|
|
FR-Han
|
|
|
ik vind persoonlijk dat de amstel veste een hele goede is. gewoon een nieuwe frisse naam! voor het mooiste stadion van nederland straks. de amstel veste... onze veste!!! graag jullie reacties.. graag alleen serieuze reacties. kijken of onze invloed zal resulteren in deze mooie originele naam... |
|
|
|
|
thomas 66565
|
|
|
Doe een naam van een clubicoon ! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
thomas 66565
|
|
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Dan zou ik eerder voor 'De Rotterdam' ofzo gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De Theo Luciusdome lijkt mij toch het beste !!! |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Amstel Veste? Leg es uit? Meer naam voor een nieuwe bierdop in 020. |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
leon, ik wil nog even wat reacties afwachten. maar voorlopig staat jou idee met stip bovenaan. ook jozo kan zich er wel in vinden. ik zie de letters al vanaf de brienenoordbrug opduiken... theo luciusdome... grote opzichtige letters.. geweldig idee man!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Waarom dan niet gewoon 'Boom-Boom Theorena'? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 13:22 schreef obiku010 het volgende:leon, ik wil nog even wat reacties afwachten. maar voorlopig staat jou idee met stip bovenaan. ook jozo kan zich er wel in vinden. ik zie de letters al vanaf de brienenoordbrug opduiken... theo luciusdome... grote opzichtige letters.. geweldig idee man!! Tja ik heb er nog wel 1 maar ik twijfel er een beetje over..
Voetbaltempel LANDZAAT wat vind jij Obiku?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dit is toch een betere optie Obiku!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 13:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tja ik heb er nog wel 1 maar ik twijfel er een beetje over.. Voetbaltempel LANDZAAT wat vind jij Obiku?? Kan niet, dat wordt t nieuwe stadion van FC Tuk. |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Of het 'Your-Ad-Here' stadion. Levert het meteen inkomsten op! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind "De bodemloze Put" wel een goeie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stadion 'De Lulring' maakt een kans. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 13:10 schreef obiku010 het volgende:ik vind persoonlijk dat de amstel veste een hele goede is. gewoon een nieuwe frisse naam! voor het mooiste stadion van nederland straks. de amstel veste... onze veste!!! graag jullie reacties.. graag alleen serieuze reacties. kijken of onze invloed zal resulteren in deze mooie originele naam... nee, niet doen ajb, te veel link met 020 |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
boom boom arena is uiteraard ook een leuke. maar nog steeds staat de theo lucius dome op nummer een. ik merk wel dat er mensen bij komen met een niet serieuze insteek. graag alleen serieuze reacties. anders moet ik boudewijn of thomas inschakelen, en jullie laten verwijderen naar het rook een peuk onder de douche forum... (lange neuzen forum) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 13:34 schreef obiku010 het volgende:boom boom arena is uiteraard ook een leuke. maar nog steeds staat de theo lucius dome op nummer een. ik merk wel dat er mensen bij komen met een niet serieuze insteek. graag alleen serieuze reacties. anders moet ik boudewijn of thomas inschakelen, en jullie laten verwijderen naar het rook een peuk onder de douche forum... (lange neuzen forum) Of bij t lezen van bovenstaande.. "De mongolenmagneet" |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ivm de recente gebeurtenissen in NL zou het mij niet verbazen als het zo iets als de ..........of zo iets-ic Veste of de ............. laat me raden-ov Arena gaat worden tzt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, die komt al in 020! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die staat er al joh. Heet alleen anders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 13:34 schreef obiku010 het volgende:boom boom arena is uiteraard ook een leuke. maar nog steeds staat de theo lucius dome op nummer een. ik merk wel dat er mensen bij komen met een niet serieuze insteek. graag alleen serieuze reacties. anders moet ik boudewijn of thomas inschakelen, en jullie laten verwijderen naar het rook een peuk onder de douche forum... (lange neuzen forum) Kom op man, moet je maar niet met Amstel Veste komen, wil je het nog enger maken? Of verzin jij topics onder de douche??? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: idd... ben ik het mee eens... of het je kan een peuk onder de douche roken met zo,n lange neus stadion... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Weet ik, maar ze hebben een enorme wachtlijst. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Welke internetprovider heb jij Obiku?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
of toch het jozo en chari stadium..???? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
de Kieboom- of de Zandvliet Drome zou echter beter gepast zijn . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik geef het op. Aan deze topic meedoen is net doodgaan. Amstel Veste...Wat hersenloos. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jozo en chari casema.... is nu sinds kort voordeliger dan kpn of andere providers |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Word tijd dat ze je er weer afgooien.. |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
Bin laden of picornie hahahahahah |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: trouwens... ik vind dit een slechte naam voor een stadion man... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dan zou ik eerder gaan voor het dit ook stadion |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
SLOT!!! Ga je nou ook een topic starten over hoe de parkeerplaatsen moeten heten? |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Bokito drome, dan heb je iets om je tanden in te zetten. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zou jij je tanden in bokito willen zetten dan? rare fetish dit.. |
|
|
|
|
Bokito
|
|
|
hou mij er buiten , ja .... |
|
|
|
|
Bokito
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
we gaan dus gewoon voor de theo lucius dome.. leon heeft echt het beste idee gehad vandaag! |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
FC balophetdak koekeloerzitjes |
|
|
|