BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 4x Suarez tegen FC PVV, de Cler, lekker Moluks eten. Glazen bol week 3

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 19 augustus 2010 - 23:54   quote  deeplink  
Het was een mooie opening van het seizoen en alles is nog open. Het is als trainer, laat staan supporter, soms moeilijk te erkennen dat de tegenstander ook een aardig potje voetbalde. Zo was het afgelopen zondag dus ook in Rotterdam. Het leven van een Feyenoordsupporter is soms zwaarder dan dat van de here Jezus maar het duurt gemiddeld gelukkig wat langer.

De Cler werd ten onrechte, ik moet het ook toegeven, gekruisigd en stond weer in de basis tegen KAA Gent. Bijbelser kan het niet. Ook Sportdwaas zat zwaar in de put na de nederlaag maar gezien de hele wedstrijd had Excelsior het meer dan verdiend. Kan gebeuren dus.

En wis en waarachtig liet Ajax na te voorkomen wat de rivaal uit Rotterdam overkwam...Een uittrap van de keeper zeilde over iedereen heen (Vlaar/Oleguer) en een snelle spits troefde een linksbenige speler en de keeper af (Bahia/Emanuelsson). Kan gebeuren maar het is duur.

In het verre Novosibirsk (nieuw Siberië) stond PSV in blessuretijd verdedigend te schutteren en ging terecht ten onder.

Het belooft weer een mooi seizoen te worden. Sportdwaas, hoewel het niet echt zijn ding is, leukt zijn rubriek deze week wat op. En als mijn 10 lezers en 1 fan het leuk vinden houden we dit vol als werk en gezin het toelaten (filmpjes op mijn site www.sportdwaas.blogspot.com

Slijmbal Paardenlul van de week:

En de eer valt te beurt aan: Maasbert Schouten die zijn eigen zakken spekt met de besmette miljoenen van de Georgier Jordania. Let op mijn woorden binnen 2 jaar kan Vites weer bij de gemeenschap aankloppen voor centjes. Topklasse is dichterbij dan een kampioenschap voor de bespelers van het Gelredome.

Hier dan maar weer de voorspellingen op hoop en gevoel met als afsluiting een recept. voor bookies verwijk ik naar o.a. www.betfair.com.

Excelsior - N.E.C. 2-1
De winst op Feyenoord zal geen incident blijken te zijn

za 21 FC Groningen - De Graafschap 3-1
Tja eerste winst voor Huistra.

Ajax - Roda JC 4-1
Van mij mogen ze allebei verliezen maar Ajax lijkt me sterker. 4xSuarez.

Vitesse - FC Twente 1-5
Op naar de topklasse met Vites.

sc Heerenveen - NAC Breda 2-2
Gelijkspelletje. De Friezen worden wat onrustig en vermoeden toch een Gronings complot de regionale trots om zeep te helpen (met Hollands geld natuurlijk).

FC Utrecht - Willem II 4-1
2-0 uit bij Celtic is niet slecht en biedt nog kansen. Let op mijn woorden.

Heracles Almelo - Feyenoord 2-5
half 1 wedstrijden zijn voor de stappers en jeugd van Feyenoord te vroeg. De mannen van Bos leggen de gretige Rotterdammers geen strobreed in de weg.

PSV - AZ 3-1
Ze mogen van mij allebei verliezen.

VVV-Venlo - ADO Den Haag 3-1
Altijd een beladen wedstrijd.

De smulhoek
Moluks recept van de week van de gewezen voorzitter van de voormalige Supportervereniging Feyenoord Amsterdam-Oost

SAMBAL GORENG BASAH

BENODIGDHEDEN
400 gram rundvlees
1 grote ui
6 teentjes knoflook
2 verse rode lombok
1 theelepel trassie
1 dl.assemwater
3 plakjes laos
3 blaadjes salam\1 theelepel ve-tsin
1 runderbouillontablet
2 eetlepels ketjap
1+1/2 eetlepel javaanse suiker of stroop
olie

BEREIDING
het vlees in plakjes snijden,daarna in fijne reepjes
ui,knoflook en lomboks fijnsnijden
trassie in 1 eetlepel water fijnmaken
de ui,knoflook en salamblad in olie fruiten: als het mengsel lichtbruin is,de lombok
en trassie toevoegen
laat nu de vleesreepjes in dit mengseldichtschroeien
voeg de ve-tsin,bouillontablet,gezeefde assemwater,ketjap en suiker/stroop toe:kook
hierin het vlees zahtjes,tot het gaar en bijna droog is.

