|
|
crnal
|
|
|
Pffffffffff tering weer de beste speler over de laatse twee wedstrijden niet in de basis????
Ongelofelijk.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door crnal -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
en het meest vervelende, . . . Jerson Cabral dus ook niet! |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Ja! . . 't is echt waar! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Snap hier ook geen klote van!! Been zijn inzicht begin ik toch steeds meer te wantrouwen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Snap t wel. Die jongen krijgt zn tijd wel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: als 't aan mij ligt vanavond nog in de 2e helft, hij is natuurlijk wel een S P I T S
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat denk ik ook. Gini speelt wel leuk |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: eens, enige met acties( hoewel schaken ook wel) |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: Cabral een spits??? Volgens mij een linksbuiten..... Biertje?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: no thanks, . . zie hem meer als linkerspits en Gini meer als middenvelder (achter de spits, die we eigenlijk niet hebben, los dan van Castaignos) hoewel ik Gini niet slecht vond spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 21:34 schreef sevillana het volgende:[..] no thanks, . . zie hem meer als linkerspits en Gini meer als middenvelder (achter de spits, die we eigenlijk niet hebben, los dan van Castaignos) hoewel ik Gini niet slecht vond spelen Linkerspits ? je bedoelt dus in een 2 spitsensysteem ?? hoe kom je daar nou weer bij ?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel jammer dat hij niet inviel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wat is daar mis aan dan volgens jou? hij is sterk in de 1 tegen 1 situatie en heeft snelheid dus waarom zou hij niet in een 2 spitsen systeem kunnen spelen dan?
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 22:00 schreef sevillana het volgende:[..] wat is daar mis aan dan volgens jou? hij is sterk in de 1 tegen 1 situatie en heeft snelheid dus waarom zou hij niet in een 2 spitsen systeem kunnen spelen dan? Dan zal hij om een lange , balvaste spits moeten spelen... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: huh? . . . om . . . ? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 19:05 schreef crnal het volgende:Pffffffffff tering weer de beste speler over de laatse twee wedstrijden niet in de basis???? Ongelofelijk..... ja gooien we meteen alle jonge jongens in de basis! |
|
|
|
|
jowie FEYENOORD
|
|
|
ik geloof dat ik er ook geen kl.te meer van snap schiet mij ma lek !!!!!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: jij bedoeld 2 spitsen systeem, nou dan heb je weinig aan 2 lichte spelers, die leggen het fysiek dan snel af. Als je een balvaste spits hebt en een bewegende er om heen, dan werkt het meestal beter... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 22:38 schreef craven het volgende:[..] jij bedoeld 2 spitsen systeem, nou dan heb je weinig aan 2 lichte spelers, die leggen het fysiek dan snel af. Als je een balvaste spits hebt en een bewegende er om heen, dan werkt het meestal beter... oh, . . . dacht zelf meer aan 2 snelle beweeglijke spelers, ruit op 't middenveld met de punt naar voren (JDT of Gini bijvoorbeeld) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
lijkt me dat je dan erg smal bezet ben in de lengte, maar kan er naast zitten.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
't Is meer een fysiek probleem, ja. Zijn vrijwel allemaal nog aan de onderdeurkant. Vandaar mede het gebrek aan stootkracht |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
tsja, het spelletje "hoog voor de pot" zal dan idd niet echt werken, maar ik ben dan ook meer liefhebber van een beetje technisch verzorgd voetbal |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ik ook, maar heb vanavond wat vuurpijlen richting smolov gezien.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: waren het wel verzorgde vuurpijlen? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
ON: Cabral wordt langzaam gebracht met invalbeurten, mede omdat Been anders Wijnaldum op de bank moet zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 01:20 schreef JanM het volgende:ON: Cabral wordt langzaam gebracht met invalbeurten, mede omdat Been anders Wijnaldum op de bank moet zetten. Nee hoor. Of bruins of smolov. |
|
|
|