|
|
ajax1111111
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Hopen van niet? Ik weet niet of je het nieuws gevolgd hebt maar Ajax heeft Stekelenburg allang medegedeeld dat ie niet weg mag. Nu Vermeer geblesseerd is willen ze hem niet kwijt en Stekelenburg wil ook best blijven. Nogmaals....stekelenburg zal niet vertrekken omdat Ajax hem nu niet kwijt wil door dat hele Vermeer gebeuren. Ze izjn niet zo dom om Verhoeven 1e keeper te maken trouwens....:s |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Laat maar gaan bij een goed bod kan je meteen Ochoa ophalen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker niet laten gaan, dat zou het domste zijn wat ajax nu kan doen, een nieuwe keeper in een ploeg inpassen is erg moeilijk en Stekelenburg straalt nu eindelijk eens wat uit, laat AJAX daar sportief eerst maar eens van profiteren. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 15:27 schreef remco k het volgende:Zeker niet laten gaan, dat zou het domste zijn wat ajax nu kan doen, een nieuwe keeper in een ploeg inpassen is erg moeilijk en Stekelenburg straalt nu eindelijk eens wat uit, laat AJAX daar sportief eerst maar eens van profiteren. Ajax heeft al gezegd dat hij niet weg mag..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
maar dat zegt tegenwoordig niet zo veel, Snijer en Ibra moechten destjds ook niet meer weg en gingen toch. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Steek heeft zelf ook al aangegeven bij ajax te blijven, ajax wil hem niet laten gaan.. Denk niet dat hij dus verkocht word.. En zojaa.. De DIKKE vette hoofdprijs!!!! |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 15:27 schreef remco k het volgende:Zeker niet laten gaan, dat zou het domste zijn wat ajax nu kan doen, een nieuwe keeper in een ploeg inpassen is erg moeilijk en Stekelenburg straalt nu eindelijk eens wat uit, laat AJAX daar sportief eerst maar eens van profiteren. Haha, straalt eindelijk eens wat uit, man die jongen laat al jaren zien dat hij een topper is, als je er echt verstand van hebt had je nooit getwijfeld over deze klasse-keeper. Maar uiteraard behouden dit seizoen... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 15:33 schreef remco k het volgende:maar dat zegt tegenwoordig niet zo veel, Snijer en Ibra moechten destjds ook niet meer weg en gingen toch. Dat was toch een hele andere situatie. Onze 2e keeper is zwaar geblesseerd. Daarom mag ie niet weg. Want dan moeten ze weer een nieuwe keeper halen en dat kost ook weer geld. Ajax is duidelijk geweest naar Stekelenburg toe. Hij mag niet weg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2010 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 15:44 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Dat was toch een hele andere situatie. Onze 2e keeper is zwaar geblesseerd. Daarom mag ie niet weg. Want dan moeten ze weer een nieuwe keeper halen en dat kost ook weer geld. Ajax is duidelijk geweest naar Stekelenburg toe. Hij mag niet weg. we hadden toen de tijd ook geen vervanger voor Snijder en Ibra in huis.
Ik zeg trouwens ook niet dat hij weg zal gaan, integendeel, ik verwacht eigenlijk ook gewoon wel dat hij blijft, alleen ben je in het voetbal nergens zeker van, zeker niet als er niks op papier staat, dat moet je toch met me eens zijn, of niet soms? |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Hij blijft, tenzij 15 a 20 miljoen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
tuluk blijft de steek bij ons man.Nu vermeer een half jaar uitgeschakeld is mag hij niet weg.Volgend seizoen gaat hij.Nog ff lekker cl met zijn cluppie aankomend seizoen. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: 5 of 6 miljoen komt eerst hoor... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik denk dat we de engelse media veelal met een korreltj zout mogen nemen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: lijkt mij ietwat veel, maar in principe heb je gelijk, als er een extreem bod komt dat laat ajax hem wel gaan hoor, alles hangt af van het feit of dat we CL halen... |
|
|
|
|
todywome
|
|
|
weet iemand wat sarpong gaat opbrengen? 2 miljoen schat ik zo... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: ik denk 2 miljoen..idd! I dunno.. Dats wel ong. zijn waarde.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja maar dan weet iedereen dat maar we moeten wel weer een topic openen? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: jaaa echt geweldig topic dit!!:) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
27 miljoen voor Stekelenburg en Vertonghen is een zeer acceptabel bedrag, alleen je bent dan wel 2 belangrijke basisspelers kwijt vlak voor het einde van de transfermarkt. En dan moet Ooijer dit seizoen in de basis, en Verhoeven ook. Dan zijn we echt het lachertje van de eredivisie. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote: ??? Dus we zijn nu al bijna het lachertje van de eredivisie volgens jou ? Wat een ongelooflijke kletskoek. Ajax is het juist het voorbeeld voor de eredivisie. Tenminste hebben wij nog meer als 10 zelf opgeleide spelers rondlopen en verliezen we niet bij FC Siberie ofzo. Sterker nog...we staan op het punt Dynamo Kiev uitschakelen en de CL in te gaan. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
GERUCHTEN!.. Denk je nou echt dat ajax die 2 , VET BELANGRIJKE, spelers laat gaan voor 27 miljoen:P?? Denk het niet hoor! hahaaaa...+ de transfermarkt is nog maar een paar daagjes open.. Ze halen NOOIT meer goede vervangers!
DUS ARSENAL KAN ME REET LIKKE! OPGEFLIKKERD!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door joey -- |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Steek blijft. Arsenal heeft niks aan hem in de CL als we doorgaan woensdag en dat gaan we! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 1 miljoen naar het schijnt |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Joey inderdaad het is hopen.. Als je niet doorgaat is naar alle waarschijnlijkheid dus dat geld wel genoeg.. En dus volgens er meer.. Van der wiel, suarez, steek, vertonghen... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Als je doorgaat dan heb je gelijk een hele boel geld binnen.. Champions league geld maar ook kaartverkoop.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: is dat niet weinig voor een jongen uit eigenjeugd ? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Sarpong kwijtraken en daar 1 mil voor krijgen is alleen maar meegenomen toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: weet ik niet, hij heeft uiteindleijk ook nog helemaal niks laten zien toch?? Onthou deze woorden trouwens goed nummer10, Sarpong gaat een hele grote voetballer worden, over 3/4 jaar baalt iedereen als een stekker dat hij verkocht is... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
dan moet ht nu gebeuren, want schwartzer gaat niet naar arsenal! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote: steek verkopen ze echt niet, dat is een kieper waar ajax al tijden plezier van heeft en nu ook nog onmisbaar is geworde door blesure vermeer. ik zie hem volgend jaar naar man utd gaan als vervanger sar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|