BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pim Doesburg over Mulder

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 20 augustus 2010 - 10:06   quote  deeplink  
Ik liep gisteren naar de ingang van mijn vak toe toen Pim Doesburg uit zijn auto stapte. Ik sprak Pim aan en vroeg hem of hij niet ff met Been wilde bellen dat Mulder toch echt vervangen moet worden door Darley of van Dijk en dat die Mulder nog geen skippybal pakt...
Doesburg antwoordde verrassend dat hij die Mulder ook helemaal niets vond, traag, sloom geen uitstraling en dat Feyenoord maar 1 goede keeper heeft....Darley!
Ik vond dit een verrassend antwoord omdat Pim in de media altijd heeft doen voorkomen dat hij Mulder een supertalent vond.....Ik sprak hem hierop aan en toen ontkende hij dat ooit gezegd te hebben.......
Ik weet zeker dat Pim dit wel heeft gezegd maar dat hij daar nu liever niet aan herinnerd wil worden omdat die Mulder niet zo goed blijkt te zijn als hij dacht.

Ik denk dat Mulder volgende week bepaalt of hij wel of geen 1e keeper blijft bij Feyenoord.....(k)AA Gent zal gaan vol op de aanval gaan en dus kans voor Mulder om zich te onderscheiden....
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 augustus 2010 - 10:24   quote  deeplink  
Zo, lekker dan. En als Pim het zegt...Denk dat Been er ondertussen ook zo over denkt maar Mulder een periode de kans geeft.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 20 augustus 2010 - 10:26   quote  deeplink  
goed gekeept gister
de flh
 de flh - vrijdag 20 augustus 2010 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 10:24 schreef FR-Henk het volgende:
Zo, lekker dan. En als Pim het zegt...Denk dat Been er ondertussen ook zo over denkt maar Mulder een periode de kans geeft.
Daar zou je best gelijk in kunnen hebben.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 20 augustus 2010 - 10:49   quote  deeplink  
Heb je de voorbeschouwing op RTL nog gezien? Henkie Timmer zat daar en hij gaf aan dat Mulder nog wel meer fouten zal gaan maken, maar dat we dat ook van hem mogen verwachten, immers die jongen is piep. Laat hem staan en over een paar jaar heb je een geweldige keeper, maar dat geldt ook vast voor Darley en wat daar nog weer achter zit...

Nadeel is wel dat we, juist nu het een kwestie van overleven is voor ons, ons geen fouten kunnen permitteren, omdat we ook volgend jaar Europa in moeten.... Is goed voor de ontwikkeling van al deze gasten en financieel is het helemaal belangrijk...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 20 augustus 2010 - 10:54   quote  deeplink  
denk dat Pim er een beetje de pee over in heeft dat ie geen ie geen keepers trainer meer is.
craven
 craven - vrijdag 20 augustus 2010 - 10:55   quote  deeplink  
stond ook een stuk over in nusport, daar zei Pim idd dat Darley een groter talent is dan Mulder
de flh
 de flh - vrijdag 20 augustus 2010 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 10:54 schreef hotjumper het volgende:
denk dat Pim er een beetje de pee over in heeft dat ie geen ie geen keepers trainer meer is.
dat zou idd ook best kunnen.
MMM
 MMM - vrijdag 20 augustus 2010 - 11:14   quote  deeplink  
Pim zit waarschijnlijk ook op dit forum en heeft mijn berichten gelezen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 augustus 2010 - 11:29   quote  deeplink  
wat een onzin topic.
de flh
 de flh - vrijdag 20 augustus 2010 - 11:34   quote  deeplink  
bij gebrek aan echt nieuws.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 augustus 2010 - 11:34   quote  deeplink  
Ja, nu wel. Okee, einde.
de flh
 de flh - vrijdag 20 augustus 2010 - 11:36   quote  deeplink  
Ben jij de olifant met de grote snuit ofzo?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 augustus 2010 - 11:37   quote  deeplink  
Nee, het is einde.
de flh
 de flh - vrijdag 20 augustus 2010 - 11:38   quote  deeplink  
Boring.
KKL
 KKL - vrijdag 20 augustus 2010 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 11:29 schreef Stylzz het volgende:
wat een onzin topic.
ik heb deze topic ook niet geopend...verklaard genoeg!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 augustus 2010 - 13:00   quote  deeplink  
idd.
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 20 augustus 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 11:29 schreef Stylzz het volgende:
wat een onzin topic.
hoezo nu weer een onzin topic.....in de discussies over Mulder dat tie wel of niet goed is en/of een talent is werd vaak geroepen dat Pim Doesburg het in hem zag zitten.....nou Pim is kennelijk van zijn geloof afgevallen en dan is dit dus geen onzin topic.
Start wat mij betreft het stylzzforum....zal vast druk worden daar dan ;-)
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 20 augustus 2010 - 13:23   quote  deeplink  
Volgens mij klopt hier niets van en zou heel dom zijn van Pim om zoiets te roepen.
Belachelijk om een 21 jarige keeper nu al af te zeiken. Hij moet nog veel leren, maar dat moet hem ook welgegund worden. Uitspraken zoals deze helpen zo iemand er ook niet bij. Kortom je bent waarschijnlijk een andere Pimtegen gekomen.
Milo
 Milo - vrijdag 20 augustus 2010 - 13:24   quote  deeplink  
van dijk moet op goal! ervaring, maakt haast geen fouten.
Mulder gaat geen punten pakken dit seizoen.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 20 augustus 2010 - 13:49   quote  deeplink  
we hadden timmer gewoon niet moeten laten gaan! henk... we missen je iedere dag! groeten van de echte feyenoord supporters!!! we love you timmer, we do... we love you timmer, we do!! we love you timmer, we do, oh timmer we love you!!!
MMM
 MMM - vrijdag 20 augustus 2010 - 13:52   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2010 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 augustus 2010 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 13:20 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