Eten met witte rijst,plakjes tomaat of komkommer en een biertje tijdens Studiosport
of Voetbal International.

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEKR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen:

www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl
www.lostpinio.blogspot.com

Disclaimer:Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan.

Dan moet het maar in Rio gebeuren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2010 door sportdwaas --
remco k
 remco k - vrijdag 20 augustus 2010 - 00:00   quote  deeplink  
4 keer Suarez slaat nergens op, en je laat Feyenoord weer veel te makkelijk winnen net zoals TWENTE, verder zal het wel aardig kloppen denk ik...

Zeker TWente vind ik erg raar van je aangezien ze vrijwel nooit veel scoren, sterker nog ze hebben helemaal nog niet gescoord
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 20 augustus 2010 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 00:00 schreef remco k het volgende:
4 keer Suarez slaat nergens op, en je laat Feyenoord weer veel te makkelijk winnen net zoals TWENTE, verder zal het wel aardig kloppen denk ik...

Zeker TWente vind ik erg raar van je aangezien ze vrijwel nooit veel scoren, sterker nog ze hebben helemaal nog niet gescoord
Opeens gaan de sluizen open
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 20 augustus 2010 - 00:05   quote  deeplink  
dat recept doet het em. xD
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 20 augustus 2010 - 00:06   quote  deeplink  
lekker man
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 20 augustus 2010 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 00:05 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Opeens gaan de sluizen open
haha xD
AjaxLimburg
 AjaxLimburg - vrijdag 20 augustus 2010 - 00:20   quote  deeplink  
Nu houd ik zelf ook niet van Calimero's, maar ik vind de benaming "FC PVV" erg onnodig. Dacht dat het "over 1 kam scheren" juist een van de bezwaren tegen Wilders is. Laten we daar dan een beetje principieel in zijn. Thnx.
thomASS
 thomASS - vrijdag 20 augustus 2010 - 00:20   quote  deeplink  
Damn komt die kneus van een sportdwaas weer elke week.. Rot toch aub op met je voorspellingen naar het feyenooit forum. Ik lig dubbel om de uitslag 2-5.. Feyenoord en 5 x scoren hahaha..

Verzoek aan Boudewijn: slotje en nooit meer sportdwaas topic op dit ajax forum.

Vind bepaalde dingen behoorlijk beledigend en om soortgelijke topic mag ik niet meer reageren op het feyenoordforum..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2010 door thomASS --
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 20 augustus 2010 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 00:20 schreef thomASS het volgende:
Damn komt die kneus van een sportdwaas weer elke week.. Rot toch aub op met je voorspellingen naar het feyenooit forum. Ik lig dubbel om de uitslag 2-5.. Feyenoord en 5 x scoren hahaha..

loop niet zo te zeiken man. ik vind het altijd wel grappig dat stukje en die voorspellingen.
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - vrijdag 20 augustus 2010 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 00:25 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

loop niet zo te zeiken man. ik vind het altijd wel grappig dat stukje en die voorspellingen.
Inderdaad! Sportdwaas schrijft met veel sarcasme en cynisme.. Ik vermaak mij altijd kostelijk om z'n analyses!! Ga zo door Sportdwaas blijf gewoon lekker Topics plaatsen!! (Trek niets aan van bepaalde azijnzeikers)
thomASS
 thomASS - vrijdag 20 augustus 2010 - 01:41   quote  deeplink  
;) ieder zijn eigen mening
Robertos90
 Robertos90 - vrijdag 20 augustus 2010 - 02:23   quote  deeplink  
Heracles wint van feyenoord
Heerenveen van nac
Twente scoort zowiezo niet vaker dan 2x tegen vitesse
Btw ik had wel gedacht dat je geen betaalde functie in de sportwereld hebt:)
Je hebt verstand van een kakkerlak
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 20 augustus 2010 - 07:38   quote  deeplink  
Feyenoord en Twente scoren nooit zoveel.

