|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
het abrahamovic stadion HAHHHAHAHh |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
op zich geen slecht plan. maar dat hahahahaha erachter is wel kansloos. lachen om je eigen grap is not funny man |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
"Tatabanya Stadium".. en het trainingscomplex "Het Bosvelt" |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zoals ik eerder al aangaf;
ivm de recente gebeurtenissen in NL zou het mij niet verbazen als het zo iets als de .......... of zo iets-ic Veste of de ............. laat me raden-ov Arena gaat worden tzt |
|
|
|
|
SGS
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Idd een naam die verwijst naar De Kuip. 2e Kuip kan dus ook, of internationaler mede i.v.m. het WK en de finale die dan in R'dam gespeeld wordt in 2018 of 2022
The Next Kuip |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
als we echt naams bekendheid willen ivm het wk... dan zou ik voor de theodrome gaan!!! blatter moet dan wel overstag gaan. zo,n naam kan je niet negeren!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 15:21 schreef obiku010 het volgende:als we echt naams bekendheid willen ivm het wk... dan zou ik voor de theodrome gaan!!! blatter moet dan wel overstag gaan. zo,n naam kan je niet negeren!!! Obikudroom(maar lekker verder) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Weer zo'n lekker kansloos topic van onze forum gek,
Ik heb "het ajax stadion" nog niet gehoord als suggestie? |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 13:10 schreef obiku010 het volgende:ik vind persoonlijk dat de amstel veste een hele goede is. gewoon een nieuwe frisse naam! voor het mooiste stadion van nederland straks. de amstel veste... onze veste!!! graag jullie reacties.. graag alleen serieuze reacties. kijken of onze invloed zal resulteren in deze mooie originele naam... Ga weg joh clown,weet je waar de Amstel doorheen loopt.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 15:21 schreef obiku010 het volgende:als we echt naams bekendheid willen ivm het wk... dan zou ik voor de theodrome gaan!!! blatter moet dan wel overstag gaan. zo,n naam kan je niet negeren!!! Hersenloos & kansloos... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat is dan wel weer leuk, hij is de enige die in z'n nickname z'n IQ weergeeft. |
|
|
|
|
Fey08
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
trouwens! goede topic dit zeg!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goeie topic idd, je inbreng is net zelfmasturbatie... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, je kunt het ook een ander laten doen, maar Obiku doet het bij en voor zichzelf. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ben een gamma man.. een echte doet het zelvert kent niet zonder de gamma.... en heb wel een vriend.. besteet zo veel mogelijk uit... dat wel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
onaneren kun je leren, les 1 met obiku10 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha! Pas op Stylzzz, kan zijn dat ie onaneren niet snapt. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
beste stylzz..... het is obiku010.. wel goed onaneren!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wie typt dit allemaal voor je (ona)neer??? |
|
|
|
|
biak
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: wees eerlijk... best leuk dat ik na een zomerstop weer terug ben? ik geniet in ieder geval volop.. jullie hebben me gemist.. dat kan niet anders... maar beste knaapies... ik moet gaan... anders ben ik te laat in de toekomstige theodome.... lol |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 16:19 schreef obiku010 het volgende:[..] wees eerlijk... best leuk dat ik na een zomerstop weer terug ben? ik geniet in ieder geval volop.. jullie hebben me gemist.. dat kan niet anders... maar beste knaapies... ik moet gaan... anders ben ik te laat in de toekomstige theodome.... lol Prima, meteen afsluiten deze topic, baassie gaat naar z'n hol. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
|
|
|
biak
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
De Thuishaven, De nieuwe Kuip of in navolging op de Leonardo's: De Kuip II |
|
|
|
|
LaSpliff
|
|
|
MAASSTADION ROTTERDAM
mwah... klinkt toch niet onaardig, al zeg ik het zelf... |
|
|
|
|
R.S
|
|
|
Wat dacht je van stadion De Maas het ligt straks ook een beetje over de maas dus daarom dacht ik aan die naam. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ik zelf dacht meer aan "Olie-Drome" |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
|
|
|
Klaas123
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
gewoon een lekkere sponsor vinden met het oog op het wk, mocht Nederland het wk binnenhalen is de nieuwe kuip toch de finaleplek:
Gazprom Stadium
en dan de volksmond gewoon "De nieuwe Kuip"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door BRAYY -- |
|
|
|
|
bangoo
|
|
|
|
|
|
Eduard
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik betwijfel het of dat hem bekend is |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wil eerst effe leon zijn mening horen. hij heeft inmiddels 32% van de chari en jozo aandelen gekocht. dus zijn we druk in overleg wat het gaat worden.... maar de theodome is een grote kanshebber kan ik alvast verklappen... maar verzin gerust nog nieuwe namen. want er word naar jullie geluisterd... we kiezen voor een transpirant beleid! dit allemaal om jullie (de trouwe fans) tevreden te houden! groet van chari/jozo/leon holding b.v. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
trek ff aan je touwtje clown! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hang je op aan een touwtje clown!!!.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 21:31 schreef obiku010 het volgende:wil eerst effe leon zijn mening horen. hij heeft inmiddels 32% van de chari en jozo aandelen gekocht. dus zijn we druk in overleg wat het gaat worden.... maar de theodome is een grote kanshebber kan ik alvast verklappen... maar verzin gerust nog nieuwe namen. want er word naar jullie geluisterd... we kiezen voor een transpirant beleid! dit allemaal om jullie (de trouwe fans) tevreden te houden! groet van chari/jozo/leon holding b.v. ...transpirant....Hoe braindead kan hij zijn? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar ook nog steeds leuk, laat het graag anderen ook lezen. Zo'n laag nivo kom je toch nergens meer tegen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik vind KKL-drome wel een goede naam |
|
|
|