|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jawel, hij is kansloos gemaakt. Ik doe hier niet meer mee. Dat scheelt. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik vind het stylloos stadium ook wel een goede! waar iedereen kansloos is! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zie dat u inderdaad mijn punt begrijpt. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahaha... jullie hebben oog voor elkaars punt? dat word de shaft! leren broeken aan en gaan met de banaan |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 17:39 schreef obiku010 het volgende:[..] hahahaha... jullie hebben oog voor elkaars punt? dat word de shaft! leren broeken aan en gaan met de banaan Kijk, je laat meteen je interesses zien. Weinig verrassend |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik dacht dat ik slechte posten had! maar obiku is toch wel het dieptepunt van dit forum, hahahaha........ |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahaha! heb in heel rotterdam noord de heineken en amstel cafe,s bevooraad een jaar of 13 terug. dus weet de tentjes wel. en gezien je gay opmerkingen zou je er niet mistaan! stylzz,.. de man in de gladde broek! hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 18:38 schreef obiku010 het volgende:[..] hahaha! heb in heel rotterdam noord de heineken en amstel cafe,s bevooraad een jaar of 13 terug. dus weet de tentjes wel. en gezien je gay opmerkingen zou je er niet mistaan! stylzz,.. de man in de gladde broek! hahahaha Noemen ze dat tegenwoordig "bevoorraden". |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: in jou woordspreuk wel ja! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar ging deze topic ook al weer over? |
|
|
|
|
Danino
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jou = jouw En woordspreuk bestaat niet.
Probeer t nog eens. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Waar ging deze topic ook al weer over? (geschreven in braille) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: hoe doe je dat met lezen dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je scherm uitzetten, goed door elkaar husselen en dan de letters oprapen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Misschien slecht leesbaar door al die Tippex op het scherm? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
het theo leonardo lurling drome! waar chickens beven! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
de achmed aboutleb arena. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Vind ik niet eens een slechte.. |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote: ach man donder toch op met je theo lucius veste..
DIRK KUYT STADION! |
|
|
|
|
Biernaldum
|
|
|
De kuip het stadion nu heet eigelijk stadion Feyenoord! |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
jullie kunnen stoppen met reageren! het word de theo lucius veste... zojuist bepaald |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
door arbeiders opgericht en door zakenmensen ten gronde gericht stadion.Of het bodemloze put stadion.De lekke kuip of gewoon het Coen moulijn stadion |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hey Obiku!!! Het zou toch de Theodrome worden??? |
|
|
|
|
biak
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
De Rotterdam Kuip, dan blijft de oude naam bewaard met toevoeging van voetbalstad nr. 1 in NL |
|
|
|
|
ZeikerT
|
|
|
Kap nou is gewoon met al die onzin zeg.
Houd het gewoon bij "Het Gerard Meijer stadion" |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 13:10 schreef obiku010 het volgende:ik vind persoonlijk dat de amstel veste een hele goede is. gewoon een nieuwe frisse naam! voor het mooiste stadion van nederland straks. de amstel veste... onze veste!!! graag jullie reacties.. graag alleen serieuze reacties. kijken of onze invloed zal resulteren in deze mooie originele naam... Nee,lijkt teveel op Amsterdam.Gewoon "Rotterdam stadion" |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
De kuip! klaar, basta, finito! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: het had mooi kunnen zijn . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Het Maaspaleis!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 september 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Vertus
|
|
|
We gaan naar een nieuw luxe/modern stadion. Ik vind het`JACUZZI STADION` wel wat hebben. Van DE KUIP naar een JACUZZI...`water that moves you` we liggen aan de maas/het water. Waar het in de toekomst in het stadion gaat borrelen natuurlijk! Wat betreft mensen massa. misschien wat ver gezocht... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Hier blijf ik bij!! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Obiku, als je serieuze reacties wilt, moet je wel serieus beginnen. Heb je wel eens op een kaart van Nederland gekeken waar de Amstel ontspringt ? Heb je wel eens geschiedenis gehad en geleerd waar 020 naar genoemd is !? Een slechtere naam voor het stadion van onze club kun je gewoon niet bedenken. Ongelooflijk. Willem van Hanegem stadion. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ok dan. geen amstel veste dan.. wat vind je van de floris stempel tempel? |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Uit het artikel: http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/supporters-nieuws/2517/nieuw-stadion-komt-sowieso.html
quote: Grote bedrijven in de Europoort en ook huidige sponsors van Feyenoord en de Stadion Feijenoord N.V. hebben nu al aangegeven dat zij als sponsor of founder de komst van het stadion willen ondersteunen.
Reken er dus niet op dat het een historische, aan Feyenoord gerelateerde, naam wordt maar eerder de naam van een sponsor, dus voor hetzelfde geld spelen over een paar jaar in het "becel kuipje" |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Sander12345