|
|
kale co
|
|
|
Als ik kijk naar kostas lamprou dat is een geweldige keeper maar wordt verziekt!speelt bij onder 21 bij griekenland is echt goed maken zowel bij feyenoord als excelsior totaal verkeerde keuze |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 12:50 schreef kale co het volgende:Als ik kijk naar kostas lamprou dat is een geweldige keeper maar wordt verziekt!speelt bij onder 21 bij griekenland is echt goed maken zowel bij feyenoord als excelsior totaal verkeerde keuze wij bij Feyenoord hebben een enorm keepers probleem ! we hebben er te veel die talent hebben ! Darley Lamprou en Mulder en dat Pastoor voor Pauwe kiest ligt buiten onze handen dus ja |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
pauwe is gehaald ja dus geen vertrouwen in lamprou jammer zo komt er niets terecht van zo,n jongen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oh, die jongen is nog jong. Laten we eerst nog maar eens kijken over een jaartje... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Voor je het weet is hij weg.. ik vond ekramy ook altijd een goede keeper, zonder pardon weggeserveert |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
als mulder de bal heeft begin ik te gapen. Die gozert heeft totaal geen uitstraling! |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 13:24 schreef Xapter het volgende:Voor je het weet is hij weg.. ik vond ekramy ook altijd een goede keeper, zonder pardon weggeserveert ekramy was is en wordt niks |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote: De Goey en Dudek hadden ook geen uitstraling. Hij kan het nmu laten zien een paar wedstrijden. Hij krijgt genoeg vertrouwen. Dus als het nu niks wordt, wordt het nooit wat. Laten we het afwachten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
onze razende reporter Nathan K vanuit Rotterdam stuurde dit bericht met bijbehorende foto Varkenoordse viaduct rond 14.15 uur. Achterop bij een andere auto. Voorkant ingedeukt en een klapband. Kostas mankeert zelf niks.
bron:FR12.nl |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Kostas Lamprou = lijdensweg |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Aaaa nou gaat het lichtje branden! Vandaar die haat tegen Mulder!!! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Is het lekker, Kostas? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je zou bijna zeggen dat het een tweeling is..
Alsof jij nooit aan je zwansje friemelt..!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 september 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Inderdaad! Inderdaad! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-)))) ouwe friemelaart.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ben ben blij dat ik niet zie waar die twee nou zo gezellig naar toe gaan. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beetje jammer weer Wim, dat je zo over onze spelers denkt.. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Ik kom met een grapje, kom jij met dit... Volgens mij is dit jouw thuishaven.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Hoe weet je dat!
Geintje... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kostas is een beetje de weg kwijt... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Gollum orgasme!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad, tijd voor een gesprekje met hem misschien.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lamprou verrast deelnemers Feyenoord Footy XL
Kostas Lamprou heeft woensdagmiddag zijn opwachting gemaakt tijdens het Feyenoord Footy XL voetbaltoernooi, dat in het kader van Scoren op Zuid werd georganiseerd op het Cruijff Court Feyenoord Rotterdam in Hillesluis. Voor de deelnemers aan het toernooi was de medewerking van de keeper een grote verrassing. Lamprou is dit seizoen een van de ambassadeurs van Scoren op Zuid.
Lamprou trad op als coach bij een aantal wedstrijdjes, waarbij uiteraard extra aandacht uitging naar de keepers. Daarnaast floot de doelman ook een aantal duels. Uiteraard was er na afloop van het toernooi alle gelegenheid voor fotos en handtekeningen. De winnaars van het toernooi waren afkomstig uit Hillesluis en gingen uiteindelijk met een Feyenoord-bal naar huis. Feyenoord Footy XL heeft in de eerste plaats tot doel om kinderen in de eigen woonomgeving te verrassen en te laten deelnemen aan een leuke en laagdrempelige voetbalactiviteit. Daarbij maken de kinderen kennis met Feyenoord en de maatschappelijke activiteiten van de club. Feyenoord Footy XL duikt geregeld onaangekondigd op woensdagmiddagen op, op pleintjes in (de omgeving van) Rotterdam. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 12:50 schreef kale co het volgende:Als ik kijk naar kostas lamprou dat is een geweldige keeper maar wordt verziekt!speelt bij onder 21 bij griekenland is echt goed maken zowel bij feyenoord als excelsior totaal verkeerde keuze Nu krijgt hij zijn kans Co.. Wapenaar kreeg ook nooit geen kans maar werd een voortreffelijke keeper. Nu hoop ik dat we verrast worden!
