|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 14:08 schreef MMM het volgende:Weer geen Mokotjo op de bank en wel die Auassar. Vind het schandalig dat die Mokotjo geen kans krijgt. eens! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 14:11 schreef Wolfmen het volgende:[..] denk idd net als Craven dat de combi dus ook niet verkeerd zou hoeven uitpakken... Castaignos diep en Smolov lekker eromheen laten ballen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ga kijken, succes heren! |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
waarom zit Mokotjo niet bij de selectie?? |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
gaat weer goed. 1-0 achter |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
crnal
|
|
|
gaan we weer........ Valt me op hoeveel moeite Feyenoord heeft met vrije trappen of hoekschoppen.....amateurs! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Mulder stond erbij en keek ernaar.. Wat die gozer bij de 2e paal deed is me ook een raadsel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mulder kon hier niets aan doen.
T wordt weer zo'n zondag |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
sop://sop.rojadirecta.com:3912/94911 Toestaan dan inloggen zoals het weergegeven staat |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: thanks, heb zelf ook sopcast maar hij gaf aan geen streams dit weekend. volgend weekend weer. apart deze doet het gewoon. |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
|
|
|
crnal
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zeg pak maar in t wordt niets |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
poeh dat wordt een loodzwaar seizoen hoor, ik snap niet waarom dit feyenoord soms zo onmachtig oogt |
|
|
|
|
Gerald
|
|
|
Via Sopcast en dan Chnnel 94911 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
WIJNALDUM WISSEL!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 15:07 schreef FFeyenoord Randwijk het volgende:[..] meen je niet, heb de download net verwijderd omdat er stond dat ik dan donatie moest doen gebruik de link van crnal die werkt prima |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Je kan het hele team wel wisselen. Lijken allemaal 25 kilo zand mee te torsen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: dat bedoel ik hoe is dat mogelijk er lijkt gewoon 0 spirit te zijn op deze momenten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een aanval, de lat gvd |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Me schamen doe ik niet zo snel, maar ben wel verbaasd, teleurgesteld, onthutst en geirriteerd. Ook goed?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door Els -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 15:13 schreef FFeyenoord Randwijk het volgende:[..] Loop er dan maar niet mee tekoop. FEYENOORDER BEN JE IN GOEDE EN SLECHTE TIJDEN! Flikker op (k)neus |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: Wij fans moeten ons alleen schamen als feyenoord weer eens een boete krijgt door wangedrag van de fans. Ook al speelt feyenoord waardeloos, zolang wij ze aanmoedigen hoeven wij ons niet te schamen maar de spelers! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 15:15 schreef Els het volgende:Me schamen doe ik niet zo snel, maar ben wel verbaasd, teleurgesteld, onthustst en geirriteerd. Ook goed? Yup eigenlijk moeten zij zich kapot schamen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rust, om je maar weer kapot te schamen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een kutteam zeg. Middenveld fer en el ahmadi..waar-de-loos |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
komop feyenoord verdomme ! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
was gent dan echt zo slecht? |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
niet om aan te zien......... |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee als die net zo fel spelen als Heracles gaan we dr dik op. Iedere club die tegen Feyenoord speelt denkt dat er wat te halen valt. Ff 5min druk zetten en ze weten dat er wat te halen valt. Fer of El Ahmadi er uit, meer naar voren ingestelde speler dr bij. Of Fer instrueren Naast Bruins te spelen.
GELUL elke keer .. LAFFE HONDEN VOETBAL |
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
quote: grapje zeker? Waar heeft hij dat aan verdient dan?
Castaignos in de spits is het ook niet !! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 15:13 schreef FFeyenoord Randwijk het volgende:[..] Loop er dan maar niet mee tekoop. FEYENOORDER BEN JE IN GOEDE EN SLECHTE TIJDEN! hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 15:22 schreef Stylzz het volgende:[..] nee als die net zo fel spelen als Heracles gaan we dr dik op. Iedere club die tegen Feyenoord speelt denkt dat er wat te halen valt. Ff 5min druk zetten en ze weten dat er wat te halen valt. Fer of El Ahmadi er uit, meer naar voren ingestelde speler dr bij. Of Fer instrueren Naast Bruins te spelen. GELUL elke keer .. LAFFE HONDEN VOETBAL mee eens!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Los zand is t.. Fer en El Ahmadi vullen elkaar niet aan..
Ricky dr in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fer liet Looms lopen, El Ahmadi stond te pitten bij de 2e paal en Mulder stond erbij en keek ernaar.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volgens mij zei je niks verkeerd!? |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 15:24 schreef MMM het volgende:Fer liet Looms lopen, El Ahmadi stond te pitten bij de 2e paal en Mulder stond erbij en keek ernaar.. corner werd knullig weg gegegeven door de vrij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ricky v Haren misschien eens proberen?? |
|
|
|