hoezo nu weer een onzin topic.....in de discussies over Mulder dat tie wel of niet goed is en/of een talent is werd vaak geroepen dat Pim Doesburg het in hem zag zitten.....nou Pim is kennelijk van zijn geloof afgevallen en dan is dit dus geen onzin topic.
Start wat mij betreft het stylzzforum....zal vast druk worden daar dan ;-)
geen bron, hear say ---> Onzin.

Ik geloof namelijk niet in sprookjes.
KKL
 KKL - vrijdag 20 augustus 2010 - 14:19   quote  deeplink  
Pim Doesburg pffffffff.....was zelf een verschrikkelijk slechte keeper....kut Spartaan
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 augustus 2010 - 14:28   quote  deeplink  
hehe..

Weet je, ik sprak Ed de Goey van de week nog. Die had weer niets te melden want hij zei dat ie te laat was voor zn brei club. Hij zei nog wel ff snel dat die Mulder helemaal fantastisch is. Dat is natuurlijk helemaal niet waar, want iedereen weet dat Ed op kantklossen zit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2010 door Stylzz --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 20 augustus 2010 - 14:40   quote  deeplink  
hahahahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 augustus 2010 - 15:41   quote  deeplink  
en ik ook: hahahaha. Ijzersterke Stylzz!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 augustus 2010 - 15:44   quote  deeplink  
hahahahahahahahaha
KKL
 KKL - vrijdag 20 augustus 2010 - 15:46   quote  deeplink  
hehe..

Weet je, ik sprak Edwin Zoetebier van de week nog. Die had weer niets te melden want hij zei dat ie te laat was voor zn garnalenpellen club. Hij zei nog wel ff snel dat die Mulder helemaal fantastisch is. Dat is natuurlijk helemaal niet waar, want iedereen weet dat Edwin het met Jan Smit z'n moeder doet.
JanM
 JanM - vrijdag 20 augustus 2010 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 13:49 schreef obiku010 het volgende:
we love you timmer, we do... we love you timmer, we do!! we love you timmer, we do, oh timmer we love you!!!
Ik hoop echt dat je Marianne bedoelt, maar ik vrees weer het ergste ...
tim90
 tim90 - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:08   quote  deeplink  
Stylzz, leon fr, japie fey en fr henk denken dat ze het forum beheren, omdat zij 24/7 op f5 drukken op headliner. Zodra er een forum geopend wordt door iemand anders dan hen, wordt er meteen geroepen om een slotje. Afgelopen dagen viel mij al op dat deze heren zeiken op andere forums over de onderwerpen.

Stylzz, forum bestaat niet alleen uit nieuws met bronnen. Een forum is een media waarop gediscussieerd kan worden over onderwerpen.

Jullie reacties( bestaan meestal uit onzinnige stukjes woorden). Ik noem een HAHAHAHA. Ja dat zijn zinnige reacties.

Ik noem een aantal zinnige forum onderwerpen die geopend zijn door deze bad boys.
Lekker uit fluiten- KKL
Het wordt tijd om te vertrekken hier. Leon fr 1908
Feyenoord zeevis
Goedemorgen allemaal.
Japie fey //// held
Help ... aan een vrouw

En dat is pas de eerste pagina van headliner.

Ik stel voor dat jullie minder zeiken over anderen en anders wissel je maar msn gegevens uit of worden jullie hyves vriendjes.

Mvg de rest van de forumgebruikers
craven
 craven - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:08 schreef tim90 het volgende:
Stylzz, leon fr, japie fey en fr henk denken dat ze het forum beheren, omdat zij 24/7 op f5 drukken op headliner. Zodra er een forum geopend wordt door iemand anders dan hen, wordt er meteen geroepen om een slotje. Afgelopen dagen viel mij al op dat deze heren zeiken op andere forums over de onderwerpen.