Ajax - Roda 8-1

hahahhaha
todywome
 todywome - vrijdag 20 augustus 2010 - 08:47   quote  deeplink  
Heracles-Feyenoord 3-1, Feyenoord mag blij zijn als ze in linkerrijtje komen. Hebben naar nog maar zijn kwalitatief niet beter dan bv. VVV.
Ajax 4-0: 2x Suarez, 1x El Hamdoui, 1x de Jong (Maandag 1x Emanuelson in Jong Ajax hoop ik)
Verder raad ik jullie aan in Rotterdam wat meer groente te eten, wellicht beter voor jullie ontwikkeling.
todywome
 todywome - vrijdag 20 augustus 2010 - 08:47   quote  deeplink  
naar = naam
Thomas
 Thomas - vrijdag 20 augustus 2010 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 08:47 schreef todywome het volgende:
naar = naam
Voortaan graag je bericht aanpassen (edit) ipv een aparte post ervoor aan te maken ;)
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 20 augustus 2010 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 09:04 schreef Thomas het volgende:

[..]

Voortaan graag je bericht aanpassen (edit) ipv een aparte post ervoor aan te maken ;)
anders chair.gif
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 20 augustus 2010 - 11:31   quote  deeplink  
Dat geintje over de PVV is flauw maar ja god er gaat er altijd wel eens eentje de mist in. Voorspellingen zijn op hoop en gevoel jongens. Niks anders. Ajax - Kiijev 3-2 met de billen tegen elkaar
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 20 augustus 2010 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 11:31 schreef sportdwaas het volgende:
Dat geintje over de PVV is flauw maar ja god er gaat er altijd wel eens eentje de mist in. Voorspellingen zijn op hoop en gevoel jongens. Niks anders. Ajax - Kiijev 3-2 met de billen tegen elkaar
Ik teken ervoor dwaas... als we maar winnen...hoe maakt mij niet meer uit.
thomASS
 thomASS - vrijdag 20 augustus 2010 - 11:37   quote  deeplink  
Oh nu snap ik dat je het op hoop en gevoel doet.. Want een Feyenoord supporter en verstand van voetbal..
adriu
 adriu - vrijdag 20 augustus 2010 - 12:06   quote  deeplink  
5 x zuarez!!!!
alibabba
 alibabba - vrijdag 20 augustus 2010 - 15:05   quote  deeplink  
Welkom terug van de vakantie sportdwaas.
remco k
 remco k - vrijdag 20 augustus 2010 - 15:35   quote  deeplink  
quote:

Vind bepaalde dingen behoorlijk beledigend en om soortgelijke topic mag ik niet meer reageren op het feyenoordforum..
lekker niet lezen als het je niet bevalt, anderen bevalt het blijkbaar wel.
remco k
 remco k - vrijdag 20 augustus 2010 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 15:05 schreef alibabba het volgende:
Welkom terug van de vakantie sportdwaas.
lange vakantie, is dat geweest dan:)
alibabba
 alibabba - vrijdag 20 augustus 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 15:36 schreef remco k het volgende:

[..]

lange vakantie, is dat geweest dan:)
Hij is er goed van uitgerust, gezien zijn lap tekst....:P
remco k
 remco k - vrijdag 20 augustus 2010 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 15:53 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hij is er goed van uitgerust, gezien zijn lap tekst....:P
LOL
Pietje
 Pietje - vrijdag 20 augustus 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:

@sportdwaas: lekker doorgaan met je leuke stukjes! Ook hier, op dit forum. Er is niks mis mee, integendeel, ik mag dit soort gefilosofeer met een knipoog wel!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2010 door Pietje --
remco k
 remco k - vrijdag 20 augustus 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 22:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

@sportdwaas: lekker doorgaan met je leuke stukjes! Ook hier, op dit forum. Er is niks mis mee, integendeel, ik mag dit soort gefilosofeer met een knipoog wel!!
plus 1
AjaxLimburg
 AjaxLimburg - vrijdag 20 augustus 2010 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 11:31 schreef sportdwaas het volgende:
Dank voor de rectificatie ;) Verder vooral zo doorgaan en hoop dat je gevoel klopt.
joduh
 joduh - zaterdag 21 augustus 2010 - 07:32   quote  deeplink  
geef mij de toto van alibabba maar........wat een gelul zeg.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 21 augustus 2010 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 22:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Idd!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zaterdag 21 augustus 2010 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 07:32 schreef joduh het volgende:
geef mij de toto van alibabba maar........wat een gelul zeg.
ja die toto ma van mijg ook terug komen.
Pim
 Pim - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:28   quote  deeplink  
ze moeten die zinloze topics van sportdwaas niet meer accepteren

SLOTJE!!!

