BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aissati per direct naar Vitesse

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Sonjajax
 Sonjajax - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:02   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=116650

Goeie zaak lijkt me. Wat jullie?
remco k
 remco k - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:04   quote  deeplink  
Als dit waar zou zijn, dan zou het inderdaad een hele goede zaak zijn van AJAX, we hebben genoeg talent op zijn positie rondlopen, en helaas heeft hij het bij ons nooit kunnen waarmaken
joey
 joey - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:04   quote  deeplink  
Mooi! niet transfervrij weg ofzow toch? Dat z'n contract word ontbonden net als bij Gabri...GEwoon geld vangen ! En anders eerst jaartje verhuren met optie tot koop! toch weer wat minder salaris dan!!!..
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:04   quote  deeplink  
Ligt eraan. Als ze hem verkopen wel dat verhuren vind ik maar niks.

ps
Vind het wel jammer dat hij mislukt want blijf het een prachtige speler vinden. Maar goed we hebben Lodeiro, Eriksen en De Jong voor zijn positie.
joey
 joey - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:04 schreef remco k het volgende:
Als dit waar zou zijn, dan zou het inderdaad een hele goede zaak zijn van AJAX, we hebben genoeg talent op zijn positie rondlopen, en helaas heeft hij het bij ons nooit kunnen waarmaken
Eens!;) hij heeft het idd niet kunnen waarmaken, maar is wel een leuk,e voetballer.. Denk een geode voor een club als vitesse!
Oleguer23
 Oleguer23 - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:06   quote  deeplink  
Dan krijgt eindelijk Lodeiro misschien een kans.
BRW
 BRW - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:08   quote  deeplink  
Ik vind het echt jammer dat hij het nooit waar heeft kunnen maken bij ons Aller Ajax..
Toen hij kwam was ik echt zo blij! Maar helaas...

Mocht het waar zijn dan hoop ik dat ie weer opleeft bij Vitesse en dat Nederland weer kan genieten van deze (toch) fantastische voetballer..
joey
 joey - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:08 schreef BRW het volgende:
Ik vind het echt jammer dat hij het nooit waar heeft kunnen maken bij ons Aller Ajax..

Mocht het waar zijn dan hoop ik dat ie weer opleeft bij Vitesse en dat Nederland weer kan genieten van deze (toch) fantastische voetballer..
Ja ik heb precies hetzelfde gevoel man!!;)
BRW
 BRW - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:11   quote  deeplink  
We hebben nog meer spelers in de aanbieding hoor.. Misschien moet Ajax even Lobbyen bij die rijke stinkerd! Sno, Wielaert..
joey
 joey - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:11 schreef BRW het volgende:
We hebben nog meer spelers in de aanbieding hoor.. Misschien moet Ajax even Lobbyen bij die rijke stinkerd! Sno, Wielaert..
Jaa.. We maken hem gewoon wijs dat sno een geweldige voetballer is!! hahaha

Neee van mij mag hij zeker nog wat overnemen!! Sno, Wieleart.. Strik erom!
Sonjajax
 Sonjajax - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:17   quote  deeplink  
Wielaert moet sowieso wegwezen die zakkenvuller
Afcarius
 Afcarius - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:19   quote  deeplink  
Dit is goed voor alle partijen, wij weer wat geld en wat minder salaris kosten, Vitesse een aardige speler ( waar je overigens geen kampioen mee zult worden in 3 jaar..) en Aisatti kan weer spelen.
Nu hopen dat Lodeiro snel hersteld zodat hij weer een kans krijgt
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:19   quote  deeplink  
Ajax is degene die Wielaert zo'n belachelijk contract geef dus het si best te begrijpen dat die jongen niet voor veel minder ergens anders gaat ballen.
Oleguer23
 Oleguer23 - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:21   quote  deeplink  
Waarom geeft Jol Wielaert geen kans. Hij is echt niet veel minder dan Ooijer bijvoorbeeld en het lijkt mij gewoon een bruikbare speler voor in de eredivisie.
ajacied95
 ajacied95 - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:23   quote  deeplink  
Je ziet wel dat Oleguer23 er geen verstand van heeft.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:25   quote  deeplink  
Jammer dat hij het niet heeft kunnen waarmaken bij Ajax.
Goed voor Ajax dat ie weg gaat.
Hoop wel dat ie verkocht wordt, hoeveel zou die opbrengen?
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:25   quote  deeplink  
Jaaa... die is weg...nu Wiellaart nog..

hahahaha, hebben ze goede kontakten met die mafketel uit George
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:28   quote  deeplink  
Mooi, strik er om en weg er mee.