Stylzz, forum bestaat niet alleen uit nieuws met bronnen. Een forum is een media waarop gediscussieerd kan worden over onderwerpen.

Jullie reacties( bestaan meestal uit onzinnige stukjes woorden). Ik noem een HAHAHAHA. Ja dat zijn zinnige reacties.

Ik noem een aantal zinnige forum onderwerpen die geopend zijn door deze bad boys.
Lekker uit fluiten- KKL
Het wordt tijd om te vertrekken hier. Leon fr 1908
Feyenoord zeevis
Goedemorgen allemaal.
Japie fey //// held
Help ... aan een vrouw

En dat is pas de eerste pagina van headliner.

Ik stel voor dat jullie minder zeiken over anderen en anders wissel je maar msn gegevens uit of worden jullie hyves vriendjes.

Mvg de rest van de forumgebruikers
Wel frapant je zegt dat deze heren denken het forum te beheren ,maar spreekt daarna wel uit naam van de rest van de forumgebruikers....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:08 schreef tim90 het volgende:
Stylzz, leon fr, japie fey en fr henk denken dat ze het forum beheren, omdat zij 24/7 op f5 drukken op headliner. Zodra er een forum geopend wordt door iemand anders dan hen, wordt er meteen geroepen om een slotje. Afgelopen dagen viel mij al op dat deze heren zeiken op andere forums over de onderwerpen.

Stylzz, forum bestaat niet alleen uit nieuws met bronnen. Een forum is een media waarop gediscussieerd kan worden over onderwerpen.

Jullie reacties( bestaan meestal uit onzinnige stukjes woorden). Ik noem een HAHAHAHA. Ja dat zijn zinnige reacties.

Ik noem een aantal zinnige forum onderwerpen die geopend zijn door deze bad boys.
Lekker uit fluiten- KKL
Het wordt tijd om te vertrekken hier. Leon fr 1908
Feyenoord zeevis
Goedemorgen allemaal.
Japie fey //// held
Help ... aan een vrouw

En dat is pas de eerste pagina van headliner.

Ik stel voor dat jullie minder zeiken over anderen en anders wissel je maar msn gegevens uit of worden jullie hyves vriendjes.

Mvg de rest van de forumgebruikers
bedankt voor je bijdrage!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:10 schreef craven het volgende:

[..]

Wel frapant je zegt dat deze heren denken het forum te beheren ,maar spreekt daarna wel uit naam van de rest van de forumgebruikers....
joh, laat gaan joh.
KKL
 KKL - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:13   quote  deeplink  
TIM//HELD
KKL
 KKL - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:14   quote  deeplink  
huh Tim???

nee toch zal toch niet waar zijn?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 20 augustus 2010 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:08 schreef tim90 het volgende:

Ik noem een aantal zinnige forum onderwerpen die geopend zijn door deze bad boys.

Japie fey
Help ... aan een vrouw

dat is anders wel het beste topic dat ooit gemaakt is op het hele internet!!!! en vergeet niet dat die samen met (misschien wel)de meest serieuze persoon op dit forum, phyxsius, is gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2010 door Jappie_FEY --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 20 augustus 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:08 schreef tim90 het volgende:
Stylzz, leon fr, japie fey en fr henk denken dat ze het forum beheren..........

Mvg de rest van de forumgebruikers
Wie beheert hier het forum dan??
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 20 augustus 2010 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:08 schreef tim90 het volgende:

Stylzz, forum bestaat niet alleen uit nieuws met bronnen. Een forum is een media waarop gediscussieerd kan worden over onderwerpen.

Zie forumregels voordat je onzin begint uit te kramen knul..........
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 augustus 2010 - 18:30   quote  deeplink  
MEIN FORUM JAWOHL!
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 20 augustus 2010 - 18:55   quote  deeplink  
wat is dit nu weer voor onzin, twijfelen aan mijn oprechtheid ...als ik zeg dat ik Pim Doesburg heb gesproken dan is dat zo....Ik ben echt niet zo zielig om dit te melden als dat niet waar is...
Kijk ik sluit niet uit dat Pim hetgeen hij tegen mij datgene zei dat ik kennelijk ook wilde horen...ik begon namelijk met te zeggen dat ik Mulder een drama vindt....Mogelijk dat Pim geen zin in had in een discussie en met mij meelulde maar hij heeft wel gezegd dat hij Darley beter vindt dan Mulder.
Maar Ronneke en anderen, mij betichten van leugens......beetje jammer!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 augustus 2010 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:08 schreef tim90 het volgende:
Stylzz, leon fr, japie fey en fr henk denken dat ze het forum beheren, omdat zij 24/7 op f5 drukken op headliner. Zodra er een forum geopend wordt door iemand anders dan hen, wordt er meteen geroepen om een slotje. Afgelopen dagen viel mij al op dat deze heren zeiken op andere forums over de onderwerpen.

