|
|
KKL
|
|
|
dat ik je in de verkeerde bus hebt gedirigeerd.....ipv naar het 010 CS ben je met de Belgen mee terug naar Gent gegaan hahahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat is dit voor topic? dat chari en jozo een eigen topic verdienen snap ik. maar dit is zo nikszeggend! ik denk er staat nieuws of er word een mening gevraagt... niks van dat alles.. echt jammer dit |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 11:42 schreef KKL het volgende:dat ik je in de verkeerde bus hebt gedirigeerd.....ipv naar het 010 CS ben je met de Belgen mee terug naar Gent gegaan hahahahaha was jumpert zo verrot? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahahaha.............leeft ie nog??:) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 13:52 schreef obiku010 het volgende:wat is dit voor topic? dat chari en jozo een eigen topic verdienen snap ik. maar dit is zo nikszeggend! ik denk er staat nieuws of er word een mening gevraagt... niks van dat alles.. echt jammer dit Ken je die van die pot en die ketel? Vast niet! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 11:42 schreef KKL het volgende:dat ik je in de verkeerde bus hebt gedirigeerd.....ipv naar het 010 CS ben je met de Belgen mee terug naar Gent gegaan hahahahaha hahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou hij had nog wel ff een SMSje gestuurd naar mij die ik net pas las.. Ik ben blij dat me vrouw het niet gelezen had hahahahaha... Volgen Jumper zat ik niet in de KUIP maar lag ik bij mijn neukertje hahahaha hij is echt gek haahahaha |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: tuurlijk.....maar hij ken er niet zo goed meer tegen hahahaha
ik trouwens ook niet....wat voel ik mij verrot zeg |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 15:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou hij had nog wel ff een SMSje gestuurd naar mij die ik net pas las.. Ik ben blij dat me vrouw het niet gelezen had hahahahaha... Volgen Jumper zat ik niet in de KUIP maar lag ik bij mijn neukertje hahahaha hij is echt gek haahahaha en hoe was ze? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha nee joh,ik zat toch in de KUIP!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik heb anders gehoord in de wandelgangen.....hahahhahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: uhhhh tja hahahaha nee joh!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hahahaha gekkenhuis hahahaha |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: LEON.....niet liegen!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geen sex tijdens de wedstrijd jongens :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 15:51 schreef KKL het volgende:[..] tuurlijk.....maar hij ken er niet zo goed meer tegen hahahaha ik trouwens ook niet....wat voel ik mij verrot zeg zal de leeftijd zijn.......... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: dat zeggen ze allemaal |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: hehehehe waarom heeft jumper nog niet gereageerd? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik weet het niet???Zal wel door die kater van beton komen... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hehehehehe het is en blijft een yank he! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ben ook wel benieuwd |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: het belangrijkste is dat jumper gewoon op 't forum weer aanwezig is |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zoals we hem kennen........ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik donderdag boten kijken, biertje erbij, om half vier zeg ik tegen mevr. Jumper, ik ga nog ff naar mn vriendin. Zij meteen: je gaat weer naar Feyenoord he. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik donderdag boten kijken, biertje erbij, om half vier zeg ik tegen mevr. Jumper, ik ga nog ff naar mn vriendin. Zij meteen: je gaat weer naar Feyenoord he. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 20:17 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik donderdag boten kijken, biertje erbij, om half vier zeg ik tegen mevr. Jumper, ik ga nog ff naar mn vriendin. Zij meteen: je gaat weer naar Feyenoord he. hahahahahahaha beter!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 20:17 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik donderdag boten kijken, biertje erbij, om half vier zeg ik tegen mevr. Jumper, ik ga nog ff naar mn vriendin. Zij meteen: je gaat weer naar Feyenoord he. 2 vriendinnen? en mevr. Jumper maakt daar geen probleem over? . . . nou, . . mevr. Sevi is daar heel anders in! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 00:55 schreef sevillana het volgende:[..] 2 vriendinnen? en mevr. Jumper maakt daar geen probleem over? . . . nou, . . mevr. Sevi is daar heel anders in! Dus je heb al eens overlegt met mevr Sevi?hahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee, kijk wel uit, . . . heeft meer te maken met een soort van zintuig volgens mij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Anders moet je eens zeggen,wat mij nu is overkomen... Ben ik gevallen zeg pffff zo met me piemel in een grietje van 24 ;) |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 00:55 schreef sevillana het volgende:[..] 2 vriendinnen? en mevr. Jumper maakt daar geen probleem over? . . . nou, . . mevr. Sevi is daar heel anders in! flauw zeg van mevr sevi |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 01:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Anders moet je eens zeggen,wat mij nu is overkomen... Ben ik gevallen zeg pffff zo met me piemel in een grietje van 24 ;) zal 't tzt eens proberen, . . . . moet het perse 24 zijn? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ssssssssssssstttttttttttt!!!!! |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote: mag er ook 1 van 65 zijn maar ik zou persoonlijk voor die van 24 gaan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: welnee doe maar tussen de 25 en 50 ofzo.. TIP:zet een intergraal helm op zodra je het mvr Sevi gaat vertellen ;) |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 01:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] welnee doe maar tussen de 25 en 50 ofzo.. TIP:zet een intergraal helm op zodra je het mvr Sevi gaat vertellen ;) heel harnas is beter en iets van bescherming rond het kruis is ook altijd wel handig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door woutah -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nou, . . . . . . . overdrijven is ook een kunst hè? 65 !!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee, zo kan 't nog wel ff duren, als je tenminste iedere keer 1 jaar bijstelt . . . . . . . . . . . . . . . . laten we het maar houden op 25 met een marge naar boven van ca. 10 à 15 |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 01:27 schreef sevillana het volgende:[..] nee, zo kan 't nog wel ff duren, als je tenminste iedere keer 1 jaar bijstelt . . . . . . . . . . . . . . . . laten we het maar houden op 25 met een marge naar boven van ca. 10 à 15 en welk marge naar benede? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mwa, . . . . als het maar wel meerderjarig is |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote: anders krijg je van die ribery problemen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: juist, en dat moeten we niet hebben rond onze club hè |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote: indd pedo's zitten alleen in het noorden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door woutah -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik dacht juist in t zuiden... |
|
|
|