Nu Wielaert, Atouba, Sarpong en Bodul nog.
thomASS
 thomASS - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:29   quote  deeplink  
Mooi!
Aissati 700.000
Sno 1.100.000
Wielaert 450.000
Urby 1.300.000
Oleguer 2.000.000
Atouba 1.400.000

Al deze spelers weg en je hebt weer 7 miljoen minder aan salaris :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2010 door thomASS --
dapp're strijder
 dapp're strijder - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:08 schreef BRW het volgende:

Ik wil niet arrogant doen, maar ik zag meteen wel dat het niks was. Ik kon wel janken toen Ajax weer eens de mist in ging.

Gelukkig zijn we er nu van af:D

Haha, Vitesse wil kampioen worden... Succes ermee!
BRW
 BRW - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:33   quote  deeplink  
Dat is niet arrogant, dat is gewoon jouw mening geven. En dat mag! ;-) Daar is zo'n forum voor..

Ik geef bij deze dan ook aan dat ik die mening niet met je deel. :-D
Blaatkoe
 Blaatkoe - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:40   quote  deeplink  
laten we hopen dat ze nog wel een transfersom ontvangen...
Afcarius
 Afcarius - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:29 schreef thomASS het volgende:
Mooi!
Aissati 700.000
Sno 1.100.000
Wielaert 450.000
Urby 1.300.000
Oleguer 2.000.000
Atouba 1.400.000

Al deze spelers weg en je hebt weer 7 miljoen minder aan salaris :)
Urby en oleguer hoeven niet weg van mij hoor. Je kunt zeggen wat je wilt over oleguer, hij zorgt wel voor spektakel in de defensie:P ik houd altijd mijn hart vast als deze jongen een bal moet passen:P
maar ff serieus, als je oleguer wegdoet heb je nogmaar 1 vervanger voor de centrale verdedigers en dat is Ooijer, en dat is te weinig.

Urby is wisselvallig ja, maar er is nou eenmaal niemand beter voor de linksvoor positie. Sulejmani doet het dit seizoen aardig, maar is ZEKER nog niet beter dan Urby, geef hem een kans het seizoen is net begonnen, hij legt er echt wel 8 in en dan is iedereen weer blij.
Robertos90
 Robertos90 - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:44   quote  deeplink  
Wielaert verdient wel meer dan 450,000 toch? ja bedoel ni verdiend maar krijgt toch?
thomASS
 thomASS - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:47   quote  deeplink  
Ja urby en oleguer wel dit seizoen behouden. Volgend seizoen lopen hun contracten toch af.
thomASS
 thomASS - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:49   quote  deeplink  
GODVER WAT LEES IK NU WEER!

Jordania was ook geinteresseerd in Rob Wielaert van Ajax en voerde gesprekken, maar de verdediger van Ajax liet weten geen interesse te hebben in een overstap naar Vitesse.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/185524/Vitesse-wil-komst-Aissati-en-Rajkovic-snel-afronden.htm

Wat een ongelovelijk mongool is dat
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:53   quote  deeplink  
Wielaert of Jordania?
Blaatkoe
 Blaatkoe - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:53   quote  deeplink  
volgens mij wil wielaert gewoon Ajax een poot uitdraaien.... lijkt mij dat hij heel goed bij vitesse past.... middelmatige speler bij een middelmatige ploeg....
Sonjajax
 Sonjajax - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:58   quote  deeplink  
Rob is een ordinaire zakkenvuller. Zelf gefaald tegen PSV iiot vorig jaar, niet goed genoeg en dan moet je als speler in de spiegel kijken en je verlies nemen. Had allang op diverse aanbiedingen in kunnen gaan, maar blijkt een ordinaire Brabantse geldwolf!
Sonjajax
 Sonjajax - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:59   quote  deeplink  
'PSV uit' moest daar staan, die 4-3 wedstrijd
Sebco
 Sebco - vrijdag 20 augustus 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:49 schreef thomASS het volgende:
GODVER WAT LEES IK NU WEER!

