassen bij de geboorte en dat ze toen al wisten dat deze Lukaku het ging maken, is hij gewoon 17.

Als hij nu in Afrika geboren was had ik ook echt serieuze twijfels gehad.... maar de man is Belg. Geboren. Getogen. Gewoon, Belg.
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 19 augustus 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 14:38 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Zoals gezegd, aangezien Lukaku in België geboren is, is het onwaarschijnlijk dat er met zijn leeftijd gerommeld is. Ik weet dat zoiets in Afrikaanse landen gebeurt, het schijnt bijv. ook bij Kuffour het geval te zijn geweest, maar in dit geval denk ik dat zijn leeftijd wel klopt.
Tuurlijk klopt z'n leeftijd. Die kerel woont heel z'n leven al in Belgie. Ik weet dat Belgen dom zijn, maar zo dom zijn ze ook weer niet. Plus Romelu's vader zou dan wel erg jong papa zijn geworden.
remco k
 remco k - donderdag 19 augustus 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 14:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Lukaku is geboren en getogen in België. Hij heeft enkel de Belgische nationaliteit. Tenzij je hier nu beweerd en kan bewijzen dat je in België ondertussen ook de papieren van iemand kan aanpassen bij de geboorte en dat ze toen al wisten dat deze Lukaku het ging maken, is hij gewoon 17.

Als hij nu in Afrika geboren was had ik ook echt serieuze twijfels gehad.... maar de man is Belg. Geboren. Getogen. Gewoon, Belg.
ik dacht dat hij uit afrika kwam, mijn fout...
joey
 joey - donderdag 19 augustus 2010 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 14:15 schreef FsideVak129 het volgende:
Echt waar...laat iedereen nou eens ophouden met denken over nieuwe spelers kopen.
Onze jeugd wint steeds de kampioensschappen...komt er nou echt geen enkele spits uit?
Ik wil AJAX-jeugd...niet al die buitenlanders (no offence)
Is ook beter voor het nederlands voetbal in de toekomst...
Qua aanvalklers komt er niks door vanaf de jeugd.. Alleen nummertjes 10 en buitenspelers..Echte spitsen zie ik er niet echt tussen die nou meteen de indruk wekken meteen bij ajax1 te kunnen spelen!
joey
 joey - donderdag 19 augustus 2010 - 17:13   quote  deeplink  
Najaa , het zou leuk zijn,.,..Maar denk niet dat het gaat gebeuren..Mocht hij gehaald worden :

Steek

vdwiel-Alde-Vert-Anita
------Eénoog-----------
Suarez------Sule
------de zeeuw---
--Lukaku-- El hammie--

Hmmzz.. Zal wel grappig zijn..maar deze opstelling is het hele jsysteem van Jol eruit :P..
Marco*AFCA
 Marco*AFCA - donderdag 19 augustus 2010 - 17:14   quote  deeplink  
lekkere betrouwbare krant is dat ja die roepe elke keer wat anders
vanwaar zou ajax opeens het geld vandaan hebben om die spelers daadwerkelijk te kunnen halen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door Marco*AFCA --
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - donderdag 19 augustus 2010 - 17:15   quote  deeplink  
Zie ik De Zeeuw daar op 10 staan? :-D
joey
 joey - donderdag 19 augustus 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 17:15 schreef Harm de Graaf het volgende:
Zie ik De Zeeuw daar op 10 staan? :-D
jaaa dat bedoel ik al.. ik zelf heb liever de zeeuw dan in het veld dan Siem..Duss Dat gaat al niet..:P hahha
joey
 joey - donderdag 19 augustus 2010 - 17:18   quote  deeplink  
Word dan erg moeilijk kiezen..De zeeuw is best goed aanvalllend en opbouwensd door het midden en kan het goed vinden met El ham doui en Siem vind ik tegenvallen duis vandaar!;)
Jacco
 Jacco - donderdag 19 augustus 2010 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 17:13 schreef joey het volgende:
Najaa , het zou leuk zijn,.,..Maar denk niet dat het gaat gebeuren..Mocht hij gehaald worden :

Steek

vdwiel-Alde-Vert-Anita
------Eénoog-----------
Suarez------Sule
------de zeeuw---
--Lukaku-- El hammie--

Hmmzz.. Zal wel grappig zijn..maar deze opstelling is het hele jsysteem van Jol eruit :P..
Zou ik eerder dit doen:

Steek

VD Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Anita

Enoh - De Zeeuw

El Hamdaoui

Suarez - Lukaku - Sulejmani

Suarez moet je altijd dicht bij de goal hebben en volgens mij vind El Hamdaoui het niet erg om iets vaker aan de bal te zijn dan als spits.
joey
 joey - donderdag 19 augustus 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 17:23 schreef Jacco het volgende:

[..]

Zou ik eerder dit doen:

Steek

VD Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Anita

Enoh - De Zeeuw

El Hamdaoui

Suarez - Lukaku - Sulejmani

Suarez moet je altijd dicht bij de goal hebben en volgens mij vind El Hamdaoui het niet erg om iets vaker aan de bal te zijn dan als spits.
Jaa kan ook.. Ik heb Suarez ook gewoon op zijn plek hoor..Staat een beetje als rechtsm id.. maar ik bedoel er gewoon rechtsbuiten mee;)..

Maar mounir kan ook op 10 idd..
Jacco
 Jacco - donderdag 19 augustus 2010 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 17:27 schreef joey het volgende:

[..]

Jaa kan ook.. Ik heb Suarez ook gewoon op zijn plek hoor..Staat een beetje als rechtsm id.. maar ik bedoel er gewoon rechtsbuiten mee;)..

Maar mounir kan ook op 10 idd..
Ik snap wat je bedoelt alleen als hij rechtmid in 4-4-2 staat moet hij veel meer mee-verdedigen dan hij behoefte aan heeft ;)
joey
 joey - donderdag 19 augustus 2010 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 17:29 schreef Jacco het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt alleen als hij rechtmid in 4-4-2 staat moet hij veel meer mee-verdedigen dan hij behoefte aan heeft ;)
Jaaa okee.. Tis geen klassiek 442, maar je hebt gelijk! nu je dan met maar 1 cvm speelt zou suarez meer naar achteren moeten spelen..Dus dat bedoelde ik al..Dan moet je het hele systeem veranderen heeft niet veel zin;)
Dan is die van jou beterrrr!;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door joey --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax geïnteresseerd in Lukaku'

0.0080480