|
|
FR-Han
|
|
|
quote: en ik vind satdion zoiezo niet klinken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 september 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maken we er vetse van..!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
voorzijde ...rien ne va plus.... achterzijde...de punten zijn niet meer van uw... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, met jouw gaat het niet veel beter maat..d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Alvast de drie punten uit tegen de Lampen? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Dat er maar veel gas mag vloeien dan..;)) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 10 september 2012 - 15:06 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zouden ze dat doen dan dezelfde naam er aan verbinden..?? Voor ons zal het altijd wel de kuip blijven in de mond.. de kenner spreekt ook weer de waarheid gewoon weer de KUIP |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sowieso..!!!! Je dacht toch niet dat we die punten daar laten liggen hè.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: A.s. zaterdagavond ben ik aanwezig in de kuip, vrij weekend en direkt al weer een uitnodiging even de drie punten bekijken |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 september 2012 - 19:14 schreef bode het volgende:[..] A.s. zaterdagavond ben ik aanwezig in de kuip, vrij weekend en direkt al weer een uitnodiging even de drie punten bekijken Wat denk je dat het gaat worden bode..?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Las het ook ja, ga er maar vauit dat het een tikfout is, anders beetje jammer hè
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 september 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
het lange slurfen stadion!! en brian, stop is jezelf te quoten. want dat is voor gayerts |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik ga daar vanuit kerel,ik maak zelf bosjes schrijf foutjes... |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
quote: Hahaha dan zal ik daar eens rap mee ophouden ! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: kan jou het nou verotten dat die azijn pissers beginnen over een weg gelaten lettertje, terwijl ze het zoiezo niet kunnen lezen. dat schele volk...;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ly'83
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
ly'83
|
|
|
Neen in de nieuwe goudkuip smelten we de kazen en word goud gewonnen maar was een flauw grapje. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Gewoon Rotterdome. Geen dank, graag gedaan |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Moulijn stadion of gewoon de kuip! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
Kost wat, maar anders gewoon bij binnenkomst:
Stadion "Hennie"
Bij vertek:
Hier stond je dan vanavond (ja, zeker weten) Het was wel spannend (oeh) Maar toch ook fijn (jeee) Maar zoals bij elke wedstrijd Kan er maar één de winnaar zijn We laten ons niet kennen (nee) We gaan gewoon maar door
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 september 2012 door Jeay -- |
|
|
|