Jordania was ook geinteresseerd in Rob Wielaert van Ajax en voerde gesprekken, maar de verdediger van Ajax liet weten geen interesse te hebben in een overstap naar Vitesse.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/185524/Vitesse-wil-komst-Aissati-en-Rajkovic-snel-afronden.htm

Wat een ongelovelijk mongool is dat
Als dit waar is...

Triestig echt dan, het zou toch een mooie uitdaging zijn voor hem, en het is niet dat hij daar minder zal verdienen wss..
Sonjajax
 Sonjajax - vrijdag 20 augustus 2010 - 17:29   quote  deeplink  
Zielig die Rob ja
Blaatkoe
 Blaatkoe - vrijdag 20 augustus 2010 - 17:56   quote  deeplink  
volgens mij wordt rob stiekem nog door Twente betaald om Ajax dwars te zitten;).
morkanne
 morkanne - vrijdag 20 augustus 2010 - 18:06   quote  deeplink  
Als Ajax het verschil bij legt wil Wielaerd maar wat graag naar Vitesse.
Wielaerd hoeft zich niet te schamen maar de beleidsmakers toendertijd bij Ajax!
joduh
 joduh - vrijdag 20 augustus 2010 - 18:40   quote  deeplink  
hele goede zaak,goed voor aissatti,goed voor vitesse,goed voor ajax!!!!!!
Kiljahboy
 Kiljahboy - vrijdag 20 augustus 2010 - 18:44   quote  deeplink  
Die Wielaert begint nu wel heel erg irritant te worden.
remco k
 remco k - vrijdag 20 augustus 2010 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:41 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Urby en oleguer hoeven niet weg van mij hoor. Je kunt zeggen wat je wilt over oleguer, hij zorgt wel voor spektakel in de defensie:P ik houd altijd mijn hart vast als deze jongen een bal moet passen:P
maar ff serieus, als je oleguer wegdoet heb je nogmaar 1 vervanger voor de centrale verdedigers en dat is Ooijer, en dat is te weinig.

Urby is wisselvallig ja, maar er is nou eenmaal niemand beter voor de linksvoor positie. Sulejmani doet het dit seizoen aardig, maar is ZEKER nog niet beter dan Urby, geef hem een kans het seizoen is net begonnen, hij legt er echt wel 8 in en dan is iedereen weer blij.
8 is denk ik wel wat overdreven veel voor een speler die er normaal maar 3 a5 inlegd per seizoen, je moet hem niet oveschatten he?!
remco k
 remco k - vrijdag 20 augustus 2010 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 18:44 schreef Kiljahboy het volgende:
Die Wielaert begint nu wel heel erg irritant te worden.
Yep, erg irritant zelfs, ik snap het ook niet zo heel goed.

Maar hij zal zijn contract wel uit willen zitten, zodat hij iig veel geld heeft verdiend
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 20 augustus 2010 - 19:43   quote  deeplink  
Wielaert is een flikker :D
Afcarius
 Afcarius - vrijdag 20 augustus 2010 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 19:37 schreef remco k het volgende:

[..]

8 is denk ik wel wat overdreven veel voor een speler die er normaal maar 3 a5 inlegd per seizoen, je moet hem niet oveschatten he?!
ja okee, ik ben het met je eens. zoveel scoort hij niet, maar al zijn doelpunten zijn wel wereldgoals. mijn punt is wel dat hij een toevoeging is voor de huidige selectie van Ajax, in tegenstelling tot Wielaert & co, en hij daarom niet verkocht hoeft te worden aan een andere club.
remco k
 remco k - vrijdag 20 augustus 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 20:08 schreef Afcarius het volgende:

[..]