1192385835t04hKe.jpg
remco k
 remco k - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:41   quote  deeplink  
ach, hij doet dit al langer dan dat jullie hier komen, laat hem lekker mensen, sommige vinden het leuk om te lezen en anderen niet
joduh
 joduh - zondag 22 augustus 2010 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:41 schreef remco k het volgende:
ach, hij doet dit al langer dan dat jullie hier komen, laat hem lekker mensen, sommige vinden het leuk om te lezen en anderen niet
so what?ik mag toch zeggen dat ik het een lulstuk vind?wat heeft dat te maken met dat hij al langer hier komt?ik zeg niet dat hij moet kappen man? hij doet maar lekker,maar ik vind alibabba veeeeeel leuker.....thats all!
freakie
 freakie - zondag 22 augustus 2010 - 17:17   quote  deeplink  
Ik denk dat deze topics van sportdwaas nog meer waarden heeft dan de meeste andere topics op dit forum.. Laat hem zijn gang gaan.. Hij laat heracles altijd verliezen en feyenoord altijd winnen daar verliest hij zijn geloofwaardigheid mee.. Maar uiteindelijk heeft hij twente(grote winst geworden voor twente) en excelsior wint,, groningen wint.. Dan noem ik nu de moeilijk voorspelbare wedsrijden.. Ajax die wint en urecht die wint.. Maar was denk ik voor iedereen te voorspellen..
thomASS
 thomASS - zondag 22 augustus 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 23:54 schreef sportdwaas het volgende:
Het was een mooie opening van het seizoen en alles is nog open. Het is als trainer, laat staan supporter, soms moeilijk te erkennen dat de tegenstander ook een aardig potje voetbalde. Zo was het afgelopen zondag dus ook in Rotterdam. Het leven van een Feyenoordsupporter is soms zwaarder dan dat van de here Jezus maar het duurt gemiddeld gelukkig wat langer.

De Cler werd ten onrechte, ik moet het ook toegeven, gekruisigd en stond weer in de basis tegen KAA Gent. Bijbelser kan het niet. Ook Sportdwaas zat zwaar in de put na de nederlaag maar gezien de hele wedstrijd had Excelsior het meer dan verdiend. Kan gebeuren dus.

En wis en waarachtig liet Ajax na te voorkomen wat de rivaal uit Rotterdam overkwam...Een uittrap van de keeper zeilde over iedereen heen (Vlaar/Oleguer) en een snelle spits troefde een linksbenige speler en de keeper af (Bahia/Emanuelsson). Kan gebeuren maar het is duur.

In het verre Novosibirsk (nieuw Siberi�) stond PSV in blessuretijd verdedigend te schutteren en ging terecht ten onder.

Het belooft weer een mooi seizoen te worden. Sportdwaas, hoewel het niet echt zijn ding is, leukt zijn rubriek deze week wat op. En als mijn 10 lezers en 1 fan het leuk vinden houden we dit vol als werk en gezin het toelaten (filmpjes op mijn site www.sportdwaas.blogspot.com

Slijmbal Paardenlul van de week:

En de eer valt te beurt aan: Maasbert Schouten die zijn eigen zakken spekt met de besmette miljoenen van de Georgier Jordania. Let op mijn woorden binnen 2 jaar kan Vites weer bij de gemeenschap aankloppen voor centjes. Topklasse is dichterbij dan een kampioenschap voor de bespelers van het Gelredome.

Hier dan maar weer de voorspellingen op hoop en gevoel met als afsluiting een recept. voor bookies verwijk ik naar o.a. www.betfair.com.

