|
|
thomASS
|
|
|
True sulejmani heeft wel iets wat mij pakt. Hij speelt nooit echt geweldig, maar soms zie je toch zijn geweldige klasse |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Het zou van kundigheid getuigen als hij na het wegvallen van Gabri en Lindgren een sterke stand-in voor Enoh en De Zeeuw aantrekt. Die heb je namelijk nodig in een zwaar seizoen met CL, een jongen als Bonevacia moet je dat nog niet aandoen, uiot tegen Madrid enzo |
|
|
|
|
jef24
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 00:32 schreef Sonjajax het volgende:Het zou van kundigheid getuigen als hij na het wegvallen van Gabri en Lindgren een sterke stand-in voor Enoh en De Zeeuw aantrekt. Die heb je namelijk nodig in een zwaar seizoen met CL, een jongen als Bonevacia moet je dat nog niet aandoen, uiot tegen Madrid enzo helemaal gelijk!! maar moet je dan niet een stand-in/ vervanger voor anita halen? die trekt het niet op internationaal niveau! en een stand-in voor vd wiel? en een stand-in voor suarez? kan je jozefzoon dan ook niet aandoen... als er basis spelers weg vallen dan hebben we gewoon een probleempje! hopen dat we woensdag winnen, denk het wel. dan kunnen we misschien nog een paar (denk 2) jonge spelers voor in de breedte halen!! ze hebben al een lijsje klaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 augustus 2010 door jef24 -- |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
nu nee, maar 1 vervanger voor het duo Gabri/Lindgren van dat niveau is wel wenselijk, op die positie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik denk dat het nu echt wordt overdreven, volgens mij wouden we af van 30+selectie spelers toch of niet??.
En hoezo kan Bonevacia geen standinn zijn voor De Zeeuw, Seedorf en Davids deden het volgens mij ook prim tocg in 94-95, waarom zouden dit soort jongens dat niet kunnen, het is namelijk altijd de kracht van ajax geweest om jonge gasten gewoon te laten spelen |
|
|
|
|
jef24
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 01:25 schreef remco k het volgende:ik denk dat het nu echt wordt overdreven, volgens mij wouden we af van 30+selectie spelers toch of niet??. En hoezo kan Bonevacia geen standinn zijn voor De Zeeuw, Seedorf en Davids deden het volgens mij ook prim tocg in 94-95, waarom zouden dit soort jongens dat niet kunnen, het is namelijk altijd de kracht van ajax geweest om jonge gasten gewoon te laten spelen wil het ook niet overdrijven remko, heb ook heel veel vertrouwen in de jeugd!!! maar als je praat over een stand-in halen om niet te veel kwaliteit te verliezen als er een basis speler weg valt in bv europeese wedstrijden, kan ik nog wel een paar posities noemen behalve het middeveld waar dat ideaal zou zijn maar er is ook geen geld voor. we moeten het hier mee doen en ik ben tevreden met de selectie!!!! wat rotzooi weg gedaan, en een paar goede erbij. geen basis spelers meer verkopen en we halen de 3e ster!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 augustus 2010 door jef24 -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 00:32 schreef Sonjajax het volgende:Het zou van kundigheid getuigen als hij na het wegvallen van Gabri en Lindgren een sterke stand-in voor Enoh en De Zeeuw aantrekt. Die heb je namelijk nodig in een zwaar seizoen met CL, een jongen als Bonevacia moet je dat nog niet aandoen, uiot tegen Madrid enzo Er hoeft niets gehaald te worden voor Gabri/Lindgren. Blind/Bonevacia en vooral Anita kunnen goed op de positie van verdedigende middenvelder spelen. Blind/Emanuelson/Anita en eventueel Vertonghen kunnen linksback spelen. Waarom spelers halen, terwijl je in principe de oplossingen in huis hebt? |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
middenvelders genoeg... ik denk dat het middenveld het beste bezet is van alle linies. Ik denk dat de verdediging wel wat kan gebruiken. en dan vooral linksachter. maar ja vind maar eens een goede (echte) linksback, dat is bijna niet te doen. |
|
|
|
|
todywome
|
|
|
Dat is/was juist Ajax. Gewoon eigen jeugd gedoseerd voor de leeuwen. Het hoeven er geen 4 tegelijk zijn maar iemand zoals bonevacia kun je best met 10 vaste basisspelers het veld in sturen. Wanneer we dit tegenhouden door continue aanvulling van buitenaf hou je de jeugd tegen en worden de financiele probelemen steeds groter. B.v. ook Vermeer moet volgend jaar (afhankelijk van herstel) gewoon onder de lat en Steek goed verkopen. Dit is de wisseling van de wacht zoals Ajax het deed en weer moet gaan doen. De bank mag van mij met 3 a 4 geroutineerde spelers gevuld zijn maar 'nr 16,17 en 18' dienen gewoon uit de eigen kweekvijver te komen. Ik zou eigen jeugd ook wat meer in thuiswedstrijden laten spelen. Zeker in competitie als je championsleague speelt. maar dan wel op de boven aangegeven manier. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Ik lees net wat Vd Boog heeft gezegd: Rik van den Boog bevestigt in De Telegraaf dat Vitesse zich heeft gemeld bij Ajax om een overname van Ismaïl Aissati te bespreken. "Ze kennen onze voorwaarden", aldus de algemeen directeur over de 22-jarige middenvelder. Ajax betaalde in het verleden zo'n vier miljoen euro aan PSV om de komst van Aissati te bewerkstelligen. "Vitesse heeft een nieuwe geldkraan en het is nu even afwachten of het gaat druppelen. We wachten op het groene licht uit Arnhem. De bal ligt daar."
