BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax geïnteresseerd in Lukaku'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jacco
 Jacco - donderdag 19 augustus 2010 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 18:09 schreef joey het volgende:

[..]

Jaaa okee.. Tis geen klassiek 442, maar je hebt gelijk! nu je dan met maar 1 cvm speelt zou suarez meer naar achteren moeten spelen..Dus dat bedoelde ik al..Dan moet je het hele systeem veranderen heeft niet veel zin;)
Dan is die van jou beterrrr!;)
Bel jij Jol ff om moet ik het doorgeven?
joey
 joey - donderdag 19 augustus 2010 - 18:18   quote  deeplink  
uhmmzz.. Najaa heb jij het nummer dan:P...
Blind kan ik wel ff smsen..:P XD
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - donderdag 19 augustus 2010 - 18:42   quote  deeplink  
mounir had ook gezegt dat hij zich meer een 9,5 vind dus hij zou denk ik prima achter de spitsen kunnen spelen. maar als je eerlijk bent doet anderlecht niet veel onder van ajax, dus waarom zou hij naar amsterdam komen?
Jacco
 Jacco - donderdag 19 augustus 2010 - 18:48   quote  deeplink  
Omdat Ajax spelers die goed zijn aan echt grote clubs verkoopt voor veel geld. Sneijder, Huntelaar, Babel, Vermaelen zijn echt naar de grootste clubs van Europa gegaan en Boussoufa speelt nu 4 jaar bij Anderlecht en is in verband gebracht met Aston Villa of Stuttgart.
Ook speelt de kampioen van Belgie enkel voorronde champions League, toch nog een verschil met de Eredivisie.
Sportief liggen Ajax en Anderlecht niet zo ver van elkaar vandaan maar qua naam is Ajax veel en veel groter
joey
 joey - donderdag 19 augustus 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 18:48 schreef Jacco het volgende:
Omdat Ajax spelers die goed zijn aan echt grote clubs verkoopt voor veel geld. Sneijder, Huntelaar, Babel, Vermaelen zijn echt naar de grootste clubs van Europa gegaan en Boussoufa speelt nu 4 jaar bij Anderlecht en is in verband gebracht met Aston Villa of Stuttgart.
Ook speelt de kampioen van Belgie enkel voorronde champions League, toch nog een verschil met de Eredivisie.
Sportief liggen Ajax en Anderlecht niet zo ver van elkaar vandaan maar qua naam is Ajax veel en veel groter
Juist!!

die boussoufa had , als hij zo bij ajax gespeeld had, allang club hoger gespeeld!
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 20 augustus 2010 - 07:39   quote  deeplink  
Anderlecht doet niet veel onder voor Ajax?

De understatement van het jaar... hahahahah

welterusten Luis_suarez16
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 15:47   quote  deeplink  
Waarom zou anderlecht dan beter zijn fsidevak??? Denk dat ze er uitliggen en ze eigenlijk niet heel erg best hebben gedaan.. Daarbij is anderlecht ook door ajax verslagen dacht ik en ajax door anderlecht dus er zit eigenlijk geen verschil tussen deze clubs.. Vertel me maar als ik er naast zit.. Maar wij hebben 3 spelers die echt van top niveau zijn.. Suarez, Van der wiel en stekelenburg...
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 25 augustus 2010 - 16:46   quote  deeplink  
Het gaat niet om het verschil tussen Anderlecht en Ajax, maar om het verschil tussen Ajax, Real Madrid en Chelsea...want die clubs hebben ook interesse in Lukaku en zij vormen de concurrentie om hem te halen. Dan ben je als Nederlandse club bij voorbaat kansloos.
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 17:26   quote  deeplink  
Dat vraag ik me af.. Dat er interesse is dat kan maar eriksen was ook in belangstelling van arsenal maar toch tekende hij voor een aantal jaar bij ajax..
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 25 augustus 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 17:26 schreef freakie het volgende:
Dat vraag ik me af.. Dat er interesse is dat kan maar eriksen was ook in belangstelling van arsenal maar toch tekende hij voor een aantal jaar bij ajax..
Eriksen kun je niet met Lukaku vergelijken. De Deen kwam als jeugdspeler, dan kun je tijdens de onderhandelingen en trainingsstage de nadruk op andere dingen dan alleen geld leggen. Lukaku zou direct een versterking voor het 1ste elftal moeten zijn en dan tellen alleen de Euro's. Niet alleen voor de speler, maar ook voor de club. Het scheelt nogal als je een jeugdcontract afkoopt of voor een basisspeler gaat die net zijn contract tot 2015 heeft verlengd.
Afcarius
 Afcarius - woensdag 25 augustus 2010 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 18:52 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Eriksen kun je niet met Lukaku vergelijken. De Deen kwam als jeugdspeler, dan kun je tijdens de onderhandelingen en trainingsstage de nadruk op andere dingen dan alleen geld leggen. Lukaku zou direct een versterking voor het 1ste elftal moeten zijn en dan tellen alleen de Euro's. Niet alleen voor de speler, maar ook voor de club. Het scheelt nogal als je een jeugdcontract afkoopt of voor een basisspeler gaat die net zijn contract tot 2015 heeft verlengd.
nou, een reden om voor ajax te kiezen kan bijvoorbeeld zijn dat je verzekerd bent van een basisplaats ( nu niet meer want we hebben mounir) daarom is het verstandiger voor jonge talenten om bij een mindere club te gaan spelen, anders krijg je zo'n Royston Drenthe carriere, die niet meer door gaat breken
joey
 joey - donderdag 26 augustus 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 18:52 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Denk niet dat een lukaku Bij Chelsea op de bank wil...
Maar ik zie dit als groot GERUCHT!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax geïnteresseerd in Lukaku'

0.0456430