Kale co///HELD!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
dat wel natuurlijk, co waar zit je dan???!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lamprou: 'Tegen PEC Zwolle begint het echte werk'
Vrijdag werd bekend dat Feyenoord-doelman Erwin Mulder zijn teen heeft gebroken. De komende periode is het aan reservedoelman Kostas Lamprou om hem zo goed mogelijk te vervangen.
"Ik vind het heel vervelend voor Erwin, een botbreuk is voor een profvoetballer een ramp. Aan mij de taak om hem zo goed mogelijk te vervangen. Ik heb vorig seizoen de bekerwedstrijden tegen Go Ahead Eagles en AGOVV gekeept. Tegen PEC Zwolle begin ik aan het echte werk. Ik moet er nu staan", zegt de Griek tegen het Algemeen Dagblad. Lamprou werd op jonge leeftijd gescout door Ajax, maar dit was geen succes. Na een jaar kon hij alweer vertrekken uit Amsterdam. Op zestienjarige leeftijd pikte de Stadionclub hem op en in 2010 werd hij verhuurd aan Excelsior. Bron:Elfvoetbal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lamprou: "Ga zelf niet zeggen dat ik beter dan Mulder ben"
Zaterdagavond maakte doelman Kostas Lamprou zijn Eredivisiedebuut voor Feyenoord. De doelman moest de geblesseerde Erwin Mulder vervangen. Tegen PEC Zwolle had de goalie nog niet veel te doen, zondag wacht echter PSV.
"Ik ga zelf niet zeggen dat ik beter ben dan Erwin. Ik heb kwaliteiten die bij hem misschien iets minder zijn en andersom is dat ook zeker het geval. Erwin is echt een geweldige collega. Hij heeft er voor mijn debuut alles aan gedaan om mij op mijn gemak te stellen. Dat vergeet ik nooit meer", opent Lamprou tegenover het Algemeen Dagblad.
Daarnaast heeft de doelman een droom om voor de Griekse nationale ploeg te gaan spelen. "Ik hoop dat ze mij in mijn vaderland blijven volgen. Ooit voor de Griekse nationale ploeg spelen, is echt een droom. Maar liever kijk ik niet te ver vooruit. Zondag tegen PSV krijg ik vast meer te doen dan tijdens mijn debuut. Ik kijk er echt naar uit", besluit de doelman. Bron:Soccernews.nl |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En hij is jarig vandaag! Gefeliciteerd Kostas! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay..d:-))
συγχαρητήρια Kostas..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pim Doesburg voorspelt Lamprou een mooie toekomst
Trainer Ronald Koeman posteert de komende maanden doelman Kostas Lamprou onder de lat. De Griekse keeper, die vandaag zijn 21ste verjaardag viert, liet In de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle een goede indruk achter. Zondag wacht het echte werk, in Eindhoven tegen titelkandidaat PSV. Kostas Lamprou vecht al jaren tegen het oordeel dat hij te klein zou zijn (1.78 meter) om echt door te breken in het betaalde voetbal. Het was zeven jaar geleden dé reden voor Ajax om hem na een seizoen in de Amsterdamse jeugdopleiding alweer weg te sturen.
De jonge keeper, door de Amsterdammers destijds weggeplukt bij de bescheiden Griekse amateurclub Atromitos Elpida, besloot echter niet onverrichter zake terug te keren naar Athene. Zijn eergevoel was zo groot, dat hij zijn terugreis naar Griekenland pas wenste te boeken als hij in Nederland een echt profcontract had verdiend. En dus deed hij een flinke stap terug richting amateurclub Amstelveen Heemraad. Een gouden zet, bleek later.
'Binnen een jaar kon ik al naar Feyenoord', zegt de doelman. 'Daar speelde ik in de jeugd met jongens als Jordy Clasie, Jerson Cabral, Luc Castaignos, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi. We wonnen werkelijk alles. Ik heb een contract tot medio 2015, dit is mijn kans om door te breken.'
