|
|
Sonjajax
|
|
|
Het ziet er naar uit dat Lindgren lange tijd weg is. Hij heeft weer dezelfde knieblessure als begin vorig seizoen. Moet er iemand worden aangetrokken voor het geval dat De Zeeuw of Enoh geschorst wordt of gebleesseerd raakt? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
nee ajax heeft zat middevelders!!Bonevacia deed het laatst oke.. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
je hebt voldoende middenvelders... ik denk dat lodeiro binnenkort ook wel weer eens een keer hersteld is. Dus ik zou zeggen niet doen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: kort maar krachtig ;) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Gaan we nu voor elke geblesseerde een vervanger aantrekken? Het antwoord is dus nee want ik zie sowieso liever Bonevacia dan Lindgren. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
nope.. niet nodig.. jeugd! Anita en blind kunnen ook op middenveld als het nodig is.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Trouwens over Bonevacia. Ben ik de enige die hem in zowel zijn manier van spelen als uiterlijk best wat van C. Seedorf vind hebben?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 15:45 schreef Brandje het volgende:Trouwens over Bonevacia. Ben ik de enige die hem in zowel zijn manier van spelen als uiterlijk best wat van C. Seedorf vind hebben?? nee hoor helemaal niet, ik dacht het namelijk ook al, ach en als hij dezelfde carriere tegemoet gaat, dan gaan ook wij er nog plezier aan beleven toch |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: we zijn de rust zelve Sonja |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Als hij maar niet net als Clarence gratis de deur uitloopt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als hij vlak daarvoor de CL voor ons wint, boeit me dat niet zo heel veel, sterker nog, ik denk dat ik dan zolang beschonken ben, dat ik dat gedeelte van zijn transfer helemaal niet bewust meemaak... |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Landzaat was een prima en goedkope oplossing geweest |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Landzaat is totaal geen meerwaarde, voor geen enkele club in NL, kijk maar naar zijn matige optreden bij FR afgelopen seizoen, nee die jongen heeft een prima carriere gehad, maar kan er nu beter mee stoppen. AJAX heeft het altijd opgelost met de juegd, ik snap ook niet waarom dat nu ineens nog maar weinig wordt gedaan |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Als stand in bij blessures van beide verdedigende middenvelders zou Landzaat best nuttig zijn, enorme ervaring immers, Bonevacia tegen Real Madrid; ik moet er niet aan denken ;-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Varvangen, vervangen vervangen.. Maar niet de finalviele mogelijkheden.. Sonja je kan beter dan een vervanger uit de jeugd halen.. Maar sonja bonevacia speelt niet alleen tegen ajax.. Als ajax een betere ploeg word hoef je een nieuwe speler in de ploeg niet zo erg te voelen.. Er staan waarschijnlijk dan 10 basisspelers in.. Dus 1 wissel is geen probleem vaak.. |
|
|
|