Excelsior - N.E.C. 2-1
De winst op Feyenoord zal geen incident blijken te zijn

za 21 FC Groningen - De Graafschap 3-1
Tja eerste winst voor Huistra.

Ajax - Roda JC 4-1
Van mij mogen ze allebei verliezen maar Ajax lijkt me sterker. 4xSuarez.

Vitesse - FC Twente 1-5
Op naar de topklasse met Vites.

sc Heerenveen - NAC Breda 2-2
Gelijkspelletje. De Friezen worden wat onrustig en vermoeden toch een Gronings complot de regionale trots om zeep te helpen (met Hollands geld natuurlijk).

FC Utrecht - Willem II 4-1
2-0 uit bij Celtic is niet slecht en biedt nog kansen. Let op mijn woorden.

Heracles Almelo - Feyenoord 2-5
half 1 wedstrijden zijn voor de stappers en jeugd van Feyenoord te vroeg. De mannen van Bos leggen de gretige Rotterdammers geen strobreed in de weg.

PSV - AZ 3-1
Ze mogen van mij allebei verliezen.

VVV-Venlo - ADO Den Haag 3-1
Altijd een beladen wedstrijd.

De smulhoek
Moluks recept van de week van de gewezen voorzitter van de voormalige Supportervereniging Feyenoord Amsterdam-Oost

SAMBAL GORENG BASAH

BENODIGDHEDEN
400 gram rundvlees
1 grote ui
6 teentjes knoflook
2 verse rode lombok
1 theelepel trassie
1 dl.assemwater
3 plakjes laos
3 blaadjes salam\1 theelepel ve-tsin
1 runderbouillontablet
2 eetlepels ketjap
1+1/2 eetlepel javaanse suiker of stroop
olie

BEREIDING
het vlees in plakjes snijden,daarna in fijne reepjes
ui,knoflook en lomboks fijnsnijden
trassie in 1 eetlepel water fijnmaken
de ui,knoflook en salamblad in olie fruiten: als het mengsel lichtbruin is,de lombok
en trassie toevoegen
laat nu de vleesreepjes in dit mengseldichtschroeien
voeg de ve-tsin,bouillontablet,gezeefde assemwater,ketjap en suiker/stroop toe:kook
hierin het vlees zahtjes,tot het gaar en bijna droog is.

Eten met witte rijst,plakjes tomaat of komkommer en een biertje tijdens Studiosport
of Voetbal International.

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEKR�, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen:

www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl
www.lostpinio.blogspot.com

Disclaimer:Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan.

Dan moet het maar in Rio gebeuren!
Helaas 2-5 zat er niet in..
*Doet dubbel liggen*
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 23 augustus 2010 - 10:44   quote  deeplink  
Zes goed en het had bij Heracles Feyenoord zomaar 2-5 kunnen zijn. Het was een leuke wedstrijd met een mooi doelpunt van Wijnaldum die nu eens op zijn Suareziaans lekker doorzette en de bal er in knalde
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 23 augustus 2010 - 10:46   quote  deeplink  
Ik schrijf die stukjes voor mijn lol en het is leuk te horen dat sommigen dat waarderen en tja je kunt niet iedereen tevreden stellen ben ik bang en dat probeer ik dan ook maar niet.
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 10:44 schreef sportdwaas het volgende:
Zes goed en het had bij Heracles Feyenoord zomaar 2-5 kunnen zijn. Het was een leuke wedstrijd met een mooi doelpunt van Wijnaldum die nu eens op zijn Suareziaans lekker doorzette en de bal er in knalde
het had eerder 5-2 kunnen zijn denk ik hoor, ben benieuwd of je wel gekeken hebt, verder zat je redelijk netjes in de buurt, keep up the good work
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 24 augustus 2010 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

het had eerder 5-2 kunnen zijn denk ik hoor, ben benieuwd of je wel gekeken hebt, verder zat je redelijk netjes in de buurt, keep up the good work
Op basis van de laatste 20 minuten wel. Toen had Heracles, behalve de bal van Plet, niet veel meer in te brengen. Maar de tieners en twints van Feyenoord speelden wel gedreven maar niet slim.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 4x Suarez tegen FC PVV, de Cler, lekker Moluks eten. Glazen bol week 3

0.0119910