"Het is goed voor Ismaïl als hij veel aan spelen toe komt bij een mooie club. Maar hij speelt nog een rol bij Ajax. We wilden een reëel bedrag voor hem. Bij anderen zijn we wel bereid concessies te doen, omdat ze niet spelen", besluit Van den Boog.
Met andere woorden: Het prijzen opdrijven bij Vitesse is begonnen. Dan merkt Vitesse meteen wat Ajax altijd merkt als ze interesse tonen in een speler-> vraagprijs drastisch omhoog. |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Verdedigende middenveldewrs genoeg? Laat me niet lachen. Er is een groot probleem als Enoh gen;esseerd raakt en/of De Zeeuw geschorst. Zlefs Siem heeft al op die plek gestaan en Bonevacia is daar echt nog niet klaar voor hoor straks tegen Real Madrid. En het hoeven geen 30-ers te zijn, gewoon een goede breker, type Enoh, van een eredivisieclub - die zijn niet altijd 30+ |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Mido krijgt per wedstrijd betaald, weet iemand hoeveel? |
|
|
|
|
dajax
|
|
|
ruilen met piet veldhuizen |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
Jammer dat het zo is gelopen met Aissati, heb hem altijd een geweldig talent gevonden. Om de een of andere reden krijgt hij nooit echt een kans. Misschien komt het talent er niet helemaal uit maar toch heb ik nog het volste vertrouwen in deze jongen. Een Siem de Jong heeft wel de kans gekregen een wedstrijd of 7 achter elkaar te spelen. Toch hoop tegen beter weten in ik dat Aissati zijn talent nog gaat laten zien bij Ajax. Sulejmani hetzelfde geval. Brengt denk ik veel en veel meer dan Emanuelson wanneer hij dit seizoen een eerlijke kans gaat krijgen. |
|
|
|
|
todywome
|
|
|
Door mensen die denken zoals jij Sonja staan we waar we nu staan. Dik in de financiële schulden. Af en toe versterken met mensen van buitenaf is geen probleem. Maar naar mijn mening hebben we met Ooijer, El Ham en Mido (verwacht dat dit rond zal komen.) genoeg "gekocht" en middenveld is meer dan bezet met Lindgren, Enoh de Zeeuw en Bonevacia. We kunnen slecht voor iedere positie 10 spelers halen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het is nog helemaal niet zeker dat Aissati naar Vitesse vertrekt. Toen Ajax hem kocht had ik hoge verwachtingen van hem, maar hij heeft het tot nu toe helemaal niet waar kunnen maken in Amsterdam. We moeten niet vergeten dat hij net 22 is geworden en dat hij in het begin bij Ajax een blessure heeft opgelopen, die hem een hele tijd aan de kant heeft gehouden. In 2008 wilde v.Hanegem hem heel graag naar Utrecht halen, maar hij koos toen om niet terug te gaan naar zijn geboortestad. Dat is mijns inziens een foute keuze geweest, want van daaruit had hij zich sneller kunnen ontwikkelen en zeker onder "De Kromme", die ik als voetbalman heel hoog heb zitten. Telkens als ik nu Aissati zie voetballen is het net of hij niet erg graag wil en er niet echt zin in heeft. De laatste wedstrijd in Groningen vond ik dat het geval en het is mij onduidelijk waar dat vandaan komt. Het zal wellicht in zijn karakter zitten of dat hij ontevreden is over iets. Ik denk dat Aissati extra veel aandacht verdiend en van daaruit zijn optimale rendement kan halen. |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
Misschien is ie wel zo principieel opgevoeed dat hij zijn kontrakten altijd uitdient(behalve bij Twente dan)
Nee het is gewoon een Flikker die eigenlijk door niet weg te gaan zegt, lat Ajax desnoods maar naar de klote gaan, en laat Ajax maar geen versterking kopen,m als ik mijn pegels maar krijg. |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 15:14 schreef todywome het volgende:Door mensen die denken zoals jij Sonja staan we waar we nu staan. Dik in de financiële schulden. Af en toe versterken met mensen van buitenaf is geen probleem. Maar naar mijn mening hebben we met Ooijer, El Ham en Mido (verwacht dat dit rond zal komen.) genoeg "gekocht" en middenveld is meer dan bezet met Lindgren, Enoh de Zeeuw en Bonevacia. We kunnen slecht voor iedere positie 10 spelers halen. Niet met je eens. Ik bedoel gewoon bijvoorbeeld een jongen als Landzaat. Uit de eigen opleiding, gratis en geen miljonenesalaris. Mooie stand in en direct inzetbaar. Ajax denkt er niet aan en nu pikt Twente hem op... |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 19:02 schreef frankdrebin het volgende:Misschien is ie wel zo principieel opgevoeed dat hij zijn kontrakten altijd uitdient(behalve bij Twente dan) Nee het is gewoon een Flikker die eigenlijk door niet weg te gaan zegt, lat Ajax desnoods maar naar de klote gaan, en laat Ajax maar geen versterking kopen,m als ik mijn pegels maar krijg. Heb je het nou over Wielaert of Aissati? Want Aissati heeft wel degelijk aangegeven dat hij meer aan spelen toe wil komen. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Zou Sno ook een aanwinst zijn voor Vitesse? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: En dan misschien Hyun Jun Suk erbij? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nee die houden we!! Verhuren is wel het beste
