|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 23:52 schreef MMM het volgende:[..] Dan moet hij een ban krijgen op de andere topics zodat hij alleen in het topic 'Help ons aan mooie vrouwen' berichten kan plaatsen. Ik vind het wel een leuk/goed idee eigenlijk! Omdat ik heel af en toe een keer iets over Babovic gezegd heb? Jammer ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tja, 't valt allemaal niet mee hè |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je bent nu eenmaal niet zo maar 1,2,3 een gewaardeerde Feyenoord forum bezoeker |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik heb een beetje de indruk dat ie zich zelf wel heel erg belangrijk vind, Leon! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
effe on-topic... welke bekende feyenoord speler die de uefacup won kan je maken uit deze letter combinatie....: oon |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
nog ff een hele lastige. welke zeer gewaardeerde ex aanvoerder kan je maken van de letters: OIG... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pierre v an hooijdonck.
Jemoet er alleen nog ff wat letters bij googlen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 09:37 schreef obiku010 het volgende:nog ff een hele lastige. welke zeer gewaardeerde ex aanvoerder kan je maken van de letters: OIG... Verzin je ze allemaal zelf joh? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ja man. ik denk we zijn net wakker, niet te moeilijk beginnen. maar duidelijk heb je hem nog niet ontcijfert. ze zijn voor sommige best nog wel lastig. dat besef ik me ook wel. maar voor het merendeel van de forum vrienden moet het echt wel te doen zijn hoor. kom op! denk! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 09:42 schreef obiku010 het volgende:[..] ja man. ik denk we zijn net wakker, niet te moeilijk beginnen. maar duidelijk heb je hem nog niet ontcijfert. ze zijn voor sommige best nog wel lastig. dat besef ik me ook wel. maar voor het merendeel van de forum vrienden moet het echt wel te doen zijn hoor. kom op! denk! Ik pas! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je mist dan denk de letters cal bosschaart. maar hij is niet goed man. raad nog een keertje. das het mooie van deze topic. je mag zo vaak raden als je wil. totdat je hem hebt geraden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 augustus 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Miste jij alleen maar een paar letters ... |
|
|
|