Stylzz, forum bestaat niet alleen uit nieuws met bronnen. Een forum is een media waarop gediscussieerd kan worden over onderwerpen.

Jullie reacties( bestaan meestal uit onzinnige stukjes woorden). Ik noem een HAHAHAHA. Ja dat zijn zinnige reacties.

Ik noem een aantal zinnige forum onderwerpen die geopend zijn door deze bad boys.
Lekker uit fluiten- KKL
Het wordt tijd om te vertrekken hier. Leon fr 1908
Feyenoord zeevis
Goedemorgen allemaal.
Japie fey //// held
Help ... aan een vrouw

En dat is pas de eerste pagina van headliner.

Ik stel voor dat jullie minder zeiken over anderen en anders wissel je maar msn gegevens uit of worden jullie hyves vriendjes.

Mvg de rest van de forumgebruikers
Ga je mee zeevissen Tim???
Milo
 Milo - vrijdag 20 augustus 2010 - 19:51   quote  deeplink  
hehehehehe oja wij zijn het forum wie bedoel jij tim?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 augustus 2010 - 19:56   quote  deeplink  
hahahahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 20 augustus 2010 - 20:13   quote  deeplink  
hahahahahaha........die is goed
JanM
 JanM - vrijdag 20 augustus 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 19:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ga je mee zeevissen Tim???
Als aas zeker?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 augustus 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 20:50 schreef JanM het volgende:

[..]

Als aas zeker?
scheelt toch in de kosten Jan :)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 augustus 2010 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:08 schreef tim90 het volgende:
Stylzz, leon fr, japie fey en fr henk denken dat ze het forum beheren, omdat zij 24/7 op f5 drukken op headliner. Zodra er een forum geopend wordt door iemand anders dan hen, wordt er meteen geroepen om een slotje. Afgelopen dagen viel mij al op dat deze heren zeiken op andere forums over de onderwerpen.

Stylzz, forum bestaat niet alleen uit nieuws met bronnen. Een forum is een media waarop gediscussieerd kan worden over onderwerpen.

Jullie reacties( bestaan meestal uit onzinnige stukjes woorden). Ik noem een HAHAHAHA. Ja dat zijn zinnige reacties.

Ik noem een aantal zinnige forum onderwerpen die geopend zijn door deze bad boys.
Lekker uit fluiten- KKL
Het wordt tijd om te vertrekken hier. Leon fr 1908
Feyenoord zeevis
Goedemorgen allemaal.
Japie fey //// held
Help ... aan een vrouw

En dat is pas de eerste pagina van headliner.

Ik stel voor dat jullie minder zeiken over anderen en anders wissel je maar msn gegevens uit of worden jullie hyves vriendjes.

Mvg de rest van de forumgebruikers
Jezus, zit Timmie hier ook al. Met zelfde inbreng. Goed naar Tim luisteren he, spreekt wel namens het forumvolk.
JanM
 JanM - zaterdag 21 augustus 2010 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 21:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

scheelt toch in de kosten Jan :)
Zou je daar ook maar iets mee vangen dan?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 21 augustus 2010 - 03:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:08 schreef tim90 het volgende:
Stylzz, leon fr, japie fey en fr henk denken dat ze het forum beheren, omdat zij 24/7 op f5 drukken op headliner. Zodra er een forum geopend wordt door iemand anders dan hen, wordt er meteen geroepen om een slotje. Afgelopen dagen viel mij al op dat deze heren zeiken op andere forums over de onderwerpen.

Stylzz, forum bestaat niet alleen uit nieuws met bronnen. Een forum is een media waarop gediscussieerd kan worden over onderwerpen.

Jullie reacties( bestaan meestal uit onzinnige stukjes woorden). Ik noem een HAHAHAHA. Ja dat zijn zinnige reacties.

Ik noem een aantal zinnige forum onderwerpen die geopend zijn door deze bad boys.
Lekker uit fluiten- KKL
Het wordt tijd om te vertrekken hier. Leon fr 1908
Feyenoord zeevis
Goedemorgen allemaal.
Japie fey //// held
Help ... aan een vrouw

En dat is pas de eerste pagina van headliner.

Ik stel voor dat jullie minder zeiken over anderen en anders wissel je maar msn gegevens uit of worden jullie hyves vriendjes.

Mvg de rest van de forumgebruikers
Ik ben blij dat iemand het eindelijk eens zegt.

KKL, Stylzz, leon fr, japie fey en fr henk zijn eigenlijk respectievelijk, Gudde, Beenhakker van Noordwijk, Brard en Salomons. Die proberen de supporters tegen elkaar op te zetten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pim Doesburg over Mulder









0.0070040