ja okee, ik ben het met je eens. zoveel scoort hij niet, maar al zijn doelpunten zijn wel wereldgoals. mijn punt is wel dat hij een toevoeging is voor de huidige selectie van Ajax, in tegenstelling tot Wielaert & co, en hij daarom niet verkocht hoeft te worden aan een andere club.
Lijkt me duidelijk dat hij wel meer niveau heeft dan Wielaert en co, maar dat is ook niet heel erg moeilijk nu toch?
Sonjajax
 Sonjajax - vrijdag 20 augustus 2010 - 20:38   quote  deeplink  
Wielaert was bij Twente wel aardig en werd door Aissati aanbevolen bij Marco. Bij Ajax een en al drama, vooral uit bij PSV een jaar geleden nu. Maar eerst en vooral had hij gewoon netjes een andere club moeten accepteren in plaats van zijn geld te beuren en daarvoor niks te presteren. Echt schandalig deze jongen.
Afcarius
 Afcarius - vrijdag 20 augustus 2010 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk dat hij wel meer niveau heeft dan Wielaert en co, maar dat is ook niet heel erg moeilijk nu toch?
Ben je het niet met me eens dan dat Urby goed genoeg is voor Ajax?
dege
 dege - vrijdag 20 augustus 2010 - 20:58   quote  deeplink  
helaas heeft Aissatti het niet waar kunnen maken, maar dit is beter voor beide partijen. Waar ik me alleen mateloos aan irriteer is dat ik dan weer lees dat Wielaert niet naar Vitesse wil en alleen maar bij AJAX wil blijven, wat een irritante zakkenvuller is het zeg.
remco k
 remco k - vrijdag 20 augustus 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 20:38 schreef Sonjajax het volgende:
Wielaert was bij Twente wel aardig en werd door Aissati aanbevolen bij Marco. Bij Ajax een en al drama, vooral uit bij PSV een jaar geleden nu. Maar eerst en vooral had hij gewoon netjes een andere club moeten accepteren in plaats van zijn geld te beuren en daarvoor niks te presteren. Echt schandalig deze jongen.
erger is nog het feit dat AJAX er met z'n volle verstand bij was toen ze hem dit vorstelijke salaris aanboden, ik snap de frustratie hoor, die heb ik namelijk ook, maar er 500.000 euro op achteruitgaan voor de komende 2 jaar is gewoon 1 miljoen euro minder salaris.
todywome
 todywome - vrijdag 20 augustus 2010 - 21:47   quote  deeplink  
Laten we hopen dat het waar is!! We moeten snel van dit soort jongens af op de loonlijst. Baal alleen een beetje van de uitlatingen van Jol dat ie graag nog mensen voor de breedte wil aantrekken van buitenaf. Bv middenvelder achter Enoh geeft ie aan. Ben er meer voorstander van dat we dit met jeugd oplossen. Bomnevacia is toch een goede optie achter Demy, Enoh, Lindgrin... of zie ik dat fout?
alibabba
 alibabba - vrijdag 20 augustus 2010 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 21:47 schreef todywome het volgende:
Laten we hopen dat het waar is!! We moeten snel van dit soort jongens af op de loonlijst. Baal alleen een beetje van de uitlatingen van Jol dat ie graag nog mensen voor de breedte wil aantrekken van buitenaf. Bv middenvelder achter Enoh geeft ie aan. Ben er meer voorstander van dat we dit met jeugd oplossen. Bomnevacia is toch een goede optie achter Demy, Enoh, Lindgrin... of zie ik dat fout?
Wat Jol zegt, moet je met een korreltje zout nemen. Hij heeft er altijd een bedoeling mee en zegt iets om spelers wakker te schudden. Dat Sulejmani niet bij West Ham kon spelen, wist Jol wellicht al van tevoren. Hij heeft 'm nu misschien precies waar dat ie Mickey hebben wil.
todywome
 todywome - vrijdag 20 augustus 2010 - 22:07   quote  deeplink  
laten we het hopen! Vond Sulejmani iig wel fris ogen tijdens zijn invalbeurt dinsdag
remco k
 remco k - vrijdag 20 augustus 2010 - 22:10   quote  deeplink  
absoluut, en ik hoop dan ook dat Jol vaker voor Sulejmani gaat kiezen.
todywome
 todywome - vrijdag 20 augustus 2010 - 22:24   quote  deeplink  
Hij dient gewoon ook eens het vertrouwen te krijgen wat een de Jong heeft gekregen. Niet 1 wedstrijd maar laat hem er maar eens 6 achter elkaar instaan. Zou graag zien wat een Sulejmani deed met het vertrouwen wat bv een Urby onterecht krijgt. Weet dat ik veel op hem terug kom maar denk echt dat hij de zwakke schakel is. Wanneer Anita een betere speler met minder balverlies en meer voetbalinteligentie voor zich zou hebben word het voor hem ook een stuk makkelijker. Zeker weten!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aissati per direct naar Vitesse

0.0064351