Zijn geringe lengte is opvallend. Maar zelfs de kritische vakman Pim Doesburg voorspelt Lamprou een mooie toekomst. Volgens de voormalig topkeeper van Oranje, PSV en Sparta heeft de Griek meer potentie dan de geblesseerde eerste keus Erwin Mulder. 'Ik ga zelf niet zeggen dat ik beter ben dan Erwin', haalt Lamprou zijn schouders op. 'Ik heb kwaliteiten die bij hem misschien iets minder zijn en andersom is dat ook zeker het geval. Erwin is echt een geweldige collega. Hij heeft er voor mijn debuut alles aan gedaan om mij op mijn gemak te stellen. Dat vergeet ik nooit meer.'
Lamprou was tot voor kort vaste doelman van Jong Griekenland. De ploeg haalde het EK 2013 in Israël niet. 'Ik hoop dat ze mij in mijn vaderland blijven volgen. Ooit voor de Griekse nationale ploeg spelen, is echt een droom. Maar liever kijk ik niet te ver vooruit. Zondag tegen PSV krijg ik vast meer te doen dan tijdens mijn debuut. Ik kijk er echt naar uit. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
opvallend is dat Doesburg ook Darley een betere keeper vondt... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet te hard roepen Craven anders komt Lijdensweg straks nog klaar..!! |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Een hart onder het riem als Pim zulke teksten roept...onder de keeperstrainers nog steeds de baas! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ronald Koeman: 'Lamprou is gedurfd en geeft rust'
Feyenoord reist aanstaande zondag met Kostas Lamprou in de goal af voor de topper tegen PSV. Trainer Ronald Koeman heeft het volste vertrouwen in de vervanger van Erwin Mulder, zo blijkt uit de persconferentie.
"We hadden het liefst gezien dat Lamprou een paar centimeter langer zou zijn", glimlacht Koeman op de persco, waar ook ELF Voetbal aanwezig is. "Maar een keeper van twee meter, die ook nog eens goed meevoetbalt en snel is, keept niet in Nederland. En Lamprou is gedurfd, voetbalt goed mee en komt uit zijn goal. Hij geeft rust. Bovendien is zijn beleving fantastisch. Die zouden meer spelers op de reservebank moeten hebben. Kostas krijgt nu zijn kans, anders hadden we hem wel ergens anders laten keepen." "Een keepersprobleem? Nee! We zijn tevreden over Mulder en zijn vervanger Lamprou", gaat Koeman verder. "Graafland is weer 100% fit en is tweede keeper zondag. Omdat Boy de Jong niet hersteld is, zal jeugdspeler Michel Franken in principe derde keeper zijn zondag." Koeman verklapt ook dat als Mulder straks weer fit is, de plek onder de lat niet autmatisch weer voor hem is. "Van Mulder zouden we graag zien dat hij meer uit zijn goal komt en daarmee de verdediging meer rust geeft." Koeman tot slot: "We trainden vandaag met PSV-ballen, Nike-ballen. Onze Adidas-ballen zwabberen wat minder. Een Nike-bal is lichter. Dat vergt een aanpassing, met name voor onze keepers." Bron:Elfvoetbal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vond m niet slecht...
was gewoon n klasse goal,,... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Die Lamprou moeten ze eens uitrekken. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
ik snap nu waarom hij niet goed genoeg is. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je kon wel goed zien dat de spelers van pisvee misbruik probeerde te maken van zijn lengte. maar slecht? nee zeker niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 20:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je kon wel goed zien dat de speler van pisvee misbruik probeerde te maken van zijn lengte. een bal in dezelfde hoek waar de keeper staat moet hij hem altijd hebben.tenminste als die gewoon in zijn doel had blijven staan. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Met Mulder hadden we maar met 2-0 verloren.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: volgens mij niet alleen zijn vinger haha
dat zei zijn vrouw althans gisterenavond nog egen me.P: |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 20:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je kon wel goed zien dat de spelers van pisvee misbruik probeerde te maken van zijn lengte. maar slecht? nee zeker niet! Mee eens. Het is heel lullig, maar bij die eerste goal wordt pijnlijk duidelijk waarom hij eigenlijk wat te klein is. Maar de nederlaag lag zeker niet aan hem.
Hup Lamprou. |
|
|
|