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 augustus 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Die jongen heeft gevraagd mee te doen met een training. En zo is hij gespot. Jol is wel gecharmeerd van eerste indrukken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:37 schreef Kiljahboy het volgende:[..] Die jongen heeft gevraagd mee te doen met een training. En zo is hij gespot. Jol is wel gecharmeerd van eerste indrukken. eerste indrukken??? hij is er inmiddels al een jaar............... |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Ik bedoel dat hij op de eerste training blijkbaar een goeie indruk heeft nagelaten. Verder nog weinig gezien van onze Koreaan. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Misschien ziet Jordania in Atouba wel de ideale linksachter? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:12 schreef Kiljahboy het volgende:[..] Ik bedoel dat hij op de eerste training blijkbaar een goeie indruk heeft nagelaten. Verder nog weinig gezien van onze Koreaan. klopt inderdaad, toch scoort hij in het tweede wel heel erg makkelijk, en hoop ik dat hij ons eerste elftal op ten duur ook sterker kan maken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: zou wel mooi zijn jah. haha |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:15 schreef remco k het volgende:[..] klopt inderdaad, toch scoort hij in het tweede wel heel erg makkelijk, en hoop ik dat hij ons eerste elftal op ten duur ook sterker kan maken Conclusie: Nog even laten mee draaien bij Jong Ajax. Dan misschien een jaar verhuren en dan kijken we wel verder? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
denk ik wel ja, al denk ik wel dat hij ook best op de bank mee kan als Mido niet gaat komen, tenminste, als Sulejmani zijn meer dan verdiende basisplaats krijgt. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:18 schreef remco k het volgende:denk ik wel ja, al denk ik wel dat hij ook best op de bank mee kan als Mido niet gaat komen, tenminste, als Sulejmani zijn meer dan verdiende basisplaats krijgt. En dan wil je Emanuelson verkopen of verhuren? Of toch plaatsen naar Jong Ajax? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: kan me niet zo heel veel schelen, wat ze met hem doen, zolang hij maar niet bij het eerste elftal betrokken is voorlopig, laat Jol hem maar een keer tergen zoals van BAsten meet Stekelenburg heeft gedaan, misschien dat het dan nog wat wordt met hem |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Onzin. Wacht maar wat Urby nog laat zien, hij heeft al getoond tegen PSV, AZ en Feyenoord dat ie tegen goede tegenstanders uitblinker kan zijn, zeker voor de breedte is Urby goud waard, let maar op |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 14:21 schreef Sonjajax het volgende:Onzin. Wacht maar wat Urby nog laat zien, hij heeft al getoond tegen PSV, AZ en Feyenoord dat ie tegen goede tegenstanders uitblinker kan zijn, zeker voor de breedte is Urby goud waard, let maar op je vergeet er alleen telkens bij te vermelden dat hij ook verantwoordleijk is voor verschillende belangrijke tegengoals, zoals bijvoorbeeld 2 keer uit bij PSV. |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Zal best. Ik vind het een heerlijke speler, alleen al voor de breedte. Bij blessures kan hij op elke positie aan de linkerkant spelen. Houden dus deze jongen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Sonja.. Ik ben juist blij dat gabri weg ging.. Dit is namelijk goed voor ajax.. Salarissen waren te hoog en dan wil je een stand in gaan halen.. jeugd is prima! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi, scheeld ajax eigenlijk onverwacht toch weer bijna een miljoen EUro |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Jammer dat hij verhuurd wordt.. Had toch liever gehad dat het verkoop was.. maar gelukkig is er een optie tot koop ;) |
|
|
|